Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Точно.В мене е била грешката.Свети си часовника,ама по слабо,щото вчера на светло го пробвах и съм се заблудил.Ма нали трябва да си покаже рогцата сега пък осветлението на пепелника го няма.А относно говорителите отзад имам допълнително слагани някакви BOSCHMANN.Какъв модел са нямам си представа,ама добре думкат.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

    Comment


    • Колеги, имам следния въпрос.... Кой е най-големия размер гума за нормално окачване на 155 (новото купе) 15ка джанта без да опира при завои ? Имам намерение да взимам 195/60/15 балони да си я карам, ама нз как ще е.... Сега съм с 195/50/15 и няма никакви ядове. Лятото бях на 205/40/17 с много ниско окачване и имаше леки драми ама знам ли.... ?
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • Аз съм карал с 195/60/15 в новото купе. Тогава исках максимално висока гума и си мисля, че това беше максимума. Искаше ми се и 195/65/15 защото е с 40% по евтина гума, но по разни замервания не влизаше, мисля че заради амортисьора....

        Ето тук в темата съм боднал два вредещайна и два континентала с този размер...много хубава гума
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...?t=1681&page=7

        На старото купе съм вкарвал 185/70/14ка отзад зимна
        Last edited by VFTI; d.m.y г., 14:40.
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • Благодарско
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
            Искаше ми се и 195/65/15 защото е с 40% по евтина гума, но по разни замервания не влизаше, мисля че заради амортисьора....
            Тая няма да влезне по принцип не само заради амортисьора
            Alfa 155 1.9TD '97 EX
            Alfa 166 2.4 JTD EX
            Alfa 156 2.4 JTD

            Comment


            • вие с теее нови купета
              а сам су старуту некуга карах с 225 50 15
              мъ къ и стуеши

              ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

              помпите ли уе

              ,.. наздрави
              155 осем хиляди клапана 16 вериги
              0884650778 токи4а

              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

              Comment


              • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                Колеги, имам следния въпрос.... Кой е най-големия размер гума за нормално окачване на 155 (новото купе) 15ка джанта без да опира при завои ? Имам намерение да взимам 195/60/15 балони да си я карам, ама нз как ще е.... Сега съм с 195/50/15 и няма никакви ядове. Лятото бях на 205/40/17 с много ниско окачване и имаше леки драми ама знам ли.... ?
                Ако е омекнало окачването - 195/55/15 е безопасно.
                Аз съм с малко по-твърдо окачване, и зимните ми гуми са с тоя размер - има драма само като кача трима човека по 100 кила в колата
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • Някой да сподели мнение как се държат ксеноните в мъгла (еле па китайските...) ???

                  Аз лично вече съм притеснен - при движение по улици в града с осветление и нощем по мокро не виждам НИЩО ...
                  Като има улично осветление, ксенона сякаш изчезва или се неутрализира ... иначе на тъмно си е перфектен ...

                  Гледах едно клипче в нета, според което всичко това по-горе се дължало на орязана част от светлинния спектър на ксеноните - т.е. липсва част от топлия спектър (жълто и червено), което рязко намалява пробивната способност на ксенона в лоши метео-условия и на мокро.

                  Иначе всички клипове за сравнение на халогени, ксенон и LED са правени при идеални условия на абсолютно тъмни участъци, и изобщо не са показателни - в случай че някой реши да даде пример с такива клипчета де...

                  Т.е. не ви питам теоретично как стоят нещата, или според рекламите, а как е ДЕЙСТВИТЕЛНО - и предварително благодаря за всички отзовали се с реален опит по въпроса ми!!!
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • Моите наблюдения върху китайче 35 W са същите. На мокро, мъгла и други лоши метеологични условия, както и ти спомена на осветени улици все едно ги няма.
                    Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ivangenchev Покажи съобщение
                      Моите наблюдения върху китайче 35 W са същите. На мокро, мъгла и други лоши метеологични условия, както и ти спомена на осветени улици все едно ги няма.
                      +1.
                      В мокро все едно не светят... пускам халогените долу и нещата се подобрявят доста с нормалните крушки!


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • Ясна е работата значи, ще има развод

                        Имах преди халогени OSRAM Silver нещо-си ... със 50% го голяма яркост, и бях доста доволен - светеха доста добре, понеже били разрабтоени именно за дъжд, сняг и тем подобни свински условия.

                        Ама сега се колебая между Philips Xtreme и новите Osram Night breaker...
                        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                        Comment


                        • Нямам опит с ксенони, но от прочетено преди време, мисля, че за дъждовно време има значение цвета ( температурата) на крушките. Колкото "по-сини" са, толкова по-малко осветяват.
                          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                          Comment


                          • Аз на мойта баба докато беше жива бях с 4300К крушки и беше доста добре. Сега на 156-цата съм с фабричен май са на 5000К и май е по-зле. Та както каза колегата цвета има значение.
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                              Аз на мойта баба докато беше жива бях с 4300К крушки и беше доста добре. Сега на 156-цата съм с фабричен май са на 5000К и май е по-зле. Та както каза колегата цвета има значение.
                              И аз мисля, че е от цвета. Аз карам в 6000к, а имам крушки и 4300к, но не съм ги слагал до момента.


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • На 5000 са моите, но ще се връщам към хубави халогени.
                                Лошото е, че качествените халогени с голяма яркост и по-бял цвят, са хем доста по-скъпи, хем с по-кратък живот...
                                От средно 1250 работни часа за нормална крушка, тези с +50, +90, +130% спадат на 300-450 часа ... което малко поставя дилемата за разумността на постоянната им подмяна...

                                Ето извадка от един технически сайт, разглеждащ точно тази тема :

                                "H1 (regular normal): 1550 lumens, 650 hours

                                Long Life (or "HalogenPlus+") 1460 lumens, 1200 hours

                                Plus-30 High Efficacy (Osram Super, Sylvania Xtravision, Narva Rangepower, Candlepower Bright Light, Tungsram High Output, Philips Premium): 1700 lumens, 350 hours

                                Plus-50 Ultra High Efficacy (Philips VisionPlus, Osram Silverstar, Narva Rangepower+50, Tungsram Megalicht, but not Sylvania Silverstar): 1795 lumens, 350 hours

                                Plus-80/90 Mega High Efficacy (Philips Xtreme Power, Osram Night Breaker): 1780 lumens, 250-300 hours

                                Blue coated 'extra white' (Osram CoolBlue, Narva Rangepower Blue, Philips BlueVision or CrystalVision, Tungsram Super Blue or EuroBlue, Sylvania Silverstar or Silverstar Ultra, which is just a rebrand of the Silverstar product, also PIAA, Hoen, Nokya, Polarg, etc): 1380 lumens, 250 hours
                                "
                                Last edited by Alfa User; d.m.y г., 10:14.
                                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                                Comment

                                Working...
                                X