Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И чак пък цялата?
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • Първоначално публикувано от ALFADROG Покажи съобщение
      иде реч колата е 155 1.8 8в за да стане 2.0 8в понеже мотора е с вариатор(2.0-та) трябва да ми се смени цялата инсталация. та търся някои които е чат с нещата
      И защо трябва да сменяш цялата инсталация?
      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


      Renault Megane II Grand Tour-2004г

      Comment


      • дори и 1.7 да е трябват само няколко жици, не цялата инсталация
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

        Comment


        • Някой ще ми каже ли по колко се изкупуват катализаторите???Примерно катализатор за Фиат Браво 1.6...

          Защото трябва да се отстрани катализатора на фиата, че имам съмнения за работоспособността му Иначе се обдих в Крафт- четох много хубави отзиви и ми искат 30 -60(6м. гаранция)-80лв.(18м. гаранция) за гърне на негово място+35лв. за труд и после сам да си го продавам катализатора...

          Тааа ми се иска хем да е хубаво хем да не трябва да се дават много пари доплащане


          П.П Някой знае ли на колко милиметра е стандартната генерация на 2.0 8V
          Last edited by VFTI; d.m.y г., 12:56.
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
          by RUBIG service

          Comment


          • 38 мм са отворите на главата, съответно 44-45 мм е външния диаметър на колекторите до двуцевката;
            Последната се събира в тръба с вътрешен диаметър 46 мм и външен 50 мм;
            От меката връзка до края мисля става на 55 външен, но за това не съм 100% сигурен.

            П.С. 34 мм са отворите на главата, а 38 е вътрешния на колекторите 4 към 2, които се хващат за главата!
            Last edited by TRENDi; d.m.y г., 12:03. Основание: Лека корекция...
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
              38 мм са отворите на главата, съответно 44-45 мм е външния диаметър на колекторите до двуцевката;
              Последната се събира в тръба с вътрешен диаметър 46 мм и външен 50 мм;
              От меката връзка до края мисля става на 55 външен, но за това не съм 100% сигурен.
              Eййй много си изчерпателен...

              Тоес една генерацийка на 63мм след меката връзка до края може да се отрази добре на колата


              А някой нещо за катализаторите???Ровя из и-нет и звънях ама някакви 20-30лв. ми дават...А съм чувал че се вземали по повече...
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                Тоес една генерацийка на 63мм след меката връзка до края може да се отрази добре на колата
                защо си мисля че точно това май ще я развали...
                Иначе моята е на 55 външен диаметър, т.е. за вътрешен остава 51-2 макс.

                Иначе една нощна масова среща с надърпвания и всичко почнаха да полудяват - кой дебитомери отиде да мери, кой филтри да пере, кой мотори да сменя... стана лудница из форума
                Важното е фън да има и газ да се дава!
                Last edited by Furious 155; d.m.y г., 14:56.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • Аз за това мразя да свалям плочката на газста...Сега като се почне да се дава газ и висчко започва да заминава...Гуми, съед. карета и т.н.. и т.н....Ама какво да правиш пуста му мания...


                  Еее защо да е по-зле? Няма да се прави прекалено голяма промяна, че да и е прекалено леко...Защо така смяташ...някой да има някакъв опит да сподели?
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                  exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                  ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                  ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                  by RUBIG service

                  Comment


                  • Мисля че на моя човек Аксента в Сащ му е на 50-60 мм мисля,а тя е 1.5,така че едва ли е много,аз мисля да слагам по-натам,след изпускателните колектори,но трябва да се допитам тук-там.А за крафт,помня че някъде четох че им гниели бързо аупусите.
                    Last edited by Flame; d.m.y г., 16:31.
                    Alfa 155 1.7,1.8 ex
                    Alfa 166 2.4 3 ex
                    155 1.8 MY 95 sport

                    Comment


                    • Венци, диаметъра на 2,0 е 55мм. Всяка промяна води до промяна на работата на ДВГ. Примерно ако я свалиш на 45- няма да изхвърля газовете след 3500 нормално, и обратното ако я качиш на 63- ще е по -мудна до 3000об. Честа грешка на тези които сменяват генерация където падне. Катализаторите са толкова-30-тина лв.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ALFADROG Покажи съобщение
                        иде реч колата е 155 1.8 8в за да стане 2.0 8в понеже мотора е с вариатор(2.0-та) трябва да ми се смени цялата инсталация. та търся някои които е чат с нещата
                        Бисери след бисери


                        155 2.5 V6
                        Passat 2.5 TDI 180hp highline

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от lulin racing Покажи съобщение
                          Бисери след бисери
                          ALFADROG
                          Сложи си по-силни бушони , може и да стане номера.
                          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                          Renault Megane II Grand Tour-2004г

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                            Венци, диаметъра на 2,0 е 55мм. Всяка промяна води до промяна на работата на ДВГ. Примерно ако я свалиш на 45- няма да изхвърля газовете след 3500 нормално, и обратното ако я качиш на 63- ще е по -мудна до 3000об. Честа грешка на тези които сменяват генерация където падне. Катализаторите са толкова-30-тина лв.
                            горе долу са такива ефектите - важно за мотора е висока скорост на изходящите газове, а ти като увеличиш диаметъра през който преминават, това автоматично означава че ще им падне скоростта. Оная вечер на магистралата загледах моята и твоята кола какъв конденз вадят през ауспусите на празен ход и моя беше по-бавен като струя и се разстилаше, а твоя беше по-струест и насочен доста повече назад! Та всяка такава интервенция има и + и -.
                            По принцип това за генерациите си е цяла наука, базирана на динамика на флуидите , не е лесна работа.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              горе долу са такива ефектите - важно за мотора е висока скорост на изходящите газове, а ти като увеличиш диаметъра през който преминават, това автоматично означава че ще им падне скоростта. Оная вечер на магистралата загледах моята и твоята кола какъв конденз вадят през ауспусите на празен ход и моя беше по-бавен като струя и се разстилаше, а твоя беше по-струест и насочен доста повече назад! Та всяка такава интервенция има и + и -.
                              По принцип това за генерациите си е цяла наука, базирана на динамика на флуидите , не е лесна работа.
                              Знам че е цяла наука...Също така понеже съм я карал без гърнета след катализатора и знам че колата вървеше по-зле при всички обороти... Въпроса е с една идея да се подобри вървежа и звука...А и ако до 3к об. е по-слаба а след това върви по-добре то по-важно е точно вървежа след 3000об така че няма проблеми от тази гледна точка...

                              Аз си мисля, че ще има подобрени с едно леко увеличаване на диаметъра и примерно една права тръба до отзад... Все пак ще ровя и ще търся, че италианките са тоооолкова капризни че няма на къде

                              Иначе определено не искам да я правя където падне
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment


                              • Attached Files
                                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                                by RUBIG service

                                Comment

                                Working...
                                X