Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ем даде за едно говорим Арезе (V6)
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • 8клапановите са по-здрави . Но незнам, защо решихте,че само 2-литра е мотора ? 1,7-1.8 ? Къде са ?
      16 клапановите със сигурност ще за по-бързи от споменатите горе....... Другото което е,поне с 6-таците който съм се возил и карал ...... Не вървят чак пък толкова.

      Comment


      • Е то в бг да има най-много 6-7 155в6,а за вървенето,колко пък да върви като са 163 и165 к.с. има една песен ти си мрътва за мене.Но ако са в ред,горе долу за конете си върват.
        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

        Comment


        • Немоем да ви мислим моториете .....току що ми пристигнаха болтовете за главата,утре алфредо е готов
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • Той не е ли малко с по-дълъг ход тоя мотор-имам предвид 2.5 арезето. В смисъл, че малко по-трудно се развърта. Затова е и по-малко кончета. Макар, че 2.0-ката и тя е с дълъг ход, пък не са й малко конете... не знам 3.0 V6 май е друга работа вече-къс ход, голям диаметър на буталото

            Comment


            • Абе незнам къс или какъв му е хода на буталото ама... В недрата Надежденски (квартала софииски) по мазетата кипи труд и творчество и се получават и такива странни "турбинни" съчинения (двулитрови разбира се)...
              Дет се вика "верижна" изненада, сега в проект една а след нея и друга/и
              Attached Files
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Абе незнам къс или какъв му е хода на буталото ама... В недрата Надежденски (квартала софииски) по мазетата кипи труд и творчество и се получават и такива странни "турбинни" съчинения (двулитрови разбира се)...
                Дет се вика "верижна" изненада, сега в проект една а след нея и друга/и
                В този ред на мисли и така "скалъпения" колектор, няма ли фиатов или ланчов мотор с турбо, от който колектора за турбината, да става директно на 8 клапанов мотор?


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  В този ред на мисли и така "скалъпения" колектор, няма ли фиатов или ланчов мотор с турбо, от който колектора за турбината, да става директно на 8 клапанов мотор?
                  Като се замисля разполагахме с 3 колектора, но накрая решихме да минем на наш си вариант...
                  Тия дето ги имахме нестават дирекно и трябваше преправяне... За това наново!
                  Attached Files
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:40.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Като се замисля разполагахме с 3 колектора, но накрая решихме да минем на наш си вариант...
                    Тия дето ги имахме нестават дирекно и трябваше преправяне... За това наново!
                    То май е хубаво такъв колектор, да се копира от фабричен такъв, като имам предвид афтърмаркет, не стандартния на турбо мотор.
                    Но все пак, ако някой има наблюдения, за фабричен колектор, който да става, нека даде инфо!


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      То май е хубаво такъв колектор, да се копира от фабричен такъв, като имам предвид афтърмаркет, не стандартния на турбо мотор.
                      Но все пак, ако някой има наблюдения, за фабричен колектор, който да става, нека даде инфо!
                      Абе маи няма такъв дето да стане дирекно на главата... Или ако има ще е от някаква екзотика... Незнам гадая...
                      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:19.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                        Той не е ли малко с по-дълъг ход тоя мотор-имам предвид 2.5 арезето. В смисъл, че малко по-трудно се развърта. Затова е и по-малко кончета. Макар, че 2.0-ката и тя е с дълъг ход, пък не са й малко конете... не знам 3.0 V6 май е друга работа вече-къс ход, голям диаметър на буталото
                        Ам нее дълъг-2.5 V6 bore × stroke- 88 × 68.3 mm ; 2.0 16V bore × stroke 84 × 90 mm
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Бе кво полудехте с тез турбини,хората свалят правителството,вие правите операции.
                          Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Ам нее дълъг-2.5 V6 bore × stroke- 88 × 68.3 mm ; 2.0 16V bore × stroke 84 × 90 mm
                            Аа, значи съм грешал...не знам, гадаех честно казано

                            Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                            Бе кво полудехте с тез турбини,хората свалят правителството,вие правите операции.
                            Еми точно де, хората навън се занимават с глупости-тука във форума с истинските неща

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                              Хахааа, хайде дойдохме си на думата-сега остава да се намери един да каже 16v върви повече и станааа
                              повече върви така е
                              sigpic 155ex 159ex 530new

                              Comment


                              • Колеги , някаква идея колко кг. e 75цата? 1,100–1,300 kg (2,400–2,900 lb) това вярни данни ли са от википедия?

                                ---------- Post added at 12:25 ---------- Previous post was at 12:23 ----------

                                Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                                повече върви така е
                                У понеделник съм на светофара пред вас! Ще видим тая работа !
                                155 1.8 8v SUPER MY95

                                Comment

                                Working...
                                X