If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте колеги , не съм писал скоро че нещо времето ми е кът и все съм по улиците. Чопли ме един такъв въпрос, появила се е ражда в казанчето на течността, и то не малко. "майстор" в ТРОЯН ми каза че блока ми бил раждясъл и от там идвала. Нещо не му повярвах и ми се ще да я изчистя тая гняс, че много ме дразни и със сигурност не е много полезна. Има 2 тръби който видимо са желязо по охладителната система, който съм и хвърлил мерник, но все още търся от къде мога да намеря такива... Някакви съвети?
п.с. Отделно си търся компресор за климатик за 1.8 8в ( ако някой знае дали от нещо друго става може да каже)
и рейка за същата така 1.8 8в че са за смяна и нещо не мога да намеря...
п.с.2 Има ли яснота някой със бабичка дали ще ходи към италфеста? аз съм на 99% сигурен
По въпроса с промивката - източваш антифриза, сваляш казанчето за да измиеш и него, и промиваш с чиста вода системата докато не започне да излиза чиста вода от най-ниската точка (единия маркуч на радиатора).
По другите питания мога само да кажа че засега съм на 100% на феста - ще се радвам да се съберем повечко 55-ци там. Един вид да си направим и годишната сбирка
Караш с антифриз и няма ръжда... при положение че блока е алуминиев, ръжда идва само от ризите и металната тръба пред блока.
Ако човек е перфекционист, може да отиде да му сгънат една тръбичка от неръждавейка или алуминий/ мед нещо. Даже за ризите си мисля, че понеже са от много твърдо желязо (стомана), трудно се поддават на ръждясване. Но най-важното е това за антифриза-хубавите антифризи имат добавки против котлен камък и т.н.
Ако човек е перфекционист, може да отиде да му сгънат една тръбичка от неръждавейка или алуминий/ мед нещо. Даже за ризите си мисля, че понеже са от много твърдо желязо (стомана), трудно се поддават на ръждясване. Но най-важното е това за антифриза-хубавите антифризи имат добавки против котлен камък и т.н.
Антифриз + дестилирана вода. Когато махах главата първия път вътре блестеше ( и все още е така)! Никакви ръжди и тн.
За кои тръби говорим че не ми стана ясно? има 2 който са по системата (видимо от желязо) за тях ли? едната минава зад изпускателен колектор а другата в долната част под радиатора.
Идеята ми е да изчистя всичко трайно и да няма и следа от това...
п.с. Тоест да разбирам че "майстора" от Троян ме е подвел и не е от там проблема?
Някой знае ли 284мм-те дискове и апарати от 16VT купе на кои 155-ци стават със сигурност(до колкото знам Q4, v6-ците и май 2.5ТD??), че ще минававам на 166-цово Brembo и ми остава излишен доста добър сетъп за продаване.
Jet Black E46 M3 ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT
Comment