Първоначално публикувано от Бобби
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
155 2.0 16v МY95 Sport
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеПреди 10 или 15 дни трее да е пристигнала в бг .Документи има който казват че колата е за спортни цели издадени са в италия и важат за да може колата безпрепятствено да бъде транспортирана из целия свят за състезания . Но не по улицата а на платформа . С тези документи не може да бъде регистрирана .После колата има и нейните орегинелни документи ,които при нужда могат да се вземат и да бъде регистрирана без проблем ,но момчето предпочете за момента да не ги взема защото евентуално ще струват още около 300 или 350 евро, а евентуалния купувач после може да не ги ползва,ако вземе колата за спортни цели .По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеБлагодаря за инфото....а техническото състояние как е...?...тя в Италия само за спортни цели ли е използвана?
Давам ти пълната информация за колата ,значи колата си е била туристическа и доста запазена на около 150 000 в орегинален вид.Едно момче казва се Винченцо я купува с цел да я ползва за писта и той и оформя документите за спортни цели.После започва да я приготвя ,а именно като и маха целия салон ,седалки ,мокети кори на вратите остава само таблото вътре. Слага една седалка спарко и нищо повече . Тогава фалира неговата фирма и с нея и проекта Q4. колата остава в орегинален вид като мотор и всичко друго. Никога не е карана повече не на писта не по улицата . Ако и се нареди салона вътре си става нормална 155 турбо. окачването джантите всичко и е орегиналното за модела. Ако мога да ти бъда още нещо от полза само питай .Ще пишем тука за да могат да четат всички колеги и така да сме от полза за всички.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Колеги,имам едно питане относно клапанчето на сервото,от което излиза вакуума към колектора.Днеска свалях колектора и като напънах да вадя маркуча за вакуума цялата история се извъртя.Въздух не изпусна,колата спира добре.Трябва ли да се върти това клапанче около оста си или съм го разхлабил/развинтил по някакъв начин?
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеКолеги,имам едно питане относно клапанчето на сервото,от което излиза вакуума към колектора.Днеска свалях колектора и като напънах да вадя маркуча за вакуума цялата история се извъртя.Въздух не изпусна,колата спира добре.Трябва ли да се върти това клапанче около оста си или съм го разхлабил/развинтил по някакъв начин?155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеАко имаш предвид ,че се завъртяло пластмасовото клапанче това което влиза с едно гумено пръстенче в сервоусилвателя е нормално ,защото то се върти свободно около оста си не е на резба и не е фиксирано .Между другото-да споделя малко горчив опит с бензинови маркучи-миналата седмица като смених бензиновия регулатор,реших да подменя всички гумени маркучи по системата.Купих някакъв уж хубав,вътрешно армиран български маркуч.....Познайте-като отворих помпата беше станал на балон около скобите-вътрешната част сцепена по дължина и целия маркуч раздут като балон.Върнах старите маркучи навсякъде и работата заспа.И повече тая помпа и тея маркучи няма да ги бутна,ако ще да спра насред път...тва е най-голямата гадост,която може да съществува!
Comment
-
Как за пореден път се опитах да си строша легендата или защо се пиша "разбивача на легенди"
Такаа, да напиша и аз някой и друг повествователен пост в тоя форум:
С някои от вас се знаеме с други не но повечето сте чели предполагам какви простотии съм творил откакто съм собственик на 155 - разпаднали се главини, строшени дебитомери, стъпкови моторчета, скъсани биалетки носачи и т.н. откъдето и получих "титлата" разбивач лично от dani_ku4etoзащото обикновено като строша нещо съм при него
Та, днес за пореден път изпитах здравината на техниката която наричаме легенда 155 но този път надминах очакванията си
Пътувах в провинцията за уикенда и днес преди да тръгна да се прибирам вдигнах капака да доливам масло и такива обичайни процедури, когато реших да сложа иначе красивият алуминиев капак на кабелите и въпреки че имах само 2 болтчета които навих на ръка все пак не се отказах.Дотук добре, тръгнах, всичко си беше нормално 4-5000 оборота по магистралата докато преди тунелите по време на поредното изрязване не се чу еднократен, иначе притеснителен шум откъм двигателния отсек който обаче не притесни като цяло спокойната ми (а може би и простовата) натура.След около 10 км обаче шумът повтори - вече предположих че се опитва да стане нещо но при все силният дъжд и оживената пътна ситуация реших че не ми се спира да гледам какво е станало.
Около 10тия километър, обаче, малко след Вакарел изгаснахме в движение и вече се усетих че може би става нещоНо и това не успя да ме смути, викам си най-сетне успях да строша мотора и вкарах 5-та с газ до пода, за да го дотроша евентуално.При което обаче тотален отказ откъм ел.система - пак изгасна, този път заедно с фаровете, музиката и всички останали консуматори.Позамириса ми на кабелна изолация и реших че може би е клемореда, съответно пак не спрях, но и неизвестно как колата се укроти.6-7 км по-натам точно преди Църна маца има бензиностанция петрол и реших да спра за да видя все пак какво става.Като вдигнах капака очите ми станаха на палачинки, след което и започна да ме избива на смях - оказа се че двата шума които бях чул по-рано са били от развилите се две болтчета на капака на свещите, който съответно е започнал да се разхожда насам-натам връз двигателя и е намерил за подходящо място плюса на акумулатора посредством който почти успешно се е опитал да се завари отново към капака на главата
Учудващо за мен няма никакви поражения по алфата освен малко разтопено олово по клетката на акумулатора
Извод:не правете това върху своята 155ца, оставете го на професионалистите
Наздраве за легендата 155Last edited by Tedo; d.m.y г., 22:21.Video meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеоказа се че двата шума които бях чул по-рано са били от развилите се две болтчета на капака на свещите, който съответно е започнал да се разхожда насам-натам връз двигателя и е намерил за подходящо място плюса на акумулатора посредством който почти успешно се е опитал да се завари отново към капака на главата
Тедо в АКЦИЯ !!!ЛУД ... ЛУД!!!
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Ще се самозапалиш бе момче...
Друг път не проявявай таково спокойствие)
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от nonamecrew Покажи съобщениеАйдееее .... Наско да си мисля ли това което си мисля ... че няма ли да им станат много колите вече ... ахахахах
Неможах да се сдържато беше по силно от мене!!!
Last edited by alfatras; d.m.y г., 12:37.155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеЧерно и Бяло и уиски има такова155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщениеДа си гукат двете другарки да са си дружки!ПоздравиAlfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:19 ----------
Наско ся вече ше паднеп под 1.10. 50000Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Comment
Comment