Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
    Все си мисля,че за да използват алуминиеви апарати при 145,инженерите на ФИАТ сигурно са имали нещо предвид,но то не вярвам да е теглото,а работата като цяло. Алуминия се охлажда много по-лесно от чугуна.
    Друго важно нещо е, че алуминия е много по-скъп от чугуна,което трябва да покаже,че не е случайна смяна. До сега доста хора са ми казвали,че 155 не спира с оригиналните си апарати и след направени конверсии колата става друга.
    Аз лично не вярвам на последното изречение, защото колата е проектирана НЕСПИРАЩА. Това е може би най-големия и минус и като добавим, че и маневреността и е трагична.... става УЖАС.
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

    Comment


    • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
      Аз лично не вярвам на последното изречение, защото колата е проектирана НЕСПИРАЩА. Това е може би най-големия и минус и като добавим, че и маневреността и е трагична.... става УЖАС.
      Как е проектирана и как се е получило после са две различни неща... имаше някъде писано за 155 , мисля беше в немско списание, че още в първите 1-2 години, след покупката на чисто новичка 155-ца, се появява корозия по спирачните тръби. Така че блокирал кантар и впоследствие блокирали задни спирачни апарати, са доста често срещани по 155 и сродните италианки, на 15+ години. Скоро видях на един паркинг и фиат купе и една делта - и двете бяха с ръждиви задни спирачни дискове. Нормално е като смениш клеясалите оригинални апарати с работещи, от следващото поколение кола, нещата да се върнат към нормалното и задните дискове, не само да се возят.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • За мен лично най-доброто подобрение за задните спирачки е махането на скапания кантар. Купето ми е с алуминиевите апарати, които дори не успяваха да изчистят ръждата, зараради запеклия кантар. Ребилд на апаратите и махане на кантара(на негово място редуктори на спирачното усилие от Felicia) и колата почна да спира както трябва. Нямам абс, правя доста екстремни спирания и до сега никога не съм имал проблем, нито на мокро, нито на сняг. Винаги задните блокират след предните, но за сметка на това колата спира в пъти по-добре и задните дискове лъщят, а не са целите в ръжда..
        Jet Black E46 M3
        ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
        Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

        Comment


        • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          Как е проектирана и как се е получило после са две различни неща... имаше някъде писано за 155 , мисля беше в немско списание, че още в първите 1-2 години, след покупката на чисто новичка 155-ца, се появява корозия по спирачните тръби. Така че блокирал кантар и впоследствие блокирали задни спирачни апарати, са доста често срещани по 155 и сродните италианки, на 15+ години. Скоро видях на един паркинг и фиат купе и една делта - и двете бяха с ръждиви задни спирачни дискове. Нормално е като смениш клеясалите оригинални апарати с работещи, от следващото поколение кола, нещата да се върнат към нормалното и задните дискове, не само да се возят.
          Смяна на предни оригинални апарати на 155 с такива от 146 по-нова година/не помня дали бяха Bendix или Lukas /,нови накладки за апарати - Steinhoff, + ревизирани задни алуминиеви апарати от 145-след 2000г + нови накладки и за тях. Изцяло подмяна на цялата спирачна течност с нова - ATE, + доста прилични спирачни дискове, без да махам кантара отзад = почти никаква разлика в спирачното поведение на автомобила.
          Всеки да си прави сам изводите, тръбичките ли са кантара ли е.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • Първоначално публикувано от injekciona Покажи съобщение
            За мен лично най-доброто подобрение за задните спирачки е махането на скапания кантар. Купето ми е с алуминиевите апарати, които дори не успяваха да изчистят ръждата, зараради запеклия кантар. Ребилд на апаратите и махане на кантара(на негово място редуктори на спирачното усилие от Felicia) и колата почна да спира както трябва. Нямам абс, правя доста екстремни спирания и до сега никога не съм имал проблем, нито на мокро, нито на сняг. Винаги задните блокират след предните, но за сметка на това колата спира в пъти по-добре и задните дискове лъщят, а не са целите в ръжда..
            Я го покажи този редуктор, че ми стана интересно.
            При мен кантара работи, все още, даже смених пружината с по-мека, заради промени по предните спирачки.

            ---------- Post added at 14:18 ---------- Previous post was at 14:18 ----------

            Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
            Смяна на предни оригинални апарати на 155 с такива от 146 по-нова година/не помня дали бяха Bendix или Lukas /,нови накладки за апарати - Steinhoff, + ревизирани задни алуминиеви апарати от 145-след 2000г + нови накладки и за тях. Изцяло подмяна на цялата спирачна течност с нова - ATE, + доста прилични спирачни дискове, без да махам кантара отзад = почти никаква разлика в спирачното поведение на автомобила.
            Всеки да си прави сам изводите, тръбичките ли са кантара ли е.
            С тия стари вакуум апарати все ще е така...


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • Някъде имах снимки на колата, но нещо не ги намирам. До колкото съм виждал ги има само на Felicia 1.3(и то не на всичките), навити са на спирачния цилиндър. Аз ги слагам отзад на мястото на кантара.

              Jet Black E46 M3
              ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
              Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

              Comment


              • Първоначално публикувано от injekciona Покажи съобщение
                До колкото съм виждал ги има само на Felicia[/IMG]
                Тия джаджи ги има и на Опел Кадет 2,0,може и на Вектра..
                Alfa 155 1.9TD '97 EX
                Alfa 166 2.4 JTD EX
                Alfa 156 2.4 JTD

                Comment


                • Абе с две думи само от разни дръти гнилочи, къде нямат живи съученици...
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Абе с две думи само от разни дръти гнилочи, къде нямат живи съученици...

                    Чшшшш, аз имам такава шкода слънце
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • 1300кг. кола с предни 257дискове и с гадно серво няма как да спира...И според мен си е загуба на време да се прави каквото и да е преди да се сложат по-големи дискове и апарати.


                      Имам читаво серво от първата 155ца. Обаче 2.5г. е стояло само в мазето...дали става все още нещо от него?
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • Колеги,няма ли да организираме една пролетна среща? Да се видиме,че ви забравих.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
                          Колеги,няма ли да организираме една пролетна среща? Да се видиме,че ви забравих.
                          Като за начало, може да си подновим срещите в неделя на НИМ. Само да се пооправи времето, да има слънчице.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            Като за начало, може да си подновим срещите в неделя на НИМ.
                            Това е перфектното място,решите ли аз съм за...стига да съм почивка
                            Alfa 155 1.9TD '97 EX
                            Alfa 166 2.4 JTD EX
                            Alfa 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • И аз съм за.
                              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                              Comment


                              • Венци,направих профилактика на задните спирачни апарати,нови дискове,накладки отзад,смяна на спирачна течност,нови жила на ръчната-има разлика и то осезаема,няма задържане,и колата се усеща че спира отзад.Като дадат фира предните дискове,мисля да сменям по-големи.
                                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                                Alfa 166 2.4 3 ex
                                155 1.8 MY 95 sport

                                Comment

                                Working...
                                X