Известие

Collapse
No announcement yet.

155 vs 156 - мнения от първо лице ...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Може и не съм пробвал...не споря по този въпрос...сега возил съм се в 156 с обикновено окачване и гуми 15/65/195 лел ужас, отвратително е, все ме хваща в завой страх.
    За по-сигурна след като е по-нова като модел, няма как да не е по-согурна. Вс в катастрофа си е късмет как ще се удариш...Щото приятел с колата на баща си, чисто нова Q7 със скорост 70км я тресна в един трансформатор на сфетовар и имаше последствия за 15к лв!
    Аз се стремя към по-ново и по-ново!
    Спор, то няма как да има, това са два различни автомобила от различни години, драстична разлика. Не е нормално да се сравняват по мое мнение. 155 си има чар, както и 156. За всеки влак пътници.
    Преди преди 28 месеца...исках да си купя една кола, най евтините от модела бяха 23к лв, сега са 13к лв. Всичко в този свят се обезценяваи лощо в това няма, излиза следващ модел с екстри в пъти по-добри. И няма евтини части на кола след 2000г. Но досега когато съм пресъствал на закупуване на части на фиат браво, мерцедес ц220 2002, бмв 320д 2000', ме заболя от сумата, която им искаха...мислех си на ум "ха, нека ми е зле "

    п.с. Минали са две години и 5 месеца откакто имам колата, и все още се обръщам да я погледна и й се радвам.. не ми е омръзнала...но човека е странно животно, винаги иска още и още...по-ново, по-бляскаво, по-запазено, по-красиво, с повече екстри. Поради тази причина при закупуване на следваща кола, мсиля да е в близката година...тази да я запазя в семейството. Просто съм си доволен от нея.
    Аз например не гледам коне хич, едни 150 кс са предостатъчни, за мен е важно състояние на двг., интериор, екстериор.
    Карайте си колите и ги обичайте, щото в тоя свят малко са нещата, които толкова време ще те радват и ще ти носят удовлетвореност!
    Няма нищо лошо в еволюцията, затова ние сме тук сега!
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 12:22.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #47
      Прав си, колега, споделям мнението ти. Аз казвам, че НА МЕН ЛИЧНО 155 ми допада повече от 156, а не, че това е универсалната истина. И двата модела имат и предимства, и недостатъци, но все пак са "шофьорски" коли и са направени за удоволствие.
      Все пак аз лично бих си купил 156 само ако е с поне вътрешен фейслифт и задължително ЖТД.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #48
        Кефи ме мн външен фейс, вътрешният ми е отврат. Лично мнение. За жтд съм съгласен, затова и такова имам
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #49
          155 срещу 156 -разлика няма-и двете са с предно,абе подобие на Голф, ама с багажник,кеф ти на нафта ,кеф ти на бензин,дори може и теглич да им се слага.Но първите собственици за жалост това търсят да ги е-а и съответно това се произвежда.Ако има лев ще направя мойта със задно и трансаксиал ,та ако ще и да оглавя конкурса за селски тунинг. От мен толкоз.

          Comment


          • #50
            Тва горното е доста недомислено изказване ...
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
              Тва горното е доста недомислено изказване ...
              Нямате основание колеги да сравнявате двете коли. Нищо общо няма помежду им. Ползата не е за 156 за съжаление.
              Alfa 155 2.0TS 8V '93
              sigpic
              VW LADAVAGEN '81
              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                Нямате основание колеги да сравнявате двете коли. Нищо общо няма помежду им. Ползата не е за 156 за съжаление.



                (тва е за събота вечер)

                ---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:50 ----------

                Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                Тва горното е доста недомислено изказване ...
                ...то направо не е за коментар даже!
                Last edited by 155_8000rpm; d.m.y г., 22:52.
                sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                Ex...
                Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                Comment


                • #53
                  Разликата м/у двата модела е една....))
                  ..другото е еволюция в автомобилостроенето...колкото по ново...по зле))
                  Ако някой отгатне разликата има една бира от мен...няколко пъти!
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #54
                    Хайде и аз да се включа като един от предателите (е, не съвсем )

                    Качвам се на 156 - вътре ме чака светлият кожен салон, фейслифт интериор (има си и подлакътник хаха), воланчето с копченцата за управление на СД-то, двата цилиндъра, които са обградили скоростомера и оборотомера... Врътваш ключа, палиш и потегляш... Скоростта... Дали си с 20 или със 120 усещаш само по предметите навън и ако хвърлиш поглед върху километража... Воланът е супер директен и в съчетание с конитата и пружинките "Eibach" усещането е паметно при всяка маневра със скорост над 80км/ч. Слизаш от колата спокоен, пулсът ти е нормален, занижен дори... Качваш се горе и забравяш как си се прибрал...

