If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
една такава туба от 100 литра ще стигне ли?а тва в краката ми са костилки от кайсия,и аз също нямам против да се качиме някъде за 2 дена с преспиване некъде по Родопите,сега е лято и трябва да се ходи,да има водица наблизо.
ooo кат вида те туяги и лошо ми стаааа
---------- Post added at 20:34 ---------- Previous post was at 20:33 ----------
Не знам вече тая кола мойта ли е или на жената.От както почна да прави проблеми смених дебитомер,де що датчик имаше по нея замерих.Дросел,стъпков мотор,дюзи чистих.Диагностика и на газовото правих-е няма оправия.Днес я дадох на жената да си свърши някаква работа и като ми я върна вика:"Що казваш,че не върви колата".Сядам,паля.Няма да прекъсва,не залюлява оборотите,върви като отървана както на газ така и на бензин.Абе старата кола си е.Май трябва по–често да й я давам.Разбират се двете явно,а пък мене май някаква ревност ме обзема.
Модерни баби
Я кажете как се сваля скоростна кутия с подробностите/ лагера ми се предаде нали е една пластмасова идиотия.../, че в една тема открих само общи насоки.
Айде казвайте как се сваля тая скоростна кутия. Всезнайковци много, а практици никакви?
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Айде казвайте как се сваля тая скоростна кутия. Всезнайковци много, а практици никакви?
Ами започваш отгоре. Махаш всичко около акумулатора/дебитомер, въздуховоди.../, самия акумулатор и стойката му, с бобините и комутаторите, които си разкачил. Откачаш работния цилиндър от вилката на скоростите и самата стойка с цилиндъра/не знам кой от 2-та вида е твоята/.
Откачаш щангите от към скоростите/3-те от лостовия механизъм за превключване/ - много е драматично, няма да се впускам в подробности и да ти разваля удоволствието.
От другата страна ще трябва да развиеш болтовете на стартера, т.е. най-вероятно ще се наложи да разкараш интейка с всичко прилежащо към него/ТПС, маншони, дросел.../.
Отдолу:
Източваш маслото от скоростите от скапаната пробка, която е на 10 мм от пр. ляв носач, но за сметка на това може и да е запекла яко. Освен това там не можеш да пъхнеш нормален шестограм/все пак е уникално близо до носача/. 12 май беше. Режеш си част от наличния шестограм с необходимата дължина и го захващаш с марково, а не китайско ключе и с лостова система от тръби или каквото имаш подходящо я побеждаваш/пробката/.
Откачаш лявата полуоска от вътрешното каре/6-те болта/, така че да остане фланчето на скоростите.
Откачаш и дясната пак на същият възел/6-те болта на вътрешното каре/ - за свалянето може и да не е необходимо, но за монтажа ще ти се наложи.
Развиваш всички болтове м/у двигателя и скоростите. Отдолу има и 1 планка, дето е хваната за 5 неща/тампона на пр. мост, картера, скоростите на 2 места, блока/. Трябва да я махнеш. Към скоростите се държи посредством 2 излишно дълги дебели шпилки, които ти препоръчвам да скъсиш до дължината за гайките преди монтажа. Още при демонтажа ще разбереш защо.
Отдолу може да имаш, а може и да нямаш предпазна ламаринка за маховика. Ако я имаш, ще я видиш като махнеш чепатата планка. Трябва да я махнеш/3 болтчета за ключ 10 на терсене места/. Ако не е отстранена в последствие ще има да се чудиш, защо не излиза кутията.
Подпираш двигателят под картера. Укрепваш кутията с въже отгоре и развиваш болта, който я държи към тампона на левия рог. Може да се наложи да разкараш и планката от кутията/най-вероятно ще ти пречи, но иначе е удобна дръжка/, която е за този тампон.
Започваш да дърпаш към пр. лява гума и виждаш, че няма да излезе, защото опира в носача, в рога и не става.
Укрепваш двигателя/вече е подпрян отдолу - с крик най-добре, за да може да регулираш височината/наклона, които ще задаваш за измъкване и после за вкарване на кутията/ и така, че да не се килва напред - към радиатора или назад - към купето.
Освобождаваш щанга-тампона отгоре до десния макферсон. Така вече може да въртиш двигател-скоростите накъдето си искаш за да изкараш кутията. Естествено, на тампона на двигателя, който е на десния рог му се разказва играта, ама за 10-15 лв може да си намериш 2-ра ръка, че новия е над 80. А и не се сменя много трудно.
Сваляш СК и може да я нариташ няколко пъти да и дойде акъла, за дето те е изтормозила.
Вариант е и тотално измъкване на полуоските целите, ама с гайките на карета знаеш, каква е играта, а отиваш и на откачане на шенкели и т.н.
Качването е по обратния ред, като за по безпроблемно и безопасно за десния семеринг на кутията, препоръчвам да свалиш дългия фланец/с лагера/.
Така съм го правил аз 4-5 пъти, като 2 от тях сам пред блока с 3 крика и само смяната на задна емблема е близо като степен на изгърбване и гърч.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Ами започваш отгоре. Махаш всичко около акумулатора/дебитомер, въздуховоди.../, самия акумулатор и стойката му, с бобините и комутаторите, които си разкачил. Откачаш работния цилиндър от вилката на скоростите и самата стойка с цилиндъра/не знам кой от 2-та вида е твоята/.
Откачаш щангите от към скоростите/3-те от лостовия механизъм за превключване/ - много е драматично, няма да се впускам в подробности и да ти разваля удоволствието.
От другата страна ще трябва да развиеш болтовете на стартера, т.е. най-вероятно ще се наложи да разкараш интейка с всичко прилежащо към него/ТПС, маншони, дросел.../.
Отдолу:
Източваш маслото от скоростите от скапаната пробка, която е на 10 мм от пр. ляв носач, но за сметка на това може и да е запекла яко. Освен това там не можеш да пъхнеш нормален шестограм/все пак е уникално близо до носача/. 12 май беше. Режеш си част от наличния шестограм с необходимата дължина и го захващаш с марково, а не китайско ключе и с лостова система от тръби или каквото имаш подходящо я побеждаваш/пробката/.
Откачаш лявата полуоска от вътрешното каре/6-те болта/, така че да остане фланчето на скоростите.
Откачаш и дясната пак на същият възел/6-те болта на вътрешното каре/ - за свалянето може и да не е необходимо, но за монтажа ще ти се наложи.
Развиваш всички болтове м/у двигателя и скоростите. Отдолу има и 1 планка, дето е хваната за 5 неща/тампона на пр. мост, картера, скоростите на 2 места, блока/. Трябва да я махнеш. Към скоростите се държи посредством 2 излишно дълги дебели шпилки, които ти препоръчвам да скъсиш до дължината за гайките преди монтажа. Още при демонтажа ще разбереш защо.
Отдолу може да имаш, а може и да нямаш предпазна ламаринка за маховика. Ако я имаш, ще я видиш като махнеш чепатата планка. Трябва да я махнеш/3 болтчета за ключ 10 на терсене места/. Ако не е отстранена в последствие ще има да се чудиш, защо не излиза кутията.
Подпираш двигателят под картера. Укрепваш кутията с въже отгоре и развиваш болта, който я държи към тампона на левия рог. Може да се наложи да разкараш и планката от кутията/най-вероятно ще ти пречи, но иначе е удобна дръжка/, която е за този тампон.
Започваш да дърпаш към пр. лява гума и виждаш, че няма да излезе, защото опира в носача, в рога и не става.
Укрепваш двигателя/вече е подпрян отдолу - с крик най-добре, за да може да регулираш височината/наклона, които ще задаваш за измъкване и после за вкарване на кутията/ и така, че да не се килва напред - към радиатора или назад - към купето.
Освобождаваш щанга-тампона отгоре до десния макферсон. Така вече може да въртиш двигател-скоростите накъдето си искаш за да изкараш кутията. Естествено, на тампона на двигателя, който е на десния рог му се разказва играта, ама за 10-15 лв може да си намериш 2-ра ръка, че новия е над 80. А и не се сменя много трудно.
Сваляш СК и може да я нариташ няколко пъти да и дойде акъла, за дето те е изтормозила.
Вариант е и тотално измъкване на полуоските целите, ама с гайките на карета знаеш, каква е играта, а отиваш и на откачане на шенкели и т.н.
Качването е по обратния ред, като за по безпроблемно и безопасно за десния семеринг на кутията, препоръчвам да свалиш дългия фланец/с лагера/.
Така съм го правил аз 4-5 пъти, като 2 от тях сам пред блока с 3 крика и само смяната на задна емблема е близо като степен на изгърбване и гърч.
Огромни благодарности
Звучи трагично положението
Май ще имам нужда от помощ.... дано най-сетне да спре да вали.
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Може да махнеш и левия тампон,тоя дето държи кутията към купето.При мене се наложи да го махна щото кутията опира в него и в тръбите на климатика.А и внимавай при слагането със щангите на скоростния лост,моите се бяха заклещили по някакъв невъзможен начин и трябваше пак да вадя кутията.С един колега ни отне около три часа само слагането й.Както каза TRENDI,голям гърч е.
