View Full Version : Много слабо светят късите ксенонови светлини 166, не знам защо ...
http://www.clubalfaromeo.com/forum/www.clubalfaromeo.coнещо я оплесках с снимките
Ето ги вече са готови и са за монтаж. По 15лв на рефлектор ми взеха и са направени много добре, дано има резултат от никелирането.Утре ще ги монтирам с ксенони и ще пиша за резултати
колега как отлепи стъклото от самия фар.
Boschman
27-11-2009, 19:14
колега как отлепи стъклото от самия фар.
Аз моите ги отделих с нагряване с пистолет за горещ въздух. Нагрява се мястото където е положено лепилото. Нагряваш с пистолета от растояние 10-20 см. Но не много колега за да не се деформира пластмасата или да не спукаш стъклото. Нагряваш и пипаш с ръка до толкова до колкото самото място да си е топличко нали, и след това лекичко и бавно с макетно ножче отделяш самото лепило. Лепило ли е там некав спецялен силикон ли е не го знам. Правиш го на етапи. Определяш си место от където да почнеш, бележиш си малък участък от фара, нагряваш режеш с ношчето и така, след това минаваш по на там докато не почне да се отделя стъклото. Лесно е но трябва да се внимава. След това аз ще ги лепя с някакъв силикон + лепило. Ще го измисля, но първо да си оправя рефлекторите и да измисля LED светлините как да ги направя.
Мерси за информацията колега.Между другото рефлекторите са станали като нови
Ето ги вече са готови и са за монтаж. По 15лв на рефлектор ми взеха и са направени много добре, дано има резултат от никелирането.Утре ще ги монтирам с ксенони и ще пиша за резултати
Би ли ги снимал , ако не си ги сложил разбира се , отзад как са ?
Вече ги монтирах резултата е убииствен. Разлепването не еникак лесно но с малко повече игра и внимание става. Отзад са само изчистени
Вече ги монтирах резултата е убииствен. Разлепването не еникак лесно но с малко повече игра и внимание става.
Това ми е ясно за разглобяването :D:D Кажи ми само , отзад рефлекторите като отпред ли са или .. ?
Това ми е ясно за разглобяването :D:D Кажи ми само , отзад рефлекторите като отпред ли са или .. ?
Не неса като отпред
Linkestis
15-12-2009, 18:37
Може да използвате момента за рециклирането и на халогените,или само да ги измиете със студена вода и накъсани на ситно вестници.
359643596535966
Общо взето е това....на който му се занимава Успех!
може да има правописни грешки но толкова не съм писъл от детските си години :)
Дано послужи на будещите и настоящи "корабни" алфисти :):cheers:
BlackBaron
15-12-2009, 23:30
Браво бе нашия, цар си :big_bow_down:
То останахме безмълвни
Благодаря от името на всите "Капитани на 166"
leketo84
16-12-2009, 02:00
По-добре обяснено и показано не може и да бъде !!!
:th_up:
Може да използвате момента за рециклирането и на халогените,или само да ги измиете със студена вода и накъсани на ситно вестници.
359643596535966
Общо взето е това....на който му се занимава Успех!
може да има правописни грешки но толкова не съм писъл от детските си години :)
Дано послужи на будещите и настоящи "корабни" алфисти :):cheers:
Аз и тях ги отворих :)
Аз и тях ги отворих :)
Като правиме нещо то да бъде до край. Аз също ги отварях.
Днес си получих рефлекторите на късите и халогените от Стрелча и съм адски доволен - просто перфектно !!!
Christweil
19-12-2009, 14:49
Днес си получих рефлекторите на късите и халогените от Стрелча и съм адски доволен - просто перфектно !!!
За колко дни стана работата?
За колко дни стана работата?
Пратих ги миналия петък и си ги получих този , като ги почнаха в понеделник и в сряда бяха готови - другото е бавенето при куриерите ;)
Ние също ги пратихме в началото на седмицата.
Пратих ги миналия петък и си ги получих този , като ги почнаха в понеделник и в сряда бяха готови - другото е бавенето при куриерите ;)
Абе Емо нали ги прави тука в София бре?
Абе Емо нали ги прави тука в София бре?
Правих на мерцедеса .. тея на алфата ги осраха и ги пратих в Стрелча :)
ПП - тука ги правят само ако са пластмасови , като рефлектора на дългите.
Christweil
13-01-2010, 14:48
По вапрос на фаровете, някой има ли коментари или опит със фаровете от марката Депо ?
Естествено имам предвид за 166... :)
Linkestis
13-01-2010, 14:53
Ако те бият с върбови клонки през ръцете си вземи :)
Може да изкарат година,година и половина.
А може и половината пластмаса да почне да се стича към стъклото.
Цената им отговаря на качеството. С няколко думи казано :)
leketo84
13-01-2010, 16:57
Ако те бият с върбови клонки през ръцете си вземи :)
Може да изкарат година,година и половина.
А може и половината пластмаса да почне да се стича към стъклото.
Цената им отговаря на качеството. С няколко думи казано :)
Вие на сериозно ли ? Аз също се замислях вместо да чиста и оправям светлините да си взема от тях , но точно това ме притеснява да не са ментак голем ! И все пак някой взел ли е такива дори и да не са за 166 и как са ? :notify:
Има тема за фарове в 156 раздела и се споменават Депо. Аз лично само стопове за Ауди съм взимал - цвета се различаваше, малко и формата. :)
Christweil
13-01-2010, 17:17
А бе хора, не мисля че тука е вапрос на мнение базирано на цена, но на опит. Кой си е купил от тези фарове, а има конкретно оплакване поради причина А, Б и В...
Вътре няма китайска електроника, само пласмасова. Да доиде от Валео или от Ченианг във Тайван, това се прави във китай не се надявайте за друго.
Така че благодаря да споделите конкретен опит по това.
Виж това за електрониката е проблем, защото са без машинки и ще трябва да си монтираш твойте старите. При положение, че ще се занимаваш да сваляш бронята и после фаровете, не е ли по-добре да си поиграеш още малко и да ги разглобиш старите
Linkestis
13-01-2010, 18:30
Ако те бият с върбови клонки през ръцете си вземи :)
Може да изкарат година,година и половина.
А може и половината пластмаса да почне да се стича към стъклото.
Аз ти оговорих от опит....не на мои автомобил а на познати!
На единият 156..стъклото се матира за около 2 месеца.
Даже не е стъкло а вид пластмаса или полимер.Не съм запознат.
На другият 166/както спомена колегата..няма електроника/ всичко пластмасово се разтопи за около половин година!!!!
Точно това и ме накара да рециклирам моите.
Дискотирахме темата надълго и на широко,с цел да не давам 1000лв. за два,или 500лв.за втора употреба които всъщност си имаме всички които караме 166-ци.
А знаеш че това е един от проблемите на този модел.
За Депо не съм си и помислял след това което съм видял с очите си.
Естествено това не обхваща 100% от монтираните фарове на Депо.Но два автомобила ми бяха достатъчни.
Друг е въпроса дали искаш да и докараш търговски вид!
Ако това е така,действай.
Но ако е за теб..препоръчвам ти горещо процедурата по полагане на нова аламагама.
Отделно и нещо много важно за тези фарове... при регулиране няма линия както на оригиналните а просто разпръсната светлина.
Като погледнеш самият фар - рефлектора отразява хубаво но резултата на стената е плачевен. И аз говоря от опит така че не се занимавайте с глупости.
Christweil
15-01-2010, 15:22
Отделно и нещо много важно за тези фарове... при регулиране няма линия както на оригиналните а просто разпръсната светлина.
Като погледнеш самият фар - рефлектора отразява хубаво но резултата на стената е плачевен. И аз говоря от опит така че не се занимавайте с глупости.
Имаш ли снимка да се види този ефект ??
А също се интересувам дали светят прекалено на долу както го коментират по форум на 156. Имаш ли инфо по това ?
Регулирането е индивидуално за почти всяка една. На една може да е добре на друга не. Снимки не съм правил
Снимки не съм правил
Че то има ли смисъл .. на едно приятелче (колега от Нисан форума) фаровете му са Депо и каза , че са ужас и сега си купи втора ръка оригинални и си ги направи :) Аз нямам лични впечатления , но съм чувал само лоши думи за тях.
не ми свети левото око...
Не ксенона(който по принцип се едно не свети) а габарита..
Понадзърнах там заранта... Ама никаква надежда не ме огря...
Някой мой ли, да помогне кък се сменя таз ламба ???
:Tease:
:Tease:
не ми свети левото око...
Не ксенона(който по принцип се едно не свети) а габарита..
Понадзърнах там заранта... Ама никаква надежда не ме огря...
Някой мой ли, да помогне кък се сменя таз ламба ???
:Tease:
:Tease:
Махни и другата :D Иначе габарита ти се намира отгоре вляво точно до лупата - има 2 пластмаски (като щипка) стискаш ги и дърпаш ;)
Емо ,кажи ми баце как се сваля задната седалка и облегалка ,че нещо ми се опъва.:devil:
Емо ,кажи ми баце как се сваля задната седалка и облегалка ,че нещо ми се опъва.:devil:
Хич не помня .. горната част е на болтове отдолу и на щипки отгоре мисля. Долната трябва да има щипки също , без болтове (ако не се лъжа са от предната страна).
Ако съм излъгал за нещо се извинявам , ама просто не си спомням.
Christweil
17-01-2010, 11:06
Емо ,кажи ми баце как се сваля задната седалка и облегалка ,че нещо ми се опъва.:devil:
Това е пълен кошмар ако за пръв път го правиш...
1во е седалката : както каза Еммо е хванат със 2 щипки от пред на всяка страна, само че е толкова здраво че не се бори на рака няма да стане. По добре вземи или железен клуч или дълга отверка, гледаи каде е горе долу щипката и пъхай инструмента като го ползаш като лостче... ще излезе така
... докато го разбрах 1 седмица нон-стоп със псувни и натоварване на амортисиорите :)
2ро е облегалка : там е по лесно просто са болтове.
Christweil
17-01-2010, 20:34
Мерси момчета..:bg:
Жалко че няма и емотикони със френското знаме...:cheers:
teodor80
18-01-2010, 09:58
Отделно и нещо много важно за тези фарове... при регулиране няма линия както на оригиналните а просто разпръсната светлина.
Като погледнеш самият фар - рефлектора отразява хубаво но резултата на стената е плачевен. И аз говоря от опит така че не се занимавайте с глупости.
Прости ми за въпроса ама незнам как да си обясня,че се пръска светлината заради рефлектора при условие,че лупата я насочва и ламарината вътре я одрязва на линия.
Махни и другата :D Иначе габарита ти се намира отгоре вляво точно до лупата - има 2 пластмаски (като щипка) стискаш ги и дърпаш ;)
от къде да га взема ,марка за тез ламбички ??
Виж.. нямам идея кое какво орязва или отразява а и не съм експерт.
Въпроса е че като обикновен "потребител" съм видял какъв е резултата и той като такъв не ми харесва.
Който иска нека си слага каквото фарове иска. Само споделих мнение. Не го налагам.
от къде да га взема ,марка за тез ламбички ??
Не знам , не съм и търсил .. аз мойте съм ги нахнал откакто карам колата :) Сега съм с нови по-различни габарити ;)
от къде да га взема ,марка за тез ламбички ??
Марката няма значение, модела и аз не го помня ... H5W-нещо си. Може да я свалиш и да я занесеш в магазина да ти дадат същата. Струват 10-15 лв едната.
Колеги ,крушката на предния габарит е модел H6W....и аз мойте съм ги махнал .:mrgreen:
Към колегата който питаше за фарове Депо.Купих си нови такива за Фиат мареа с лупи.Изглеждаха добре,рефлектора на дългите беше супер.Но късите бяха трагедия и лупата стоеше една мътна,млечно бяла и пръскаше светлина навсякъде и заслепяваше.След един месец отворих единия фар,както и очаквах рефлектора вътре в лупата беше отчайващ,лъскаво-матов без никаква отражаемост.Пратих го за рециклиране в стрелча.Слагам една снимка на Депо рефлектор и на същия рециклиран в Стрелча.Слагам снимка и на целия фар Депо вече рециклиран.Рефлектора на дългите не съм го барал и както се вижда си е супер.
leketo84
22-01-2010, 01:47
Ох мамо е тва е разлика !!! :shocking:
Не забравяйте също, че фара е много повече от покритие само. Има си форма на рефлектора, фокусно разстояние, разстояние от крушката до лупата и т.н. Въобще трябва да се спазват някои правила от оптиката. И купувайки фар на 1/4 от цената на оригиналния рискувате да получите... едно нищо. Затова в случая са прави колегите, които препоръчват ремонт на стар фар вместо евтин нов. :cheers:
Безспорно е така,но от сравнението което съм правил между Депо и Валео е че Ако се рециклира рефлектора зад лупата на новото Депо си свети като рециклирано Валео.Дългите също светят както трябва.А и има едно предимство,повечето 10 тина годишни валеота стъклата им са яко очукани отвън от камъчета и няма оправяне,а на депото са си нови.Ето и пример отдолу е 11 годишно Валео рециклирано,вижда се колко е очукано а отгоре е 2 годишно Депо също рециклирано вече,там има значително по малко очукване.И като светне фара стои като мръсен от следите от камъчета,много кофти а и светлината малко или много бяга така и се пречупва.
Christweil
22-01-2010, 16:21
Ама ти доволен ли си от фар Депо на края ??
Щото хубаво оправиш рефлектора но ако фара разпръска светлината е доста кофти. Какво ти е впечетление по вапрос ??
Ама ти доволен ли си от фар Депо на края ??
Щото хубаво оправиш рефлектора но ако фара разпръска светлината е доста кофти. Какво ти е впечетление по вапрос ??
Значи фара е с лупа и е тип прожектор,така че няма как да пръска светлината реже си я точно както трябва а след рециклирането и светва така.Може да се каже че съм доволен макар че като цяло е по кофти направен,като например по гадни капачки ,по гадни ябълки вътре,пластмасата е по гадна но има и предимства нови стъкла и нови добри рефлектори за дългите.Едното нещо което забелязах е че на Депото дългите светят по напред,така са направени че дългия бие петното доста над линията на сечене на късите,но лично за мен това е предимство понеже с добри крушки дългите осветяват доста добре,докато на валеото оригинално дългите светят където режат късите и ми се струва че е много близо.Ето една снимка на стена ,фаровете са Депо преди рециклирането с ксенон 4300 к.Слагам и една снимка от пътя,като десния фар е рециклирано Валео а левия е валео с обърнат рефлектор.
Linkestis
22-01-2010, 17:57
То добре,ама не са ти регулирани фаровете :drinking:
Знам че не са,просто в момента въртя 4 фара на колата и засега ги настройвам горе долу но са по наведени отколкото трябва и не заслепявам.
докато на валеото оригинално дългите светят където режат късите и ми се струва че е много близо
Не знам това къде го видя ;) При мен дългите правят ден и светят прекрасно и преди да сложа ксенона и след това :) Просто си регулирай фаровете
Аз вече сглобих мойте ,но утре ще кача снимки :upsidedwnsmiley:
Не знам това къде го видя ;) При мен дългите правят ден и светят прекрасно и преди да сложа ксенона и след това :) Просто си регулирай фаровете
Колега говоря за валеото при Фиат мареа,при алфата може и да е различно.Но е факт че като рециклирах и изчистих късите+ксенона,като пусна дълги разликата е много малка а на дългите съм с найт брейкър + релета и 13,5 в до крушката.Преди като бях с обикновенни крушки и без релета,след ксенона и да пусках дълги файда нямаше.А преди да рециклирам късите и да сложа ксенон,ми се струваше че дългите са ден даже и с обикновенни крушки без релета,ама тогава просто не ми светеха късите както трябва.Така че е относително.Но аз открих как на валео фасунката на дългите може да се завърти малко и да се вдигнат дългите нагоре.Иначе ето една снимка къде ми светят дългите,точно пред късите.Колата нарочно е с доста вдигната задница.
Ето и снимки как станаха моите :)
leketo84
23-01-2010, 15:15
Ето и снимки как станаха моите :)
Страшни са :clap2: ! Дай да ги вигим в действие тея лед габарити !!! :crazy:
Колега сложи и някоя снимка на рециклирания рефлектор на късите ако имаш.
Колега сложи и някоя снимка на рециклирания рефлектор на късите ако имаш.
Нямам снимка , но по-назад в темата има снимки от Стрелча ;) Моите са 1 към 1 с тях - като нови :)
---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:12 ----------
Страшни са :clap2: ! Дай да ги вигим в действие тея лед габарити !!! :crazy:
Понеже ще ги монтирам чак след бояджията , който ще я приеме началото на февруари , защото има много работа - утре ще им пусна ток да ги видим :D
Christweil
19-02-2010, 21:51
Емо, предното стъкло ми изглежда (прекалено) гладко :) направи ли му нещо ??
А друг вапрос към всички, можете ли да пуснете снимки как светят късите на 166 сус ксенон и със и без оправене на рефлектори.
Идеята ми е да можем да правим сръвнение че само чета колко добре изглеждат рефлектори след тази процедура но би било по добре да се види директно ефекта.
Между другото, какви ксенони са най добре за видимост, 4300к или 5000к ??
Аз минах от 4300к на 6000к и е определено по-добре.
Аз също съм с 6000К и съм много доволен :)
Аз много обичам да пиша по теми за ксенон... АСЕНОВ как "измерваш" че е по добре с 6000к??? Най-естествена за окото е 4300к. Освен това при тази "температура" в келвини светлиният поток в лумени е по-голям при равни други условия (марка модел баласти рефлектори)
Неговите крушки бяха заминали и сложи направо 6000К после .. поне така мисля , иначе най-добра видимост има при 4300К , но ако всичко ти е добре - крушка, баласт, рефлектор, леща .. се вижда много добре и с 6000К ;)
При мен едното око беше тръгнало да заминава.
Изгоре и единия габарит.
Отворих капака - зер извадя крушката, да ходя да търся същата за смяна.
Погледах, погледах, затворих капака и се явих при компетентни лица.
Като се разбра, че требва да се демонтира и аспуха зарад тия ламби, реших - така и така ша са разглабя и смених сички ламби - къси, дълги и габарити. (Филипс - модерна ралта, една кошница стотинки.)
И чесно си кажа, нещо не съм особено фпичатлен.
Свети си, нали , ама се си мисля, че требва да е по-светло.
А па зе че пак изгоре същия габарит.
Мое ли нещо тоците да са причина, или просто разбира се съм оцелил дефектна ламбичка ?
:cry:
...А па зе че пак изгоре същия габарит...
Те наште габарити си горят за "добър ден". Треа да си вземеш на едро - ем да си имаш, ем отстъпка за оборота ше ти дадат :)
leketo84
24-02-2010, 19:32
Те наште габарити си горят за "добър ден". Треа да си вземеш на едро - ем да си имаш, ем отстъпка за оборота ше ти дадат :)
Обсолютно вярно ! Аз докато не ги махнах си взимах в месеца по 2 пъти хахаххахха ! :spell:
Аз мойте ги махнах още първия като ми изгоря .. ама сега съм с нови :)
Диодните и те ли горят яко?
Амии не , но трябва да им се запои едно съпротивление, защото алтернатора понякога подава повече от 12V (а затова горят и другите) :)
Амии не , но трябва да им се запои едно съпротивление, защото алтернатора понякога подава повече от 12V (а затова горят и другите) :)
Таа работа със запойките без разглабяне на предницата е ли възможна ?
:wierdo:
Да
То всичко е възможно ма с тоя фабричен ксенон нема ти казвам къв гърч е :-P Ти правил ли си го на такава кола ;)
То всичко е възможно ма с тоя фабричен ксенон нема ти казвам къв гърч е :-P Ти правил ли си го на такава кола ;)
Правил не е точната дума .. опитвал по-скоро :D С фабричния ксенон трябва да си специализиран гинеколог :D
Правил не е точната дума .. опитвал по-скоро :D С фабричния ксенон трябва да си специализиран гинеколог :D
Ами тогава ДА дето го пусна в горния пост трябва да е лекинко със звездичка и то голяма :punk:
Ами тогава ДА дето го пусна в горния пост трябва да е лекинко със звездичка и то голяма :punk:
Аами не съобразих за фабричния ксенон .. при мен не е така и е много лесно :D
nightroller
27-02-2010, 15:14
Аз съм с фабричен биксенон и смяна на крушки е детска игра ;)
Аз съм с фабричен биксенон и смяна на крушки е детска игра ;)
Само дето с кои фаове си ти ;)
nightroller
27-02-2010, 19:29
Само дето с кои фаове си ти ;)
;) с ония големите :) сори за спама, но не ми се случва да пиша често в този раздел и отчитам дейност ;)
Аз мога да се похваля че от вчера ги почнах заедно с един майстор моите фарове и преди малко приключихме. Сменихме сума ти и изпочупени регулатори...(имах за донор счупен фар подарък от колега) настройки и положения.. и трябва да сте въоръжени със много нерви желание и опит за цялата процедура. Сменихме и ябълките дори за прихващане на машинките. Регулирахме и първоначалният им ход и това мисля че е ключа към загадката за повечето колеги а именно - защо бият толкова ниско и поради тази причина нищо не се вижда. Изчихстихме добре всичко - при мен не се налага подновяване на рефлекторите (с фабричен ксенон съм). За добра графика - положението на всяка крушка е много важно.
За резултата нямам думи - ден е. Друга 166-ца с такива фарове няма. :) и определено всеки може да се убеди в резултата.
Друга 166-ца с такива фарове няма. :)
Браво и честито :) Но чак пък да няма друга такава .. :D
Никога не пиша нещо напразно без да мога да се обосновя.
Поне от малкият ми опит съм видял доста 166-ци за да го напиша. А под доста наистина имам в предвид много. А и човека с който ги правих е видял толкова алфи колкото почти никой в този форум така че...
П.П.
Като се видиме ще има да цъкаш :)
Никога не пиша нещо напразно без да мога да се обосновя.
Поне от малкият ми опит съм видял доста 166-ци за да го напиша. А под доста наистина имам в предвид много. А и човека с който ги правих е видял толкова алфи колкото почти никой в този форум така че...
Ами значи супер :) Евала за нервите и свършената работа!! Аз другата седмица най-накрая ще я подкарам мойта и ще ми е интересно и моите как ще светнат. Март месец ако има среща и съм свободен ще се присъединя най-накрая :) Любопитен съм какъв е резултата и при теб.
Март месец ако има среща и съм свободен ще се присъединя най-накрая :) Любопитен съм какъв е резултата и при теб.
Еййй айде и аз зер сколасам да се включа...
Christweil
28-02-2010, 10:54
Един вапрос - остановихме че рефлекторите се лющат от топлината на 55ватови крушки и че ако си ги рециклираш после си сложи ксенон след като са само 35ват тогава няма ядове...
... тогава да питам тъпя вапрос ако си сложи 55ват ксенон кво става? пак ли се лющат ??
iliata68
28-02-2010, 20:51
Колеги от няколко дни и аз се сдобих със ксенони на късите светлини на луксима и наистина се убедих че досега не съм имал фарове.С две думи ефекта е огромен не съжалявам че дадох 230 лева на момчетата изглежда рефлекторите ми са запазени защото четох при други колеги със 166-ци че не е имало ефект от поставянето на ксенони само дето сега ме дразни цвета на другите ми фарове малко шарено стана отпред но това е бял кахър засега !
Никога не пиша нещо напразно без да мога да се обосновя.
Поне от малкият ми опит съм видял доста 166-ци за да го напиша. А под доста наистина имам в предвид много. А и човека с който ги правих е видял толкова алфи колкото почти никой в този форум така че...
П.П.
Като се видиме ще има да цъкаш :)
Браво Асенов твоята кола е номер едно и човека ти е най великия алфаджия 8-) Мисля че си прекалено краен ;)
При нас светнаха повече от доволно.:-)
... и човека ти е най великия алфаджия ;)
Така е... най-накрая той си призна че делтата му вече няма по-хубави фарове от моята :blush:
nightroller
03-03-2010, 13:51
Браво Асенов твоята кола е номер едно и човека ти е най великия алфаджия 8-) Мисля че си прекалено краен ;)
и аз съм на това мнение ама се пак ;) продава си колата човека ;)
А аз пък познавам Борислав и на мен това ми стига :thumbup:
Ще кача тея дни снимки да видим как 8 келвиня светят.
Ето най-накрая снимки как станаха моите фарове :) Лично аз съм много доволен, много готино стоят на колата, а късите са около 15 пъти по-добре от преди!
, а късите са около 15 пъти по-добре от преди!
Благодарение на .. ?
Благодарение на .. ?
Чистене на лещите и полиране, полиране на стъкло на фара, преникелирани рефлектори и нов ксенон :)
leketo84
03-05-2010, 23:10
Ето най-накрая снимки как станаха моите фарове :) Лично аз съм много доволен, много готино стоят на колата, а късите са около 15 пъти по-добре от преди!
Красота !!! Много ми харесва ! :clapping:
Хм. озни ден си гледах стъклото на фара HD (от 10 сантима) и забелязах че е наранено, ама чак пък толкова....
Преди 5-6 месеца ми почистиха и двата фара, когато ми пребоядисаха бронята, но ефекта беше нулев !!! Със заводски ксенон съм и вчера като се вгледах "HD"" в покриетието, видях че само в часта си при дългите (които не ми работят) е наранено и олющено ! И в тая връзка направо вдигам ръце, защото ако бъдем честни, благодарение на смотаните фарове на тая кола съм дал около 500-700 лева за гуми и изправяне на джанти !!! Последната ми надежда е да отида при Бобо и да ми закачи от некви нови крушки и да пробвам с тях, ако ли не, и аз не знам какво да напрявя вече.
Хм. озни ден си гледах стъклото на фара HD (от 10 сантима) и забелязах че е наранено, ама чак пък толкова....
Преди 5-6 месеца ми почистиха и двата фара, когато ми пребоядисаха бронята, но ефекта беше нулев !!! Със заводски ксенон съм и вчера като се вгледах "HD"" в покриетието, видях че само в часта си при дългите (които не ми работят) е наранено и олющено ! И в тая връзка направо вдигам ръце, защото ако бъдем честни, благодарение на смотаните фарове на тая кола съм дал около 500-700 лева за гуми и изправяне на джанти !!! Последната ми надежда е да отида при Бобо и да ми закачи от некви нови крушки и да пробвам с тях, ако ли не, и аз не знам какво да напрявя вече.
Попринцип ако рефлекторите и лещите не са наред каквито и крушки да сложиш няма да светят, но пък ти си с фабричен ксенон .. не би трябвало да са заминали :)
---------- Post added at 06:00 ---------- Previous post was at 05:58 ----------
Довечера ще направя снимка как светят късите :)
[/COLOR]Довечера ще направя снимка как светят късите :)
Ти скоро няма ли да идваш насам та да видим от близо какво си сътворил?
Ти скоро няма ли да идваш насам та да видим от близо какво си сътворил?
Ами не знам кога.. ако можеш на срещата в неделя на Невски? Аз 99,99% ще ходя :)
Малко се забавих със снимките, но.. ето - едната е на леко осветено място другата е на почти тъмно :) Снимките са с телефон и не се вижда хубаво :???:
Christweil
09-05-2010, 10:26
Чистене на лещите и полиране, полиране на стъкло на фара, преникелирани рефлектори и нов ксенон :)
Емо, можеш ли да обесниш със какво или каде се полира лещите и стъклото на фара че и аз ще мина скоро през процедурата рефлектори и искам тогава да опраям максимално всичко друго ?
Емо, можеш ли да обесниш със какво или каде се полира лещите и стъклото на фара че и аз ще мина скоро през процедурата рефлектори и искам тогава да опраям максимално всичко друго ?
