Първоначално публикувано от thecleaner
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Мимо, батка немисля че на 1бар работно, дане казвам повече,ще изкара много ако не и се върне малко назад искрата,че с заводските или с ремапнати предварения за атмосверка,при един бар може да стане зле.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеЧекай тука да ти го кажа да на цапаме новата тема, това с настройките, ще го разбереш и него явно пак по трудния начинТвърдя че да караш например на 1 бар ти трябват поне 300 кубикови дюзи, незнам сега с какви си. За по лесно се стреми да докараш сетъпа на кучка като параметри, да не откриваш секи път открити вече неща. Те двата мотора реално немат общо, ма трее ги докараш поне дотам нещата. Сега си минал слава богу с гарнитура, следващия път може взрива да е грандиозен.
До тук имам доста силни и то преки впечатления от това как се държи неразреден при това двигателя на налягане 0.8 примерно! Питането ми в другата тема е просто и ясно а именно "на какво налягане може да работи двигател верижен разреден на около 8 към 1" кратко и ясно! Ако има мнения които преобладават за налягане примерно 1 бар ще се целя и аз да е така... Ако няма нищо конкретно почвам от там където свърших преди няколко дни
---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:54 ----------
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеМимо, батка немисля че на 1бар работно, дане казвам повече,ще изкара много ако не и се върне малко назад искрата,че с заводските или с ремапнати предварения за атмосверка,при един бар може да стане зле.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеАна кучката колко кубика са орегиналните дюзи.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Колеги, кой може да помогне с намиране на това водно съединение от фигурата, с номер 6? Там проблемът е че не мога да го сменя със силиконово такова, защото двата му края са с различен диаметър - даже по схемата го дават, че се хваща със скоби 32 и 29мм в диаметър.
Оригинално такова, ново, не намерих да се предлага никъде вече...
ИДЕИ?
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеКолеги, кой може да помогне с намиране на това водно съединение от фигурата, с номер 6? Там проблемът е че не мога да го сменя със силиконово такова, защото двата му края са с различен диаметър - даже по схемата го дават, че се хваща със скоби 32 и 29мм в диаметър.
Оригинално такова, ново, не намерих да се предлага никъде вече...
ИДЕИ?
А за секи случаи трябва да поразровя щото мисля че съм мяркал някъде такъв, купувал съм го не нов но е ок.. Ще го потърся утре на светло!!!
(купих го с идеята да го сменя ама така си и остана)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщениеКолеги как да разбера страничните ми огледала дали са с подгряване? И ако не са трудно ли е монтирването на такива с подгрев.?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеНеще да ми се отвори картинката ама по спомени и от малката картинка ми мяза на "г" образния малък маркуч дето излиза отдолу на термостата... И тоя съм го сменял и аз неможах да намеря нов но си спомням че купих от някаква друга кола и го резнах (беше по-дълък) стана точно защото си беше пак с различните диаметри!!!
А за секи случаи трябва да поразровя щото мисля че съм мяркал някъде такъв, купувал съм го не нов но е ок.. Ще го потърся утре на светло!!!
(купих го с идеята да го сменя ама така си и остана)
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеКолеги, кой може да помогне с намиране на това водно съединение от фигурата, с номер 6? Там проблемът е че не мога да го сменя със силиконово такова, защото двата му края са с различен диаметър - даже по схемата го дават, че се хваща със скоби 32 и 29мм в диаметър.
Оригинално такова, ново, не намерих да се предлага никъде вече...
ИДЕИ?Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеКолеги, кой може да помогне с намиране на това водно съединение от фигурата, с номер 6? Там проблемът е че не мога да го сменя със силиконово такова, защото двата му края са с различен диаметър - даже по схемата го дават, че се хваща със скоби 32 и 29мм в диаметър.
Оригинално такова, ново, не намерих да се предлага никъде вече...
ИДЕИ?
Аз го взех от dani_kuchetoALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеВключваш подгрева на задното стъкло, и след малко като пипнеш огледалата трябва да са топлички.155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение)) Добре изглежда. Липсва хубавия всмукателен колектор
sigpic 155ex 159ex 530new
Comment
-
Колеги , имам пак проблем с моята кола. Запотява се предния прозорец.Най-лошото е че като пусна на макс духалката на прозореца не се маха. Тоест варианта е антифриз който се изпарява от радиаторчето на парното.Пробвах с тези прахчета дето уж запушват малки дупки, но явно не е малка.От делно на това вече си мисля че загубата ми на антифриз е от него.
Та колеги моля Ви , дайте ми някакви насоки дали ще мога да го сменя с старшия (който е доста грамотен от към автомобилите).
Какво трява да сваля и къде да го търся тоя радиатор. Ясно ми е че е някъде в купето пред копчетата на климатроникано до там.. Нужно ли е да свалям абсолютно всичко или има и леко по лесен начин. Моля за някакви насоки.
155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
Comment