PDA

View Full Version : Пома на съединител



WhitePower
22-01-2009, 14:24
Ето днеска колата пак е при Румен скапа помпата на съединителя по план утре рябва да е готова.
чакаме развъска ще пиша какво и как е направено

Xman
22-01-2009, 14:43
Това упражнение го правих през май миналата година:dunno:

hsr
22-01-2009, 15:04
Ето днеска колата пак е при Румен скапа помпата на съединителя по план утре рябва да е готова.
чакаме развъска ще пиша какво и как е направено

Колега, тебе нещо не мога да те разбера. Раздаваш го тунер, имаш оборудван гараж и ги разбираш нещата, пък караш колата на сервиз !
Извинявай за ОФФ-а, но нещо не ми се връзва .

MUROMAN
22-01-2009, 15:25
и аз минах през тази интервенция миналата година,честито на печелившия.:razz:

pesho ot vraca
22-01-2009, 19:40
Моята е със същия проблем. Долната помпа ми протече преди един месец купил сам нова но неща да се занимавам да я сменям. Обезвъздушаването е свинска история. Никой не знае кога ще я правя. Сега се возя с един Форд и сам си доволен.

ALFA 155 1.8TS 94г.

WhitePower
23-01-2009, 11:24
Колега, тебе нещо не мога да те разбера. Раздаваш го тунер, имаш оборудван гараж и ги разбираш нещата, пък караш колата на сервиз !
Извинявай за ОФФ-а, но нещо не ми се връзва .

нали ;)) и аз не го разбирам - не се занимавам с алфа ромео - вече мразя тази кола , предпочитам чужда пред моята
а за гаража - занимавам се само и единсвено с Пунто ГТ или други познати за мене бензинови турбинирани коли

алфата да си я прави друг а и чесно казано за нея нямам нито желание нито нерви
пък и този път колата ми трябваше за вчера ;) така да се каже а аз време нямах никакво и нямах избор, а и електроникара си е по моята част предимно

WhitePower
23-01-2009, 11:28
Този път румбата се справи чудесно , колата беше уговорена за петък , аз я закараж четвуртък щото гаража ми трябваше и ето че в същия ден се обади че е на 6 , срещу 80 лева всичко ( труд и помпа)

сега там има едно ГТ за заден мост да се постегне

nachkata
23-01-2009, 17:34
Значи днес я свърших тая работа нова помпа с отстъпка 38 лева на МЕТЕЛИ и 30 минути работа.

WhitePower
23-01-2009, 22:55
Значи днес я свърших тая работа нова помпа с отстъпка 38 лева на МЕТЕЛИ и 30 минути работа.е при мене са повече от 30 минути щото имам и комютър на гаста и филри за гаста ..

Nikiboy
24-01-2009, 00:54
Няма горна и долан помпа - има помпа и работен цилиндур! Тва с горната и доланата така и не мога да разбера кой го измисли.

Сманата на самато помпа си е доста гърч и ако някой се навие за 30-40 лв давай ако ще да имаш 3 гаража и подемник.

MUROMAN
24-01-2009, 20:40
аз дадох 89 лв за труд и част.

kris11
25-01-2009, 18:35
Сманата на самато помпа си е доста гърч и ако някой се навие за 30-40 лв давай ако ще да имаш 3 гаража и подемник.

A смяна на серво с ABS ??? над 6 часа ми отне, че не бях и нацелил подходящото серво.

@WhitePower съвет махай я .От опит говоря проблените валят 1 след друг. След акато смених серво , помпа и работен цилиндър- нови изненади : водна помпа, датчик, полуоска дясна -;лиците на игли, след малкосе сгъби скоростна кутия, смених я и к-т съединител , започна ABS а да се гъне и да не работи, започнаха проблеми с управлението на климатроника / кутията на радиатора/.Продадох я с ръмжаща бензинова помпа - след 2 месеца се скапа тотално.
Тия коли са на км или години- като премине времето започват мъки. Само мотора дето макарн и лапа масло си беше на 6 никакъв проблем с него освен маслото

WhitePower
25-01-2009, 21:45
аа тая кола е до живот , тя с това окачване , джанти с гумета , аколулатор, нови ремаци и ролки , водна помпа, газова инжекция за 2000 лв , КиН нова генерация

то не остана нещо дето да не съм правил и кво да дам на новия да се вози само 100000 км без да пипа - ааа не , като се разкапе тогава
за сега ще я оставя на жената пък аз като си навинтя звера ще го карам него

jore83
27-01-2009, 17:42
27 lv meteli rabota 10/15 minuti

WhitePower
27-01-2009, 18:33
27 lv meteli rabota 10/15 minuti

е хубаво де който нема време оди до майтора да се оправя ;))

Христо_Сираков
28-01-2009, 21:14
с 2.60лв за гумички и 1 час работа вече година и малко няма проблеми това за двете помпи

Nikiboy
30-01-2009, 22:35
И моя кошер е със сменени гумички - един майстор Шкодрата в Пловдив ги продаде за 2-3 лева.

Много е гъзнич смяната, поне за моите 100 кг :))

pesho ot vraca
02-02-2009, 19:58
Днес най-сетне реших да сменям работното цилиндърче на моята Алфа. Сложих ново защото не ми се занимаваше с гумички и такива глупусти. Смених вапросното цилиндърче и резултата беше никакъв. Появи се някакав педал но доло ниско в мокета. Обезваздушавах колкото можах но нищо. Какво да права? Да не трябва и горната помпа да сменям.

ALFA 155 1.8 TS 94г.

Христо_Сираков
02-02-2009, 20:03
Днес най-сетне реших да сменям работното цилиндърче на моята Алфа. Сложих ново защото не ми се занимаваше с гумички и такива глупусти. Смених вапросното цилиндърче и резултата беше никакъв. Появи се някакав педал но доло ниско в мокета. Обезваздушавах колкото можах но нищо. Какво да права? Да не трябва и горната помпа да сменям.

ALFA 155 1.8 TS 94г.еми иска още да обезвздушаваш и да налееш течност ако случаино си забравил и пак няма да е много добре колкото и да обезвъздушаваш ще се стигне до едно полужение и после се досамообезвъздуши поне при мен беше така

Boriio
10-02-2009, 18:25
Значи днес при нормално каране осетих леко удряне, отдолу на педала на съединителя.само леко като си задържа подметката се усешта удряне отдолу,моля дайте мнения,чуваше се и някакъв шум.Благодаря ви предварително

dani_ku4eto
10-02-2009, 19:14
Значи днес при нормално каране осетих леко удряне, отдолу на педала на съединителя.само леко като си задържа подметката се усешта удряне отдолу,моля дайте мнения,чуваше се и някакъв шум.Благодаря ви предварително
Здрасти колега да нете стряскам но според мен е притескателниа диск или в най добриа случай лагера.

kris11
11-02-2009, 20:23
Съвет сменяй и работния цилиндър - скапават се почти едновременно с помпата.
И чукай на дърво да не се скапе сервото, че е голям гърч за разглобяване докато се стигне до сервото. Ако ти е намалявало нивото на течността без външни течове - пълни се сервото с течност и мембраната се скапва. много е шибано развиването, а още по шибано завиването на горната гайка на сервото под кормилото.
Успех

gaiska
16-02-2009, 19:28
Колеги за смяна на помпа (на педала) не е ли по-добре да се смени само буталото с гумичките, а корпуса на помпата да не се бара. Сваля се само един зегер и буталато излиза. Който има мнение по този жъпрос нека го изрази!
Благодаря!

gaiska
16-02-2009, 19:54
Имам един въпрос относно смяната на гумички на помпата(на педала на съединителя), а именно как се поставят новите при положение , че трябва да се напъхат през буталото , което е с по-голям диаметър?