PDA

View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]

nedko87
25-10-2016, 21:57
и аз мисля че е дебиломера.

saiman
26-10-2016, 06:31
ако е дебитомер не трябва ли да го покаже на диагностиката а между другото майстора ме кара да я тествам на втора със пълна газ излетя като снаряд влезе във червеното на оборотомера без прекъсване махнах си крака от газта паднаха оборотите и при второто натискане пак почна да пропуква и да мерише на бензин пак изгасих запалих и се оправи

saiman
26-10-2016, 09:41
ако е дебитомер не трябва ли да го покаже на диагностиката а между другото майстора ме кара да я тествам на втора със пълна газ излетя като снаряд влезе във червеното на оборотомера без прекъсване махнах си крака от газта паднаха оборотите и при второто натискане пак почна да пропуква и да мерише на бензин пак изгасих запалих и се оправи
Намерих това във нета и май сте прави
Дефектен или работещ дебитомер (Maf)
22 Август 2013
Дебитомерът ( MAF ) е отговорен за преносът на данни които казват на ECU-то какво количество въздух постъпва. Това е относително прост процес. Основната част в този сензор е горещия елемент. Когато колата се движи и въздух минава през сензора, той има охлаждащ ефект върху него. ECU-то компенсира това охлаждане като изпраща точна информация за горещия елемент и това променя температурата. Това повишение в текущите данни се отчита от ECU-то и се конвертира в колко въздух е преминал през сензора ( и от там постъпил в двигателя ).
Елемента на дебитомера ( MAF ) може да се зацапа с прах и масло ( от нередовна смяна на въздушния филтър или от маслените пари от отдушника на картерните газове ). За съжаление тези малки проблеми могат да доведат до повреда в дебитомера ( MAF ), също проблем може да създаде и масивното преминаване на вода през него. Тези фактори играят ролята на изолатор или охлаждащ ефект. При Bosch дебитомерите ( MAF ), тези причини могат да доведат до прегряване и последствие да бъде физически деформиран елемента в сензора. Това ще доведе до некоректни данни които се изпращат до управляващия блок ( ECU ). В следствие на това се намалява горивото за да се предотврати черния пушек поради намаления обем въздух.
Тестване на дефектирал дебитомер ( MAF )
Повреден дебитомер може да доведе до : постепенно намаление на мощността, тресене, пушене при студени стартове, спад на мощност във високия диапазон на оборотите, непостоянна мощност при ускорение, неспокоен празен ход на двигателя. Дебитомера се намира след въздушния филтър. Откачете буксата на Дебитомера ( MAF ) , като стиснете буксата на дебитомер и дръпнете. Трябва плавно да се плъзне. Пробвайте колата с откачена букса на дебитомера ( MAF ).
Ако мощността на колата е по-зле отколкото с включена букса на дебитомера ( MAF ), вашият проблем не е в дебитомера.
Ако мощността е еднаква при включена и изключена букса, тогава най-вероятно дебитомера ( MAF ) си е „тръгнал” ( започнал да дава занижени стойности ). Когато буксата е изключена, ECU-то използва базовите показания за дебитомера, които са някъде малко под нормалното. *
Ако откачите буксата и мощността се повиши осезаемо, то значи вашият дебитомер е повреден. Сменете го.
Възможни причини и решения на проблема
Винаги използвайте високо качествени хартиени филтри. Това ще държи прахта далеч от дебитомера ( и далеч от вашият двигател ). Когато монтирате филтърът убедете се, че е хубаво легнал в кутията си.
Проверявайте често въздушният филтър и почиствайте кутията му.
Ако сензора не е прекалено замърсен или повреден, понякога може да бъде почистен ( понякога дава добри резултати ). Може да бъде почистен с контактен спрей, но не докосвайте горещия филм с нищо ( пръст, парцал и т.н. ). Оставете го напълно да изсъхне преди обратно да го монтирате.
Буксата също може да се замърси или да не е добре вкарана. Това може да доведе до некоректни стойности. Почистете я с контактен спрей, това може да нормализира нещата.


вашият коментар
остава да пробвам и дано да стане :stretcher:

italfen
31-10-2016, 14:55
Нов собственик на 145 2.0тс с въпрос :)

Колата пали студена, но не държи празен ход, като веднага гасне. Като се запали отново, но се подаде леко газ и се дигнат леко оборотите и се махне крака от газта, веднага стабилизира и не гасне.
Когато е на празен ход и се даде рязко газ почва да глъхне - особено изразено като е студена! А, когато е форсирана на 1500-2000 оборота и нагоре с рязко подаване на газ се форсира отлично. Някакви идеи къде да търся проблема?

pyle
31-10-2016, 17:40
Нов собственик на 145 2.0тс с въпрос :)

Колата пали студена, но не държи празен ход, като веднага гасне. Като се запали отново, но се подаде леко газ и се дигнат леко оборотите и се махне крака от газта, веднага стабилизира и не гасне.
Когато е на празен ход и се даде рязко газ почва да глъхне - особено изразено като е студена! А, когато е форсирана на 1500-2000 оборота и нагоре с рязко подаване на газ се форсира отлично. Някакви идеи къде да търся проблема?

Гаснене на първи старт е мистерия или никой не знае или не ще да каже. Откачи дебитомера и виж без него как пали и работи колата, ако си от Софето ела и ще я закачиме на диагностика, но аз гласувам дебитомер, при условие, че свещи и кабели са окей.

lan
09-11-2016, 21:45
Нов собственик на 145 2.0тс с въпрос :)

Колата пали студена, но не държи празен ход, като веднага гасне. Като се запали отново, но се подаде леко газ и се дигнат леко оборотите и се махне крака от газта, веднага стабилизира и не гасне.
Когато е на празен ход и се даде рязко газ почва да глъхне - особено изразено като е студена! А, когато е форсирана на 1500-2000 оборота и нагоре с рязко подаване на газ се форсира отлично. Някакви идеи къде да търся проблема?
За мотора с металния капак залагам на МПХ. Виж дали не е за чистене - поне лесно се сваля и чисти, за пробив- пукнатини. При мен след почистване се оправяше за голям период от време.

italfen
15-11-2016, 15:52
Стандартните пружини на QV/ti по-високи ли са от червеният Eibach?

pyle
15-11-2016, 19:07
Стандартните пружини на QV/ti по-високи ли са от червеният Eibach?

