Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да не са останали бре,моята пак у сектант отиде ама в Русе,само не знам колко щее активен в форума,но пък аз го замествам докат набере инерция
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • колеги от 2 дни перката на вентилатора ми вие нон стоп дори и при студен мотор... Някой имал ли е подобен проблем? Какво може да е? Реле или някакъв датчик?
      =-v-=
      Madness? This is ALFA!!!

      Comment


      • вероятно е залепнало реле на някоя от степените. Ако не е това, остава да е датчика на радиатора.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          вероятно е залепнало реле на някоя от степените. Ако не е това, остава да е датчика на радиатора.
          Mерси колега Другата седмица ще я закарам на Румен да го погледне заедно с няколко други неща. Дотогава малко ще походя пеш, да влезна във форма
          =-v-=
          Madness? This is ALFA!!!

          Comment


          • пак умрехте нещо,чак ми е съвестно :/
            Днеска пак ходех по мъките (автокъщи и обяви) и съм на път да запазя част от подписа си (V6)
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Пичове, приемам съвети всякакви по въпроса за превъртяла пробка на картера. Мама му стара, осем години сам си сменям маслото и не стана тая беля, веднъж я закарах на "сервиз" и вече си имам проблем. Един майстор ме прати да си зема друг картер, било най-сигурно... Друг ми предложи някакъв възстановител на резби с вложка като пружина... Не съм наясно колко ще е надеждна тая работа, не съм работил с такива. На мене като че ли най ми се ще да разпробия тая резба 18х1,5 и да нарежа 20х1,5... Струва ми се, че има достатъчно дебела стена за тая работа. Вариантите с тефлонови ленти и лепене направо ги отхвърлих. Кажете, ако има други по-лесни или по-здрави начини за оправяне.
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • направо си я нарежи на моята ми превъртя пробката нарязах си една резбичка и 4 години нямах никакъв проблем!а мойстори много
                sigpic 155ex 159ex 530new

                Comment


                • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                  Пичове, приемам съвети всякакви по въпроса за превъртяла пробка на картера. Мама му стара, осем години сам си сменям маслото и не стана тая беля, веднъж я закарах на "сервиз" и вече си имам проблем. Един майстор ме прати да си зема друг картер, било най-сигурно... Друг ми предложи някакъв възстановител на резби с вложка като пружина... Не съм наясно колко ще е надеждна тая работа, не съм работил с такива. На мене като че ли най ми се ще да разпробия тая резба 18х1,5 и да нарежа 20х1,5... Струва ми се, че има достатъчно дебела стена за тая работа. Вариантите с тефлонови ленти и лепене направо ги отхвърлих. Кажете, ако има други по-лесни или по-здрави начини за оправяне.
                  Нарязването на нова е най-добре,но задължително на свален картер,чеда не се хапеш по вратъ после
                  Варианта с възстановителите на резби с едни пружини вътре също е много здрав (пробвал съм го) но там също се пробива и нарязва пак резба и има шанс да паднат стружки вътре и ... ,а тоя метод се ползва ако ти трябва да запазиш диаметъра на стоковата резба после.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Отиваш при първия стругар и му казваш да ти направи пробка с конусна резба(като на ладите).После си я навиваш докато стегне хубаво и не се занимаваш с глупости да сваляш кратери и др.
                    155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                    Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                      Пичове, приемам съвети всякакви по въпроса за превъртяла пробка на картера. Мама му стара, осем години сам си сменям маслото и не стана тая беля, веднъж я закарах на "сервиз" и вече си имам проблем. Един майстор ме прати да си зема друг картер, било най-сигурно... Друг ми предложи някакъв възстановител на резби с вложка като пружина... Не съм наясно колко ще е надеждна тая работа, не съм работил с такива. На мене като че ли най ми се ще да разпробия тая резба 18х1,5 и да нарежа 20х1,5... Струва ми се, че има достатъчно дебела стена за тая работа. Вариантите с тефлонови ленти и лепене направо ги отхвърлих. Кажете, ако има други по-лесни или по-здрави начини за оправяне.
                      Аз го ядох същото дръвце миналата година, също се бях спекъл, че е много страшно, но проблемът се реши в рамките на 2 дена. Така че не бой се. Всичките варианти като време и пари май на кантар ще ти излязат. При мен вече веднъж ми беше разпробиван картера от предишен собственик, затова се спряхме на варианта нов картер. Добре че беше колегата kendo да ми подари. Майсторите май винаги този начин ще предпочетат, щото е най-лесно за тях. Ако слагаш тия пружинки за възстановяване на резби, виж има едни с някаква специална приставка, която се пъха накрая и разширява средната витка на пружинката и така я фиксира вечно към дупката. Дори може да е счита за ъпгрейд, щото пружинката е стоманена и резбата става много по-здрава.

                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      пак умрехте нещо,чак ми е съвестно :/
                      Днеска пак ходех по мъките (автокъщи и обяви) и съм на път да запазя част от подписа си (V6)
                      Издай малко повече де-да не си намерил някоя оферта за 159 3.2

                      Comment


                      • Златна ти уста димич,ама уви нема 159 3.2 за 8-9 к лева...
                        Малко по-надолу съм се спрял на 3.0
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Нарязването на нова е най-добре,но задължително на свален картер,чеда не се хапеш по вратъ после
                          Варианта с възстановителите на резби с едни пружини вътре също е много здрав (пробвал съм го) но там също се пробива и нарязва пак резба и има шанс да паднат стружки вътре и ... ,а тоя метод се ползва ако ти трябва да запазиш диаметъра на стоковата резба после.
                          О-о, пробката е отдолу, а не отстрани, и който знае как се разпробива и нарязва алуминий ( а аз знам), няма да има проблем със стружките... Въпросът ми беше за по-мързеливи методи, не се бях сетил за конусна пробка например... Благодаря за мненията!
                          ...
                          155 1,6 TS 16V `96
                          166 2,4 JTD `99
                          147 1,9 JTDm 8V `07

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Златна ти уста димич,ама уви нема 159 3.2 за 8-9 к лева...
                            Малко по-надолу съм се спрял на 3.0
                            Ммм, значи няма да 159-ка, но пък ще е арезе. Супер!

                            Comment


                            • Ще видим накрая какво щее,засега няколко коли харесах,но не се решавам и не искам да бързам че в момента май избирам по-малкото зло дет се вика,че няма много читави коли
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • 166 3.0....достоен заместник....

                                То и аз мислех тази година да оставя 155цата на заден план, ама нищо не ми грабва окото...Абсолютно нищо не ми отговаря на критериите, или поне не си заслужава даването на купища пари за разход, поддръжка и покупка. Така че от другите марки нз с какво може да се прежалиш....
                                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                                by RUBIG service

                                Comment

                                Working...
                                X