Първоначално публикувано от reloading
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеиии, само ако пишеха на английски
Ами ето направо превода на български бре.Превода е МОЙ-гугъл...: http://translate.google.bg/translate...ed=0CDcQ7gEwAA
И едно мерси да кажете понеAlfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщениеЗа FIAT DUCATO има помпи на 25,4 мм. с 4 изхода.Не съм сигурен само дали захващането към сервото е еднакво с това на ALFA.така че една по-голяма помпа няма да е излишна
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеА бре сектачуде се аз нещо тия дни...
Моята спирачна помпа е с 4 изхода за тръбички и с диаметър 22.2мм ( по каталог това) ,а мисля да слагам 4 бутални апарати отпред и не мисе иска да имам празен ход на педала,както би могло да се получи след като се завиши нуждата от дебит на масло към цилиндърчетата (баси че сложно го казах) . Та гледам че повечето помпи с по-голямо бутало са с два изхода за тръбички ( примерно на 166-цата е 54мм и малко ) ...... че въпросът ми както вече сте се сетили е има ли помпи с 4 изхода и с по голямо бутало от 22мм или има ли как да се пригоди помпа с 2 изхода на моята кола
По-интересен е въпрос с диаметъра на помпата.
Да се върнем към чичко Паскал. Натиска е равен на произведението от площта по налягането.
Тоест, по-големият работен цилиндър, ще притиска повече при еднакво налягане.
Обръщам ти внимание, че при помпата, колкото по-голям е диаметъра на буталото, толкова по-малко е налягането при едно и също усилие върху педала.
Основният извод!
Ако твоята помпа е достатъчна като дебит, то с нея и ще спира по-добре.
Ако не стига дебит, чак тогава минавай на по-голям диаметър!
Тогава обаче цялото упражнение е порочен кръг!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
То е ясно че първо ще пробвам с моята. Мен ме притеснява точно дебита или казано иначе да не потъва много педала. А по каталог гледах,че тая моята помпа я слагат и на фиат купе турбо,което е с брембота 4 бутални,което ме навежда на мисълта,че би трябвало да нямам проблеми,но знае ли човек.
Иначе аз никога не съм бил очарован от спирачките на нашите легенди. Сменях дискове , накладки,раздвижвах цилиндъчета,почиствах и смазвах водачи и тн,но не ме кефи как спира нещо и много загряват предните спирачки,което ме кара да си мисля,че просто не са ги сметнали както трябва за тая тежка предница.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
ламбда сонда
Момчета така и така скучаете , да Ви питам нещо .
Възможно ли е липсата на катализатор или избушен такъв , да влияе на показанията на ламбда сондата ?
Или някой ако се сеща защо показанията на ламбда сондата са постоянни , като за бедна смес (обогатява ми сместа). пробвах различни сонди универсални , по каталожен номер BOSH и BERU (имам 4 бр.)- еднакво поведение просто лека разлика в показанието (предполагам от марката) . Никой в Пловдивските сервизи не може да ми каже защо.
Моля ако някой има идея да я споделиAlfa Romeo 156 TS 1.8
Alfa Romeo 145 1.7
Comment
-
Така!
След като известно време си мислех какво да правя за Алф се стигна до заключението ,че трябва да се измисли нещо което да чете грешките на ецу-то (или просто да се види дали са наред датчиците и тн) ...
Поразрових и попаднах на схеми за Виса. Намерих и софтуер.
Първо падна в жертва една стара хоризонтална кутия от IBM която доста нарязах с флекса... Намерих и дъно с 2 кома... Направих набързо и платката за самата Виза... Купих и малък монитор на които направих наново стоика... Доста време отделих на това начинание ,но... заслужаваше си
(лицето на кутията е всъшност част от капак на UPS a капака е от усилвател руски и тн)
Вече работи и само на 12 волта цялата система (22.10.2012)!!!!Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 14:17.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТака!
След като известно време си мислех какво да правя за Алф се стигна до заключението ,че трябва да се измисли нещо което да чете грешките на ецу-то (или просто да се види дали са наред датчиците и тн) ...
Поразрових и попаднах на схеми за Виса. Намерих и софтуер.
Първо падна в жертва една стара хоризонтална кутия от IBM която доста нарязах с флекса... Намерих и дъно с 2 кома... Направих набързо и платката за самата Виза... Купих и малък монитор на които направих наново стоика... Доста време отделих на това начинание ,но... заслужаваше си
(лицето на кутията е всъшност част от капак на UPS a капака е от усилвател руски и тн)Last edited by Furious 155; d.m.y г., 21:34.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТака!
След като известно време си мислех какво да правя за Алф се стигна до заключението ,че трябва да се измисли нещо което да чете грешките на ецу-то (или просто да се види дали са наред датчиците и тн) ...
Поразрових и попаднах на схеми за Виса. Намерих и софтуер.
Първо падна в жертва една стара хоризонтална кутия от IBM която доста нарязах с флекса... Намерих и дъно с 2 кома... Направих набързо и платката за самата Виза... Купих и малък монитор на които направих наново стоика... Доста време отделих на това начинание ,но... заслужаваше си
(лицето на кутията е всъшност част от капак на UPS a капака е от усилвател руски и тн)Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеБРАВО! Много прилично е станало, а с какво се захранва всичко? 12V?
Следващото нещо което остава е да я направя да работи само на 12в! Тук обаче виждам проблем... Притеснявам се, че напрежението прекалено много ще се разклати когато трябва да се запали колата която се тества
(днес го тествах на 155-ца 92" Опел Вектра 1.8 98" и Астра 1.6 98" като на всички проработи)
sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение"Шашмата" както съм я кръстил аз постоянно се усъвършенства! За момента за да работи си иска 220в
Следващото нещо което остава е да я направя да работи само на 12в! Тук обаче виждам проблем... Притеснявам се, че напрежението прекалено много ще се разклати когато трябва да се запали колата която се тества
(днес го тествах на 155-ца 92" Опел Вектра 1.8 98" и Астра 1.6 98" като на всички проработи)
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеЕ палиш и тогава пускаш компютъра
В понеделник почвам да издирвам схема за инвертора...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТова ще е като краен вариант...
В понеделник почвам да издирвам схема за инвертора...
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
скорости
Колеги, с голямо притеснение искам да ви питам нещо за скоростите. Струва ми се, че се чува някакъв шум от скоростната ми кутия. Звукът прилича на нещо като тънко виене, не е толкова необичаен, досега съм чувал нещо подобно примерно като е по инерция колата и за да спре по-бързо, освен спирачката вкарам и на скорост и като пусна съединителя се чува един лек звук тип "ЮМЗ". Да обаче сега ми се струва, че го чувам и като ускорявам на ниска предавка. Та...да се плаша ли? Маслото е сменено лятото, налял съм точно 2 литра, но не потече от пробката, та не знам дали не е трябвало да налея още...
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеКолеги, с голямо притеснение искам да ви питам нещо за скоростите. Струва ми се, че се чува някакъв шум от скоростната ми кутия. Звукът прилича на нещо като тънко виене, не е толкова необичаен, досега съм чувал нещо подобно примерно като е по инерция колата и за да спре по-бързо, освен спирачката вкарам и на скорост и като пусна съединителя се чува един лек звук тип "ЮМЗ". Да обаче сега ми се струва, че го чувам и като ускорявам на ниска предавка. Та...да се плаша ли? Маслото е сменено лятото, налял съм точно 2 литра, но не потече от пробката, та не знам дали не е трябвало да налея още...
При мен също си има някакви звуци и така от 5 години... Скоростите на хартия събират 2 литра а на практика 2.5 за да протече от пробката.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment