If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ади бре даите някакав акъл на малкото ми брат4е,,да не му давам аз,4е 6а го разваля мом4ето
---------- Post added at 00:56 ---------- Previous post was at 00:48 ----------
ееееииии ТОКИ4 предизвиквам та брат,,на твоя или на моя територия,,6а играим тенис на маса-американски спорт брат,,сас 6еикова стъпка,,на оверлог или по на6ему,,как го сака6 приятелю мои,,,,,,,,,,,,,,я люблю тебя,,,наздарове
---------- Post added at 01:12 ---------- Previous post was at 00:56 ----------
колеги изкам да се сваржа с колегата MILIKO,кара 2,5 тд като мен и е от моя краи пробвах да му пи6а ама сам сгафил не6то,FURIOS ако има6 желание удари едно рамо,,знам 4е ми се сарди6 като ти кажа ГРАДЦКИ ама кво да напрая като е таи,,,а са са сетих ве4е не сме,ли4ната ми карта е от БАНКЯ,,аи одари едно рамо,познава6 ли са с него,,на сре6ти не идва,,ама е активен в форума
---------- Post added at 01:19 ---------- Previous post was at 01:12 ----------
не мога са опраам с тез ли4ните смс,колегата MITAKA CZ ми писа 4е вместо да му пратя л.с. сам пратил за нередности,затуи помагаите
Да не би да търсиш мен?
sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.
кат ти донеса малко ракияя шъ фанеш правия път ти не мое се управял .. ти ли бре ч по оправен човек не сам срещтал
наздраве на сичкото кибик у Софето
---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:15 ----------
имам 2 3 коли оправям ги и пала чернотоо към Банкя
ади дя,,праи го по барже,,ако видиж зора викаи мя,,с метлата 6а ги даня,,ама да е металик боята,,ако няма6 такваз,аз произвеждам,,,,,ракия+мастика+вино еи ти металик,,а за цвят бира,,,става да си ебе,,,,уууууууу 4аи 4и свят ми са зави като я написах таз пропорция
HELP - вече съм малко безработен ... ако има някой някакви предложения да свирка ще съм много благодарен да 4уя някоя и друга оферта .... обедих се ,че има криза ....
HELP - вече съм малко безработен ... ако има някой някакви предложения да свирка ще съм много благодарен да 4уя някоя и друга оферта .... обедих се ,че има криза ....
Пожелавам ти да си намериш по скоро работа,че знам колко е лошо да си безработен.
Аз си търся дебитомер за проба да видя дали ми дава той ядове или е нещо друго.
Пожелавам ти да си намериш по скоро работа,че знам колко е лошо да си безработен.
Аз си търся дебитомер за проба да видя дали ми дава той ядове или е нещо друго.
Румба аз имам дебитомер,моят стар дефакто...едни "майстори" ми казаха,че е заминал и го смених,ама се оказа,че не е от него...та сега си стои от година и половина и прашасва само...
Ако имаш път насам или някой друг идва към пловдив ще ти го дам да го пробваш,ако ти върши работа-твой е...
HELP - вече съм малко безработен ... ако има някой някакви предложения да свирка ще съм много благодарен да 4уя някоя и друга оферта .... обедих се ,че има криза ....
криза винаги е имало просто сега се извиняват със нея
пиши лично какво си бачкал и какво можеш ако мога да ударя едно рамо
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Колеги, за да не отварям нова тема във вашия раздел ще попитам тук. Тъй като в раздел "класически модели" не сме много тези с маслени радиатори на двигателя искам да попитам тези от вас, които имат такъв на своята 155-ца при какви условия горе долу отваря масления термостат? Значи да поясня какво се случва при мен, който от скоро имам кола с охлаждане на маслото. След кръгче от 10-15 минути снощи с малко настъпване, радиатор-а е напълно студен, водата е загряла пуснала е перката охлажда, но маслото не циркулира през радиатор-а - нормално ли е това? По книга тгермостата отваря на 80-82 градуса, но се замислих че маслото все пак по-трудно вдига температура, а и при този алуминиев картер с оребряване от всички страни, можеби маслото в хладното и мокро време се е охлажда вътре в него... Възможно ли е това и при какви условия би трябвало според вас да се отвори термостата? Предварително благодаря за отговорите!
Колеги, за да не отварям нова тема във вашия раздел ще попитам тук. Тъй като в раздел "класически модели" не сме много тези с маслени радиатори на двигателя искам да попитам тези от вас, които имат такъв на своята 155-ца при какви условия горе долу отваря масления термостат? Значи да поясня какво се случва при мен, който от скоро имам кола с охлаждане на маслото. След кръгче от 10-15 минути снощи с малко настъпване, радиатор-а е напълно студен, водата е загряла пуснала е перката охлажда, но маслото не циркулира през радиатор-а - нормално ли е това? По книга тгермостата отваря на 80-82 градуса, но се замислих че маслото все пак по-трудно вдига температура, а и при този алуминиев картер с оребряване от всички страни, можеби маслото в хладното и мокро време се е охлажда вътре в него... Възможно ли е това и при какви условия би трябвало според вас да се отвори термостат-а? Предварително благодаря за отговорите!
нормално е , маслото винаги загрява много по бавно от водата
трябва му много време и 80 градуса на маслото за да отвори термостата на маслото да пусне към радиатора
демек здрава жека и яка ръчка
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Щом казваш сигурно е така. Аз изхождам от притеснението ми, че този турбо агрегат би трябвало по-бързо да вдига темперетура на маслото, защото минава през втулката на турбото където му става лошо на маслото от въртене(става въпрос за от порядъка на 80000-100000 оборот-а)... Та за това ми беше въпрос-а, дали да се притеснявам, защото като се опитах да пипна след кръгчето, стойката на масления филтър, там от където излизат маркучите за маслото пращеше от жега. И се попритесних, защото си викам нали този радиатор е за това - да охлажда маслото. Тялото на масления термостат не можеш да го пипнеш от жега пък масло до радиатора не ходи, а да си кажа в прав текст - до сега не съм имал кола с датчик за температурата на маслото и незнам колко бързо трябва да ги вдигне тези 80 градуса.
нормално е , маслото винаги загрява много по бавно от водата
трябва му много време и 80 градуса на маслото за да отвори термостата на маслото да пусне към радиатора
демек здрава жека и яка ръчка
МОляте , обясни с какво по различни са тези двигатели с маслени радиатори ... че съм малко бос в тия неща . И 155 2.0 16ка с такива радиатори ли са ?
Благодаря предварително .
Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0
Comment