If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колеги,решил съм да сменям колата и се нуждая от вашите съвети и знания!бях решил на 100% че ще е алфа 159 1.9 JTD но малко ме разколебаха относно определени части на колата!спрял съм се на на още 3 модела ауди А4 1.9 TDI 131к 2003/2004- мазда 6 2.0 16v TDI 136К- 2005 BMW E46 320D 150k-BMW 330D M пакет 184к 2003/2005 всички коли са комбитаще съм благодарен за повече мнения и адекватни съвети!
E това е точния въпрос за Алфа Ромео форум !!!!!!!
Да седи,ебал съм я и кошника. Ако не да гние в гаража. То Мерак,Мерак,но идва един момент в който всичко ти писва. Сега не я карам,но всичко взе да се склепва. Преди като я карах си беше,ОК. За 1 година съм и врътнал има няма 5к. Верно кеф е като си я джиткам,155 е хубава от към визия.На мен това ми харесва. Направих си я с кеф,набих и много кинти в тая колата. Всичко е направено от ... до ..... Не съм пестил парички. Знам,че ще си е вечно моя,знам че и сега съм ядосан. Но човек почва да окъсява от към финансова гледна точка и мисля,че ще я пренебрегна тази кола. Съжалявам,че ви натоварвам с мойте проблеми,но ми тежеше. Майната му,по Важно от Здравето няма.
Хубавото е,че демонтирах всичко и стигнах до любимото ми Серво.
А сменяна ли е спирачната помпа, защото почти винаги сервото заминава заради нея, след като е протекла и после колкото и серва да смениш, тя си тече, а те си цепят мембраните?!
А сменяна ли е спирачната помпа, защото почти винаги сервото заминава заради нея, след като е протекла и после колкото и серва да смениш, тя си тече, а те си цепят мембраните?!
Разбира се,че съм я сменил. Чисто нова сложих Както казах,не съм правил компромиси със каквото и да било. Най-малко със спирачките. Просто сервото което взех е втора употреба,явно му е дошло времето. Все пак Благодаря,Колега. Преди месец когато минавах на валците,всичко беше Перфеткно, Предни,Задни спирачки,кантари,ръчни.
Абе то малко и няма качествени части колега, нормално е да ти се чупи колата. Другото е, че малко или много това са коли тип конфекция, не са правени за вечни, всеки ремонт е скъп и сложен, постепенно сумите по поддръжката надминават вноските за нова кола-това е тенденцията, към която производителите тикат потребителите. С две думи-не се нерви на колата, тя е проектирана да се скапва прогресивно. Скоро гледах в тубата клипче за Ланча Аурелия-всичко е механично по нея, правена е като за вечна. Дори капакът й беше с някакъв механизъм като на подлакътниците на маршрутките, ако се сещата-вдигаш и сам се законтря. После за да го свалиш повдигаш още малко и то си пада. А ние-с амортисьорчета, които изпускат и или подпираш с дърво като мене или набиваш пари за нови
Напълно съм съгласен с теб,частите са повече от ментерливи,нищо,че все взимам "Хубави" Вярно е,че не е първа младост. Сравнение с други марки автомобили,на същите години,че и по-стари не сменяват серво-усилватели )) А тука ги хвърля,все едно си е консуматив
Напълно съм съгласен с теб,частите са повече от ментерливи,нищо,че все взимам "Хубави" Вярно е,че не е първа младост. Сравнение с други марки автомобили,на същите години,че и по-стари не сменяват серво-усилватели )) А тука ги хвърля,все едно си е консуматив
Така е. Всичко което съм сменил с нови части до сега, се е наложило пак да го сменя... останалите оригинални неща, са там и работят!
Колкото до колата - трябва да се кара, че от стоене, се скапва повече, отколколкото ако се ползва редовно.
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment