Известие

Collapse
No announcement yet.

Ку 4-ка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от denq Покажи съобщение
    Честито !!! А дано поне на тази да не ти изтропат лагерите ...
    Тенкс за великодушното пожелание, ама за точно 20 годишния ми шофьорски стаж и общо 6-те коли, които съм имал през това време лагери не са ми "тропали".... Провери си источниците на информация
    To combat the low atmospheric pressure ...

    Comment


    • #32
      заеби тука при тоя мотор не изтопват ми направо
      нз кво става....
      карай с добро мазало..
      alfa 164 t.s ex
      tipo 2,0 16v turbo ex
      opel astra amnesia ex
      megane 2 ex
      alfa 159 jtd ех
      audi A6/S TQ 330+
      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

      Comment


      • #33
        "Мазалото" карбон-графитен Ксенум! Аз съм се убедил в качествата му и в подкрепа на това преди смяната на 90 градуса на водата /нормалнаработна температура налягането беше около 0 бара с незнайно какво масло и на сигурни 3 години в мотора! За справка те тава е положението с новото масло
        Attached Files
        To combat the low atmospheric pressure ...

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от RASTIL Покажи съобщение
          "Мазалото" карбон-графитен Ксенум! Аз съм се убедил в качествата му и в подкрепа на това преди смяната на 90 градуса на водата /нормалнаработна температура налягането беше около 0 бара с незнайно какво масло и на сигурни 3 години в мотора! За справка те тава е положението с новото масло
          Ами,честито и от мен колега, за красавицата,много радва окото и мн.безавариини километри ти пожелавам. Q-4 тва е истината
          ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
          Alfa Romeo 145 3.0V6
          Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от RASTIL Покажи съобщение
            "Мазалото" карбон-графитен Ксенум! Аз съм се убедил в качествата му и в подкрепа на това преди смяната на 90 градуса на водата /нормалнаработна температура налягането беше около 0 бара с незнайно какво масло и на сигурни 3 години в мотора! За справка те тава е положението с новото масло
            Ако датчика ти е ок, то това е вярната позиция за налягането
            Arena Coast Customs

            Comment


            • #36
              Браво колега,колата има много потенциал!!
              AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
              AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
              sigpic

              Comment


              • #37
                бе това не е вярната позиция за малсото което е под 60 градуса , ако е 90 е приемливо
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                  бе това не е вярната позиция за малсото което е под 60 градуса , ако е 90 е приемливо
                  Тъй де, кьорав карти не играе, като мен
                  Arena Coast Customs

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                    бе това не е вярната позиция за малсото което е под 60 градуса , ако е 90 е приемливо
                    Ако приемем обаче , че датчика е верен !!! А на тия датчици както повечето от нас знаят не бива много да се вярва, като точност. Те дават приблизителна представа. Той си казва , че с предното масло е била на нула , а сега просто се вижда от датчика , че новото масло е по добре. Аз например като видя , че на 164-ката налягането, като загрее става малко по ниско от нормалното - значи маслото е за смяна
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #40
                      Аз к'во па да кажа, кат с новото масло на студен мотор колата ми държи 4.5 налягане, а като загрее - пак около 4 ?!?
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #41
                        a новото какво е като марка и вискузитет, че нее много нормално това което казваш.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          бе това не е вярната позиция за малсото което е под 60 градуса , ако е 90 е приемливо
                          Бе ти от къде знаеш, че датчика на температурата на маслото работи въобще? Щото аз до сега не съм го виждал да е в различна позиция от тази на снимката.Правилно забеляза колегата BatVas, че съм казал, че в тези температурни граници на водата със старото масло налягането беше около нулата, а сега е около 2 бара.... И датчика за налягането го сверих преди смяната на маслото - показва коректно! Сега през уикенда ще се занимая и с датчика на температурата на маслото, щото тука на снимката колата е на включени перки на водата след 10-тина минутен дрифт на един полигон и не вярвам сочената в момента температура на маслото да е действителна...... Надявам се тоз път да съм бил достатъчно подробен с оглед изясняване на обстановката по проблема "Държи ли налягане Ку 4-ката или не
                          To combat the low atmospheric pressure ...

                          Comment


                          • #43
                            след такова каране е гаранция чее доста згрято маслото, съответно извода е ..... датчика (за темп.) не работи.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              a новото какво е като марка и вискузитет, че нее много нормално това което казваш.
                              Маслото е Yacco 15W50 - директно от вносителя за БГ. Ето какво пише за него производителя :

                              "VX 300 - SAE 15W50 - Полу-синтетика с магнезий за двигатели Sport, Multivalve и Turbo.
                              Предназначение: Полу-синтетично висок клас масло подсилено с магнезий за спортен тип бензинови и дизелови двигатели. Адаптирано за всеки вид бензинови и дизелови двигатели (многоклапанни, турбокомпресорни...). Най-подходящо за двигатели с по-големи хлабини и предполагаема консумация на масло. Подходящо за двигатели с газови уредби и/или катализатори. Препоръчителна употреба в двигатели произведени преди 2000 год. (и над 300 000 км пробег според каталога на фирмата).
                              Свойства и предимства: Образувано на синтетична база. Допълнително подсилено с магнезий. Изключителна температурна и оксидационна стабилност. SAE 50 осигурява максимална защита при високи температури. Намалява разхода на масло и предотвратява образуването на утайки в картера. VX 300 SAE 15W50 надвишава изисканията на основните производители, ACEA и API."

                              В летните жеги колата се държеше много добре с това масло - тиха работа, без тракане и горене на маслото. Малко се замислям обаче дали не е гъстичко като за зима...

                              Сори за офтопика по темата на колегата ...
                              Last edited by Alfa User; d.m.y г., 14:47.
                              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                след такова каране е гаранция чее доста згрято маслото, съответно извода е ..... датчика (за темп.) не работи.
                                Понеже говорим за налягане на маслото. Надявам се колегата пуснл темата да не се сърди, ако те попитам какво е твоето налягане на 155 V6. Понеже нa моята датчика за налягането не бачкаше коректно и като дам газ вместо нагоре забиваше наобратно. Сега трябва да са го сменили де (утре я вземам от Вентура) та да знам какво трябва да е?! Дали на 155 2,5 държи различно налягане от това на 164 -ката ми с 2.0 8V.
                                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                                Comment

                                Working...
                                X