QV/ti са се предлагали поръчково със черен Ейбах, който е съвсем малко по-твърд и 15мм по-нисък от обикновените пружини. В случая, ако колата е с обикновени пружини червения Ейбах със сигурност е доста по-нисък от сток и доста по-твърд. Помисли дали е разумно да го слагаш, аз скоро смених предните амортсьори и колата стана камък с обикновени пружини и се разскърцаха пластмаси.

italfen
16-11-2016, 08:59
QV/ti са се предлагали поръчково със черен Ейбах, който е съвсем малко по-твърд и 15мм по-нисък от обикновените пружини. В случая, ако колата е с обикновени пружини червения Ейбах със сигурност е доста по-нисък от сток и доста по-твърд. Помисли дали е разумно да го слагаш, аз скоро смених предните амортсьори и колата стана камък с обикновени пружини и се разскърцаха пластмаси.

Мерси колега,
Целта на колата е стрийт/трак и предполагам ще ми свършат работа червените.
Гледам, че за QV и JTD ги дават едни и същи :)

pyle
16-11-2016, 12:51
Мерси колега,
Целта на колата е стрийт/трак и предполагам ще ми свършат работа червените.
Гледам, че за QV и JTD ги дават едни и същи :)

Пази картера!!!!!!

italfen
16-11-2016, 13:54
Пази картера!!!!!!
С първото ми QV го спуках докато се гоних с един 200SX :)
Беше вечер и дори видях искрите в огледалата :wallbash:
От тогава съм внимателен :arrow:

bobi_kz
30-11-2016, 10:58
Колеги, зимата дойде и започнаха да ми замръзват ключалките и вратите. С какво да ги пръскам за да мога нормално да си отварям вратите? Централно полудява отключва и заключва ....
Поздрави :)

pyle
30-11-2016, 16:01
Колеги, зимата дойде и започнаха да ми замръзват ключалките и вратите. С какво да ги пръскам за да мога нормално да си отварям вратите? Централно полудява отключва и заключва ....
Поздрави :)

Същата история сутринта, брутално!

DerMeister
30-11-2016, 16:08
Аз съм разкачил ключалките от бравите и пак замръзва...
Та действието се развивя вътре и май няма оправия без разглабяне.

italfen
30-11-2016, 17:20
Това само с ключа ли като отключвате или и през дистанционното?

ivopifeca
30-11-2016, 18:13
WD 40,ПО уплутненията,ключалките и в бравите....и по добре не заключвайте.Аз не я заключвам в студовете.

pyle
30-11-2016, 19:19
WD 40,ПО уплутненията,ключалките и в бравите....и по добре не заключвайте.Аз не я заключвам в студовете.

ДА БЕ ДА няма да си заключа хубавата кола?! :tooth::tooth:

ivopifeca
02-12-2016, 19:16
Преди години така си заключих Кромата-да ми е жива и здрава на 780 хилки е вече,и загинах отсекъде-закъснех за работа....а че колите са си хубави нема спор!

bobi1997
23-12-2016, 23:21
Здравейте колеги, някой може ли да ми препоръча добър майстор в София да ми направи генерацията, че вече положението е критично и Алфата работи като на права тръба? :biggrin1:

bobi_kz
27-12-2016, 15:22
Здравейте,
Има ли седалки с подгрев за 145/146 ?

angels
27-12-2016, 19:49
Колеги здравейте. Предлагат ми бартер една 146-ца, 1.6 T.S. за моя Фиат Типо, обаче ми направи впечатление, че е страшно много омаслен двигателя в предната част и от към скоростната кутия, а скоростната кутия сякаш си я обливал в масло, грес и квото се сетиш ... ама буквално цялата.
Да ме съмнява ли много скъп ремонт? :D

seik00
29-12-2016, 16:14
здравейте скоро ще минават пак в сектата 145, карам 156св замомента в уникално състояние с босета и подобрения по мотора и какво ли още не, но просто голям комерсиал става 156цата така че е време пак да се разчупи малко ситуацията скоро ще се похваля с малкия танк лимитед едишън

bobi1997
29-12-2016, 19:35
Колеги здравейте. Предлагат ми бартер една 146-ца, 1.6 T.S. за моя Фиат Типо, обаче ми направи впечатление, че е страшно много омаслен двигателя в предната част и от към скоростната кутия, а скоростната кутия сякаш си я обливал в масло, грес и квото се сетиш ... ама буквално цялата.
Да ме съмнява ли много скъп ремонт? :D

Не знам в какво състояние са двете коли, които са предмет на бартера ви, ама всеизвестен факт е, че при бартер винаги поне единия от двамата е преебан, ако не и двамата...:mrgreen::mrgreen:

Furious 155
31-12-2016, 11:10
Не знам в какво състояние са двете коли, които са предмет на бартера ви, ама всеизвестен факт е, че при бартер винаги поне единия от двамата е преебан, ако не и двамата...:mrgreen::mrgreen:Бартерът при автомобилите е известен като - размяна на гюлетата! ;)

BillyBoy`
02-01-2017, 17:33
Днес се наложи да направя покупка на акумулатор понеже моя стария вече се предаде.Доверих се отново на акумулаторите Banner.Предишния беше от същата марка и изкара близо 6-години.Исках да си взема 60-62 Ah. но във магазина нямаха и затова вземах такъв 74 Ah.Та въпроса ми е ще е има ли някакъв проблем че е 74 а не 62 примерно?Питам понеже не съм на вътре във темата със тоците по принцип.Цената му беше 160 лева.Незнам дали има значение колко ще му е стартовия ток.Извинявам се ако бъркам понятията.:).

DerMeister
02-01-2017, 18:27
Освен по-високата цена, друг проблем няма...

italfen
03-01-2017, 08:14
Днес се наложи да направя покупка на акумулатор понеже моя стария вече се предаде.Доверих се отново на акумулаторите Banner.Предишния беше от същата марка и изкара близо 6-години.Исках да си взема 60-62 Ah. но във магазина нямаха и затова вземах такъв 74 Ah.Та въпроса ми е ще е има ли някакъв проблем че е 74 а не 62 примерно?Питам понеже не съм на вътре във темата със тоците по принцип.Цената му беше 160 лева.Незнам дали има значение колко ще му е стартовия ток.Извинявам се ако бъркам понятията.:).
Дай инфо за колата?
Ако искаш сам да си отговориш на въпроса, най-лесно е да погледнеш табелката на алтернатора,
там винаги пише диапазона за зареждане в Аh. :)

mitko_alex
03-01-2017, 11:29
Здравейте от скоро съм собственик на Алфа 145 от 1995 г. Въпроса ми е дали ще и паснат предна и задна броня от Алфа 145 1999 г. която до колкото съм запознат се води фейслифт ? Благодаря предварително !

DerMeister
03-01-2017, 11:50
Няма да паснат без преправяне. Различни са и захващането е различно.

mitko_alex
03-01-2017, 12:31
Благодаря за отговора , тогава ще си потърся предна като моята

BillyBoy`
03-01-2017, 12:38
Дай инфо за колата?
Ако искаш сам да си отговориш на въпроса, най-лесно е да погледнеш табелката на алтернатора,
там винаги пише диапазона за зареждане в Аh. :)146/1.4 TC. 1997-ма година.

italfen
03-01-2017, 14:07
146/1.4 TC. 1997-ма година.

До 85 ампера зарежда, т.е. нямаш проблеми :)

BillyBoy`
03-01-2017, 16:45
Благодаря.;)

italfen
12-01-2017, 06:57
Въпрос с повишена трудност :)
Някой знае ли дали предните амортисьори от Браво ХГТ ще паснат на 145 куве?

BillyBoy`
12-01-2017, 13:50
Според мен би трябвало да станат все пак платформата е една и съща.

vankata_ll
22-01-2017, 18:42
Антената ми, и по-скоро основата и, буквално се разпадна. По моргите са в същото състояние. Нова оригинална едва ли има вече откъде да се намери. Някой пробвал ли е универсалните автоантени от този тип

http://aval-bg.com/modules/image.php?file_id=18435&.jpg

дали пасват директно или трябва нещо да се модифицира?

Ако някой се е сблъсквал с този проблем, ще се радвам да ми помогне.

pyle
22-01-2017, 20:44
Пробвай от някъде да си купиш парче гума и да си изрежеш подходящо по размер.

DerMeister
22-01-2017, 21:36
Аз си я смених с нова точно от тази фирма. Звънни и питай коя точно става за 146. Не помня вече каква взех.

vankata_ll
23-01-2017, 20:21
Поръчах антена от сайта, за която ми казаха, че ще пасне на колата. Ще видим като дойде.

Благодарско и на двамата.

pyle
25-01-2017, 17:36
Става ли дросел от Фиат 2.0 16в на ТС?

vankata_ll
27-01-2017, 20:56
33 лв по-късно отново имам радио. Новата антена пасна без проблеми и преправяници. Старата изглеждаше по-добре. Тази е много остра отпред, но ще и свикна.

П.П. Случайно намерих абсолютно същата антена на цена 21.50. Здраве да е ..... :-)

ivopifeca
30-01-2017, 19:42
Здравейте ,търся щеката за подпиране на предния капак-счупи ми се пластмасовата основа.Става ли от Браво-Брава...Ако има некой да свирка.А и при монтажа има ли особености?

PEPI-2ALFA
31-01-2017, 21:51
А и при монтажа има ли особености?
По-скоро при демонтирането на старата и тая, която ще слагаш. Пластмасовата основа е от 2 части и е като щипка или дюбел, но щом тя ти е счупена сигурно си я разгледал вече.

ivopifeca
01-02-2017, 18:54
Не съм...просто започна да се клати,нямам представа как се захваща,не съм я махнал още...

PEPI-2ALFA
03-02-2017, 18:08
Не съм...просто започна да се клати,нямам представа как се захваща,не съм я махнал още...
Като почистиш от прахта пластмасовата основа ще видиш малки процепи, в които мушкаш малка отвертка и "подмъкваш"... едната част. Мисля, че металната пръчка играе роля на законтрящ механизъм, така че може да е първа по ред в разглобяването.

Mony
03-02-2017, 22:28
http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=45&modif=188&cat=122&subcat=156&prod=2259&numenkl=1&show=1

Предполагам има в почти всички магазини за итал части, това ми попадна.

ivopifeca
04-02-2017, 15:40
Mерси,ще видя как да я лекувам...

italfen
07-02-2017, 10:15
Пружини от 155 Q4 ще станат ли на 145QV как ги мислите? :)

pyle
07-02-2017, 12:49
Не мисля, ку4 и в6 са с големия шенкел.

italfen
08-02-2017, 08:19
Амортисьорите се закрепят за шенкела, а пружините между тях и тампона на макферсън. Не би трябвало шенкела да има значение.

pyle
08-02-2017, 10:00
Чашката на амортисьора е по-широка и то целия амортисьор нв става и там не става и пружината на малкия амортисьор.

ivopifeca
09-02-2017, 20:31
Имам леко почукване отзад,но само понякога-идеи?През дупки не чука,само при заклащане-дали не е тампон амортисьор?

ivan dimitrov
11-02-2017, 18:19
Имам леко почукване отзад,но само понякога-идеи?През дупки не чука,само при заклащане-дали не е тампон амортисьор?

Каква е колата? Някой са с барабани отзад, други - с дискове.
Може и лагер на носач да е. Ако е поразкрачена отзад, даже е сигурно.

lordliness
11-02-2017, 18:32
Понякога чукат самите амортисьори, вътре

pisa_misho
12-02-2017, 20:29
Аз моята антена я купих от магазин" Зора", колкото и невероятно да звучи. На плика пишеше че е за Алфа Ромео и Фиат! Без абсолютно никаква визуална разлика с оригиналната. Цената беше около четири лева

ivopifeca
15-02-2017, 13:19
Каква е колата? Някой са с барабани отзад, други - с дискове.
Може и лагер на носач да е. Ако е поразкрачена отзад, даже е сигурно.

С барабани е отзад,146 тд,днес я карах в града ,и не е почуквала въобще......

ivan dimitrov
16-02-2017, 12:34
С барабани е отзад,146 тд,днес я карах в града ,и не е почуквала въобще......

Обърнете и внимание сега, нищо че не трака постоянно. Ако се окаже носач, изтърве ли се момента, после трябва да се намесват големи чукове и ъглошлайфи. Ако е амортисор - губи стабилност. Ако не откриете причината в окачвеането, огледайте тампоните на гърнетата. Аз не се сещам за друго в момента.

ivopifeca
16-02-2017, 19:46
Мерси,колега за съветите.

ivopifeca
17-02-2017, 17:18
А тия задните носачи как се проверяват ,дали са заминали лагерите им,некви признаци?

DerMeister
20-02-2017, 15:23
В един момент отзад се разкрачва /\. Преди това не знам какви са симптомите.

ivan dimitrov
20-02-2017, 21:26
Разкрачването е финалният етап. Тогава вече вероятноста болтът, който "го играе" ос, да се е изкривил е много голяма. Преди това почуква лекичко понякога. Монтирането на ремонтен комплект, при подходящи условия, аз поне приемам като приятно занимание. Избиването, по скоро - отстраняването на изкривен болт обаче, е нещо като реален кошмар. Но пък неминуемо води до обогатяване на "речникът", което си е плюс.

ivopifeca
28-02-2017, 19:33
На боксер 1.6,стават ли джанти 13-ки?На тд-то ми не стават отпред заради спирачните апарати.

Bobi_33
28-02-2017, 20:31
На нито една разновидност на 145/6 не влизат 13-ки. Дори и най-скопената версия е с дик 257 мм.

ivopifeca
01-03-2017, 19:23
Тц тц язък,кво да ги правя тия джанти?На пунто предполагам е същия филм,пак надали ще станат?

B.Yankov
08-03-2017, 11:38
Здравейте,колеги искам да попитам понеже имам един проблем.Колата ми е Алфа Ромео 145 1.6 боксер,проблемът е следният....колата сутринно време не иска да запали,пали само на бутане и така след като я бутна пали и после я гася след,което въртя да запали на стартер и пали без проблем...въпросът ми е от какво може да е ?....Ако някой е имал същият проблем да пише ще съм много благодарен !!!

BillyBoy`
01-04-2017, 22:11
Запознати ли сте дали задна броня от 145-ца става на 146-ца,има ли някаква разлика ?

bobi1997
02-04-2017, 07:58
Различни са поне външно. На 146 мисля, че също така е малко по-голяма. При монтажа не знам, може и да няма разлика, но най-малкото сигурно водачите са на различно разстояние...

BillyBoy`
13-04-2017, 18:24
Какво ви е мнението за акумулатори Varta C6 Silver dynamic,някои има ли опит със тази марка или със точно този модел ако може да сподели.

ivo_red
23-04-2017, 14:41
Какво ви е мнението за акумулатори Varta C6 Silver dynamic,някои има ли опит със тази марка или със точно този модел ако може да сподели.

Няма да сбъркаш - Варта Силвър са си читави. Моят изкара 4 години и малко.

---
По друг въпрос - имам драма с тоците за садните светлини. 1во нямах изобщо стопове, прегледах платките отзад едната я почистих и залепих добре, за да има хубав контакт, другият стоп го смених изцяло защото се беше разтопил направо. Оказа се, че и бушона за задните светлини беше изгорял, а освен това някой го бе подменил с по-голям ампераж, което е довело до разтапянето на стопа и до буквално заваряване на кабелите един за друг. разделих ги и изолиорах докъдето можах и оправих бушоните. Сега имам светлини, но стоповете светят през цялото време ако са пуснати фаровете. Ако не са, си светят при натискане на спирачката, но светва и таблото и габарити при натискане на спирачка...:shocked: Подозирам, че напред кабелите още някъде са се слепнали и оттам идва драмата. Някакви други идеи?

italfen
26-04-2017, 09:30
По-назад бях попитал дали пружини от 155 Q4 ще станат на 145 QV... някои бяха писали, че няма да станат. Вчера ги сложихме, всичко пасна идеално... пружините са APEX и свалиха височината с 20мм.

BillyBoy`
13-05-2017, 13:25
Някои знае ли какво трябва да бъде налягането на маслото на 16V Ts на студен мотор и вече на загрял двигател и при какви обороти трябва да го достига ? Какво пише по дебелите книги някои ако знае !

italfen
16-05-2017, 11:06
Някои знае ли какво трябва да бъде налягането на маслото на 16V Ts на студен мотор и вече на загрял двигател и при какви обороти трябва да го достига ? Какво пише по дебелите книги някои ако знае !

В книгите пише между 1-1.5 бара на свободен ход и между 3.5-4.5 при 4000 оборота. Това са данни при нормална работна температура. При студен старт, когато маслото е гъсто трябва да държи от 4 до 4.5 бара, а при форсиране до 5.

BillyBoy`
17-05-2017, 08:11
Благодаря.:th_up: :)

bobi1997
15-06-2017, 16:49
Здравейте колеги. От известно време имам едно чукане като на метал в метал отдясно и ми е леко разкрачено колелото. Та въпроса ми е какъв е проблема? Предполагам се касае за заминал лагер на носач (според темите, които изчетох)?

Но така и така мисля да я разхвърлям отзад цялата, та кажете ми моля, дали има на какво още да се дължи това и какво още бихте ме посъветвали да сменя евентуално?

ivan dimitrov
15-06-2017, 18:52
Ремонтен комплект заден носач 2бр. Щом вече е разкрачена - чук и мамата ще са крайно непбходими. Ъглошлайф имате ли? Малък, че е по удобен.

bobi1997
15-06-2017, 19:19
Нямам ъглошлайф, но наскоро взех една бракувана 145, дето още не съм почнал да я разглобявам. Предполагам не е проблем направо целите носачи да сложа от нея, като предварително ги ревизирам разбира се?

Или то самото сваляне на носача на моята ще е големият проблем? (все още не съм огледал на живо въобще как са устроени нещата отзад, та за това питам може би малко глупави въпроси..)

ivan dimitrov
15-06-2017, 20:30
Нямам ъглошлайф, но наскоро взех една бракувана 145, дето още не съм почнал да я разглобявам. Предполагам не е проблем направо целите носачи да сложа от нея, като предварително ги ревизирам разбира се?

Или то самото сваляне на носача на моята ще е големият проблем? (все още не съм огледал на живо въобще как са устроени нещата отзад, та за това питам може би малко глупави въпроси..)

Второто. Монтирането е песен. То и свалянето де, само че тъжна, Родопска. В някой случаи става и гневен метъл. Взимайте нови ремонтни комплекти, не са скъпи, а демонтирането при вече изкривен болт е мъка. Не започвайте без достъп до малко ъглошлайвче. В определен момент, отстраняването на болта става необратимо, а понякога не излиза без рязане.

bobi1997
15-06-2017, 20:38
Ясно колега, благодаря много за информацията. :smile:

пс: сериозно съм наплашен вече, ще взема да сваля целия мост за по-лесно :lol:

ivan dimitrov
16-06-2017, 13:00
Ясно колега, благодаря много за информацията. :smile:

пс: сериозно съм наплашен вече, ще взема да сваля целия мост за по-лесно :lol:

Нищо страшно няма, след "операцията" ще знаете няколко псувни в по вече. Езикът трябва да се развива, за да не изчезне. Да допуснем че прехвърлите целият мост от другата. Какво гарантира че след седмица няма да сте на "изходна позиция"?

bobi1997
17-06-2017, 08:28
Така е, прав сте. Аз ако прехвърля целия мост, първо ще го ревизирам изцяло, включително и тези лагери и на двата носача.

Но първо като имам време другата седмица ще легна под моята да се сборя и да видя как е положението :tooth:

ivopifeca
18-06-2017, 09:29
Ремонтен комплект заден носач 2бр. Щом вече е разкрачена - чук и мамата ще са крайно непбходими. Ъглошлайф имате ли? Малък, че е по удобен.Хахаа добре го каза!Помня на сестра ми 146-цата,ква мъка беше да се избие болта от едната страна:)

LYBRAtor
26-06-2017, 19:03
Здравейте, колеги.

Някой да знае нещо за тоз скрап?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11494931026219089

ivopifeca
01-07-2017, 15:40
Пребоядисан,личи си...Друго не се знае...

LYBRAtor
01-07-2017, 18:28
Да, боядисван е най-вероятно. Явно никой не е ходил да я кара. Търся си ентри-левел кола до 160 коня документално да се уча да карам на калояново :)

alfatal
06-07-2017, 00:06
Здравейте , имам един въпрос? Ако махна само крайното гърне и сложа на негово място права тръба, според вас добър звук ли ще има? Колата е 146 1.6 боксер.

bobi1997
07-07-2017, 08:35
Няма да е много добре колега. Оптималният вариант за боксера е да махнеш катализатора, на негово място резонатор. Махаш средното гърне изобщо и разбира се накрая някакво крайно гърне.

Така както го мислиш ти ще стане съвсем пърпорещо без плътност вероятно..

alfatal
09-07-2017, 13:54
Няма да е много добре колега. Оптималният вариант за боксера е да махнеш катализатора, на негово място резонатор. Махаш средното гърне изобщо и разбира се накрая някакво крайно гърне.

Така както го мислиш ти ще стане съвсем пърпорещо без плътност вероятно..

Благодаря за съвета.
Значи мисля да си купя хубаво крайно гърне , да махна средното и да се радвам на хубав звук.И други хора ми казаха, че ако бях махнал само крайното ще стане пърпорещо.

bobi_kz
25-08-2017, 11:13
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499269453392685&slink=4g1hh6
Ако някой се интересува... :)

ivopifeca
25-08-2017, 13:51
Добре изглежда,в кво състояние е,забележки?

blizare_
14-10-2017, 23:48
в коша при акумулатора, от лявата му страна (към шоф. врата) има един капак черен като правоъгълна кутия не много голям. дърпаш го нагоре и там са главните релета и бушони.

Здравейте. 145 1,6 TS 97г
Помпата спря да се чува при завъртане на ключ, но работи като и дам директно ток. Всички бушони проверих, всичко работи. Само няколко неща не разбирам, ще прикача снимка за тях.
Зеленото е 7,5 А и не стига ток до него.
А в червено нещата, идея нямам как да ги проверя.

markoff
06-01-2018, 09:54
Здравейте, колеги,
Еднакви ли са калниците на 145 и 146?

bobi1997
06-01-2018, 15:07
1:1 са да.

DerMeister
06-01-2018, 17:55
Има разлики по захващането преди и след фейслифт, но не са фатални.

markoff
06-01-2018, 19:30
Благодаря!:bouncing_smiley:

ivopifeca
13-01-2018, 18:53
зимах фиат 166 днеска,впечатления-145-цата боксера ми е по широка,откъм шофьорското место...егати,може ли толко голем кютук да ми е тесен?Гласих седалката скак си,145 ми е по сгодна!Да добавя аз съм 1.93 висок.

bobi1997
13-01-2018, 20:01
Като цяло наблюденията ми са, че колите на Типо платформата са учудващо просторни вътре за габаритите си :humpx:

ivopifeca
13-01-2018, 21:46
Да наистина,май така ще дойде,ебати К ромата ,къде я бракувах,беше в пъти по широка!

---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:45 ----------

ма тя е не на типо платформа:)

DerMeister
15-01-2018, 21:31
Днес стрелката на температурата удари 130 градуса и си остана там. Проблемът според мен е в датчика, защото първо дори не беше отворил големия кръг, после си отвори нормално, няма прегряване, всичко е нормално под капака.
Датчика е на термостата, като го изключа и стрелката пада. Има ли смисъл да го махам с идеята нещо да му оправям и чистя или директно да купувам нов?

