If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За да не отварям нова тема - един бърз въпрос :
Кой е най-безопасния и бърз начин да се провери работоспособността на комутаторите ?
Номера с откачването на бобината отдолу го знам, имам в предвид проверката на самите канали за свещите ... Че нещо ме гложди неприятно
За да не отварям нова тема - един бърз въпрос :
Кой е най-безопасния и бърз начин да се провери работоспособността на комутаторите ?
Номера с откачването на бобината отдолу го знам, имам в предвид проверката на самите канали за свещите ... Че нещо ме гложди неприятно
Ами откачаш комутатора отдолу, не бобината
след това го закачаш и така с другия
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Май не съм се изразил правилно като чета сега ... Имам подозрение че някои от каналите за палене на свещите може да не работят ... Всъщност става дума за самите бобини, доколкото четох из манюалите. Обаче съм махал кабел на свещ при работещ мотор, и не ми се ще пак да сядам по г*з от искрата ... Затова ако някой може да даде по-добър съвет как да разбера кои са неработещите канали, ще съм много благодарен !
Май не съм се изразил правилно като чета сега ... Имам подозрение че някои от каналите за палене на свещите може да не работят ... Всъщност става дума за самите бобини, доколкото четох из манюалите. Обаче съм махал кабел на свещ при работещ мотор, и не ми се ще пак да сядам по г*з от искрата ... Затова ако някой може да даде по-добър съвет как да разбера кои са неработещите канали, ще съм много благодарен !
Откачаш комутаторите един по един,ако с по един комутатор колата работи на 4 цилиндъра,всичко е ок.Ако има проблем,почваш да разменяш комутатори и бобини,докато разбереш къде е проблема.Иначе ако са ти изправни кабелите,не би трябвало да те тресне ток,и така се разбира най-лесно/с вадене на кабелите/ на кой цилиндър е проблема.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Откачаш комутаторите един по един,ако с по един комутатор колата работи на 4 цилиндъра,всичко е ок.Ако има проблем,почваш да разменяш комутатори и бобини,докато разбереш къде е проблема.Иначе ако са ти изправни кабелите,не би трябвало да те тресне ток,и така се разбира най-лесно/с вадене на кабелите/ на кой цилиндър е проблема.
Дам точно така е както е казал Мурджев,кабелите ги вади с клещи с гумени дръжки.
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Откачаш комутаторите един по един,ако с по един комутатор колата работи на 4 цилиндъра,всичко е ок.Ако има проблем,почваш да разменяш комутатори и бобини,докато разбереш къде е проблема.Иначе ако са ти изправни кабелите,не би трябвало да те тресне ток,и така се разбира най-лесно/с вадене на кабелите/ на кой цилиндър е проблема.
Абсолютно това е начина...при мен беше филм голям.На единия комутатор работеха 1-ва и 3-та писта,а на другия 2-ра и 4-та.Колата работеше съответно,но една писта да откажеше моментно и ставаше весело.
Comment