Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Това за маншончетата е добра новина Аз лично чукам на дърво моите са добре, и ще го мисля ако се наложи....


    Ето ви пикс за алфата...

    От вчера обаче вече си е с нова стара броня пак същия цвят. За мой голям късмет я взех и на много изгодна цена-40лв. За бронята изразявам големи благодарности на Боби, който я е видял в една морга в горубляне Много благодаря отново

    Та за 1 ден успях да я демонтирам и монтирам, което пак е силно казано, защото аз по скоро давах своята морална подкрепа на Robygas, докато той работеше върху колата..Иии тука ОГРОМНИ благодарности

    Процедурата по смяната на калника е адски трудна и за това ще я оставя за на пролет


    Миии това е
    Attached Files
    Last edited by VFTI; d.m.y г., 10:07.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • Венци, ти калника само заради удареното ли ще го сменяш или и заради ръждицата по веждата??? защото ако е само за удареното то се оправя лесно с обратен чук, и моята беше ударена така и я оправих точно за 15 минути
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
        жената каза:"Ти сменяш колата,аз сменям тебе".Край на цитата.
        Ей това е приказка Между другото,вчера се возих до София в един почти нов Туарег (май беше на 25 000 км)... е кво да ви кажа-направена машина,с 2.5 дизелов мотор,всичко си му е на мястото,ноооо няма тръпката,тръпката няма.Освен туй въпреки,че се набира яко и върви като по релси,го няма онова електрическо чувство и усещане за лекота,което има Алфата като й намачкам газта.С Алфата като изфорсирам двигателя,имам чувството,че или ще излетя нагоре,или ще се размажа отстрани край пътя в някое дърво А Туарега върви точно като локомотив...като супер-маркетска количка пълна с камъни

        Comment


        • Хора,имам едно питане...днеска се наложи да откачам маркуча след дебитомера и от бързане взех,че тръгнах без да закача маркучето на моторчето за празния ход.Естествено колата угасна и го закачих веднага.Въпросът е,че май е записала грешка в компютъра или нещо такова,щото се форсира до 3500 оборота ,заковава стрелката там и доста време не ще да качи оборотите по-нагоре.Това го прави като е на скорост-като я форсирам на празен ход качва си до прекъсвач,но пак има малко замисляне на 3500 оборота.Давах на контакт няколко пъти,палих,гасих,но определено има някаква разлика в работата на на мотора.Грешка в ЕКУ-то ли е това или какво?Ей сега мисля да слеза долу да му откача акумулатора за една нощ да видя дали ще се оправи...

          Comment


          • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
            Ей сега мисля да слеза долу да му откача акумулатора за една нощ да видя дали ще се оправи...
            Нищо не пречи да пробваш - тъкмо ще изчисти и други грешки, ако са се записали до тоя момент
            Но чак пък цяла нощ ... 15 минути стигат ...
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
              Хора,имам едно питане...днеска се наложи да откачам маркуча след дебитомера и от бързане взех,че тръгнах без да закача маркучето на моторчето за празния ход.Естествено колата угасна и го закачих веднага.Въпросът е,че май е записала грешка в компютъра или нещо такова,щото се форсира до 3500 оборота ,заковава стрелката там и доста време не ще да качи оборотите по-нагоре.Това го прави като е на скорост-като я форсирам на празен ход качва си до прекъсвач,но пак има малко замисляне на 3500 оборота.Давах на контакт няколко пъти,палих,гасих,но определено има някаква разлика в работата на на мотора.Грешка в ЕКУ-то ли е това или какво?Ей сега мисля да слеза долу да му откача акумулатора за една нощ да видя дали ще се оправи...