DerMeister
16-01-2018, 23:58
Проблемът се оказа в уреда на таблото и се реши с "ново" табло. Не разбирам защо са толкова кекави, вече веднъж го сменях, защото скоростомера се беше прецакал.

alfatal
21-01-2018, 08:50
Искам да ви попитам, дали няма да е по добре, ако направя помпата да работи на контакт, защото тя заводско не работи на контакт. Питам защото като е седяла повечко време като тръгна да я паля върти малко повече. (За 146 1.6 боксер става въпрос)

bobi1997
21-01-2018, 08:58
Искам да ви попитам, дали няма да е по добре, ако направя помпата да работи на контакт, защото тя заводско не работи на контакт. Питам защото като е седяла повечко време като тръгна да я паля върти малко повече. (За 146 1.6 боксер става въпрос)

И аз го имам този проблем, както и още един колега. И двете коли са 1.6 с инжекцион Рочестър. Съмнявам се в горивния регулатор. Не знам дали има смисъл помпата да работи и на контакт..

ivopifeca
21-01-2018, 10:44
Искам да ви попитам, дали няма да е по добре, ако направя помпата да работи на контакт, защото тя заводско не работи на контакт. Питам защото като е седяла повечко време като тръгна да я паля върти малко повече. (За 146 1.6 боксер става въпрос)Както ти каза Боби,аз съм с другата кола и го имам същия проблем.Сутрин почти винаги паля от втория път.Откакто смених свещите-благодарности на Боби,често пали и от първия път,но не веднага-върти малко повече.Аз се съмнявам за акумолатор-мисля че стартовия ток на моя не му е силен.Една сутрин преди да запаля подадох ток от Кромата ми-запали от раз.Та може да пробвате и вие тоя вариянт за всеки случай.

alfatal
21-01-2018, 10:52
И аз го имам този проблем, както и още един колега. И двете коли са 1.6 с инжекцион Рочестър. Съмнявам се в горивния регулатор. Не знам дали има смисъл помпата да работи и на контакт..

Според мен би било добре да работи да контакт, за да направи налягане...А колкото до регулатора, той е вакуумен тоест или държи вакум или не. Аз миля да пробвам да направя помпата да работи на контакт, само не знам от къде да взема ток на контакт за релето.

---------- Post added at 10:52 ---------- Previous post was at 10:47 ----------

Според мен не е от акумулатора (колата я имам от 7 години) сменил съм няколко акумулатора все 62ампера и свещи смених, но все си пали така, просто като престои и е нужно 1-2 завъртания повече (според мен, защото е паднало налягането в рейките и затова)

bobi1997
21-01-2018, 11:14
А нали именно горивния регулатор на налягането отговаря и за това, да задържи налягането в рейката? Поправи ме, може и да бъркам, но за това се ориентирах към него.

Честно казано бих го сменил, но не съм се интересувал дали и от къде може да се намери нов.

alfatal
21-01-2018, 11:58
Ами може и да си прав, защото да трябва да се задържа горивото..
Аз искам тук да попитам и нещо друго значи колата като я запаля студена се форсира до 2000 оборота и трудно падат като поработи 2-3 минути едвам падат на 1400-1500 обаче като стигне 80 градуса падат на 950.. дросел и стъпков мотор са почистени, но не от тях мисля
Мисля си за температурен датчик на инжекциона

bobi1997
21-01-2018, 13:57
А това животно къде се намира, че всеки боксер с различен инжекцион си е със своите специфики? С какъв инжекцион всъщност е твоята кола? Бош или Рочестър?

alfatal
21-01-2018, 14:18
А това животно къде се намира, че всеки боксер с различен инжекцион си е със своите специфики? С какъв инжекцион всъщност е твоята кола? Бош или Рочестър?

Рочестър е инжекциона. Датчика за темп. се намира се в края на всмукателния колектор от ляво , зад дюзите има два датчика единия е за таблото, другия за инжекциона.. На много забутано място е..

ivopifeca
21-01-2018, 14:35
Одеве разкарах неколко км фиата 166.Като се върнах тръгнах да паля боксера,комшията запалил до мене,извадих кабелите,подаде ми ток и запали от четвърт...Тва се едно е дизел...че слагам акумолатора от Кромата ,където я върнах за железо май-74 ампера е той.

bobi1997
21-01-2018, 15:48
Рочестър е инжекциона. Датчика за темп. се намира се в края на всмукателния колектор от ляво , зад дюзите има два датчика единия е за таблото, другия за инжекциона.. На много забутано място е..

Сещам се. Бяха едни като на Жигула малко :wow: , като махнеш самия колектор и те са на всмукателите, където са забодени и дюзите. Не знам има ли възможност да се замери с мултицет и какви трябва да са показанията, но ако са съвместими от някоя марка може направо нов..

alfatal
21-01-2018, 17:56
Ако може някой да ми даде стойности за този датчик да го замеря ... не знам какво трябва да е съпротивлението при определена температура...Иначе се намира и нов не е скъп ама е на много скапано място

mordohy
22-01-2018, 00:09
Можете да сложите още едно реле и винаги като е на контакт да работи помпата.
Това обаче не ви го препоръчвам. По-добре си отстранете проблема. Правилно сте забелязали, че е от падане на налягането на горивото. Това се получава от няколко неща:
Регулатор на налягането, пикаеща дюза или пробив в рейката. Особено при последните два е опасно да има непрекъснато работеща помпа.
При моята има едно маркуче, точно зад динамото. Много боксери са дадени за скрап точно заради него. Мястото е такова, че бензина не мирише. Обаче разходът е осезаемо висок.
Датчиците за температура са в границите на 800-4000 ома. В някоя от темите ги имаше дадени точно колко са при точни температури. Обикновено трудно горят.
По-старите коли имаха на захранването на таблото стабилизатори на напрежението от типа 7810 и това ги предпазваше от пренапрежение

alfatal
22-01-2018, 14:39
Можете да сложите още едно реле и винаги като е на контакт да работи помпата.
Това обаче не ви го препоръчвам. По-добре си отстранете проблема. Правилно сте забелязали, че е от падане на налягането на горивото. Това се получава от няколко неща:
Регулатор на налягането, пикаеща дюза или пробив в рейката. Особено при последните два е опасно да има непрекъснато работеща помпа.
При моята има едно маркуче, точно зад динамото. Много боксери са дадени за скрап точно заради него. Мястото е такова, че бензина не мирише. Обаче разходът е осезаемо висок.
Датчиците за температура са в границите на 800-4000 ома. В някоя от темите ги имаше дадени точно колко са при точни температури. Обикновено трудно горят.
По-старите коли имаха на захранването на таблото стабилизатори на напрежението от типа 7810 и това ги предпазваше от пренапрежение


Ами на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?

lordliness
22-01-2018, 14:44
Ами на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?

Един приятел имаше подобни проблеми с една кола, помпата не правеше добро налягане, докато си намери нова помпа си сложи едно ключе и с него включваше помпата ръчно да качи гориво за около 5 секунди преди да запали, може да опиташ това.

SPEEDO
22-01-2018, 20:57
Добър вечер! Бихте ли ми казали какво е това на снимката? Задната букса беше счупена и извадена, а на баща ми на 155-цата дори няма букса, а направо липсва кабела..http://prikachi.com/images.php?images/217/9251217B.jpg

alfatal
23-01-2018, 12:16
Един приятел имаше подобни проблеми с една кола, помпата не правеше добро налягане, докато си намери нова помпа си сложи едно ключе и с него включваше помпата ръчно да качи гориво за около 5 секунди преди да запали, може да опиташ това.

Ако помпата не може да направи налягане, във високите обороти колата няма да може да върви като хората, а аз нямам никакви проблеми освен това че върти 2-3 пъти повече като е студена..

lordliness
23-01-2018, 12:31
Ако помпата не може да направи налягане, във високите обороти колата няма да може да върви като хората, а аз нямам никакви проблеми освен това че върти 2-3 пъти повече като е студена..

Не знам от къде знаеш но онази кола си вървеше много добре след като запали. Самата помпа имаше възвратен клапан, не знам дали е било от него. Не сме я гледали.

S_BANKOV
23-01-2018, 13:00
Ами на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?

Как го пробва вакуумния регулатор? С уста не става.
Поледни какно точно пише на него.
Предполагам 3.5 бара - 3500 рмп.
Това означава че вакуума му се влияе от всумакелния колектор а той от оборотите който държиш.
За да го провериш помириши маркуча за ващуума за миризма на гориво, както и о пръстените към рейката.
Погледни помпата за сцепени маркучи, задръстена цедка, пръстените на маркучите на помпата тези над резервоара както и кънистъра

V@K@T@
15-10-2018, 22:16
Чшш ... има ли живи у тоа форум бре ...
Имам въпрос ... търся да си купя 145-ца ... като цяло претенции много нямам ... освен да има талони и да се прехвърля и да не е дизел .... двигателя може и да е блокирал не е проблем. Купето може да е със забележки също не е проблем. Салона и да го няма също не е проблем.
Важното е ако е ТС да е фейслифт и те така ... очаквам оферти ако има

vankata_ll
16-10-2018, 13:18
За живи, има живи, даже и расте раздела. Ето mordohy си взе една 146-ца :-).
Само от любопитство - за какво ти е кола с блокирал мотор, без купе и без салон :-D

D-I-V-A-K-A
16-10-2018, 17:36
Надушвам някакъв проект :bouncing_smiley:

V@K@T@
30-10-2018, 19:14
Не бе ... да има кво да прая хахаха
Двигател имам за това не ме вълнува ... купето ще си го боядисам за това също не ме интересува а пък салона така или иначе ще си го правя отделно тапицерии и т.н. затова също нямам претенции но трябва да е регистрирана и да се прехвърля предполагам това няма нужда от пояснения защо го искам хаха.
Големо мъртвило станало у форуму ... ама скоро мисля да стана отново активен такаче да му мислят новобранците :D

mimouzunov
23-03-2019, 16:07
Привет на комшиите от съседния раздел.....

Днес палих бабата и видях, че часовника пак се е скапал (4-ти под ред)..
При 155-цата самото часовниче се маха от панела, видях на снимки че това е така и при 145. До тук ок, ама дали двете имат нещо общо!?
Звънях на няколко обяви за разглобени 155-ци ама все са като моя, скапани...
За това се насочих към 145/6 защото маи при вас тоя проблем го няма.
Ако някои знае нещо да казва (става/или не и тн)...

mordohy
28-03-2019, 15:49
Ако някой има 15 цолова оригинална джанта да свирка. Купих си четири, ама едната се оказа крива, без надежда за изправяне. Става само за вторични.

ivopifeca
12-10-2019, 17:22
Колега по обявата, която си дал предполагам, че питаш за 1.6 боксер. Не знам колко валидно е мнението ми понеже съм собственик на 1.3 боксер от около 3 месеца и 3000 км, но честно казано съм доволен. Ако улучите с читава и сравнително поддържана бройка, без някакви видими и осезаеми на първо четене проблеми с мотора направо си е супер модел.

До колкото съм чел и са ми казвали, и от краткия ми опит до момента с модела, знам че моторът е сравнително безпроблемен, окачването също горе-долу.

Като минус до момента мога да кажа единствено, че са малко ниски (поне моята), и не си позволявам да влизам по какви да е оврази както с Пежото ми, понеже картера и изпускателните тръби са доста ниско в сравнение с други коли...