Лещата с обикновена полираща паста номер 3 ако не се лъжа беше, стъклото с водна шкурка 2000 после с паста 1 и паста 3, но там ефекта не е особено голям.. Колкото до лещата може и да не я полираш, тя вътре няма от какво да се нарани, аз го направих за да няма прашинки по нея :)
Малко се забавих със снимките, но.. ето - едната е на леко осветено място другата е на почти тъмно :) Снимките са с телефон и не се вижда хубаво :???:
Аве Емо на тия снимки светиш колкото един фар на нормална кола :question:
---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------
Така е... най-накрая той си призна че делтата му вече няма по-хубави фарове от моята :blush:
Представям си колко са били зле твоите че чак делтата е имала по хубави :crazy:
Аве Емо на тия снимки светиш колкото един фар на нормална кола :question:
Снимките както написах са с телефон и изобщо не се вижда как светят фаровете .. като преместя надясно се вижда само десния .. като преместя наляво само левия :D Това е някакво средно положение :)
Емо... това е снимка от старите ми фарове без да са регулирани. Вижда се че левият бие надолу и затова и графиката не е изцяло бяла но погледни какво значи ден.
В крайна смета и това не ми харесва и затова си взех нови фарове. Какъв е твоят ксенон защото Бобо наистина е прав - това по-бие на габарити?! :)
Емо... това е снимка от старите ми фарове без да са регулирани. Вижда се че левият бие надолу и затова и графиката не е изцяло бяла но погледни какво значи ден.
В крайна смета и това не ми харесва и затова си взех нови фарове. Какъв е твоят ксенон защото Бобо наистина е прав - това по-бие на габарити?! :)
6000k е моя но казвам пак.. снимката е правена с телефон и изобщо не се вижда точно колко осветяват.. :) Трябва да намеря апарат да снимам, че моя направи последните си снимки преди 2 седмици :(:(
Да вдигна още една поизостанала тема.... Мисля, че дойде и моя ред да си рециклирам фаровете... Бях убеден, че като сложа ксеноните и ще ми светне ;) , но уви - бялосинкав утенък и суета за мен... Та в неделя ще махам бронята, фаровете и оттам - куриер и Стрелча.. Ако някой знае още някоя тънкост по процедурата .... даа споделяааа......:whistle:
Pepko-Bepko
05-11-2010, 23:11
бронята се отпуска само от двете страни няма нужда да се демонтира цялата.Фаровете се разлепват наи лесно с пистолет за горещ въздух!Даи зор на лелката от Стрелча щот се туткат здраво моите 7 дена ги чаках!
бронята се отпуска само от двете страни няма нужда да се демонтира цялата.Фаровете се разлепват наи лесно с пистолет за горещ въздух!Даи зор на лелката от Стрелча щот се туткат здраво моите 7 дена ги чаках!
Аз моите на ги получих на 3-тия ден след като ги бях изпратил, без да им давам зор. Колкото до бронята - най-добре да я разкачи цялата за да не я одраска или спука :)
Да вдигна още една поизостанала тема.... Мисля, че дойде и моя ред да си рециклирам фаровете... Бях убеден, че като сложа ксеноните и ще ми светне ;) , но уви - бялосинкав утенък и суета за мен... Та в неделя ще махам бронята, фаровете и оттам - куриер и Стрелча.. Ако някой знае още някоя тънкост по процедурата .... даа споделяааа......:whistle:
Не знам но ако си в оригинален ксенон... внимавай 10 пъти повече отколкото ако си без. Отваряли сме много пъти със и без и разликата е огромна. Според мен лепилото е друго и само пистолет няма да ти свърши работа.
Pepko-Bepko
07-11-2010, 00:35
аз не смятам че колите които имат заводски монтиран ксенон страдат от изгорели рефлектори на фаровете...
Не е така... дългите къде светят? Извън фара ли?
Истината е че са изгорели много по-малко отколкото без ксенон но пак са си заминали. Аз затова и си взех чисто нови. За разлика няма да говорим.
Аз не знам дали са ми изгорели, ама нищо не виждам не зависимо че съм с оригинален ! Добре че сложих ксенон и на халогените, та поне 10 тина метра отпред ми е сравнително светло.
Сменяш ги и свиркаш че иначе още ще даваш за гуми.
П.П. Обави се да ти дам врътките за конзолата и да почерпиш :)
Taka .Днес се хванах да разглобявам фаровете... Не съм кой знае какъв майстор и разглобяването го правих с така да се каже семейните инструменти. Ако знаех какъв гърч ме очаква - чесно нямаше да се хвана аз да го правя това.. Както и да е , шокът доиде от това ,че като разглобих рефлекторите - те бяха като нови......
leketo84
07-11-2010, 18:47
. Както и да е , шокът доиде от това ,че като разглобих рефлекторите - те бяха като нови......
:Bolt: Заеби !!! :unsure:
А сега ти остава само да ги върнеш на мястото им хахаах !!! :lol_sign:
Интересно видял ли си как ти е предното стъкло (отвътре) а и ми се ще да видя и другите 2 рефлектора...
Taka .Днес се хванах да разглобявам фаровете... Не съм кой знае какъв майстор и разглобяването го правих с така да се каже семейните инструменти. Ако знаех какъв гърч ме очаква - чесно нямаше да се хвана аз да го правя това.. Както и да е , шокът доиде от това ,че като разглобих рефлекторите - те бяха като нови......
Значи си забърсваш стъклата и лупите и си ти. Моите старите светнаха доста повече при тази процедура, въпреки, че имаха леки забележки по рефлектора, след което колегата Илчо ги отнесе. Успех при събирането!
VIHHRONNY
23-11-2012, 21:02
Аз днес направих следното...
свалих единия фар извадих рефлектора, почистих лупата и стъклото пред късите (колкото можах) и събрах всичко но рефлектора на обратно - с изгорялото надолу...
ефекта е - ако до сега бях без фарове, сега съм с един. Стъмни се и събрах. Утре и другия.
Разликата е мн голяма.
ecotronic
23-11-2012, 21:08
Аз днес направих следното...
свалих единия фар извадих рефлектора, почистих лупата и стъклото пред късите (колкото можах) и събрах всичко но рефлектора на обратно - с изгорялото надолу...
ефекта е - ако до сега бях без фарове, сега съм с един. Стъмни се и събрах. Утре и другия.
Разликата е мн голяма.
:thumbup:Напълно подкрепям тази манипулация. Правих това преди време. Ефектът е поразителен. А и визията на предницата се подобри съществено. Фаровете са като нови а не някакви опушени и потъмнели.
Цялата процедура си е за гинеколог на моменти. Особено чистенето на стъклото без разлепването му.
:drive:
VIHHRONNY
23-11-2012, 21:21
Eфектът може да не е 100%, но 50-60% има със сигурност.
Аз поне съм мн доволен и няма да съм без кола няколко дни.
Так так и готово.
Bobiuzunov
23-11-2012, 21:29
Почвам и аз да се замислям за нови фарове,мисля че ще изглеждат добре на колата.Само че моите са с оригинален ксенон е се регулират сами и незнам тези евтините варианти дали ще станат?Гледах DEPO и някакви май E-Mark или нещо подобно беше.Имате ли налюдение над тези марки?
badmadafaka
23-11-2012, 21:30
Твоите ги продаваш на koolio:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75221
И с парите си купуваш два перфектни без оригинален ксенон... :)
Bobiuzunov
23-11-2012, 21:34
Да де ама той търси само един :mrgreen:
А след това какъв ксенон да сложа?
ecotronic
23-11-2012, 21:38
Почвам и аз да се замислям за нови фарове,мисля че ще изглеждат добре на колата.Само че моите са с оригинален ксенон е се регулират сами и незнам тези евтините варианти дали ще станат?Гледах DEPO и някакви май E-Mark или нещо подобно беше.Имате ли налюдение над тези марки?
Не зная как свети фабричният ксенон, но допълнително слагания такъв (правен в китайско ТКЗС), сравнен с кьоравата Калибра, която карах преди, си е направо перфектен. И не заслепява околните.
Да де ама той търси само един :mrgreen:
А след това какъв ксенон да сложа?
Продаваш го на колегата, след няколко дни минаваш и чупиш другия :mrgreen: майтапче, от новите фарове по-хубаво няма, аз съм с Депо и муцуната е като нова и най-важното - светят и не газя хората :new_Eyecrazy: Единственият кусур им е, че хромираните ленти падат, но като ги свалих да ги лепя ми хареса повече без и повече не ги сложих - ето колата :)
Bobiuzunov
23-11-2012, 21:43
Не е нищо изключително,можеби че самите фарове са поопушени.Какво да търся като марка за ксенона става въпрос,ако се навия де?
Става ли и на дългите да се сложи?
ecotronic
23-11-2012, 21:48
Не е нищо изключително,можеби че самите фарове са поопушени.Какво да търся като марка за ксенона става въпрос,ако се навия де?
Става ли и на дългите да се сложи?
Не виждам проблем да се сложи и на дългите. Но имам 2 съображиния против тази идея:
1 - Ксенонът не е подходящ за мокро и дъждовно време. Или поне 6000 К.
2 - Нямам забележки към дългите с халогенни крушки.
Bobiuzunov
23-11-2012, 21:54
Е да сега когато виждам твоите не е като да няма разлика с моите:new_Eyecrazy:
А какво да сложа?Или все едно и без това всичко е Made in China :mrgreen:
Вземи си ксенон 5000к, слагай смело някое китайче.
Скоро сменях крушка д1с и попаднах на филипс китайче, хубу че продавача беше мой човек да ме светне, че е менте.
Ще ги пращам и моите в Стрелча, няма такова кандило... Ако не пусна халогените, все едно нямам фар. Имам си ксенон китайче, но с тези рефлектори все едно нямам нищо.
old alfist
23-11-2012, 23:13
Не виждам проблем да се сложи и на дългите. Но имам 2 съображиния против тази идея:
1 - Ксенонът не е подходящ за мокро и дъждовно време. Или поне 6000 К.
