If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Въпреки снимковия матриал, продължаваме разказите по телефона, за да ги понамалим малко те Ви и текст за под снимките от преди няколко поста
ЧИСТО НОВИ ъпгрейд части:
Ковани турбо бутала "ВЬОСНЕР"
Ковани "І" /АЙ/ биели "APR"
Турбина "ГАРЕТ" 33068, туин скрол, с капацитет 500 + к.с. на 2 литров мотор
Метална гарнитура "КОМЕТИК"
Дюзи "СИМЕНС ДЕКА МОТОТРОН" 680 куб.
Бензинова помпа "БОШ" 044 - 350 л./ч.
Съединител - 6 лъчева керамика с плочки и нитове "Миба" USA, двоен притискател
Външен регулируем БОВ - марка неква, ама не помня какъв точно
Разпределителни валове /чисто нови/ от Типо седичи валволе
Интерколер - челен, едностранен, марка "APR", с възможно най - високия КПД на пазара - преди 2-3 години
Турбопътища с алуминиеви тръби и силиконови колена и връзки , съответно "Т" скоби навсякъде
Генерация, даун пайп, мека връзка и два резонатор-ускорителя - ф 76
Усилена със стоманена плоча скоростна кутия
Хонингован по предписаните от производителя на кованите бутала размер блок, двустранно челосан
Перфектно ревизирана глава - водачи, гумички, пасване на клапани, полиране на портове, припасване на отворите на колекторите към главата
Ремапната на дино - Ици - Русе По време на ремапа, колата буксуваше по валците ли не знам точно кво се случваше, но турбината отказа да надуе повече от 1 бар - на диното . При този буст извадихме 330 к.с. После донадухме турбината на 1,5 на пътя и на сегашния буст /1,5/ кви коне е не е ясно точно.Мен обаче на вървене даже ме и плаши
Перфектно си държи и смеси и буст и температури и все.....След цялостния ъпгрейд колата е на 12-15 000 км.Колата е бракувана, не може да се регистрира пак.
Продава се цяла или на едри парчета. Цената за цялата кола е 5 500 лева. Не е разглобена още и може да се пробва....На едри парчена почваме когато се намерят хора с реален интерес за мотор и трансмисия за да магат да си ги пробват
Може и бартери основния интерес е към 20 в турбо, като интерес представлява и само двигател - без значение състоянието му
Пазарлъци - ЛС, като ще насоча вниманието Ви, че само гореизброените неща са със себестойност над 6000 лева
Спирайте с мечтите.... Колата е продадена , отпътува за Бургас, честито на новия собственик и успехи в намеренията и начинанията му...Модовете могат да заключат темата...
Апропо, колата я купи фен на японските автомобили.... Фенщината в нашия форум май..... по клавиатурите само
Comment