Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво харесвам и какво не харесвам в 155-цата?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    това последното е най добре да го направиш и то примерно с 4 да ги намалиш
    Last edited by don_pepone; d.m.y г., 18:34.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      това последното е най добре да го направиш и то примерно с 4 да ги намалиш
      Имам си донор в двора ма немога още да взема решение дали да ги намаля с 4 или да ги увелеча с 4
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #78
        Lol ако ще ги увеличаваш да е с 8 уахахкви са тия странните цифри 20в, виж как звучи само V6 12 или 24V
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          Lol ако ще ги увеличаваш да е с 8 уахахкви са тия странните цифри 20в, виж как звучи само V6 12 или 24V
          То първоначалния замисъл си беше 3.2 V6 24 Mа няма донор имах една 166 ца с този мотор ма е грехота и не само грехота ми не мога да затрия кола за 3500 евро за да тунинговам 155 ца,наскоро един човек ми показа пари и му я дадох,после идва и момента че е много тежък мотор и другото което е не подлежи на тунинг за дребни пари там или си оставаш на 240 коня или трее да се дупиш за всеко конче в повече колегата Тhecleaner казва че атмосверния тунинг е много скъп и просто го забрави ,а той ги разбира тези работи,от друга страна наскоро боговете проводиха едно канарче да ми кацне в двора и сега му търся предназначение,та ако му взема мотора става много лесно нема да преправям почти нищо даже и климатика компресора е на същото място като при мене та само трее да се обслужи и да се монтира ,па е и на 120 000 километра та може да го поставя и да си го карам сток както си е ,па утре ако нещо падна на пари повече или полудея на цяло има широко поле на деиствие за тунинг.

          Ето снимки на канарчето не е летяло 5 години.
          Attached Files
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #80
            Браво бе,канарче с инхалатор,така по съм съгласен,даже те подтиквам
            П.С ако е на тия километри го слагай без замисляне, парите ще ги избиеш от маслото дет доливаш на 16 ТС уахах ей ся ме оплюха вече ,ама не се сдържах
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #81
              Харесват ми усещането за простор, директният волан, звукът на двигателя, гигантският багажник и агресивният дизайн!

              Не ми харесва че поскърцват разни пластмаси и още не мога да и свикна да я паркирам като хората.
              =-v-=
              Madness? This is ALFA!!!

              Comment


              • #82
                Макароните от които е изработен интериора ме влудяват. Всичко заплашва да остане в ръцете ти, а по павиран път имаш нужда от интерком за да се чуваш с пътниците...
                Също харчи по кофа гориво на километър...

                Като звук, цена, вървеж, спирачки, управление и простор, обаче е най-добрата кола в света!
                =-v-=
                Madness? This is ALFA!!!

                Comment


                • #83
                  На мен пък не ми харесва това,че не знам как да си сваля задните седалки и ми е прекалено къса скоростната кутия

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от alfa_155 Покажи съобщение
                    На мен пък не ми харесва това,че не знам как да си сваля задните седалки и ми е прекалено къса скоростната кутия
                    Седалките са лесни... Отвиваш двата болта които държат седалката/долната част а след това като се махне тя се откриват другите 2 болта които държат облегалката! Същата излиза като се издърпа нагоре леко.
                    Доволен съм от скоростите на 2.0 (доволен защото все още са цели неясно до кога)
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:52.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #85
                      Мерси за инфото,колега.И аз бях доволен от моята кутия,обаче сдаде багажа и се наложи да я сменя.Проблемът е,че новата се оказа по-къса и сега се чудя какво да направя.Ако някой има идеи и предложения...?

                      Comment


                      • #86
                        Като се замисля, единственото което не харесвам, е че остаря много вече... оттук насетне няма как това и онова, в колата, да работи на 100%.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          Като се замисля, единственото което не харесвам, е че остаря много вече... оттук насетне няма как това и онова, в колата, да работи на 100%.
                          Ооо напротив... Може да си работи на 100% но времето нервите и зеленото което трябва да се влага се покачват просто!!!!
                          (миналата година с приятел завършихме реставрацията на костенурка произведена 1969-та и смея да мисля, че сега е като както е била някога но естествено ни отне дооста време нерви и тн)

                          Не ми харесва че много се раздрънка от всякъде алф, но пък ми харесва как се гледаме по светофарите понякога с някои които нее повярвал как може да върви тая кола
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #88
                            На 155-цата в момента не и харесвам само, че не е моя.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              На 155-цата в момента не и харесвам само, че не е моя.
                              Защо си я продал !?

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                                Защо си я продал !?
                                Защото вече беше на такава възраст, че трябваше или да я продам, или да я правя вечна. А нямам нито време, нито условия да я правя вечна. Щях само да наливам пари, колкото да я поддържам в движение и да ми се къса сърцето да я гледам как стои пред блока. А сега момчето, което я купи, си я кара и е доволен.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X