2 - Нямам забележки към дългите с халогенни крушки.
Абсолютно съгласен и по двете точки - за мен също комбинацията между къси на ксенонни и дълги на халогенни крушки е идеална, особено зимно време, защото фарът трябва да се позатопли, както и това, че повече се кара на къси и ниската температура на ксеноните предотвратява опичането на рефлекторите..
Bobiuzunov
24-11-2012, 13:34
Тук нещо не схванах,хем трябва да се позатопли,хем ксенона не загрява и няма да изпече рефлектора?
VIHHRONNY
24-11-2012, 14:51
Аз днес се захващам и с другия, обръщам рефлектора и няма стрелчи и чудеса.
За 0 лв и два часа имам фарове почти като нови.
Успех на всички....
bat_go6o
24-11-2012, 17:33
Чета и се чудя как може да свалиш рефлектора, да видиш че е олющен наполовина и да го сложиш пак, само че наобратно и да се надяваш, че ще свети добре още кой знае колко време докато се наложи пак да го разглобяваш. Като знам, че първо се свалят колелата, после корите под калниците, после бронята и чак тогава самия фар. А като си спомня как лесно се разлепиха стъклата на моите фарове...Явно колата скоро ще се продава или просто човека не може без колата цяла седмица, а и процедурата Стрелча струва 140 лв с доставката.
old alfist
24-11-2012, 19:17
Тук нещо не схванах,хем трябва да се позатопли,хем ксенона не загрява и няма да изпече рефлектора?
Както знаем ксенона развива по-ниска температула, което е добре по отношение здравината на покритието на рефлекторите, но не е добре ако всичко е ксенон, защото може през зимата фаровете да се обледят и изобщо за механизмите във фара.
Bobiuzunov
24-11-2012, 21:01
ОК сега ми се изясни.:grin:
to_lose_HEART
24-11-2012, 22:12
...
Друг аргумент против ксенон на дългите - трябва време, за да светне силно. Не е удачен за светлинен клаксон също.
VIHHRONNY
28-11-2012, 16:24
Далеч по-прости са нещата. Даже е за 0 време работа. И да не мога и ден без колата камо ли цяла седмица. За пари да не говорим - 0лв.
И както казах за мен подобрението е 50-60%, което ме задоволява и не съм без кола...
Дай малко подробности около операцията колега - сваляш ли бронята или има и друг чалъм ?
ecotronic
28-11-2012, 17:06
Бронята закрива един от болтовете (външния), който държи фара. Без нейното сваляне е невъзможно да се свали фара.
За да се свали бронята трябва да се свалят корите под калниците, трябва да се равие болта на най-долната конзола, трите болта, които държат бронята към калника и тези, които са от предната страна.
И аз така знам - че трябва да падне половината предница. Ама колегата казва че било за нула време работа свалянето на рефлектора та затова реших да питам.
VIHHRONNY
28-11-2012, 21:34
Бронята закрива един от болтовете (външния), който държи фара. Без нейното сваляне е невъзможно да се свали фара.
За да се свали бронята трябва да се свалят корите под калниците, трябва да се равие болта на най-долната конзола, трите болта, които държат бронята към калника и тези, които са от предната страна.
Точно така и това са има няма 10-15 болтчета и винтчета, а това съвсем не е половината предница...
Но не искам да споря, всеки прави каквото намери за добре.
ecotronic
28-11-2012, 21:39
Според мен цялата манипулация със свалянето и почистването на двата фара отнема 4 - 5 часа (спокойна работа). Но какво са 4 - 5 часа в замяна на които караш като бял човек. И 2 дена да е работата, пак си струва.
lordliness
28-11-2012, 23:15
А някой пробвал ли е онези спрейове за никелиране върху рефлекторите?
А някой пробвал ли е онези спрейове за никелиране върху рефлекторите?
Аз, на халогените, в момента светят по-силно от фаровете. :-)
ecotronic
28-11-2012, 23:36
He става ли леко матово покритието със спрей? Може би е удачно за фаровете за мъгла, които така или иначе светят с разсеяна светлина. Докато при основните фарове си трябва добро огледално покритие, което да фокусира светлината по точно определен начин.
Със сигурност ще светят по-добре от прегорели рефлектори, малко матово е, не огледалява като никел, но отразява доволно за "2.50". ;-) Ще пробвам на фаровете ако са повредени рефлекторите, и с почистване на лупите и едно ксенонче мисля, че ще светнат, но не знам дали ще е скоро, като чета какъв филм е със свалянето. :-(
ecotronic
29-11-2012, 00:17
На мен рефлекторите са ми в добро състояние и като ги почистих заедно с лупите и стъклата, буквално светнаха.
Но сега съм зациклил на тема ККК (китайски ксенонови крушки)........
Наскоро ми угасна десния ксенон и понеже го знам, че е китайски, бягам на "Симеон" за нова крушка. Преди беше заринато с ксенон h7, а сега питам на 10 места и ме гледат като лъв кюфте и ми обясняват, че такива крушки не съществуват. Накрая намирам в едно магазинче на цена 20 лв. Човекът казва, че ако взема 2, ще ми ги даде за 30. Грабвам двете, сменям несветещата. Пак не свети. Гледам предпазителят изгорял. Сменям го и новата светва като слънце...........След 2 часа виждам, че пак не свети. Гледам бушона - здрав. Паля фаровете - светва. Помислих, че баластът се ебава. Размених баластите, но проблемът си остана на същия фар. Паля фаровете, светва и след 2 минути угасва..........
Слагам втората, която купих. Всичко изглежда ОК. Отивам в магазина и рекламирам крушката купена преди няколко часа. Човекът ми я сменя с друга. Викам си, че всичко е ОК, имам си и резерви. Да, ама не - тръгвам след 1 седмица и същият номер се случва с втората крушка. Проверявам внимателно всичко по тоците да не прекъсва захранването по някое време. Не - всичко е ОК. Тази последната крушка се пали от 4 - 5 опита и като запали, си свети.
Направо ми идва да ги натроша на ситно тези китайщини............
Мама им китайчета, ми то ако не е крушка, ще е баласт. ;-)
lordliness
29-11-2012, 00:29
Аз затова си карам с фабричните фарове и крушки осрам и добре виждам
ecotronic
29-11-2012, 00:39
Аз затова си карам с фабричните фарове и крушки осрам и добре виждам
Явно имаш добро зрение. Иначе като свети ксенонът си е супер. Но само, когато свети.
Вече се замислям за някакви малко по-скъпи и надявам се по-качествени крушки.
CHEFO666
29-11-2012, 13:42
И аз трябва да правя тази цялата гимнастика със свалянето на фарове.....,и възстановяването на рафлекторите....грам не виждам в тъмницата....ако не са халогенните фарове,край.....
endeavour
01-12-2012, 18:10
... Иначе като свети ксенонът си е супер. Но само, когато свети.
Вече се замислям за някакви малко по-скъпи и надявам се по-качествени крушки.
Убедих се обаче, че по-качествените (и по-скъпи) крушки не работят свястно с китайски баласти ... Тъй че ако си с китайски баласти и отидеш на други крушки, то трябва да смениш и баластите и ... тя стана цял комплект. Трета година се боря с тия фарове и колкото повече правя разни опити да ги докарам до нормално светене, толкова повече си спомням постовете на Пинко, в които обясняваше, че накрая ще опрем до единствено правилното решение - нови фарове плюс качествен ксенон... Щото може и да звучи невероятно, но днес, две години след Стрелча разглобих отново лупите и рефлекторите им бяха опушени като веяна скумрия,а по краищата покритието се лющеше на едри люспи. А през цялото време съм карал с ксенон, ама китайски... Тогава за какво въобще говорим? Или ежегодното разглобяване на фарове ( с цялата хамалогия по сваляне на колела, брони, решетки и др. подобни) и пращане на рефлектори в Стрелча да го пишем към консумативите :devil::devil::devil:
Аз като ви опявам за нови фарове не слушате, то човек му писва да разглобява, сглобява и да се навива сам, че станали по-добре :director: Вземайте си фарове Депо нови да не газите хората през нощта. :big_whoops: Другото е от изгоряла къща пирони ...
CHEFO666
01-12-2012, 22:37
Аз като ви опявам за нови фарове не слушате, то човек му писва да разглобява, сглобява и да се навива сам, че станали по-добре :director: Вземайте си фарове Депо нови да не газите хората през нощта. :big_whoops: Другото е от изгоряла къща пирони ...
Що бе....едно освежаване на фаровете с нови рефлктори....и си перфектен....
А,колко пари са тия нови фарове?....
Около 300лв ги взех двата навремето, то било много удобно да виждаш като караш :big_whoops:
CHEFO666
01-12-2012, 23:10
Около 300лв ги взех двата навремето, то било много удобно да виждаш като караш :big_whoops:
Това "на времето" кога е било....години,месеци,...дай някакъв сайт...магазин..кординати някакви за тези фарове да ги разгледам....300лв за 2 чисто нови фара е добра цена....
Linkestis
01-12-2012, 23:11
Аз проблеми с рециклирани фарове нямам почти 3 години.А съм с евтин ксенон!
Проблема е у вашия телевизор.
lordliness
01-12-2012, 23:37
http://www.fk-shop.de/en/Lighting-Tuning/Headlight/?adword=scheinwr_bulg&gclid=CJj7la2U-rMCFePHtAodnAQAxA
http://kosser.net/Products/Depo.php
old alfist
02-12-2012, 01:50
Аз проблеми с рециклирани фарове нямам почти 3 години.А съм с евтин ксенон!
Проблема е у вашия телевизор.
Подкрепям - идентичен случай е и при мен.
endeavour
02-12-2012, 06:58
Аз проблеми с рециклирани фарове нямам почти 3 години.А съм с евтин ксенон!
Проблема е у вашия телевизор.
А, то проблеми и аз нямам. Ама щото вече си карам колата все по светло :grin: Мисля си обаче, че щом решаването на един и същ проблем с абсолютно еднакви средства води до съвсем различни резултати, може би става въпрос за различни критерии за определяне на това кое е проблем . Ама всеки да е гледал, като си купува телевизора :BIGsmile:
Мисля си обаче, че щом решаването на един и същ проблем с абсолютно еднакви средства води до съвсем различни резултати, може би става въпрос за различни критерии за определяне на това кое е проблем
Много си прав тук, щото в тъмното може да се кара и на габарити, който не вярва мога да му покажа, ама що да е така. Иначе аз моите фарове ги поръчах от Евро 07 и дойдоха за седмица, обаче след това нещо се усетиха и вдигнаха доста цената, последно като проверявах за някой в Косер мисля, че беше по-изгодно.
ecotronic
02-12-2012, 10:01
Аз нямам проблем с рефлекторите. Фаровете са ми Depo.
Проблемите ми са свързани с китайския ксенон, който е нещо супер не-надеждно. Особено като трябва да се ползва и като дневни светлини.
Тук виждам 2 възможни решения:
1 - Да си взема качествен комплект ксенон
2 - Да си направя дългите на дневни с DRL модул и така да ползвам китайщината значително по-рядко.
А още по-добре е комбинацията от двете - 1 + 2
Между другото, като си говорим за скапване на рефлекторите при употребата на ксенон...........
Температурата не е висока и покритието не гори, когато е качествено, но определено рефлекторите и лупите прашасват доста повече поради високото пусково напрежение на ксенона. Това води до полепване на прахта на електростатичен принцип.
lordliness
02-12-2012, 11:31
Не забравяйте и УВ- я спектър той е главен виновник за стареене на пластмасите и покритията, аз винаги подбирам крушки с УВ защита.
CHEFO666
02-12-2012, 19:57
Днес си свалих фаровете,направих го без да свалям бронята....не знам как стана толкова лесно...но стана.....Тва което направих беше,развих горните болтове които държат бронята+двата болта които държат страниците на бронята.....но ги развих до толкова че да се получи луфт.....От там,развих страничните гайки на фаровете....,и през луфта който се получи между фаровете и бронята...с помоща на гидория и дълъг преходник развих скритите гайки .... извадих фаровете,и си затегнах бронята обратно.
Утре заминават на ревизия за нови рефлектори.....
ecotronic
02-12-2012, 20:15
Днес си свалих фаровете,направих го без да свалям бронята....не знам как стана толкова лесно...но стана.....Тва което направих беше,развих горните болтове които държат бронята+двата болта които държат страниците на бронята.....но ги развих до толкова че да се получи луфт.....От там,развих страничните гайки на фаровете....,и през луфта който се получи между фаровете и бронята...с помоща на гидория и дълъг преходник развих скритите гайки .... извадих фаровете,и си затегнах бронята обратно.
Утре заминават на ревизия за нови рефлектори.....
Корите под калника сваля ли ги? На страниците има по 3 болта. Да не би да ти липсва третия?
VIHHRONNY
02-12-2012, 20:44
Корите под калника сваля ли ги? На страниците има по 3 болта. Да не би да ти липсва третия?
Браво и не мисля че си свалял половината предница, нали? И стъклата също не си свалял, нали?
Има ли 15 болтчета да си развил и завил със е тия на фаровете...?
Лесно беше нали?
CHEFO666
02-12-2012, 20:50
Корите под калника сваля ли ги? На страниците има по 3 болта. Да не би да ти липсва третия?
Ами не....дори и корите не съм махал....само леко ги мръднах ,по точно огънах го,до такава степен че да вкарам тресчотката за да развия болта на бронята....
---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:47 ----------
Браво и не мисля че си свалял половината предница, нали? И стъклата също не си свалял, нали?
Има ли 15 болтчета да си развил и завил със е тия на фаровете...?
Лесно беше нали?
Нищо не съм свалял по предницата...освен предните маски...за да мога да стигна до болтовете на фаровете....Кои стъкла да съм свалял?....на фаровете ли??....не ....не съм ги свалял...
Не беше трудно да ти кажа......очаквах да строша нещо....но ...всичко мина мн добре.
Linkestis
02-12-2012, 20:51
После като си я гледаш отпред,да не се чудиш що бронята не седи както преди :)
VIHHRONNY
02-12-2012, 20:59
Точно така, бронята - мойта е по - добре и от преди предполагам и колегата ще си я напасне както трябва. Тъпо е да оправиш едно и да прецакаш друго.
CHEFO666
02-12-2012, 21:09
После като си я гледаш отпред,да не се чудиш що бронята не седи както преди :)
Нас снимката още не съм я стегнал....След като е стегнах си прилепна юунашката на всякъде....Така или иначе бронята ми е за боя .... :spell:
ecotronic
02-12-2012, 21:29
Нас снимката още не съм я стегнал....След като е стегнах си прилепна юунашката на всякъде....Така или иначе бронята ми е за боя .... :spell:
Когато я сваляш да я боядисваш, огледай добре страниците за които говорих че са с 3 болта. И ако ти липсва болт, го сложи. Много е важно там бронята да прилепне добре до калника за да не се събира кал и вода между двата детайла. Това може да доведе до корозия на калника. Дори можеш да мацнеш и силикон.
CHEFO666
09-12-2012, 14:58
Така....
Онзи ден си сложих новите фарове ..така де..рециклираните...Но....трагедията си остана същата....няма никаква разлика от преди,и след подмяната на рефлекторите.Някакви идей......слаби крушки,но едва ли ....или явно самите фарове на тия кола са пълна шитня ...
На другата ми кола...след помяната на рафлекторите,при същия човек който ми оправи и теези на алфата.....разликата беше покъртителна....
ecotronic
09-12-2012, 15:21
Като гледаш рециклираните рефлектори, намираш ли разлика в качеството на покритието преди и след рециклирането? Лупите и стъклата чисти ли ги? Ако и това си правил, май единствената причина, която остана е това крушката да не е подходяща - балончето да не е във фокусния център на рефлектора.
Моите рефлектори ходиха също в Стрелча преди години Докато ги чаках почистих лупите и стъклата които бях разлепил След монтажа сложих ксенон регулираха ги и въпреки че ксенона е китаец такива фарове все още не съм виждал Да не си пропуснал реглажа
VIHHRONNY
09-12-2012, 16:17
Бих могъл да кажа, че от стари кабели също прави мизерия. Премери напревението на кабела при крушката. Ако има разлика с това на акумолатора - трябва нови кабели да прекараш. Обикновено това като се случи проблемът е само с късите, т.е. имаш да подмениш по една жица на фар. Причината е, че сус времето от топлината медните кабели увеличават съпротивлението си, а с това самия кабел започва да грее повече и се получава една прогресия необратима...
Пробвай най-лесно според мен на запалени фарове на + на крушката да дадеш допълнителен + директно от акумолатора...
CHEFO666
09-12-2012, 17:03
Като гледаш рециклираните рефлектори, намираш ли разлика в качеството на покритието преди и след рециклирането? Лупите и стъклата чисти ли ги? Ако и това си правил, май единствената причина, която остана е това крушката да не е подходяща - балончето да не е във фокусния център на рефлектора.
Намирам да...има разлика.....старите рефлектори бяха изгорели....тези зад лупата,тези от пред...бяха ок.Аз лично с човека който ги прави ги разглобихме.Лупите са изчистени,стъклата също....Ако пробвам с по силни крушки...тези са на 55вата...ако сложа 60,или по високи..проблем ли ще е?
Реглаж не съм правил....и кабели не съм проверявал,но и ме е шубе да пипам по кабеляци......мн съм бос по отношение на кабели....
Но това с кабелите за проба мога да го пробвам.....значи,при запален фар...със една жица....взимам + от акомолатора,и от там към + на фара....и кво тря да стане...да светне по силно ли ? ...да не гръмна:tooth:
И за ксенон мислех....най лесно ще забия един ксенон...ама....ако свети пак като запалка....кво праим...
ecotronic
09-12-2012, 17:45
Намирам да...има разлика.....старите рефлектори бяха изгорели....тези зад лупата,тези от пред...бяха ок.Аз лично с човека който ги прави ги разглобихме.Лупите са изчистени,стъклата също....Ако пробвам с по силни крушки...тези са на 55вата...ако сложа 60,или по високи..проблем ли ще е?
Реглаж не съм правил....и кабели не съм проверявал,но и ме е шубе да пипам по кабеляци......мн съм бос по отношение на кабели....
Но това с кабелите за проба мога да го пробвам.....значи,при запален фар...със една жица....взимам + от акомолатора,и от там към + на фара....и кво тря да стане...да светне по силно ли ? ...да не гръмна:tooth:
И за ксенон мислех....най лесно ще забия един ксенон...ама....ако свети пак като запалка....кво праим...
Най-добре е ако можеш да сравниш друга 166-ца с твоята, че нещата са доста субективни. Да слагаш по-мощни крушки, няма да е добре за рефлекторите, особено ако ги ползваш като дневни светлини.
С ксенонът определено нещата откъм осветление ще да доста по-добре, но там има други драми с подръжката.
Да не би фаровете ти да са забити да сверят ниско надолу? Моите преди и в най-горно положение бяха забити и нищо не светеха. След ,,ръчна,, намеса - врътките за настройка едва ли ще проработят някога, фаровете и зпукаха:tooth: и останаха в перфектно положение - хем да светят добре и без да заслепяват. Оттогава две години....
Според мен отиди да ги регулират и ако не ти хареса светлината може да търсиш по сложни проблеми Просто реглажа е евтин а много ефективен
CHEFO666
09-12-2012, 21:20
Къде правят реглаж на фарове?....по ГТП пунктовете?....ако е там..то аз скоро трябва да минавам преглед....
Ще пробвам и ръчна настройка..но на дали е от това.....Светлината много се разпръсква напред ....и се вижда едно мътно,никво такова...крива работа.....самата светлина е мн слаба.Като ги смъкна в най долна точка,е ок...но се вижда на 2 метра от колата....като ги вдигна...цялата светлина се разпръсква и почти не се вижда нищо....
endeavour
10-12-2012, 08:26
... Просто реглажа е евтин а много ефективен
... и по мои наблюдения в 75-80 на сто от случаите крайно некомпетентен и спомага за окончателното съсипване на системата за регулиране :knock:
CHEFO666
15-12-2012, 18:20
Такаа...Днес минах преглед....Прегледаха ми и фаровете с няква машинария,и само десния фар ми бил мнооого леко на горе....то ест не ми е от тва проблема че не светят тия пусти фарове добре.
И между впрочем ... задно ляво колело няма никва спирачка от към ръчна.....машината показва 000 ...другото колело,и крачната спирачка са перфектни....
Linkestis
15-12-2012, 18:36
блокирало жило
ecotronic
15-12-2012, 18:49
блокирало жило
....или изгнила броня на завоя преди колелото.
Linkestis
15-12-2012, 19:22
....или изгнила броня на завоя преди колелото.
мдааа по вероятно :)
CHEFO666
15-12-2012, 19:36
Тези жила комплект ли вървят или може конкретно въпросното жило да се смени.?
А и доколкото разбрах....трябва да се "разкости" половината кола.....което не ме кефи ....
ecotronic
15-12-2012, 19:44
Тези жила комплект ли вървят или може конкретно въпросното жило да се смени.?
А и доколкото разбрах....трябва да се "разкости" половината кола.....което не ме кефи ....
Продават се и се сменят поотделно. Смяната не е трудна и въобще не се разкоства колата. Има добе направена тема по въпроса (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31301&highlight=%E6%E8%EB%E0). Жилото струва около 30 лв.
CHEFO666
15-12-2012, 20:03
А ха,добра тема:punk:....мн мерси...ще се пробвам ...
Stanislav Novoselski
21-03-2013, 01:18
Ти ЛУУУУУУУУУУУД ли си 185 лева е единия фар
иначе и аз карам 166 БЕЗ ксенон с крушки филипс...иииииаз така къси слаби в смисал светят но като гледам другите коли с жалти крушки мойте като чели са спрели :) ,..иииначе далгите почти като бяло светят
endeavour
21-03-2013, 06:04
Ти ЛУУУУУУУУУУУД ли си 185 лева е единия фар
иначе и аз карам 166 БЕЗ ксенон с крушки филипс...иииииаз така къси слаби в смисал светят но като гледам другите коли с жалти крушки мойте като чели са спрели :) ,..иииначе далгите почти като бяло светят
Пич, ти не гледаш ли датата на последния пост? После, не прочете ли правилата на форума относно писането с главни букви? И накрая истински фар за 166 не е 185, а 585 лв :bash:
Лятото си свалях предната броня за боядисване и свалих лайсните на фаровете че ената имаше отчекнато и стоеше лошо Исках да ги сменя но не намерих други и оттогава карам без лайсни Долу горе оттогава ми се струва че фаровете като че ли намалиха светлината Отначало си мислех за остарели крушки но скоро се зачудих дали тези лайсни не оказват някакво влияние върху насочването на светлината Дали без тях светлината не се разсейва С ксенон съм и рефлекторите са ходили в Стрелча Ще съм благодарен да коментирате дали има нужда да търся лайсни
ecotronic
13-02-2014, 21:24
Единият ми фар е с лайсна а другия - без (не мога да реша дали да сваля лайсната или да слагам и на другия). Така двата фара светят еднакво.
Не мисля, че лайсните имат друго освен декоративно предназначение.
Bobiuzunov
13-02-2014, 21:27
Ако говориш за тези хромираните лайстни които са отдолу на фаровете силно се съмнявам да оказват влиание за силата на фаровете.Май,май и аз почвам да си мисля че 166-те нямат добри фарове каквото и да им правиш.
Моите фарове са нови от магазина, светят 15 пъти по-силно от старите и 15 пъти по-слабо от фаровете на 17 годишното ми магаренце - Мондео, ама и то бая фар има(ще пусна снимка) :hehehm: Със старите фарове гледах къде е копчето вечер щото не мога да разбера дали са пуснати :wow::wow:
Колко е диаметъра на лупата на прожектора от фар на 166 ? Някой пробвал ли е да сложи моримото би-ксенон прожектор вместо заводския прожектор ?
Ето примерно видео на замяна на заводски с моримото на ауди а4 Б6: http://www.youtube.com/watch?v=WWX_El28pIw
endeavour
14-02-2014, 11:03
... Някой пробвал ли е да сложи моримото би-ксенон прожектор вместо заводския прожектор ?
Аз :crazy::crazy::crazy: Играх си доста, но филма е голям... До такава степен се закучи, че накрая се принудих да боцна Моримото-то на дългите и по тоя начин се сдобих с убийствени дабъл-къси, ама си останах изцяло без дълги, щото Моримото-то има дълги, колкото например Стоичков интелект :butt: В крайна сметка след една седмица си купих нови фарове и въпросът се реши тотално :machinegunner: Така се открива топлата вода, щото не един колега във форума беше казал, че новите фарове са единственото решение :brickwall:
Linkestis
14-02-2014, 21:09
Основния проблем на фаровете на 166-та са че светят в кучия гъз наречен български пътища.
Нито има маркировка нито мантинели,нито осветеност!
Това че лупата е малка е отделен въпрос :)
endeavour,моля те ако имаш снимки на монтажа и вида да качиш и ако може да споделиш цената а може и на твоите ако не си ги изхвърлил или продал.
П.п. имам приятел с А6,човека си смята времето за пътуване а то е преди изгрев не тръгва и преди залез спира.Мислех че е почнал да ослепява ама фара му е гредоред в сравнение на 166-та.
Процедурата беше следната с неговата ; Стрелча,един вид ксенон,втори вид,трети вид,първо 35 вата после 55 вата,изреди ги от най-светлите до виолетките,това ксенони...после почна с биксенон...после триксенон,кварта и т.н.Сега е с нови фарове колко половината кола като цена и псува повече от мен,аз аз мога да псувам доста добре и цветущо :)
Винаги е твърдял че го лъжа че виждам с моите фарове ама човека се убеди че не лъжа.Обаче ако кажа че фаровете са ми добри аз ще излъжа :)
--------------
Цената я видях :)
Само за протокола - колко цветущо можеш да псуваш. Да не се окажеш някакъв прикрит сърбин?
Основния проблем на фаровете на 166-та са че светят в кучия гъз наречен български пътища.
Нито има маркировка нито мантинели,нито осветеност!
Това че лупата е малка е отделен въпрос :)
endeavour,моля те ако имаш снимки на монтажа и вида да качиш и ако може да споделиш цената а може и на твоите ако не си ги изхвърлил или продал.
П.п. имам приятел с А6,човека си смята времето за пътуване а то е преди изгрев не тръгва и преди залез спира.Мислех че е почнал да ослепява ама фара му е гредоред в сравнение на 166-та.
Процедурата беше следната с неговата ; Стрелча,един вид ксенон,втори вид,трети вид,първо 35 вата после 55 вата,изреди ги от най-светлите до виолетките,това ксенони...после почна с биксенон...после триксенон,кварта и т.н.Сега е с нови фарове колко половината кола като цена и псува повече от мен,аз аз мога да псувам доста добре и цветущо :)
Винаги е твърдял че го лъжа че виждам с моите фарове ама човека се убеди че не лъжа.Обаче ако кажа че фаровете са ми добри аз ще излъжа :)
--------------
Цената я видях :)
Linkestis
14-02-2014, 22:16
Емиии украинец с баща македонец..да ти кажа по някога чак ме хваща срам от мен какви излизат от устата ми :)
Моите фарове светят толкова силно, че като потеглям от осветени улици забравям да ги пусна и ченгетата постоянно ме спират. Просто не забелязвам, че не работят... Иначе си изглеждат като нови, но явно рефлектора преди лупата не става вече. Дългите правят ден пред колата.
Аз :crazy::crazy::crazy: Играх си доста, но филма е голям... До такава степен се закучи, че накрая се принудих да боцна Моримото-то на дългите и по тоя начин се сдобих с убийствени дабъл-къси, ама си останах изцяло без дълги, щото Моримото-то има дълги, колкото например Стоичков интелект :butt:
Можеш ли да обясниш какво се е закучило, аз нямам 166 но информацията може да е полезна за други колеги. И снимки ако имаш ще е интересно.
Не мога да си обясня какво не ти харесва в дългите на моримотото ... карах с такива 1 година, преди това ги тествах доста време извън фар... има стотици монтажи из нета, снимки, видео и това е първото негативно мнение, което чета за тях.
