If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колеги от 2 дни перката на вентилатора ми вие нон стоп дори и при студен мотор... Някой имал ли е подобен проблем? Какво може да е? Реле или някакъв датчик?
Пичове, приемам съвети всякакви по въпроса за превъртяла пробка на картера. Мама му стара, осем години сам си сменям маслото и не стана тая беля, веднъж я закарах на "сервиз" и вече си имам проблем. Един майстор ме прати да си зема друг картер, било най-сигурно... Друг ми предложи някакъв възстановител на резби с вложка като пружина... Не съм наясно колко ще е надеждна тая работа, не съм работил с такива. На мене като че ли най ми се ще да разпробия тая резба 18х1,5 и да нарежа 20х1,5... Струва ми се, че има достатъчно дебела стена за тая работа. Вариантите с тефлонови ленти и лепене направо ги отхвърлих. Кажете, ако има други по-лесни или по-здрави начини за оправяне.
Пичове, приемам съвети всякакви по въпроса за превъртяла пробка на картера. Мама му стара, осем години сам си сменям маслото и не стана тая беля, веднъж я закарах на "сервиз" и вече си имам проблем. Един майстор ме прати да си зема друг картер, било най-сигурно... Друг ми предложи някакъв възстановител на резби с вложка като пружина... Не съм наясно колко ще е надеждна тая работа, не съм работил с такива. На мене като че ли най ми се ще да разпробия тая резба 18х1,5 и да нарежа 20х1,5... Струва ми се, че има достатъчно дебела стена за тая работа. Вариантите с тефлонови ленти и лепене направо ги отхвърлих. Кажете, ако има други по-лесни или по-здрави начини за оправяне.
Нарязването на нова е най-добре,но задължително на свален картер,чеда не се хапеш по вратъ после
Варианта с възстановителите на резби с едни пружини вътре също е много здрав (пробвал съм го) но там също се пробива и нарязва пак резба и има шанс да паднат стружки вътре и ... ,а тоя метод се ползва ако ти трябва да запазиш диаметъра на стоковата резба после.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Отиваш при първия стругар и му казваш да ти направи пробка с конусна резба(като на ладите).После си я навиваш докато стегне хубаво и не се занимаваш с глупости да сваляш кратери и др.
Пичове, приемам съвети всякакви по въпроса за превъртяла пробка на картера. Мама му стара, осем години сам си сменям маслото и не стана тая беля, веднъж я закарах на "сервиз" и вече си имам проблем. Един майстор ме прати да си зема друг картер, било най-сигурно... Друг ми предложи някакъв възстановител на резби с вложка като пружина... Не съм наясно колко ще е надеждна тая работа, не съм работил с такива. На мене като че ли най ми се ще да разпробия тая резба 18х1,5 и да нарежа 20х1,5... Струва ми се, че има достатъчно дебела стена за тая работа. Вариантите с тефлонови ленти и лепене направо ги отхвърлих. Кажете, ако има други по-лесни или по-здрави начини за оправяне.
Аз го ядох същото дръвце миналата година, също се бях спекъл, че е много страшно, но проблемът се реши в рамките на 2 дена. Така че не бой се. Всичките варианти като време и пари май на кантар ще ти излязат. При мен вече веднъж ми беше разпробиван картера от предишен собственик, затова се спряхме на варианта нов картер. Добре че беше колегата kendo да ми подари. Майсторите май винаги този начин ще предпочетат, щото е най-лесно за тях. Ако слагаш тия пружинки за възстановяване на резби, виж има едни с някаква специална приставка, която се пъха накрая и разширява средната витка на пружинката и така я фиксира вечно към дупката. Дори може да е счита за ъпгрейд, щото пружинката е стоманена и резбата става много по-здрава.
Нарязването на нова е най-добре,но задължително на свален картер,чеда не се хапеш по вратъ после
Варианта с възстановителите на резби с едни пружини вътре също е много здрав (пробвал съм го) но там също се пробива и нарязва пак резба и има шанс да паднат стружки вътре и ... ,а тоя метод се ползва ако ти трябва да запазиш диаметъра на стоковата резба после.
О-о, пробката е отдолу, а не отстрани, и който знае как се разпробива и нарязва алуминий ( а аз знам), няма да има проблем със стружките... Въпросът ми беше за по-мързеливи методи, не се бях сетил за конусна пробка например... Благодаря за мненията!
Ще видим накрая какво щее,засега няколко коли харесах,но не се решавам и не искам да бързам че в момента май избирам по-малкото зло дет се вика,че няма много читави коли
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
То и аз мислех тази година да оставя 155цата на заден план, ама нищо не ми грабва окото...Абсолютно нищо не ми отговаря на критериите, или поне не си заслужава даването на купища пари за разход, поддръжка и покупка. Така че от другите марки нз с какво може да се прежалиш....
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Comment