                    Качвам се на 155 - седалката ме обгръща така, както винаги съм искал... Паля колата, шума от двигателя е като музика за ушите ми... Пускам парното на 4, защото останалите степени не работят и потеглям... 2000-3000 оборота, следваща предавка... 3000-4000 - следваща... Колата иска още, иска да я настъпиш, двигателя те подканя - "дай ми още малко, настъпи педала, отвори дросела, позволи ми да дишам". И аз го правя... Моторът пее, вятърът му приглася... Шумът от перката на парното вече е история... Сега сърцето затуптявя по-бързо, сега кръвта кипи! 6000, 6500, натискам съединителя, за да сменя предавката, двигателят ръмжи на свободен ход за секунда и след това продължава да ускорява летящата легенда... Спирам, паркирам с две маневри, излизам от колата и целувам тази жива ламарина... Качвам се горе, адреналинът още го има, след час още си спомням как ускорявам по булеварда...

                    Що се отнася до поддръжката... 156 2.4 JTD 150 кс. - за година може да си купиш 155 2.0 ТС 8В... Всеки сам избира, но 155 и 156 са коренно различни автомобили... Аз съм различен човек, когато управлявам едната и другата... Но... В 155 не бих возил жената и детето, защото това е дяволска кола
                    Бих ги сравнил с питиета...
                    156 е кафето, а 155 е RedBull-а... Имат някакви общи черти в основата си, но са коренно различни - и по визия, и по ефект, и като нужда, и като среда, в която да ги употребяваш... Аз лично през седмицата се движа с комфортната и икономична 156, уикендите се качвам на Легендата и винаги оставам доволен - е, може пластмасите да поскърцват малко, но пък няма досадните горни носачи на 156

                    Това е от мен, това са моите усещания...
                    Карайте си 155-ците и се грижете за тях!
                    Когато видя 155 по улицата - лъскава и чиста, ми става едно хубаво на душата и започвам да се оглеждам за надпис Legend 155 или clubalfaromeo.bg...
                    Last edited by Wolfy; d.m.y г., 20:05.
                    Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                    Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                    Thank you, VFTI, thank you!

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Wolfy Покажи съобщение
                      Хайде и аз да се включа като един от предателите (е, не съвсем )

                      Качвам се на 156 - вътре ме чака светлият кожен салон, фейслифт интериор (има си и подлакътник хаха), воланчето с копченцата за управление на СД-то, двата цилиндъра, които са обградили скоростомера и оборотомера... Врътваш ключа, палиш и потегляш... Скоростта... Дали си с 20 или със 120 усещаш само по предметите навън и ако хвърлиш поглед върху километража... Воланът е супер директен и в съчетание с конитата и пружинките "Eibach" усещането е паметно при всяка маневра със скорост над 80км/ч. Слизаш от колата спокоен, пулсът ти е нормален, занижен дори... Качваш се горе и забравяш как си се прибрал...

                      Качвам се на 155 - седалката ме обгръща така, както винаги съм искал... Паля колата, шума от двигателя е като музика за ушите ми... Пускам парното на 4, защото останалите степени не работят и потеглям... 2000-3000 оборота, следваща предавка... 3000-4000 - следваща... Колата иска още, иска да я настъпиш, двигателя те подканя - "дай ми още малко, настъпи педала, отвори дросела, позволи ми да дишам". И аз го правя... Моторът пее, вятърът му приглася... Шумът от перката на парното вече е история... Сега сърцето затуптявя по-бързо, сега кръвта кипи! 6000, 6500, натискам съединителя, за да сменя предавката, двигателят ръмжи на свободен ход за секунда и след това продължава да ускорява летящата легенда... Спирам, паркирам с две маневри, излизам от колата и целувам тази жива ламарина... Качвам се горе, адреналинът още го има, след час още си спомням как ускорявам по булеварда...

                      Що се отнася до поддръжката... 156 2.4 JTD 150 кс. - за година може да си купиш 155 2.0 ТС 8В... Всеки сам избира, но 155 и 156 са коренно различни автомобили... Аз съм различен човек, когато управлявам едната и другата... Но... В 155 не бих возил жената и детето, защото това е дяволска кола
                      Бих ги сравнил с питиета...
                      156 е кафето, а 155 е RedBull-а... Имат някакви общи черти в основата си, но са коренно различни - и по визия, и по ефект, и като нужда, и като среда, в която да ги употребяваш... Аз лично през седмицата се движа с комфортната и икономична 156, уикендите се качвам на Легендата и винаги оставам доволен - е, може пластмасите да поскърцват малко, но пък няма досадните горни носачи на 156

                      Това е от мен, това са моите усещания...
                      Карайте си 155-ците и се грижете за тях!
                      Когато видя 155 по улицата - лъскава и чиста, ми става едно хубаво на душата и започвам да се оглеждам за надпис Legend 155 или clubalfaromeo.bg...


