А аз искам да попитам защо след като се дръпне лостчето на чистачките,за да се умие стъклото от пръскалките,освен пръскалките и чистачките,СВЕТВАТ ГАБАРИТИТЕ НА КОЛАТА???Аз обясних на брат ми да не се притеснява,че все пак това е Алфа и е нормално да има необясними и нелогични явления свързани с електрическата система,ама все пак ми е интересно дали някой не имал подобен проблем и от какво е бил.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от di6kin,djovani_xxx@abv.bg Покажи съобщениеКолеги алфата си я бива ,но искам да попитам дали има разлика в смукателните колектори от 1.8 мотор и 2.0 на 155-ците искам да ги сменя с метални ...ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от di6kin,djovani_xxx@abv.bg Покажи съобщениенеми се рискува да взимам метални колектори ако непаснат на моита алфа
тя е 1.8 8 клапана някои били ми помогнал от каде мога да си взема метални колектори
Колко пари ти се дават?
Comment
-
Първоначално публикувано от di6kin,djovani_xxx@abv.bg Покажи съобщениенеми се рискува да взимам метални колектори ако непаснат на моита алфа
тя е 1.8 8 клапана някои били ми помогнал от каде мога да си взема метални колектори
Щом си решил да сменяш колектора ще трябва да си намериш и машнони,защото са различни .
Comment
-
[QUOTE=TS;1035738]Ако напишеш от кой Град си....... може някой да ти помогне !?!?!
Щом си решил да сменяш колектора ще трябва да си намериш и машнони,защото са различни .[/
абсолютно!Last edited by toki4a; d.m.y г., 01:42.155 осем хиляди клапана 16 вериги
0884650778 токи4а
http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеСпециални благодарности на Никола155 за кабелите и свещите, успях да позакърпя положението
Иначе за сплитфайъра е ясно ама по-натам евентуалноsigpicНЕ ДАМО КОСОВО!
Comment
-
Проблемче. Колеги от вчера имам един проблем.
Хронология на проблема.
Важно- винаги паля колата на бензин и след като покарам обръщам на газ.
6.30 сутринта колата пали и работи на бензин 3мин. Потеглям и след 50м. забива муцуна и иска да изгасне. Аз обаче НЕ я освобождавам от скорост и аха да загасне и "зацепи". Съответно продължих още едни 200-300м. на бензин след което обърнах на ГАЗ и отидох на работа.
17.00 след работа. Паля колата иии загасва. Въртя въртя пак запалва и си работи на място. Потеглям без ядове и след 200-300м. обръщам на газ. Ядове няма.
19.00часа пак проблем с паленето. Запали и веднаха изгасна. Въртях и видях, че няма да стане. Цъкнах копчето да пробвам да запали на газ. Запали, но индикацията на копчето въпреки че беше вкл. ГАЗ, светеше бензин.И пак изгасна. При втория опит си запали на ГАЗ и нямаше ядове.
21.00 бях ходил напред назад. Изгасих 10мин разговор с колегата DaFuse. тръгвам да запаля и пали и веднага изгасва. Бях на наклон спрял и реших да я спусна и пробвам в движение. НА бензин и на скорост не поиска да запали. Запалих на газ, пак имаше пресветване индикация, бензин газ. Ама стана. В движение при 50-60 на скорост и на бензин не иска да работи. На газ няма ядове. Съответно напълних бутилката с газ и така и се прибрах.
Аз има съмнения, за бензиновата помпа.
Съмнения реле на бенизновата помпа да се ебава.
Съвсем скоро ще се опитам да проверя какво, що и да пиша.
Това което ме озадачава е копчето за бензин газ, което при позиция само газ успя да запали колата на бензин. Иии незнам дали има нещо свързано....
Това е. Някой ако има нещо да борим проблема
Аз след малко ще отида да я ровичкам и да разбера има или не бензин, а и дали ще запали от снощи.Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Палиш и на празен ход работи добре(на бензин)?При подаване на газ притриса ли,забива ли човката,пука ли,дави ли се?
За копчето е лесно,обръщаш на бензин и вадиш едната от буксите на газовия клапан.Тогава със сигурност си на бензин.Пробвай покарай я и кажи дви ли или не и стига.Мисля си една работа.
Изери налягането в рейката и тръгвай по системата-филтър,регулатор,помпа,бензинови пътища в резервоара,дюзи.Повечето работи са безсмислени ама...155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеПроблемче. Колеги от вчера имам един проблем.
Хронология на проблема.
Важно- винаги паля колата на бензин и след като покарам обръщам на газ.
6.30 сутринта колата пали и работи на бензин 3мин. Потеглям и след 50м. забива муцуна и иска да изгасне. Аз обаче НЕ я освобождавам от скорост и аха да загасне и "зацепи". Съответно продължих още едни 200-300м. на бензин след което обърнах на ГАЗ и отидох на работа.
17.00 след работа. Паля колата иии загасва. Въртя въртя пак запалва и си работи на място. Потеглям без ядове и след 200-300м. обръщам на газ. Ядове няма.
19.00часа пак проблем с паленето. Запали и веднаха изгасна. Въртях и видях, че няма да стане. Цъкнах копчето да пробвам да запали на газ. Запали, но индикацията на копчето въпреки че беше вкл. ГАЗ, светеше бензин.И пак изгасна. При втория опит си запали на ГАЗ и нямаше ядове.
21.00 бях ходил напред назад. Изгасих 10мин разговор с колегата DaFuse. тръгвам да запаля и пали и веднага изгасва. Бях на наклон спрял и реших да я спусна и пробвам в движение. НА бензин и на скорост не поиска да запали. Запалих на газ, пак имаше пресветване индикация, бензин газ. Ама стана. В движение при 50-60 на скорост и на бензин не иска да работи. На газ няма ядове. Съответно напълних бутилката с газ и така и се прибрах.
Аз има съмнения, за бензиновата помпа.
Съмнения реле на бенизновата помпа да се ебава.
Съвсем скоро ще се опитам да проверя какво, що и да пиша.
Това което ме озадачава е копчето за бензин газ, което при позиция само газ успя да запали колата на бензин. Иии незнам дали има нещо свързано....
Това е. Някой ако има нещо да борим проблема
Аз след малко ще отида да я ровичкам и да разбера има или не бензин, а и дали ще запали от снощи.
Ех тея релета...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=6pEsT...ature=youtu.be
Дааам...явно проблема е пак в релетата. Един път съм го ял тоя, та в момента нещата изглеждат долу горе същите...Работи когато и скимне и на каквото и скимне...
Клипа е от преди малко. Колата не иска да запали на бензин (няма ток до помпата) и не иска да запали и на газ- няма ток и до свещите. А общото между тях е минус релето...Или някое от трите релета до акумулатора те бяха яко навързани едно към друго с - и +...доколкото се сещам..
Някой да иска да дойде до у нас да сменим 2-3реленца за проба??? И после ще споделим какво аджеба става :PLast edited by VFTI; d.m.y г., 18:51.Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАбе какво минус реле бре!?!?
Под дебитомера релетата са за вариатор, бенз. помпа другите 2 са ти за електрониката... Някое от тях се дъни и не прехвърля + на където трябва...
Абе нали беше казал, едно време че имат общ минус. Нещо такова беше. Знам, само че едно от тия 3 те може да скапе работата на всичко останало. Напред ги свалих и огледах. Целите са в масло и боклуци, което не им пречеше до вчера да работят, но понеже съм болен нямах време и желание за щателно разглеждане, отваряне и все неща, от които не разбирам. Надявам се Мимо утре да мини и да пробваме с неговите реленцаAlfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
Comment