Огромни благодарности
Звучи трагично положението
Май ще имам нужда от помощ.... дано най-сетне да спре да вали.
Не ти препоръчвам да го правиш сам. След 2-рата ми такава самостоятелна изява бях 3 дни като ръждясал робокоп.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Ами започваш отгоре. Махаш всичко около акумулатора/дебитомер, въздуховоди.../, самия акумулатор и стойката му, с бобините и комутаторите, които си разкачил. Откачаш работния цилиндър от вилката на скоростите и самата стойка с цилиндъра/не знам кой от 2-та вида е твоята/.
Откачаш щангите от към скоростите/3-те от лостовия механизъм за превключване/ - много е драматично, няма да се впускам в подробности и да ти разваля удоволствието.
От другата страна ще трябва да развиеш болтовете на стартера, т.е. най-вероятно ще се наложи да разкараш интейка с всичко прилежащо към него/ТПС, маншони, дросел.../.
Отдолу:
Източваш маслото от скоростите от скапаната пробка, която е на 10 мм от пр. ляв носач, но за сметка на това може и да е запекла яко. Освен това там не можеш да пъхнеш нормален шестограм/все пак е уникално близо до носача/. 12 май беше. Режеш си част от наличния шестограм с необходимата дължина и го захващаш с марково, а не китайско ключе и с лостова система от тръби или каквото имаш подходящо я побеждаваш/пробката/.
Откачаш лявата полуоска от вътрешното каре/6-те болта/, така че да остане фланчето на скоростите.
Откачаш и дясната пак на същият възел/6-те болта на вътрешното каре/ - за свалянето може и да не е необходимо, но за монтажа ще ти се наложи.
Развиваш всички болтове м/у двигателя и скоростите. Отдолу има и 1 планка, дето е хваната за 5 неща/тампона на пр. мост, картера, скоростите на 2 места, блока/. Трябва да я махнеш. Към скоростите се държи посредством 2 излишно дълги дебели шпилки, които ти препоръчвам да скъсиш до дължината за гайките преди монтажа. Още при демонтажа ще разбереш защо.
Отдолу може да имаш, а може и да нямаш предпазна ламаринка за маховика. Ако я имаш, ще я видиш като махнеш чепатата планка. Трябва да я махнеш/3 болтчета за ключ 10 на терсене места/. Ако не е отстранена в последствие ще има да се чудиш, защо не излиза кутията.
Подпираш двигателят под картера. Укрепваш кутията с въже отгоре и развиваш болта, който я държи към тампона на левия рог. Може да се наложи да разкараш и планката от кутията/най-вероятно ще ти пречи, но иначе е удобна дръжка/, която е за този тампон.
Започваш да дърпаш към пр. лява гума и виждаш, че няма да излезе, защото опира в носача, в рога и не става.
Укрепваш двигателя/вече е подпрян отдолу - с крик най-добре, за да може да регулираш височината/наклона, които ще задаваш за измъкване и после за вкарване на кутията/ и така, че да не се килва напред - към радиатора или назад - към купето.
Освобождаваш щанга-тампона отгоре до десния макферсон. Така вече може да въртиш двигател-скоростите накъдето си искаш за да изкараш кутията. Естествено, на тампона на двигателя, който е на десния рог му се разказва играта, ама за 10-15 лв може да си намериш 2-ра ръка, че новия е над 80. А и не се сменя много трудно.
Сваляш СК и може да я нариташ няколко пъти да и дойде акъла, за дето те е изтормозила.
Вариант е и тотално измъкване на полуоските целите, ама с гайките на карета знаеш, каква е играта, а отиваш и на откачане на шенкели и т.н.
Качването е по обратния ред, като за по безпроблемно и безопасно за десния семеринг на кутията, препоръчвам да свалиш дългия фланец/с лагера/.
Така съм го правил аз 4-5 пъти, като 2 от тях сам пред блока с 3 крика и само смяната на задна емблема е близо като степен на изгърбване и гърч.
..
---------- Post added at 20:00 ---------- Previous post was at 19:57 ----------
Я казувам
н..Наздрави!
Last edited by toki4a; d.m.y г., 22:58.
Основание: малку ОстаАнами..:D
155 осем хиляди клапана 16 вериги
0884650778 токи4а
колеги търся повредени / неработещи / от климатик(климатроник) и долното с часовника модулче ще се ползват за интервенция на дисплей така че не е нужно да са в добро състояние или работещи
Comment