If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Айде сега, колкото и да върви, никога няма да е достатъчно.
На тия коли, които са вече на минимум 18 години, трябва да им сваляме шапка само защото са издържали на толкова юркане.
П.С. А теб те видях днес на Поликлиниката.
Колеги, имам едно питане, свързано с колата на един приятел. Само не ме бийте с камъни, щото колата е Golf IV. От известно време му светвала лампата за маслото и пищи зумера и се е побъркал, че ще отели двигателя. Сменял датчици, мъчили се да мерят налягането, майсторът му казал-"нямаш никакво налягане". Същевременно колата върви на чук, отвaрях капачката на маслото докато работи мотора, валовете не изглеждаха да са сухи и май си хвърля масло. Кажете ми, къде да го пратя в Плевен да му измерят свястно налягането и ако се окаже, че си е наред, какво да го прави тоя зумер, че по негови думи бил "като линейка" кара и пиюка
Абе....кво да ви кажа, не че му е лоша колата, но за тия 4 бона, дето дате каква 145-ца или 156-ца щеше да си вземе, не ми се мисли Кажете сега кво да правим-че утре щял да ходи да му свалят картера да гледат да не е запушена цедката на маслената помпа. Аз му викам първо да си премери налягането като хората, но... Предния майстор го премерил горе на мястото на датчика, дето е на главата и май показал към 0.3 манометъра, но нещо не ми се вярва. Щото тоя майстор не знаел даже, че голфа има още един датчик долу при масления филтър
ОК, 10х, предадох му. Дано не се остави за няма нищо да му разглобят колата. Щото тя така както си писка, той я кара вече няколко седмици, па няма признаци да е тръгнала да си мре.
Колеги, имам едно питане, свързано с колата на един приятел. Само не ме бийте с камъни, щото колата е Golf IV. От известно време му светвала лампата за маслото и пищи зумера и се е побъркал, че ще отели двигателя. Сменял датчици, мъчили се да мерят налягането, майсторът му казал-"нямаш никакво налягане". Същевременно колата върви на чук, отвaрях капачката на маслото докато работи мотора, валовете не изглеждаха да са сухи и май си хвърля масло. Кажете ми, къде да го пратя в Плевен да му измерят свястно налягането и ако се окаже, че си е наред, какво да го прави тоя зумер, че по негови думи бил "като линейка" кара и пиюка
Колега, ако всичко му е наред и пак прави така , то има шанс и Голф 4 да е тъп като голф 3 .понеже това го правят много от тройките. Проблема е в таблото на колата ( говоря за голф 3 ) , има няква платка дето е за лампата за масло и за зумера едновременно. Та тази платка се ебава с годините ( окис по елементи или заминали такива) и почва да се бърка и да пищи зумера като за ниско налягане . Един колега има такъв проблем с неговата тройка.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Колега, ако всичко му е наред и пак прави така , то има шанс и Голф 4 да е тъп като голф 3 .понеже това го правят много от тройките. Проблема е в таблото на колата ( говоря за голф 3 ) , има няква платка дето е за лампата за масло и за зумера едновременно. Та тази платка се ебава с годините ( окис по елементи или заминали такива) и почва да се бърка и да пищи зумера като за ниско налягане . Един колега има такъв проблем с неговата тройка.
Kоето пък е същото като на Голф 2 . На моята двойка тая лампа ме тормози две години... Обаче като ударя по таблото и изчезваше за няколко часа и после пак..
AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Comment