Единствения шанс да нямаш дълги е ако cut-off линията на късите е прекалено ниско. Дори само да погледнеш оптическата система как е направена , ще ти стане ясно че при правилно настроени къси ще имаш и дълги ...
P.S. Моите са първо поколение. Сега се продават 5то поколение и може да имат разлика в дизайна на преградата и това също би обяснило по-лошите дълги ...
Това че лупата е малка е отделен въпрос :)
Големината на лупата не е определяща. Моримотото например е 2.5 инчова но свети по-добре от някои 3.0.
endeavour
15-02-2014, 08:16
Под "закучване" имам предвид закрепването на прожектора към фара на тъжния сом. При фейс не знам как е. От клипа се вижда, че на А4 е доста по-подходящо направена фабричната лупа, в смисъл, че е закрепена с четири болта, а не с два и две пружинни скоби. Освен това аз нямаше откъде да взема готова присъединителна планка като колегата от клипа, а трябваше да изработя такава. С подръчни материали и инструменти това се оказа проблем. Тогава ми дойде идеята да включа двете лупи с ксенон (моята фабрична и биксенона) и да ги сложа една до друга пред една стена. Там видях, че разлика в светлинния поток между двете лупи с една и съща крушка няма. И тогава направих основната грешка - без да пробвам дългите на биксенона, толкова се доверих на рекламите и гледаните клипове, че го сложих на рефлектора за дълги, където и закрепването уж е според замисъла. Излишно е да споменавам, че поради PRC-произхода на прожекторите теорията,че се монтират директно на мястото на крушката се оказа недотам прецизирана за 166 и в крайна сметка съсипах рефлекторите. Съжалявам, че не снимах, но бях абсолютно убеден в елементарността на тая операция (естествено от Youtube). А що се касае до т.нар. оптическа система за дълги, то тая дъговидна планка, задвижвана от електромагнит, би вършила работа, ако основният светлинен поток на лупата е силен като за дълги светлини. Повтарям, при моите лупи това категорично не е така. Нямам представа какво поколение са, не съм пробвал и с други. Но рециклираните в Стрелча оригинални лупи не им отстъпват, това е моя преценка. А новите пък са много над тях - това пък е горчивият ми опит за около 350 лв ( отделно 120 за лупите и няколко дни ядове) :crazy:
P.S. Регулирането на фарове смятам за едно от нещата, които умея и не мисля, че това бе причината моите биксенони да нямат дълги :)
На който не му се газят хора, има мерак за 2 нови фара и не ползва цени да свирка на лично ;)
колеги аз току що зглобих моите фарове отворих ги със пистолет за горещ въздух и ги измих от вътре основно исега светят двоино по силно
Linkestis
17-02-2014, 00:33
колеги аз току що зглобих моите фарове отворих ги със пистолет за горещ въздух и ги измих от вътре основно исега светят двоино по силно
Не е било нужно да ги отваряш за да ги измиеш.
Възможно ли е покритието положено в Стрелча преди четири години да е свършило живота си Фаровете са с крушки ксенон китайчета 35вата Затворени са предполагам добре защото нямам запотяване Ако покритието от стрелча държи остава крушките да са дали вече фира Отначало фаровете блеснаха но сега с времето светлината направо изчезна
ecotronic
19-02-2014, 22:16
Възможно ли е покритието положено в Стрелча преди четири години да е свършило живота си Фаровете са с крушки ксенон китайчета 35вата Затворени са предполагам добре защото нямам запотяване Ако покритието от стрелча държи остава крушките да са дали вече фира Отначало фаровете блеснаха но сега с времето светлината направо изчезна
Смени поне едната крушка и направи сравнение. Ако не е от крушката ще си имаш резерва.
Обикновено със стареенето ксеноните започват да светят с по-виолетова светлина.
Ако не е от крушките, или са прашасали или покритието се е влошило. Ако ги ползваш, като дневни, може и това да се е случило.
endeavour
20-02-2014, 06:29
Смени поне едната крушка и направи сравнение. Ако не е от крушката ще си имаш резерва.
Обикновено със стареенето ксеноните започват да светят с по-виолетова светлина.
Ако не е от крушките, или са прашасали или покритието се е влошило. Ако ги ползваш, като дневни, може и това да се е случило.
С времето светлината на ксеноновата крушка намалява значително, но основния проблем (поне при мен) се оказа дебелия слой прах върху рефлектора на лупата. Почистването му си е живо приключение, но оправя нещата.
ecotronic
20-02-2014, 09:37
С времето светлината на ксеноновата крушка намалява значително, но основния проблем (поне при мен) се оказа дебелия слой прах върху рефлектора на лупата. Почистването му си е живо приключение, но оправя нещата.
И при мен беше така. Изглежда, че прахта се събира доста повече при ксенона заради високото напрежение.
Bobiuzunov
20-02-2014, 19:58
Аз реших да си взема нови фарове на които ще монтирам и нови крушки на ксенона,надявам се най после да бъде светлина пред мен.Знам че ще има ефект,но нека се убедя,след което тази процедура и на другата кола.
mirchozo
21-07-2014, 19:36
Аз реших проблема с фаровете по малко нестандартен начин. На всички ни е ясно как се олюпва рефлектора над крушката, но отдолу покритието е на 90% добро, просто обърнах рефлетора .
Фабрично е предвиден да се обръща за коли с обратна дирекция, като едновременно с това се обръща и ламаринката пред него. Естествено аз я оставих така, но изправих чопчето което започва да пречи, като го наложите ще видите за кое става дума.
И така без много усилия си имаме на 90% прилични фарове, прави си пак добрия светлинен сноп както си е по принцип.
Успех на всички, ако имате въпроси питайте.
VIHHRONNY
05-08-2014, 12:28
Аз това го казах и направих отдавна. Никой не взе на сериозно казаното, но това не е мой проблем. С тази процедура си връщаш фаровете с 50-60 до 90%.
На вас горят ли ви често предните габаритни крушки Постоянно горят и слагам какви ли не Последно сложих от тия с четирите диодчета И те заминаха Неща да слагам Н6 че ще жълтее светлината Но вече незнам какво да слагам Каквото сложа максимум половин година и поне едната е аут До седем осем месецата са изгорели и двете Дайте съвет за трайни и долу горе с бяла светлина крушки
Аз съм с тия скъпите Филипси Blue Vision май се водеха, не са чисто бяло ама не са и толкова жълти и вече повече от година си работят. Провери си самите букси да не са разхлабени и от това да горят че моята едната прекъсваше и ту светеше единия габарит ту угасваше.
ecotronic
12-08-2014, 10:37
На вас горят ли ви често предните габаритни крушки Постоянно горят и слагам какви ли не Последно сложих от тия с четирите диодчета И те заминаха Неща да слагам Н6 че ще жълтее светлината Но вече незнам какво да слагам Каквото сложа максимум половин година и поне едната е аут До седем осем месецата са изгорели и двете Дайте съвет за трайни и долу горе с бяла светлина крушки
Предполагам, че горят заради прегряване, когато караш по светло. Ако е такъв случаят, изключването на габаритите (всякакви) от дневните светлини, ще реши проблема.
Уж съм със ксенон и не би трябвало да е от прегряване но ако се окаже това причината ще трябва да сложа модул за дневните светлини при което да не се активират габаритите Сега пак взех от тези с четири пъпки светлини (от всичките страни) и ако пак дадат рано фира ще мисля за модул Не вярвам да е от хлабави букси защото едната е директно запоена в буксата защото пластините вътре не ставаха
ecotronic
12-08-2014, 19:53
Горят, защото не са проектирани да работят при 30 гр. околна температура. Слагай един модул за 20 лв да пали дългите на 20% и ще се родиш.
Аз откакто съм с такъв модул и ксенона си ми работи и габаритите са си здрави и не мисля дали не съм забравил да пусна фаровете.
Толкова много удобства на цената на 20 лв си е без пари :)
kabamitov
12-08-2014, 23:31
Горят, защото не са проектирани да работят при 30 гр. околна температура. Слагай един модул за 20 лв да пали дългите на 20% и ще се родиш.
Аз откакто съм с такъв модул и ксенона си ми работи и габаритите са си здрави и не мисля дали не съм забравил да пусна фаровете.
Толкова много удобства на цената на 20 лв си е без пари :)
само да допълня незнам дали сте забелязали но когато е с LED габарити и имаш модул модула не пали а само писка от време навреме върнах си старите крушки с нажежаема жичка и от тогава нямам проблеми иначе ми побеля косата докато се сетя защо прави така
ecotronic
13-08-2014, 07:58
само да допълня незнам дали сте забелязали но когато е с LED габарити и имаш модул модула не пали а само писка от време навреме върнах си старите крушки с нажежаема жичка и от тогава нямам проблеми иначе ми побеля косата докато се сетя защо прави така
Това някои модули го правят заради LED габаритите и клюкарката. И аз съм с LED габарити (без паралелно свързани съпротивления) но DRL модулът си работи нормално.
А ти би могъл да си сложиш LED габаритите и да свържеш управляващия вход на DRL модула в токовия кръг на някой от задните габарити или да сложиш едно съпротивление успоредно на LED крушката.
Трябва да се лиша от ксенона на дългите Доколкото си спомням ксенона или пали или не При него не вървят процентите Иначе идеята щеше да е реализирана отдавна
ecotronic
13-08-2014, 08:08
Трябва да се лиша от ксенона на дългите Доколкото си спомням ксенона или пали или не При него не вървят процентите Иначе идеята щеше да е реализирана отдавна
Не знаех, че си с ксенон на дългите. Аз бих го махнал. И без това няма голяма файда от него,
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.