                      Ето на това се вика адекватен коментар-без пристрастия.
                      sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
                      Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
                      Fiat Brava 1.9JTD SX

                      Comment


                      • #56
                        Говорите за окачване? Сложете си това окачване и вижте дали няма да взимате завоите с по 30+ КМ повече от преди /и то без да се "шашкате"/ ...
                        Да не говорим, че стандарнтно, 155 "Супер" си е с доста стабилно окачване (една идея по-твърди пружини)

                        Говорите за шума на 155цата ли? Че аз нарочно заради шума си сложих КН филтър!

                        Говорите за сигурност? ... Моля? за сигурност? ето ви този сценарий , влизате в завой със 120 КМ (с вашата 156ца /спортно окачване/ ) и в средата на завоя едно камикадзе с Гоуф или БМВ "баварец" изпреварва и той със 100-120, какво правим ??? а? Тогава и 5 звезди няма да те спасят! ам луд ТИРаджия?
                        "Сигурността" е много относително нещо за коментар, ОЩЕ повече на нашите пътища, така, че само едно е сигурно -> "Да пази господ ... и повече акъл и мъдрост както и късмет "

                        Говорите за маневреност? Ами тя моята Алфа си е със късата рейка която е 1:1 като маневра със 156цата. В началото ме дразнеше този факт, но му свикнах, а и голям плюс е късата рейка при големи скорости и при дълги разстояния, много малко се налага да се мърда волана.

                        Не ме разбирайте погрешно, но и 156цата ме кефи! Даже , ще вмъкна, че аз преди да си зема 155цата, си мислех за 156ца! Обаче нещата така се получиха, че я купих от доста точен човек и мога да ви кажа, че колата си беше супер запазена (Колегата Юлко Иванов от Монтана ) и така стана, че не попаднах в 156 Group.

                        Та за човек, който те първа ще купува Алфа (или има по-стара алфа) и се чуди дали да си взима 155 или 156 , аз го бих съветвал да си вземе 156 ! Причината повече се влива във факта, че 155 е просто кандидат-ретро автомобил, на там вече се насочва, а да не говорим, че моторите с 8V или дъртата печка 1.9, 2.5TD вече много по-трудно им се намират части (чийтави), реално което "по-спасява" 16V моторите е че ги има в 156ците и все още се "поддържат"

                        И в края само да уточня един факт, звука на мотора на 155 16V е по-зверски от неговия еквивалент на 156 , поради простата причина, че всмукателните колектори на 156 са пластмасови , а тези на 155 са метални! И като сложиш едно КН-че отпреде, и до някъде започва да вади звук подобен на 2.5 V6 ... но само донякъде .

                        Поздрави
                        Last edited by Tonimir; d.m.y г., 20:50.

                        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                        AR 155 2.0 16v SUPER
                        Toyota Corolla 2014 S Premium
                        Moskvich 2140

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                          )
                          Ако някой отгатне разликата има една бира от мен...няколко пъти!
                          Разликата е, че нямат прилика.

                          Аз също карам и двете и мога да кажа, че това са абсолютно различни коли.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #58
                            Мисля, че Wolfy и tonimeer изчерпаха темата!
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #59
                              То понеже 155 и 75 не са различни коли. Еми естествено, че са различни, но са най-близките, които бихме могли да сравняваме. И все пак казват, че освен окачването и външните ламарини 156 като основа си била чисто пунто с леки доработки - не е радикално нов автомобил.

                              Влязох да напиша нещо друго, исках да споделя, че на 155цата по добре се разгръщаше мощността на първа скорост, може би защото беше 1.8, а сега с 2.0 16в първа е почти неизползваема. Само върти и не може да зацепи. Но явно допълнителните коне си казват думата. Не знам на 155 2.0 Супер дали е така?
                              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                                Само върти и не може да зацепи. Но явно допълнителните коне си казват думата. Не знам на 155 2.0 Супер дали е така?
                                По принцип, перфектното потегляне става с добра комбинация от газ и съединител по начин, че гумите да не превъртат.

                                Гумите са един много важен фактор също!
                                Примерно с едни качествени гуми 16ки (повече площ) с перфектно сцепление и добро потегляне, от първа колата потегля перфектно и плавно.

                                Вече с гуми 15ки (зимните ми гуми са 15ки), принципа е същия , но съединителя по се пипа за перфектно стартиране. (все пак площта на гумата е по-малка а и гумата е по-лека)

                                всичко е въпрос на баланс и това важи не само при определен модел или мотор , а по принцип

                                П.С: И състоянието на съединителя играе роля при стартиране на една кола

                                AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                                AR 155 2.0 16v SUPER
                                Toyota Corolla 2014 S Premium
                                Moskvich 2140

                                Comment

                                Working...
                                X