              А тоя маркуч не диша ли отнякъде?
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                А тоя маркуч не диша ли отнякъде?
                Да бе,аз като съм забравил да го закача,то си е дърпало въздух откъдето намери,но не е минавал през дебитомера тоя въздух.Затова колата загасна като я запалих,нещо се ошашка и затова си мисля,че е отчела грешка.Само че не съм наясно с тея грешки и какво означава като има грешка,как си ги чисти ЕКУ-то и такива работи.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                  Ей това е приказка Между другото,вчера се возих до София в един почти нов Туарег (май беше на 25 000 км)... е кво да ви кажа-направена машина,с 2.5 дизелов мотор,всичко си му е на мястото,ноооо няма тръпката,тръпката няма.Освен туй въпреки,че се набира яко и върви като по релси,го няма онова електрическо чувство и усещане за лекота,което има Алфата като й намачкам газта.С Алфата като изфорсирам двигателя,имам чувството,че или ще излетя нагоре,или ще се размажа отстрани край пътя в някое дърво А Туарега върви точно като локомотив...като супер-маркетска количка пълна с камъни
                  Я по-търси В10 или Г55 по-възможност да те повозят

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                    ... се оказа че в момента разполагам с калъп за изработка на маншоните на смукателните колектори...
                    Идеята е добра. Само да припомня, че маншоните за алуминиевия и пластмасовия колектор са с различни размери от страната на колектора. Пластмасовия колектор е с по-тънки стени и маншоните са с по-малък диаметър. Да не вземе някой да си поръча и после да се чуди или да се оплаква, че не стават.
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                      Това за маншончетата е добра новина Аз лично чукам на дърво моите са добре, и ще го мисля ако се наложи....


                      Ето ви пикс за алфата...

                      ОТ вчера обаче вече си е с нова стара броня пак същия цвят за мой голям късмет и на много изгодна цена-40лв. я взех. За бронята изразявам големите си благодарности на Боби, който я е видял тази 155ца в една морга в горубляне Много благодаря отново

                      Таа за 1 ден успях да я демонтирам и монтирам, което пак е силно казано, защото аз по скоро давах своята морална подкрепа на Robygas, докато той работеше върху колата..Иии тука ОГРОМНИ благодарности

                      Процедурата по смяната на калника е аддскии трудна и за това ще я оставя за на пролет


                      Миии това е
                      Имаш късмет с дядовците....))...къде има дъщери там си и ти)
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                        Идеята е добра. Само да припомня, че маншоните за алуминиевия и пластмасовия колектор са с различни размери от страната на колектора. Пластмасовия колектор е с по-тънки стени и маншоните са с по-малък диаметър. Да не вземе някой да си поръча и после да се чуди или да се оплаква, че не стават.
                        Правилно колега добре че ми припомни това бях забравил да спомена става въпрос за маншони за алуминиевия колектор
                        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                        Suzuki GSXR 750 W настоящ
                        Kawasaki KZ 440A вече бивш

                        Comment


                        • Колеги,днеска ме мъчи един друг въпрос-колко трябва да е максималната скорост на всяка предавка.Три пъти само съм цедил колата на втора-единия път едвам вдигна 80,втория път 80 без проблем и не можа да удари прекъсвача,а днеска подмина 90 и май щеше и още да вдигне,но влезе яко в червеното на оборотомера и минах на трета.

                          Comment


                          • С различен бензин ще имаш различни показания н скоростомера - доказано е поне при мен. За съжаление в БГ вече няма гаранция за това кой бензин е свестен, затуй ще трябва да разчиташ на късмета - като усетиш че с дадения бенз колата ти се ускорява добре, тогава я пробвай. Така ще имаш представа за възможностите й поне на 80-90% процента.
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • От бензина може да ти се промени максимално-достижимата скорост, ама на 2-ра предавка да не стигнеш прекъсвач, трябва да има и друг проблем...
                              Друга тема е колко газ и даваш де


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • Да де,тя не стига прекъсвач,щото не я настъпвам съвсем до край.Друг въпрос е,че самият прекъсвач май се оказва доста относителна величина....

                                Comment

                                Working...
                                X