Прилича на проблем с лостовете сякаш... при мен на загасен мотор като сменям скорости и звуците са страшно метални, от лостовата система.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
От лостовете е най-вероятно, то това си им е болка на 155-ците май. На мойта беше чупен и заваряван единия от лостовете. Втора влизаше трудно, сякаш трябва да се дръпне лоста още наляво към водача, но нещо му пречи. След смяната на щангичката нещата се подобриха....малко
Comment
-
Не мога да се сетя дали това при мен се получи веднага след смяната на съединителя или след това..
Просто в един момент усетих че 2-ра просто не е наред.
Ако двигателя работи, без да натискам съединителя скоростния лост може да го мръдна наляво и назад и да си отиде точно където е реално 2-ра!!! А ако искам да включа самата скорост, трябва да напъна лоста още назад но и тогава не е ясно какво ще се случи. Или влиза 2-ра или се чува яко чегъртане от зъбчатките...Все едно неможе да се "заключат" а опират само...
sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Да ни е жив и здрав toki4a - все така шашав и як, истински пустиняк !!!
Наздраве, Тоше - да илядиш, и да не умирга нивга лИбовта към 155, приятели и хубави емоции !!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеАз съм със 195/55/15, исках 195/60, че да ми вози меко по лунните пейзажи, наречени бг пътища, но гумаджийката каза категорично, че ще опират. Това имам като инфо, дано да ти е полезно, колегаsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Колеги, помагайте...днеска реших да си измия предното стъкло с пръскалките и първоначално чистачките не тръгнаха (прави го понякога това), но после тръгнаха и няма спиране. Намерих кой бушон и реле са за това, даже смених релето -нищо, вървят на най-бързата степен. Наложи се да извадя бушона. От какво може да е това? Лостчето на волана?
Comment
-
Нямам идея от какво е, но и на двете ми 55-ци (бившата и сегашната) забелязах, че при продължително каране (над час и нещо) с едновременно пуснати чистачки и фарове, чистачките сами започват да работят на макс. степен и не се изключват от лостчето. Спират след няколко минути само след като угася фаровете, или колата.
Не знам други колеги дали го имат този проблем, но е шантава работата
Ще ми е интересно ако се разбере на какво може да се дължи това.
Comment
-
Това при сухо време или при дъжд,аз имах същия проблем но взимаха участие и фаровете...лудницаоказа се разлепено предно стъкло и вода при бушоните,след презалепване всичко си беше ок,при вас ако няма вода при бушоните започнат ли да шляпат откачете лостчето да видите дали е от него....
Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Обикновено го правеше при мокро време - за да ми е по-гадно - чистачките работеха само на най-бърза степен. Като покарам, се оправяха. Пуснах едно бързо търсене в нета, подобен проблем излиза при разни Аудита и Пежаци. При аудитата едната възможна причина била в самото моторче. При пежаците точно имало връзка с фаровете и слагането на ксенон. Ще пробвам днеска със спрени фарове как ще е
Comment
-
Проблема е влага/вода в таблото с бушоните!!!
От лостчето за чистачките "сигнала" за управление е с ниско ниво, и малкото утечка която се получава е достатъчна за да има проблем!
За 10 години на доста италянки съм отварял таблата и винаги е бил там проблема...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment