View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
15
16
Аз точно това съм решил въпроса е: каква или по-точно от какво да бъде пружината, която ще е със същата или приблизителна височина, но по-твърда.
ако не се лъжа жълтите спортни пружини са такива ... нормална височина но по-твърди ... ако искаш пиши на Majed_146 той е карал с какво ли не окачване и ще ти каже най-точно
Колеги дайте идея какво да направя, появи се теч около тялото където се завива масления филтър. Филтър и маслото са на 100-тина км. На щеката няма следи от сериозна загуба. Във форум сервиз преди две седмици ми казаха, че не е болка за умиране, но ме дразни.
Благодаря предварително.
П.С. Може ли на първа фаза мотор да му бъдат преправени свещи и бубини за да стане като трета фаза, да пали двете свещи на 1 цилиндър?
Относно теча може да провериш, като начало дали масления филтър е добре затегнат
Относно теча може да провериш, като начало дали масления филтър е добре затегнат
Добре е затегнат проверих....
относно бубините един колега с 155 с 1.6 16в беше слагал такива ако искаш потърси в раздела на легендите за подробности
относно бубините един колега с 155 с 1.6 16в беше слагал такива ако искаш потърси в раздела на легендите за подробности
И аз мисля, че съм гледал там теми, ама не открих нищо. В международните форуми има хора, които са го направили и само положителни резултати са получили, но те ги правят от цф2 към цф3, цф1 към цф3 не съм виждал.
И за какво се решил да го правиш така? Каква е идеята тука, че нещо не съм много на "ти", да минеше от цф1 към цф3 запалване?? :machinegunner:
Палят се двете свещи едновременно, по силна искра, по-добро изгаряне. От там по-нисък разход(евентално), подобрена динамика, повишена мощност.
Палят се двете свещи едновременно, по силна искра, по-добро изгаряне. От там по-нисък разход(евентално), подобрена динамика, повишена мощност.
Интересно, и за целта какво се сменя? Така като се замисля няма да е лесно...?
Не съм сигурен, но мисля, само бобини и кабели.
Не съм сигурен, но мисля, само бобини и кабели.
Изглежда много лесно така, мисля че трябва да има и още нещо свързано с комп. или нещо др.... може и да греша.
Ако правилно съм разбрал става въпрос за ето това..
Ами ако го направиш ще споделиш ефекта какъв е ;)
Иска ми се да я кача на дино да видя преди и след резултати ама не ми се дават 200лв. за глупости, тъй че явно ше е само субективено.
Аз ще потърся комплект бубини и кабели и ако намеря нещо изгодно може да пробвам... А има ли разлика в бобините м/у разл. ТС мотори аз съм с 1.8 ако намеря от 1.4 или 1.6 дали ще станат?
Не мисля, че има 1.4 цф3. Ако има не знам разликите в бобините.
И аз незнам, но си мисля друго дали компа ще върши същата работа...
Компютъра праща по един и същи начин сигнал към бобината и тя произвежда искра и разпределението между цилидрите става с кабелите, не съм сигурен обаче дали няма пауза между запалването на двете свещи (малка/голяма).
Колеги, моля помогнете, защо ми се втвърдява съединитела при агресивно каране? От първа за втора няма проблем, и на втора за трета тръгвам да го натискам и има 1-2см ход само и камък? :-?
Да не натискаш спирачката :D :D :D хъхъхъ ако омеква е помпата на пидала ама щом става корав ??? Такова животно съм нямал за 7 год. с моята
Да не натискаш спирачката :D :D :D хъхъхъ ако омеква е помпата на пидала ама щом става корав ??? Такова животно съм нямал за 7 год. с моята
Ако ритна спирачката с тая сила,ще скинем колана :D. Да става камък и като смъкне малко оборотите се оправя. Чудих се дали има общо със сервото на спирачките, освен това близкото минало преди 2-3 години със документ (сервизна история) имам сменени двете помпи на съединитела, във форумен сервиз В**тотрейд.
ivan dimitrov
03-12-2014, 09:54
---
Вероятно по същата причина, поради която при автомобилите с жила на съединителя се късат жилата. Втвърдена диафрагма на притискателният диск.
След смяната на съединителя ми трябваха 2-3 дни да свикна с тоя ляв педал, имах чувството че въобще го няма.
Ще ходя някъде да пробват в форумен сервиз, може у мен да е проблема.
Дайте идея, защо ми се потят прозорците толкова много. През задните нищо не се вижда. И не се отпотяват без значение топло, студено пуснато да духа. Смених филтър на купето и се оправи малко. Сутрин както седна в колата и започват да се запотяват възможно ли е по прозорците да има нещо полепнало. Другото, което усетих е въздуха от парното е тежък и влажен.
DerMeister
11-12-2014, 13:43
146-цата по принцип е малко като подводница. Не знам защо. Явно е много добре изолирана и от никъде не вее :-)
Преди да се паркираш вечер отваряй до долу прозорците през последните 100-200 метра. Влагата в купето е виновникът според мен.
Когато я остава изпотена, на място се отпотява. Аз се чуда да не би да ми е залепнала клапата и да ми върти въздуха в купето.
Слаба черта им е. Не че не изпуска от никъде, просто не е измислена добре.
Без мокри стелки, нов и сух филтър на купето и чисти джамове. Другото е MAX DEFROST, но с 4 човека без да пърдят или оригват, зимата винаги се запотяват (или дъжд).
При мен има резултат когато преди да я паркирам вечер оставя клапите към краката ... ако ги оставя към прозорците на сутринта се е изпотила
Препаратите вършат ли работа?
Лично аз не съм пробвал ама един авер всяка зима си купува и е доволен ... аз просто си пускам парното :Д
За намаляване на влагата в купето, гледах клип в който се използва обикновен чорап и се пълни със кристали за котешка тоалетна... смешно ми стана първоначално но има логика.
Чорапа позволява на въздуха да контактува с кристалите, те пък от своя страна са хидроскопични :Lkingsmiley:
Къде се слага? Някъде в купето или някъде около филтъра?
Къде се слага? Някъде в купето или някъде около филтъра?
Завряха го под седалката
https://www.youtube.com/watch?v=4t4mzMS-ZZ8
Ще тествам, да видиме какво ще стане.
Някой правил ли е опит за повдигане на мотора като решение на проблема с ниския картер ?
аз съм умувал по въпроса но така и не стигнах до нещо което да върши работа
С това повдигане по-добре да го сложим на тавана с перка и да започнем да летим :D :D
иначе, че е ниско ниско е, но според мен едно изместване на мотора не е много удачно по-добре да се сложат по-високи гуми и някакво по-високо окачване и да станем джипки, че тъкмо няма алфа джип oще няма :D
Поздрави и Весели празници! :holiday2:
mimouzunov
16-12-2014, 14:43
Няколко пъти ме изпреварва по БУС лентата на цариградското сива 146-ца с номер РК2484.. Вместо да се сили там да вземе да си погледне задните амортисиори че нещо маи са се предали...
Много ли ще се отрази на динамиката, ако премина от QV джанти със гуми 195/55/15 към 16 от 155 с гуми 205/50/15? В по-лошия случай са 1.6 кг на колело по тежки, а разликата в диаметъра е 1.6см.
Размера на 16-ките е малко странен за 145-6 ... трябва да е 205/45/16 по принцип ... и динамиката се променя много ... автомобила започва да ти дърпа насам натам според пътя :D иначе става по-стъбилна
Размера на 16-ките е малко странен за 145-6 ... трябва да е 205/45/16 по принцип ... и динамиката се променя много ... автомобила започва да ти дърпа насам натам според пътя :D иначе става по-стъбилна
В какъв смисъл е странен, 205/45/16 е по нисък от оригиналната гума и ще смъкне колата със около 1 см, което аз избягвам и съм се насочил кум 205/50. Как така ше дърпа насам натам според пътя, по мудна ще стане ли по тръдно да се развърта?
Вероятноста да ти опира отзаде е голяма с този размер. А пък 205/45/16 е по-близък до заводския отколкото 205/50/16 . Започва да дърпа според пътя в смисъл такъв, че когато вече си с по-широка гума наклона на пътя оказва по-голямо влияние на колата. А това за мудното вече е до килограмите на джантата с гумата ... ако са много по тежки ще усетиш, че е по-мудна но ако са по леки или с еднакви килограми няма да има промяна в ускорение или т.н.
Вероятноста да ти опира отзаде е голяма с този размер. А пък 205/45/16 е по-близък до заводския отколкото 205/50/16 . Започва да дърпа според пътя в смисъл такъв, че когато вече си с по-широка гума наклона на пътя оказва по-голямо влияние на колата. А това за мудното вече е до килограмите на джантата с гумата ... ако са много по тежки ще усетиш, че е по-мудна но ако са по леки или с еднакви килограми няма да има промяна в ускорение или т.н.
Е почнал си да му разбираш :balloon:
Вероятноста да ти опира отзаде е голяма с този размер. А пък 205/45/16 е по-близък до заводския отколкото 205/50/16 . Започва да дърпа според пътя в смисъл такъв, че когато вече си с по-широка гума наклона на пътя оказва по-голямо влияние на колата. А това за мудното вече е до килограмите на джантата с гумата ... ако са много по тежки ще усетиш, че е по-мудна но ако са по леки или с еднакви килограми няма да има промяна в ускорение или т.н.
Теглото на 205/50 би трябвало да е много близко до това на оригиналната гума. Джантата ще бъде с 1.6 кг на колело по-тежко.
Тишо ща поря куту риба !
и по темата:
1.6 кг. джантата и от другата страна 1.6 стават 3.2 на задвижващите колела, което я прави малко или много ... по-мудна. А стабилноста идва не само от това, че гумата е по-широка (примерно) ами и от това, че е по-ниска. Високата гума има мек борд, който поддава на завоите а на ниската гума борда е много твърд и като я напомпиш малко повече в завой не мърда въобще ... ама при ниска и напомпена гума забрави за мека возия ... :spoko: общо взето много зависи, какво точно предпочиташ или кое предпочиташ повече от другото :D
Като цяло идеята ми е да мина на 16-ка за да се вдигне малко колата от земята, без да развалям стойката. Това ще стане с гума 205/50, а 16-ка, която много ми харесва е спиидлайн от 155, която е 1.6 кг по-тежка мойте джанти. И да не се развали динамиката на колата въпреки всичко.
Имам такива джанти за продан, но са с гуми 205/45/16 летни ако те интересува пиши на лс.
Точно с оригиналните 16-ки от 155-ца които са ЕТ40 ми опираше отзад в подкалника с гуми 205/45/16, освен това за отзад са ти нужни 2 фланеца по 5мм в противен случай опира в спирачния апарат джантата. На колата чувствително и се уби динамиката(1,9ЖТД)
ПП: колата ми е 146 фейс лифт, това в случай че задните спирачни апарати преди фейса са различни.
Дано съм бил полезен, успех колега :indian:
Благодаря за информацията, не е възможно да опират при положение, че 195/55/15 е по-висока от 205/45/16, а железарките ми са със ЕТ 37
Благодаря за информацията, не е възможно да опират при положение, че 195/55/15 е по-висока от 205/45/16, а железарките ми са със ЕТ 37
Летния ми комплект е 195/55/15 ЕТ35 7J, Зимния 185/60/15 ЕТ37 6J и двата комплекта не опират но 16-ките опираха дори с 2-ма пасажери седнали отзад! Казвам как е при мен амортисьорите и пружините ми са ок:) Успех
Летния ми комплект е 195/55/15 ЕТ35 7J, Зимния 185/60/15 ЕТ37 6J и двата комплекта не опират но 16-ките опираха дори с 2-ма пасажери седнали отзад! Казвам как е при мен амортисьорите и пружините ми са ок:) Успех
Ясно, благодаря.Вероятно е заради фланците, благодаря за информацията. Има ли разлика в апаратите при префи фейс?
Оказа се, че ми се запотяват толкова прозорците, защото клапата за въртене на въздуха в купето е затворена и не мога да я отворя от таблото. На какъв принцип се отваря и как може да се отстрани проблема?
Ами на някой се отваря механично с копче от таблото на другите които са с климатик има копче което отваря клапата сигурно при теб проблема е или нещо в копчето или самото моторче което отваря и затваря клапата. Клапата се намира под кората на пасажерската чистачка където се намира филтъра за купето.
Успех.
Ами на някой се отваря механично с копче от таблото на другите които са с климатик има копче което отваря клапата сигурно при теб проблема е или нещо в копчето или самото моторче което отваря и затваря клапата. Клапата се намира под кората на пасажерската чистачка където се намира филтъра за купето.
Успех.
Как се стига до клапата/моторчето? Предполагам, че жабката трябва да излезне и аър бега.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=13724 Я виж тази тема дано ти помогне.
Весели празници!
Благодаря, Весели Празници ! :) :holiday:
Колеги, за втори път ми се случва от както имам колата да ми загуби хидравлична течност. Примерно при паркиране завивам и посредата на навиването на волана почва да жужи хидравликата. Поглеждам веднага казанчето и е под минимума. Долях 200-250мл. и забвравих за случилото се. Това стана преди година и половина и днес пак ми се случи. Долях течност разбира се, но мисля че трябва да вида от къде се получава така. Да имате някакви предположения или поне да ме насочите къде да търся проблема ще съм ви благодарен.
ivan dimitrov
28-12-2014, 18:35
---
Най честият виновник е хидравличната рейка. Може да имате и теч на друго място, но.......
Оглеждате внимателно цялата система, ако някъде е омаслено - обезмаслявате и след кратко "джиткане", проверявате отново. Ако не откриете теч - откачате маншоните на рейката и си прибирате депозираната течност.
Не мисля че има теч тъй като следя редовно всички масла и течности, всмисъл че изчезва рязко, а ако има теч си мисля че ще намаля нивото малко по малко докато мине под минимума и почне да свири помпата а не сутрин да е било на макс и в 18ч. Да засвири. А Вие какво имате предвид с това откачане на маншони и депозирана течност?
ivan dimitrov
29-12-2014, 02:24
---
Колеги, ще си правя генерацията интересуваме на ф63 за колата от подписа става ли или ще дойде много голяма.
thecleaner
29-12-2014, 20:29
Колеги, ще си правя генерацията интересуваме на ф63 за колата от подписа става ли или ще дойде много голяма.
Оооо щом е с глава от QV ще е малка даже :)
А сега сериозно голяма е тая тръбица за 1,8 атмосферка.
Оооо щом е с глава от QV ще е малка даже :)
А сега сериозно голяма е тая тръбица за 1,8 атмосферка.
:D :D
На какъв размер да мина тогава? ф60? или?
thecleaner
29-12-2014, 21:30
:D :D
На какъв размер да мина тогава? ф60? или?
Да 60мм е предостатъчна, имай предвид че колектора е разковничето на хубава и ЕФЕКТИВНА генерация ;)
Колектора е стоковия от QV. А да остава ли 4-2-1 или да мина към 4-1-1. Каква е разликата имаше тема мисля, но не я намирам.. :)
thecleaner
29-12-2014, 21:46
Колектора е стоковия от QV. А да остава ли 4-2-1 или да мина към 4-1-1. Каква е разликата имаше тема мисля, но не я намирам.. :)
Темата си я има, http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=66376 а нейде в продава ПЕЧЕ то се мъчи втора година да продаде колектор, който си заслужава ;) http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=77937
Благодаря ти колега, мисля да си я оставя 4-2-1 на ф60. :)
thecleaner
29-12-2014, 21:49
Благодаря ти колега, мисля да си я оставя 4-2-1 на ф60. :)
В горния пост ти пуснах линка ;) за колектора.
60 за сток интейк и валове... са пълна глупост !
Аз не твое място бих си направил нов колектор, вместо да остварям диаметъра и примерно премахване на някое друго гърне.
Не достигат парите и за колектор може би по натам знам как се правят нещата когато има повече шума в джоба ;) "акъл не ми давай, пари ми дай" ;)
Не достигат парите и за колектор може би по натам знам как се правят нещата когато има повече шума в джоба ;) "акъл не ми давай, пари ми дай" ;)
Имах в предвид остави оригиналната генерация и само колектор направи.
Ами ще и направя цяла генерация но поетапно ;)
Налага ми се покупка на зимни гуми. Оригиналния размер ми е 195/55/15, но 185/60/15 са с около 30лв. на бройка по-евтини. Проблема, е че са с 8мм по-високи, въпроса ми е проблем ли е такава разлика в диаметъра на колелото?
Налага ми се покупка на зимни гуми. Оригиналния размер ми е 195/55/15, но 185/60/15 са с около 30лв. на бройка по-евтини. Проблема, е че са с 8мм по-високи, въпроса ми е проблем ли е такава разлика в диаметъра на колелото?
Мисля че няма проблем, стига да не опират в калниците. По-принцип знам че е добре зимните гуми да са 1 идея по тесни от летните тъй като така контакта с настилката е по малък съответно и шанса за подхлъзване. Нека някой по компетентен обаче да каже и той.
Налага ми се покупка на зимни гуми. Оригиналния размер ми е 195/55/15, но 185/60/15 са с около 30лв. на бройка по-евтини. Проблема, е че са с 8мм по-високи, въпроса ми е проблем ли е такава разлика в диаметъра на колелото?
Взимай смело. Карах с такива зимни старата ti-ка, никакви проблеми. Предполагам ще ги сменяш и 4-те, хубаво е да са с еднакъв размер.
Нещо, което съм сигурен, че ще опира е предна дясна при пълен ляв завой, със 185/60 ще опира още повече ама ще го преглътна. Нещо по-фрапантно дали ще има.
Нещо, което съм сигурен, че ще опира е предна дясна при пълен ляв завой, със 185/60 ще опира още повече ама ще го преглътна. Нещо по-фрапантно дали ще има.
Аз съм с такъв размер на ТИто и зимни и летни и не опира никъде.
Взимай смело. Карах с такива зимни старата ti-ка, никакви проблеми. Предполагам ще ги сменяш и 4-те, хубаво е да са с еднакъв размер.
Там е проблема, че искам да сменя само предните. Задните стават за задни.
Ako са различни размери ще имаш страшни вибрации при скорости над 100-120
Ako са различни размери ще имаш страшни вибрации при скорости над 100-120
Честит Нова Година!! Явно, ще се купуват оригиналния размер. Благодаря.
Колеги има ли 145/6 с шпер?
thecleaner
06-01-2015, 19:28
Колеги има ли 145/6 с шпер?
Има с шперплт, с шпер нема ;)
Има с шперплт, с шпер нема ;)
:evilsmiley:
DerMeister
08-01-2015, 19:18
Разбили са ми ключалката на вратата. Напънато е здраво навътре и надолу и са отворили. Все пак ключалката още работи и отклюва и заключва. Отвътре също копчето работи, но много трудно и съответно централното не успява да отключи/заключи. Събота мисля да отварям вратата. Има ли шанс като оправя изкривяването и наместя нещата на място да се оправи всичко или направо да търся ключалка?
Колеги, уреда на таблото за ниво на горивото в резервара си отчита каквото си реши... Има ли някакво лечение? Като за начало, ще започна сам да си наливам.
b_angelov
09-01-2015, 20:58
Колеги, уреда на таблото за ниво на горивото в резервара си отчита каквото си реши... Има ли някакво лечение? Като за начало, ще започна сам да си наливам.
При ГТВ свалянето на нивомера е доста по-различно предполагам, но лекуването му е същото.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=42744
При ГТВ свалянето на нивомера е доста по-различно предполагам, но лекуването му е същото.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=42744
Благодаря, когато се постопли ще го видя и моя, отчита налято гориво ама ми светва лампата всеки път различно в мноого големи разлики.
ivan dimitrov
11-01-2015, 20:57
---
Мисля, че разбрах от къде е проблема... бензиностанция ОМВ... не зареждайте там особено тази в Слатина. Със голф-а на баща ми стана по същия начин. Колата дава реален разход около 8.5-9 и с тези 10лв., които и налях минах 22км, а трябваше да са поне 45.
digitalundgrd
12-01-2015, 09:00
Сега вече знаеш - на ОМВ се спира САМО за ср*не и пик*не ;)
Сега вече знаеш - на ОМВ се спира САМО за ср*не и пик*не ;)
:D Явно....
П.С. По-ниски ли са спортни амортисьори КВ от оригиналните за 146 ТИ ? Търся леко втвърдяване без понижаване.
Колеги, окачване от пунто 1-2 става ли на 146-ца ? Много по-меко ли е?
Каябата поне при ГТВ е по късоходова от оригиналните не понижават височината. Височината се определя от пружините. За задни Аз заложих на Каяба Гас- аджъст (най твърдите) И предни Пак каяба но друга серия не помня. Колата завива като ... ''тухла'' :grandpa:
Намерих ФК спортни амортисьори 100лв. броя, което е на същата цена като каяба и захс. Иска ми се да стане доста по-твърдо отпред и се предполага, че със спорните амортисьори ще стане, въпроса е да не е заварена чашката по-ниско.
thecleaner
20-01-2015, 22:14
Намерих ФК спортни амортисьори 100лв. броя, което е на същата цена като каяба и захс. Иска ми се да стане доста по-твърдо отпред и се предполага, че със спорните амортисьори ще стане, въпроса е да не е заварена чашката по-ниско.
ФК са невероятни боклуци, бегай далече от тях.
ФК са невероятни боклуци, бегай далече от тях.
.......Гадно, явно ще е някоя каяба, от какъв модел са най-твърди, без да ми се вирне предницата?
Ти да не си слаб в мозъка ? За последен път! Пружините са височината !
Ти да не си слаб в мозъка ? За последен път! Пружините са височината !
Ти щом си силен обмислял ли си варианта, МОЖЕ ДА СЕ ЗАВАРИ ЧАШКАТА ПО-ВИСОКО/НИСКО.Акo не желаеш да ми помогнеш, не се хаби да пишеш под въпросите ми.
Помагам ти ама ти не четеш. Незнам за каква ''чашка'' става дума :shocked:
:bionic: Пичове - покрай снеговете задната чистачка беше замръзнала в средно положение. Наложи се да я мръдна ръчно назад и сега не бачка. Като я цъкна и се чува бръмчене яко от моторчето и не мърда. Ако я бутна леко с ръка си се включва, но самостоятелно не иска. Дайте съвет! Някоя зъбчатка ли е прескочила?
Сваляш, смазваш, и монтираш:flirt:
ivan dimitrov
24-01-2015, 20:05
---
Какво е - "средно полужение"?
Ако е замръзнала в изходна позиция и след като и "помогнете" прави цял цикъл и спира, то вероятно има изронени 2-3 зъба. Предавката е червячна, като голямото търкало е пластмасово.
Средно положение е, че тръгна и спря на средата и ни напред ни назад. Явно се е наронила зъбчатката. Как се сваля тая гадост, че имам и спойлер над нея?
Сваля се от долу като първо се развие гайката в основата на чистачката .
По вероятно нищо да не е ''наронило'' !
На типото ми спря по същия начин, свалих раздвижих и сега си работи безгрижно !
Сваля се от долу като първо се развие гайката в основата на чистачката .
По вероятно нищо да не е ''наронило'' !
На типото ми спря по същия начин, свалих раздвижих и сега си работи безгрижно !
И аз си мисля, че не би трябвало да се е наронила зъбчатката, щом с помощ се задвижва. Сега обаче имаме бебе и е малко тегаво да се хвана да я правя. Като остане време тия дни ще сваля моторчето и ще го гресирам наново щот и без тва стържеше само и не чистеше особено. Трябва и на предните да го направя както гледах във форума на 145.
ivan dimitrov
27-01-2015, 12:02
---
Щом двигателчето върти, а няма движение и ако спира на едно и също място.......
За всеки случай не я пускайте докато не свалите и ревизирате двигателчето. Поне на предните изгаря двигателчето при блокирани рамена(за по малко от минута).
Моторчето върти. Чува се силно и отчетливо. Ама без помощ не тръгва чистачката. Само 1 сантиметър може би. Не я пускам сега, щото няма и смисъл, а и да не предобря верно и моторчето. Като успея да го сваля, ще пиша да кажа какво става
Колеги, бихте ли ми препоръчали добър бояджия/тенекиджия в София.
Колеги, как се сваля вариатора. Как се развива нещо по специално има ли. Вала е свален от главата. :)
thecleaner
01-02-2015, 22:24
Колеги, как се сваля вариатора. Как се развива нещо по специално има ли. Вала е свален от главата. :)
Има много специален начин сега ще ти го споделя: завиваш ангренажното колело и с... майката и запиняне се отвива :)
Има много специален начин сега ще ти го споделя: завиваш ангренажното колело и с... майката и запиняне се отвива :)
Значи с колелото в посока обратна на часовниковата стрелка така ли? :D
ivailo rachev
02-02-2015, 10:42
Значи с колелото в посока обратна на часовниковата стрелка така ли? :D
Точно така или слагаш вала на менгеме и с тръбен ключ развиваш вариатора.
Кажете ми къде в София могат да ми закачат колата на диагностика, че нещо ми се струва, че ми дава голям разход в градски условия. :prescription:
jasonvorxis
03-02-2015, 10:41
Надежда 3 до фантастико слави се казва момчето диагностиката е много добра от 9 градско паднах на 7 и малко ..
Надежда 3 до фантастико слави се казва момчето диагностиката е много добра от 9 градско паднах на 7 и малко ..
Говорим за бензин нали? И как се казва сервиза?
DerMeister
03-02-2015, 12:11
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
Сервизите са в началото.
И в НАСА да идеш на диагностика градското в София няма да ти падне до 7 и малко...
Ако открият проблем и харчиш над 12, може да се надяваш, че ще харчиш по-малко.
thecleaner
03-02-2015, 23:15
Надежда 3 до фантастико слави се казва момчето диагностиката е много добра от 9 градско паднах на 7 и малко ..
Това момче http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=88398 което ти "оправи" твоята кола ли ?
digitalundgrd
03-02-2015, 23:25
Маййййййййкооооооооооооо бегаааааааааааай :)
Предполагам Боби иска да си кара колата, а не да я засилва към надин.
Надежда 3 до фантастико слави се казва момчето диагностиката е много добра от 9 градско паднах на 7 и малко ..
На студен двигател яко гълта ;)
Маййййййййкооооооооооооо бегаааааааааааай :)
Предполагам Боби иска да си кара колата, а не да я засилва към надин.
Правилно предполагаш колега, ако исках до сега да съм я засилил. Доста пари съм вложил в нея че да я засиля някъде хахахах. Притесняваме обаче, разгхода в града. Не съм 100% убеден но наскоро заредих към 15 литра тъкмо ми беше светнала лампата минах към 100 км и пак светна. От там си направих извода, че ми дава към 15/100 което ми се видя доста, ако е отчела правилно де :D. Струва ми се и че прекъсва, сръчквам я и понякога сякаш се дави и тръгва да гасне...??
Колега аз едно време докато имах 146-ца я обслужвах при Румен и бех много доволен откъм разход и работа на мотора
Колеги, бихте ли ми препоръчали добър бояджия/тенекиджия в София.
0897966808 - Румен се казва. Кажи му, че си от форума на Алфа
Правилно предполагаш колега, ако исках до сега да съм я засилил. Доста пари съм вложил в нея че да я засиля някъде хахахах. Притесняваме обаче, разгхода в града. Не съм 100% убеден но наскоро заредих към 15 литра тъкмо ми беше светнала лампата минах към 100 км и пак светна. От там си направих извода, че ми дава към 15/100 което ми се видя доста, ако е отчела правилно де :D. Струва ми се и че прекъсва, сръчквам я и понякога сякаш се дави и тръгва да гасне...??
Ти недей много да вярваш на тая лампичка, щот има голямо значение дали е под наклон, рязко спиране и ускорение и поплавъка в тоя плосък резервоар веднага акривира лампата. Замери с повече гориво. Най-добре пълен-празен резервоар.
Виж ако глъхне и се дави е добре една диагностика да се мине. Нищо чудно да имаш богата смес. Друга опция е свещите да са ти за смяна...
Колега аз едно време докато имах 146-ца я обслужвах при Румен и бех много доволен откъм разход и работа на мотора
Определено си знае работата
Това момче http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=88398 което ти "оправи" твоята кола ли ?
Така гаранция ще му падне до 0 разхода :priest:
0897966808 - Румен се казва. Кажи му, че си от форума на Алфа
Благодаря.
П.С. Има ли вариант, да се преправи копчето за багажната врата да се отваря докато е запалена колата? Не знам дали е само при мене, на задължително трябва да изключа мотора за да си отворя багажника. Предполагам е направено от съображение за сигурност, да не може да се отвори капака, ако случайно се натисне в движение, което на мене ми допада. Има ли вариант да се запази тази сигурност, но и да може да се отваря докато работи колата.
ivan dimitrov
12-02-2015, 18:37
---
Аз на бабата си сложих аларма с бутон само за багажника но назнам при теб как е схемата.Аз ползвам оригиналното реле като имам втора верига на бубината му
Правилно предполагате. Взети са нарочни мерки за целта.
Моето мнение е че има вариянт да е хем сигурно, хем да може да се отваря. За целта аз ползвам изходът за имобилайзер на алармата. През реле той ми отваря багажникът, като за целта трябва бутонът за откл. да се задържи 3 секунди. Разбира се можеше да се постави таймер на бутона в купето, но така има и допълнителна екстра - отваря се багажникът и без да се отварят вратите.
Благодаря, аз имам оригинална аларма, ще отидя при някой жичкаджия да попитам какво може да направи, защото от токове не разбирам грам...
ivan dimitrov
12-02-2015, 21:19
---
Съществсуват много възможни решения. Може да се ползва изходът за откл. на оригиналната аларма, като той се ползва за вход на таймер, който пък да задейства електромагнита на ключалката през реле. Може да се преработи изцяло схемата на колата, като таъмер се включи директно към бутона.....
За да се запази сигурноста, че няма случайно да се отвори багажникът, е необходим таймер, това е задължителното условие.
Прикачам схема на системата, в случай че ви поискат.
По простият вариянт е - таймер на бутона, би било най лесно да се реализира, с най малка промяна на инсталацията.
Много благодаря за информацията, погледнах схемата ама нищо не видях :stumm: предполагам не е сложно, но....
ivan dimitrov
12-02-2015, 22:26
---
Да, допада ми варианта със задържането на копчето за отключване. Ще видя какво ще ми кажат.
rumencho83
13-02-2015, 19:32
Едно питане колеги проблеми ми създава алфата нямам главното захранване на имото и дюзата не ми светва при контакт някакви идеи какво може да е станало
thecleaner
15-02-2015, 22:26
Едно питане колеги проблеми ми създава алфата нямам главното захранване на имото и дюзата не ми светва при контакт някакви идеи какво може да е станало
Ако си нов собственик на колата, някой просто е отрезал лампата за чека, защото свети като коледна елха ;)
Колеги има ли вариянти на 145/6 да се премине на 5х98/100? Причина, съвсем сериозно..по-голям избор на джанти.
По голям избор можеш да имаш като вземеш джанти 4х100 и си закупиш раздвижни болтове ... Аз съм така от доста време
Вариянт е, имал ли си проблеми, аз по-скоро искам на 5х98, защото ми харесват моделите джанти от по-новите Алфи.
ivailo rachev
17-02-2015, 23:40
Аз на моето куве си карах с 4х100 даже с обикновените болтове и проблеми не съм имал.
Може и да сложиш главини от GTV. Доколкото разбирам от линка в английския форим по-долу, манипулацията не е сложна.
http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=21206&mode=linear
С джанта 4х100 би могъл да имаш проблем само с централния отвор но същия такъв проблем предполагам ще го имаш и джанта 5х98 затова без значение на кой размер ще минеш гледай жантата да е с по голям централен отвор от колкото е този на колата ти защото по лесно и безпроблемно ще ти направят втулки отколкото да ти разстържат отвора на джантата... Успех и за в бъдеще да качиш някоя снимка да видим какво си направил
ivailo rachev
19-02-2015, 10:59
С джанта 4х100 би могъл да имаш проблем само с централния отвор но същия такъв проблем предполагам ще го имаш и джанта 5х98 затова без значение на кой размер ще минеш гледай жантата да е с по голям централен отвор от колкото е този на колата ти защото по лесно и безпроблемно ще ти направят втулки отколкото да ти разстържат отвора на джантата... Успех и за в бъдеще да качиш някоя снимка да видим какво си направил
Точно така и при мен централния отвор ми беше по-голям и втулките ми струваха 15лв.
ivan dimitrov
22-02-2015, 21:58
---
PEPI-2ALFA
24-02-2015, 03:55
Как се свалят дръжките на вратите? Ясно че трябва да се освободи лостчето откъм бравата и да се развият двата болта отдолу. Изглежда е зглобка "на щипки", предполагам че под гумените ограничители има нещо което да се освободи, но вече беше тъмно та не вдянах.
Ето снимки, натиска се "щипката" отвътре.
ivan dimitrov
24-02-2015, 04:12
---
Здравейте, колеги предстои ми смяна на масло до сега съм слагал Репсол 10w40, и съм нямал проблем. Сега гледам тука др. масла MOTUL 6100 SYNERGIE 10W40 някакви отзиви за него, др. което гледам че е на промоция е Castrol Magnatec 10w40 и също Total Quartz 7000 10w40 това е сайта в който ги гледам www.maslo1.com/
Поздрави.
ivailo rachev
24-02-2015, 14:41
Мотула е хубав препоръчвам ти него,тотала също става зависи кой е вносителя да не е някакво менте,а от кастрол ми замина мотора на 156цата.
Мотула е хубав препоръчвам ти него,тотала също става зависи кой е вносителя да не е някакво менте,а от кастрол ми замина мотора на 156цата.
Ами дадоха ми добра цена за Репсола 4 л. за 42 лв. и взех пак от него. Следващия път ще сложа Мотул или Тотал.
:biker:
ivailo rachev
25-02-2015, 10:03
Репсола също не е лошо масло и според мен щом до сега не си имал оплаквания от него си карай с него.
jasonvorxis
27-02-2015, 07:20
Колеги заслужава ли да слагаме ангелски очи на алгите днес видях колега на 146 ца и изглеждаше страшно .... :)) какво мислите
Сам си прецени, сам съм ги правил и съм доволен от това което се получи, някои не ги харесват други ги харесват според зависи. Също съм боядисал в черно отвътре. ;)
Някой знае ли теглото на тези джанти?
http://www.alfaromeo.com.ar/ar/media/image/models/mito/outfits/distinctive/mito-rims-distinctive-z.jpg
Някой знае ли теглото на тези джанти?
http://www.alfaromeo.com.ar/ar/media/image/models/mito/outfits/distinctive/mito-rims-distinctive-z.jpg
Weight (grams):9511 Ако са тези 16''-ки http://www.amazon.co.uk/Genuine-Alfa-Romeo-156096536-2008-2011/dp/B00KGAIUAQ/ref=pd_sxp_f_i
Weight (grams):9511 Ако са тези 16''-ки http://www.amazon.co.uk/Genuine-Alfa-Romeo-156096536-2008-2011/dp/B00KGAIUAQ/ref=pd_sxp_f_i
Благодаря, тези са, ако не се ментета.
П.С. Имам проблем(евентуално) преди 3-4 месеца смених термостата (вернет?!) и миналия ден палих колата, на място загря до 85 градуса някъде и пуснах парното на 1-ва степен на топло и видях на стрелка как изстива, спрях парното, но въпреки това продължи да изстива... Нормално ли е ?
Имам проблем(евентуално) преди 3-4 месеца смених термостата (вернет?!) и миналия ден палих колата, на място загря до 85 градуса някъде и пуснах парното на 1-ва степен на топло и видях на стрелка как изстива, спрях парното, но въпреки това продължи да изстива... Нормално ли е ?
Имам проблем и със пръскалките, скоро си взех рамена с нормална чистачка и сега като си настроя десните пръскалки да пръскат където трябва на прозореца ми пръскат в чистачката, някакви идеи?
nicola 59
17-03-2015, 22:23
Здравеите колеги искам на 2.0 16к мотор да си поставя олекотена шаиба на к.вал та питам има ли някои да е слагал и да сподели мнение,как е колата.
Нямам опит, обаче според мен трябва да се олекоти и балансира и маховика с него, защото забелязвам, че не го правят по чуждите форуми. Заводското са балансирани заедно, а едни 700грама смъкване на теглото от едната страна не ми допада.
Някъде бях чел, че задните пружини от браво ХГТ са по-ниски от тези на 145 куве, вярно ли е, ако да с колко и по-меки ли са?
Аз бях с такива и няма разлика ... Бях си сложил задни пружини и амортисьори от Hgt ... Изправни ли са си е твърдичка отзад но ниска ... Освен с регулируемо окачване или спортни пружини не знам как да я смъкнеш.
Вчера видях една 146-ца ТИ и ми направи впечатление, че е с около 2 см по-ниска отзад, което ми пречи и ме дразни, защото колата ми е много тежка отпред и доста отрицателно и влияе на управлението, накланя се много при завой с по-висока скорост. Освен да пробвам с оригинални пружини от някое куве.
Дайте идея, какво да минах правя е дясната пръскалка? Откакто минах на обикновенни рамена със сменяема цяла чистачка, пръскалката е ниско и ми пръска в рамото?
И на мен ми пръска в рамото ама не ми дреме щот като карам извън града и пусна чистачките въздушната струя подкарва водата от пръскалките с голяма сила нагоре по стъклото. В града обаче е кофти. А относно пружините от QV ако искаш такива ... Имам ... Но едва ли ще усетиш разлика освен ако твоите не са доста амортизирани.
ApucTokpaT
20-03-2015, 21:21
Колеги, ако е възможно да разбера менението Ви за това което ще споделя по-долу, ще съм много благодарен.
А именно при отнемане на газта на скорост се чува чукване 'блъскане' еднократно отпред (двигател или окачване), това се чува само тогава. предните тампони на двигателя ги смених на скоро, а носачите преди година, но в тях няма луфтове.
ivan dimitrov
20-03-2015, 22:36
---
Когато тръгваш или сменяш скоростите при зацепване на съединителя чува ли се или единствено в ситуацията, която си описал
Аз ще заложа на клатеща се генерация :starwars:
И на мен ми пръска в рамото ама не ми дреме щот като карам извън града и пусна чистачките въздушната струя подкарва водата от пръскалките с голяма сила нагоре по стъклото. В града обаче е кофти. А относно пружините от QV ако искаш такива ... Имам ... Но едва ли ще усетиш разлика освен ако твоите не са доста амортизирани.
А какво е лечението на тия пръскалки, вероятно тези с нормалното рамо са по-високи заводско за да са над него, относно пружините, аз искам само да тествам височината, защото в момента ми е вирната задницата...
ApucTokpaT
21-03-2015, 17:19
Да отговоря на последвалите въпроси, ще започна от последния.
_power_ (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=16496) - първата планка на колекторните тръби, която ги прихваща към двигателя е скъсана, ще се постарая да я заваря.
V@K@T@ (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=9506) - днес поръчках колата повечко, и да чува се при разлика м/у оборотите и скоростта, в случай при който малко по-рязко отпусна съединителя и оборотите на двигателя са под определените за дадената скорост и предавка, или по-малко по друг начин казано при използване на двигателя като спирачка.
ivan dimitrov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=5465) - възможно е, при следващото качване на подемник носачите ще бъдат прегледани обстойно.
Благодаря на отзовалите се.
В такъв случай ако тампоните са ти добре се приготви някой ден да сменяш скоростна кутия
D-I-V-A-K-A
21-03-2015, 22:17
И моята Ti-ка беше така, в последствие, зъбчатките от диференциала решиха, че ще излязат да се поразходяд и да подишат чист въздух. :)
ApucTokpaT
22-03-2015, 13:05
Чудесно колеги! Благодаря за инфото, поне да знам да се подготвя за когато тръгне да става, все пак това не ме учудва за 16 годишна кола сменила няколко собственика, ръчкали я здраво, включително и аз ;)
velimir1
14-04-2015, 18:56
Здравейте на всички !
Искам да попитам от какви цени варира Alfra Romeo 146 ti 2.0 , 110kw (147,45HP) Като се има в предвид ,че тази с която съм има и газ , също така е платена застраховката а за данъка не съм много сигорен ..
1300-2500лв. 1300лв е кола с не особено добро състояние, а за 2500лв запазена кола изцяло.
velimir1
15-04-2015, 00:29
Значи дал съм 500 лв капаро за една такава , а ми искат 2000 лв и усещам че много ще се прекарам ако я купя . Централното само заключва а не иска да отключи с ключа от вънка ( трябва да влизам през багажника :D ) чукната е на 2-3 места , окачването е под всякаква критика вози като каруца ( спортно било ) но мисля че не затова вози така а е за смяна цялото ; предполагам трябва и регулаж на гуми , на стенд и така нататък ; като настъпя рязко газта почва да глъхне и гърми от време на време нещо и потъва газта , няма значение дали е на газ или на бензин (питах един майстор като ходих да ми регулират газта да не би да е от спортния филтър , обаче той ми каза че кабелите и свещите са за смяна най-вероятно , и другото което му направи впечатление че пуши на масло) , а иначе като я настъпвам плавничко като вдигне над 3000 оборота се отпушва нейната мама .. Не знам кво да пвавя , доста солено ще ми излезе ако я купя .
Кой знае още колко дефекта има ,които не мога да установя понеже нямам опит с колите (все още).
ООООО направо му кажи там, че нещо проблеми са ти излензали да ти върне капарото и бегай..... :sad2:
velimir1
15-04-2015, 17:21
Иначе дига 80 на първа . Това нормално ли е ?
Множко е малко, вероятно има чип с изместен прекъсвач на по-високи обороти.
Колеги, колата ми загрява до около 100, но не завърта перките, парно има, и двата маркуча към радиатора стават врели, радиатора също. Има ли какво друго да е освен датчик за температура на охладителната течност, който стои на самия радиатор, бушоните които са на бомбето са здрави. Мотора е цф1 2.0 16в.
Благодаря предварително.
Колеги, колата ми загрява до около 100, но не завърта перките, парно има, и двата маркуча към радиатора стават врели, радиатора също. Има ли какво друго да е освен датчик за температура на охладителната течност, който стои на самия радиатор, бушоните които са на бомбето са здрави. Мотора е цф1 2.0 16в.
Благодаря предварително.
В момента и аз имам същият проблем и умувам какво да правя. Чудя се дали водната помпа не е започнала да фтасва. И много интересно защо тъпата перка се включва толкова късно и то директно на втора степен.
Моята грам не се завъртя, миналия ден до 110 стига извря водата и угасих мотора. Водната помпа ще я сменям, но не мисля ,че е от нея, защото на мене ми разнася водата и загрява всичко и парно имам. Колегата Majed ми каза, че водна помпа се тества като извадиш маркуча, който е отгоре на казанчето, който ходи към дросела и ако от там тече постоянна струя - помпата е наред, ако не респективно е за смяна. Има ли някъде някой контролен блок за перките?
DerMeister
17-04-2015, 09:49
Колеги, ползвайте търсачката. Лесно е за всяко нещо да се пита, но все пак трябва и малко четене.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61821
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78905
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=5425
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=5773
Търсих даже и в гоогле, благодаря.
benji_gb
17-04-2015, 11:46
Здравейте,
Има ли разлика между коляновите валове на АР146 1.4тс и АР146 1.6тс, и ако да, каква е?
benji_gb
17-04-2015, 13:11
Намерих си информация.
ivan dimitrov
17-04-2015, 13:27
---
В тоя случай водната помпа не е основният заподозрян. Вадите куплунга от датчика на радиатора, давате "на контакт" и с едно кабелче давате на маса(-) контактите в куплунга. Вентилаторът трябва да завърти или най малко да се чуват релетата за първа и втора скорост да цъкат когато местите по различните контакти. Ако ветилаторът завърти и на двете скорости трябва да се провери дали на кулунгът масата е налична и ако е - датчикът е за смяна (или водната помпа). Ако не завърти ...... започвате издирването от начало, но без мултимер едва ли ще се приключи темата.
п.п. И сега виждам че колегата е дал линкове към подходящи теми...../
Благодаря, прочетох темите, които колегата е постнал и направих опит да пусна климатика, тогава трябва да върти перката постоянно и тръгна перката. Токова не разбирам, поръчал съм си датчика, ще го сменя, ако не стане ще го я водя на доктор.
Откакто има премеждия с радиатора, се замислих дали има ефект, ако се направи пръскалка с вода за него, имам даже добра идея за целта ?
Alfa145quadrifoglio
20-04-2015, 09:51
Здравейте аз искам да попитам едно въпросче ? Колко пари върви една 145ца QV в перфектно състояние според вас ?
в перфектно под 2000 няма да намериш а дори и за над 2000 не е гаранция, че ще е перфектна.
Смених датчика, почна да върти перката. :magic:
Защо когато въртя волана толкова ми падат оборотите? Стигат до около 500 и притриса за момент и ги вдига до нормални, днес даже ми се случи с паленето да пипна волана и угасна колата!? 146 2.0 16в цф1
Ivelin96
26-04-2015, 23:15
Здравейте аз искам да попитам едно въпросче ? Колко пари върви една 145ца QV в перфектно състояние според вас ?
препоръката ми е към теб ако ще ти е първа кола не си вземай алфа ще има ремонти
Трудно ми задържа оборотите при висок товар. Днес при пуснат климатик, на всяко спиране оборотите ми падаха на около 550-600, притрисаше и после си задържаше 800, някакви насоки?
Алтернатор :wow:.. замери как зарежда ;)
Благодаря, ще го замеря, ако не зарежда може ли само четки да се сменят или изцяло нов?
DerMeister
27-04-2015, 10:08
При пуснат климатик се товари допълнително двигателя от компресора. Може да имаш проблем с оборотите на празен ход + компресор от много неща. Стъпково моторче например.
Оборотите ми на място не трепват, четох, че когато не е пускан дълго време компресора, първия път докато се разработи тормози повече мотора от нормално, проблеми с обороти не съм имал, усещам известен товар и когато въртя волана и зимата като пусна реотаните на задния джам, първите няколко пъти така притриса и после се оправя.
To0CrAzYy
27-04-2015, 18:09
Здравейте, извинявам се предварително ако не съм в правилния раздел, но спешно се нуждая от сервиз в който могат да ми направя диагностика на компютъра. Светна ми лапата за бензиновите инжектори и неще да пали, Ако някои знае сервиз в близост до Лозенец и близките квартали, моля помогнете.
Колата ми е Alfa 145 TS 1.6 120hPS 2000г с газ-инз.
:please: :please: :please:
Благодаря, ще го замеря, ако не зарежда може ли само четки да се сменят или изцяло нов?
Може, ремонт 50-70лв .. нов 120-150лв ;)
---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:44 ----------
Здравейте, извинявам се предварително ако не съм в правилния раздел, но спешно се нуждая от сервиз в който могат да ми направя диагностика на компютъра. Светна ми лапата за бензиновите инжектори и неще да пали, Ако някои знае сервиз в близост до Лозенец и близките квартали, моля помогнете.
Колата ми е Alfa 145 TS 1.6 120hPS 2000г с газ-инз.
:please: :please: :please:
Е виж по надолу във форума има раздел със сервизите.
Колеги, едно питане търся си спортно окачване за колата от подписа ама нещо няма оферти. Намерих си едни задни пружини от 147 Кони, другото което съм намерил е комплект пак пружини Eibach за ГТВ дали ще станат за моята кола?
Поздрави. :)
препоръката ми е към теб ако ще ти е първа кола не си вземай алфа ще има ремонти:big_bow_down:
Здравейте аз искам да попитам едно въпросче ? Колко пари върви една 145ца QV в перфектно състояние според вас ?
мажду 2 и 3 бона- зависи какво е разбирането за перфектна - твоето и на продавача. Щот те ако им четеш обявите, всички са перфектни, Нови и Уникат :)
Ако ти е на сърце, потърси и огледай. Ако попаднеш на читав екземпляр никак няма да съжаляваш. Казвам ти го от опит. Аз ако бях слушал "разбирачи" нямаше да си взема ТИто и да му се кефя вече 8 години;-)
Вземи некой дето разбира от коли като ходиш на оглед и не слушай какви ти ги дрънка продавача!
в перфектно под 2000 няма да намериш а дори и за над 2000 не е гаранция, че ще е перфектна.
Цената никога не е гаранция за качество, НО не може и да очакваш някой, който си е гледал колата да я подари.
---------- Post added at 14:17 ---------- Previous post was at 14:13 ----------
Пичове, почна да ми се отлепва тавана около сенниците и ръкохватките. Има ли смисъл да се занимавам с лепила? Ако да кажете нвква марка прозрачно, което не оставя петна. Вариант без сваляне - например с инжектиране на лепило и разнасяне? Или да търся твърда кора от фейслифт?
Пичове, почна да ми се отлепва тавана около сенниците и ръкохватките. Има ли смисъл да се занимавам с лепила? Ако да кажете нвква марка прозрачно, което не оставя петна. Вариант без сваляне - например с инжектиране на лепило и разнасяне? Или да търся твърда кора от фейслифт?
На моя беше увиснал до половината, почнах да го свалям да го оправя, кошмар е свалянeто, залепен е директно за ламарината и се огъва като опъваш и са съм без тапицерия и канти като затворя вратата :D
digitalundgrd
11-05-2015, 20:09
Пичове, почна да ми се отлепва тавана около сенниците и ръкохватките. Има ли смисъл да се занимавам с лепила? Ако да кажете нвква марка прозрачно, което не оставя петна. Вариант без сваляне - например с инжектиране на лепило и разнасяне? Или да търся твърда кора от фейслифт?
Търси твърда кора от фейслифт. Това с лепилата няма да има желания от теб ефект!
На някои тавана пада много лесно а на други се смъква само с молитва и заклинание. Ако твоя е от втория вариант трябва много да се внимава за да не се скъса и трябва да си приспособиш подходящ инструмент за отлепяне. Следтова взимаш искуствена кожа и хелмевект и лепиш ... ама ще ти трябва търпеение и помощ от някой приятел
за отлепяне го намокрете :new_Eyecrazy:
vankata_ll
12-05-2015, 14:36
за отлепяне го намокрете :new_Eyecrazy:
Така няма ли да падне само платът, а самият таван (кората) да си остане?
Вариантът с таван от фейс е най-безболезен, според мен.
Така няма ли да падне само платът, а самият таван (кората) да си остане?
Вариантът с таван от фейс е най-безболезен, според мен.
нЕма кора, Ванка. Не знам как е при теб, ма при мен си е платът с некъв дунапрен тънък отдолу, или поне на тва прилича на пипане, и тва е лепено директно на ламарината. Проблемът е, че покрай бебе, куче и ремонт не разполагам с никакво, ама никакво време за себе си, камо ли да седна един ден да чопля по тавана. Така че явно ще се търси кора от фейслифта и те трака. А тая кора кога започва да се слага, след 2000 с външния ФЛ, или след вътрешния?
PEPI-2ALFA
15-05-2015, 01:00
А тая кора кога започва да се слага, след 2000 с външния ФЛ, или след вътрешния?
Моята 146-ца е есента на 98 г. и е с кора. От краищата тръгна лесно да се сваля, но към центъра е залепена и ще трябва с някакъв нож да я разлепя, за да не се пречупи.
След 98-ма включително са с твърдия. Пробвайте да я отлепите с макетно ножче или с онези дето се стържат винетки от стъклото.
Колеги защо ми върти перките през 1 мин. за около 10-тина сек., но въпреки всичко не пада температурата, започва да пада чак когато излезна на равно и се движа около 5 минути с постоянна, като спра на място пак започва редовно да ги върти, но не изстива, върти ми само първа степен на 92 градуса. ? Благодаря предварително.
Нормално е.Нали затова са тези перки.
Въпроса ми е нормално ли е толкова на често да върти, защото започнах да си мисля, че термостата не отваря изцяло и не минава достатъчно вода през радиатора, явно е нормално, на никой от моите приятели не им върти толкова често перките.
Въпроса ми е нормално ли е толкова на често да върти, защото започнах да си мисля, че термостата не отваря изцяло и не минава достатъчно вода през радиатора, явно е нормално, на никой от моите приятели не им върти толкова често перките.
Това се получава, когато датчика ти е по-чувствителен. В това няма нищо лощо, даже е много по-добре. Така ти поддържа една по-постоянна температура.
Нискокачествените датчици работят по-продължително време, защото имат по-голям хистерезис. Тоест по-голям диапазон. Виждал съм екземпляри, които играят цели десет градуса, а това са удари по мотора!
Благодаря, той датчика е нов, на 1 месец някъде.
Моята 146-ца е есента на 98 г. и е с кора. От краищата тръгна лесно да се сваля, но към центъра е залепена и ще трябва с някакъв нож да я разлепя, за да не се пречупи.
Сигурно са я лепнали в средата да не вземе да провисне там.
На моя беше увиснал до половината, почнах да го свалям да го оправя, кошмар е свалянeто, залепен е директно за ламарината и се огъва като опъваш и са съм без тапицерия и канти като затворя вратата :D
Значи ще е голям филм свалянето...Все повече си мисля да се иде до един тапицер, щото просто нямам време да се мъча да го свалям един ден тва и после да качвам друг...
Въпроса ми е нормално ли е толкова на често да върти, защото започнах да си мисля, че термостата не отваря изцяло и не минава достатъчно вода през радиатора, явно е нормално, на никой от моите приятели не им върти толкова често перките.
Нормално е. По светофарите няма как да се охлажда освен на вентилатор, а той все пак не може да ти свали температурата самостоятелно до 80 градуса
Значи ще е голям филм свалянето...Все повече си мисля да се иде до един тапицер, щото просто нямам време да се мъча да го свалям един ден тва и после да качвам друг.
Малко разглабяне има, може би вода както @power посочи, не е сложно, след това една прахосмукачка. Ако ти се дават парите си струва да отидеш директно на тапицер, на мен не ми се даваха 100лв и са си карам без таван :metal:
ecotronic
20-05-2015, 18:19
Колеги защо ми върти перките през 1 мин. за около 10-тина сек., но въпреки всичко не пада температурата, започва да пада чак когато излезна на равно и се движа около 5 минути с постоянна, като спра на място пак започва редовно да ги върти, но не изстива, върти ми само първа степен на 92 градуса. ? Благодаря предварително.
Щом перките се пускат и кратко време след това спират, означава, че все пак температурата пада заради тях, макар и това да не се вижда отчетливо на индикацията.
Според мен, всичко си е в реда на нещата.
Никога не е излишно да почистиш питата на радиатора, ако не си го правил скоро. Това със сигурност ще донесе само полза.
Щом перките се пускат и кратко време след това спират, означава, че все пак температурата пада заради тях, макар и това да не се вижда отчетливо на индикацията.
Според мен, всичко си е в реда на нещата.
Никога не е излишно да почистиш питата на радиатора, ако не си го правил скоро. Това със сигурност ще донесе само полза.
Благодаря, той е скукан и скоро ще си ходи...
Имат ли голямо влияние върху поведението на мотора, малките свещи?
digitalundgrd
23-05-2015, 00:32
Не. Просто са скъпи :)
Следователно, ако сложа някакви обикновени няма да има промяна в работа на мотора, ЦФ1 е забравих да кажа.
digitalundgrd
23-05-2015, 01:50
Какво имаш предвид "обикновени"?
Моят съвет е слагаш нови големи (денсо иридиум или нжк платинум), а малките не ги пипай :)
В момента и 8-те ми свещи са denso iridium power и са на ръба на живота си: ik20 големите, iu22 малките. Ще си зема големи иридиеви, а малките може ли да са нормални не иридиеви или платина?
От мен един съвет. Вземи каквото пише в каталога и не се занимавай с глупости. Аз се опитах да спестя 80 лв. и дадох 170 лв за дензо. Една година по-късно вече са за смяна.
Дават ми Денсо иридиеви IK20 голяма и IU22 малка.
digitalundgrd
23-05-2015, 20:18
Той иска да каже, че НЖК е по-добро от Денсо ;) Оригинално от завода Алфите с туин спарк мотор излизат с НЖК Платиниеви, ако не се лъжа.
Точно това имах в предвид да. Но явно ще ги сменя новия й собственик. Аз за сега ще търкалям 33-ката
Колеги кажете добър тапицер в София и да работи на добри цени, става въпрос за таван малко е пропаднал и трябва се позалепи плата :D
Поздрави :)
Моите като гледам в какво здраве са, вероятно са оригинално слагани на колата. По каталог излизат денсо иридиум за 2.0 цф2.
Не знам в кой каталог гледаш но Дензо е компромисен вариант.
Привет, Колеги,
Утре ми предстои смяна на динамо и исках да ви питам за подсказка, дали това на 2.0TS/климатик е взаимнозаменяемо с 1.6TS/климатик?
Попаднах на документация в нета и прочетох, че и двете би трябвало да са по 110Аh, въпроса ми е насочен към захвата и дали той е един ѝ същ при двата двигателя.
Благодаря предварително!
Поздрави,
PEPI-2ALFA
26-05-2015, 00:06
Преди малко се рових в е-пер и за моята 146 1.6TS дават два ампеража - 85 и 100 (не знам защо, задал съм по вин номер да търси). В сайта на ахм за двулитрова дават 100ач и се монтира на 1.4, 1.6, 1.8, и 2.0
Моя е свален у дома, ама не съм видял колко е :)
thecleaner
26-05-2015, 00:12
Преди малко се рових в е-пер и за моята 146 1.6TS дават два ампеража - 85 и 100 (не знам защо, задал съм по вин номер да търси). В сайта на ахм за двулитрова дават 100ач и се монтира на 1.4, 1.6, 1.8, и 2.0
Моя е свален у дома, ама не съм видял колко е :)
Масово 1,6 са с 100 ампера.
Масово 1,6 са с 100 ампера.
Разликата в амперажите би трябвало да е заради климатика, поне според мен.
Преди малко се рових в е-пер и за моята 146 1.6TS дават два ампеража - 85 и 100 (не знам защо, задал съм по вин номер да търси). В сайта на ахм за двулитрова дават 100ач и се монтира на 1.4, 1.6, 1.8, и 2.0
Моя е свален у дома, ама не съм видял колко е :)
На мен ми попадна динамо от 2.0 и на бърза ръка го обслужих с нови лагерчета и четки, без да се замисля дали ще пасне на 1.6, какъвто двигател е моят. Ще разберем днес, но както са писали и в сайта на ахм, би трябвало да става.
Поздрави,
PEPI-2ALFA
26-05-2015, 22:52
И моето е 100а.
Някой знае ли как брони и други пластмаси, които са без боя оригинално (черни, шегренести) се изглаждат за да им се нанесе боя и да станат гладки като ламарината, какво се нанася върху голата част, с какви шкурки се обработва преди подготовка за боя, става въпрос за задна броня, която е за боя така или иначе, искам да пробвам какво мога да направя сам?
За заглаждането незнам, но за да се боядиса гола пластмаса се обезмаслява и се пръска Пластификатор, след това грунд и боя, като грунда не е задължителен при гладка повърхност ;)
Благодаря, а за изглаждането някой?
Има специални спрейове точно за брони. Най-добре ще бъде да се разходиш до специализиран магазин за бои и да провериш на място.
Чувал съм още, че освежаването може да стане и с пистолет за горещ въздух. Мисля този уикенд да пробвам с пластмасите в купето, че са ми много захабени. Ще пиша дали има положителен ефект. :))
PEPI-2ALFA
04-06-2015, 14:10
Чувал съм още, че освежаването може да стане и с пистолет за горещ въздух.
И аз така бях чувал, пробвах на 155-цата, че бяха започнали да избеляват, но не ми се получи. Може в мен да е бил проблема, не знам.
Идеята е небоядисана част на бронята(черната) да стане с цвета на колата, лачена. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/Alfa_Romeo_146_%28first_generation%29_%28front%29, _Serdang.jpg
И аз така бях чувал, пробвах на 155-цата, че бяха започнали да избеляват, но не ми се получи. Може в мен да е бил проблема, не знам.
А колко ги нагря преди да се откажеш?
На мен ще ми е за първи път, но не мисля, че ще ги направя по-зле от колкото са в момента. :-)
Идеята е небоядисана част на бронята(черната) да стане с цвета на колата, лачена. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/Alfa_Romeo_146_%28first_generation%29_%28front%29, _Serdang.jpg
За да постигнеш подобен ефект, според мен процеса би трябвало да е следния:
1. Шкурене, като изреждаш от едра към по фина шкурка, та до водна;
2. Обезмасляваш и после с Пластификатор, както те посъветва колегата _power_;
3. Шприц кит и шкурене с водна шкурка;
4. Боя;
Можеш да използваш трупче или гъба при шкуренето, за да запазиш повърхнините прави. Това с цел отраженията да са ти ОК.
Дали си струва цялото главоболие?
Пресметни материалите, няма ли да е по-изгодно да намериш същият цвят кола на части и да си купиш брони? :drive:
И аз мислех така, но предната ми броня е като тази на снимката и на едно място имам оплюпена боя и отдолу като не боядисаните, не е равна. За това предполагам, че нещо е пръскано отгоре....
По предния въпрос ! https://www.youtube.com/watch?v=R9tDq1oRy9U
PEPI-2ALFA
06-06-2015, 00:54
А колко ги нагря преди да се откажеш?
Малко, не посмях повече, за да не прецакам бронята.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.