View Full Version : Помпа на съединителя
155_8000rpm
07-06-2009, 09:16
Значи случват се странни неща с тоя педал.Забелязал съм,че в най-големите жеги го прави тоя номер,а именно педала не се връща докрай,остава някъде по средата.Като е хладно не го прави бачка перфектно,обаче на големия пек сдава багажа.Не винаги обаче когато си поиска,та чудя се помпата ли е тръгнала що ли...И според вас защо в жегите го прави...
П.П. Между другото съединителя е на 1000 километра и работи перфектно,ама...А и има едно подскачане при смяна на предавки(все едно съм пуснал рязко съединителя),възможно ли е да имат връзка нещата...
и.петров
07-06-2009, 13:52
.
Значи случват се странни неща с тоя педал.Забелязал съм,че в най-големите жеги го прави тоя номер,а именно педала не се връща докрай,остава някъде по средата.Като е хладно не го прави бачка перфектно,обаче на големия пек сдава багажа.Не винаги обаче когато си поиска,та чудя се помпата ли е тръгнала що ли...И според вас защо в жегите го прави...
П.П. Между другото съединителя е на 1000 километра и работи перфектно,ама...А и има едно подскачане при смяна на предавки(все едно съм пуснал рязко съединителя),възможно ли е да имат връзка нещата...
Помпа или работното цилиндърче , едно от двете ти прави номерца . При мене с тези симптоми излезе помпата на педала . Докато се наканя да я сменя и взе , че изби и омаза всичко (ужас е да переш мокета ) . Помпата освен , че е на кофти място се и сменя много кофти , ако е работното цилиндърче на скоростната кутия там вече е лесно . Аз лично бих заложил на помпата при така описаните симптоми .
И при мен се появиха от скоро същите симптоми :( Иначе си сменям скорости перфектно и не губя течност. Но ще имам едно на ум.
The_Game
08-06-2009, 20:13
И при мен се появиха от скоро същите симптоми :( Иначе си сменям скорости перфектно и не губя течност. Но ще имам едно на ум.
Пипни маншоните от долу за теч.
За да не те изостави някъде.
Естествено ще следя изкъсо. Аз така на 33ката на бащата веднъж хванах о време точно такъв теч, защото педала почна да скърца и аз се наведох да видя защо :)
Възможно е да е зле и хидравличната течност и да е за смяна .Това разбира се ако работния цилиндър или горната помпа са наред както и съединенията между тях .
155_8000rpm
13-06-2009, 19:30
А някой може ли да ми разясни на какъв принцип работят горната помпа и работния цилиндър,от къде взимат вакуум и от какво се влияят,защото много ме съмнява,че ме дъни някое съединение.А каква е системата на маркучите...
The_Game
13-06-2009, 22:42
А някой може ли да ми разясни на какъв принцип работят горната помпа и работния цилиндър,от къде взимат вакуум и от какво се влияят,защото много ме съмнява,че ме дъни някое съединение.А каква е системата на маркучите...
Системата зима течност от казанчето на спирачките. При тези без АБС маркуча е от горната страна от страни на казанчето. От там маркуча влиза в помпата при педала на съединителя, и после помата нагнетява течносто в работното цилиндърче от горе на скоростната кутия.
Помпата се вижда при педала на съединителя, а работното цилиндърче е от горе на скоростната кутия и се вижда като погледнеш м/у гумения маркуч след дебитомера и казанчето на спирачките.
155_8000rpm
14-06-2009, 17:34
Нямам теч никакъв,преди час обезвъздуших и забелязах,че излезнаха съвсем малко мехурчета в началото,обаче течността беше доста мръсна,а съм я сменял изцяло преди 2 месеца с "TUTELA TOP4" и защо е толкова мръсна може би някоя гумичка си пуска секретите вече.Довечера като я покарам ще кажа дали е имало ефект от обезвъдушаването.
Забелязах че помпата започва да се омазва лекичко със спирачна течност и съм си уговорил час при чичко Лисан този петък. Иначе все още нямам грижи. Но по-добре да не чакам нещата да загрубеят. Но явно симптомите с непълното връщане на педала еднозначно говорят за проблем с тази помпа. Мерси на колегите за съветите :)
155_8000rpm
16-06-2009, 21:17
Откакто обезвъздуших в неделя засега нямам проблеми,обаче докога ще видим,а и нямам теч никъде:dunno:.И все пак се чудя тва подскачане при смяна на скорости дали не е от същата тая пиш.а...
155_8000rpm
27-06-2009, 23:09
Проблема е решен със смяна на гумички на помпата...може да триете темата...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.