Иначе конкретната обява, която си дал - колата изглежда свежа и цената също е добра. Но трябва да се внимава и огледа добре, конкретно с тая (а всъщност и с всяка) понеже имам чувството, че може и да е издевателствано над нея...Бобка,кога ще се качиш пак на АЛФА?

bobi1997
25-10-2019, 10:54
Бобка,кога ще се качиш пак на АЛФА?
Май не и в тоя живот :???: Не е целесъобразно да се поддържа стара Алфа, а пък тия след 2000-на година не ми се коментират много... От боксера се отказах заради амортисьорите най-вече, търся си кола, която да стегна и посъбера части, за да и си я карам лятно време години наред живот и здраве...

ivopifeca
25-10-2019, 19:10
Не се заричай,за Алфата:)

V@K@T@
03-11-2021, 23:44
Чшшш ... Ко стаа тука бе?
Голяма тишина настанало. Има ли още 145/6-ци в движение ...

italfen
04-11-2021, 19:53
За няма и година 12000км и 6 тракдея... ако това не е движение :)

https://i.postimg.cc/BPSZbRxy/252082635-4918873058130901-4085854564548839463-n-1.jpg (https://postimg.cc/BPSZbRxy)

V@K@T@
09-11-2021, 22:59
Скоро вече се надявам моята да влезе за боя. Нищо, че си го повтарям вече над 1 година :D

SPEEDO
11-11-2021, 00:05
Има, има. Даже е готова за зимата. Почти! :wow: https://postimg.cc/tsHzqrCc https://postimg.cc/75Mnfg5Z

italfen
11-11-2021, 07:24
Само QV-та ли останахме в този форум? :)

thest
11-11-2021, 10:49
[QUOTE=italfen;1589571]Само QV-та ли останахме в този форум?
Има и един 1.4 spark за цвят!:Tease:

ivopifeca
30-11-2021, 13:44
Има и един боксер 1.6,на когото не мога да спра интервала на чистачките,след дъжд,даже и задната тръгва сама,вчера бчх паркирал наклонена на една страна,и сутринта имаше вода на левата стелка,дали е намокрила бушониерата над съединитела,понеже се бе стекло леко под нея....някакво реле да ме базика там....

ivan dimitrov
01-12-2021, 16:48
Най левият ред на таблото с бушоните, 5-то подред, отдолу нагоре, последно отгоре надолу, бяло, ако не е сменяно, или черно ако е слагано от по новите модели.
Но може да е намокрено и някъде по терминалите и това да го бърка, понеже има електроника(чипче) вътре.

ivopifeca
04-12-2021, 10:39
Мерси много!

bobi1997
04-12-2021, 14:52
А за наводнението може да погледнеш дренажите, които са в нишата под пластмасовите кори на чистачките - при моторчето и филтъра на купето. Запушват се от листа и гняс и после се наводнява откъм бушоните. Аз го играх тоя филм преди няколко години в един порой лятото и после 3 дена колата докато не изсъхна не искаше да гасне като върна и извадя контактния ключ... :Tease:

ivopifeca
06-12-2021, 08:37
Мерси,Бобка.

killuminati
09-01-2022, 22:15
Колеги , дали не дойде краят на една епоха? Вече почти не се виждат 145/146 по улиците. Забелязвам ,че раздела 145/146 във форума , не се използва от години. Много е тъжно , че 25 годишни голфове се търкалят още по улиците , а нашите алфи зачезнаха.

bobi1997
10-01-2022, 22:41
Има ги, ама спят зимен сън :-P Но при положение, че са произведени малко над 400 хил. бройки в глобален мащаб е нормално. Голфовете са няколко милиона само :D

Alfa User
11-01-2022, 18:43
Колеги , дали не дойде краят на една епоха? Вече почти не се виждат 145/146 по улиците. Забелязвам ,че раздела 145/146 във форума , не се използва от години. Много е тъжно , че 25 годишни голфове се търкалят още по улиците , а нашите алфи зачезнаха.

Същото е като със 155 ... малко са тия, дето са живи, и те не се карат всеки ден както преди - даже аз се принудих да сложа моята на подземен паркинг заради отчайващата липса на елементарни части вече.
Иначе тук в Пловдив често виждам една-две 45-ци в добро състояние, и истински им се радвам :)

ivopifeca
26-02-2022, 14:25
Не знам какво не виждате...явно карате малко по София и страната.Моят боксер е всеки ден по улиците и пътищата от както го купих 2017.Само тази година 2 пъти до морето,един път до ХИСАРЯ,Често всяка седмица до Правец....Всеки ден до работа...Септември взех и една 156,но я карам по малко,145 ме радва повече и по й се доверявам,поне такова чувство имам,а и е в пъти по удобна за каране,маневри и по ми харесва.

ivopifeca
15-04-2022, 19:26
Горна помпа съединител,сменена...ГОЛЕМ филм...240 кинта помпа с работа и смена спирачна течност,сега е ок.Сега ще купувам носач лев,и лагери макферсони,идеи?

ivopifeca
16-04-2022, 21:00
Как сте зомбита?Боклуци

mimouzunov
16-04-2022, 23:43
Как сте зомбита?Боклуци

Това малко ми прилича на лека обида към всички форумци… Дали не заслужаваш пак лека почивка!?

win95
20-04-2022, 15:39
На някой да му се намира предна броня за 145 facelift?

ivopifeca
21-04-2022, 21:39
Едва ли някой ще ти помогне...Виж за инвазията в Украйна,веднага ще ти отговорят...Но за Алфа ромео-мълчание

ivan dimitrov
05-05-2022, 21:08
Днес проверих предпоследната автоморга за която зная. Ами....няма въпбще 145/146. Никакви.
Не фейстлифт - НИКАКВИ. Остава моргата в Приселци. На там път ще имам към краят на месеца. нямам очакване, че ще се пръкне нещо различно.
Аз притежавам боксер, с който логично не искам да се разделям. Дори и да прежаля бронята му, не става - не е фейслифт.
Ти защо не намериш броня на колегата. Даже и от Русия да е - ще помагам с логистиката, ако се налага.

п.п. Виж тая "картинка' и си прави изводи. - https://www.megaparts.bg/products/predni-broni/alfa-romeo/145-hatchback

п.п.п.п. Сега се сетих че в Каменар не съм ходил. А точно от там съм взимал механизмът за чистачките на моята.

batsunny
27-05-2022, 13:27
https://advocatesnairobi.com/تحويل-الدولار-الى-الريال-العماني/https://enjazalkhaleej.com/اسعار-ساعات-بولغاري-الكويت/https://starsone.site/شراء-اسهم-في-البورصة/https://angosiam.com/سعر-الياقوت-دم-الحمام/https://advocatesnairobi.com/اسما-اسهم/

ivopifeca
09-07-2022, 12:52
Търся болтове за лети джанти,ако някой има,да свирка,от района на СОФИЯ,16 БРОЙКИ

Ivo_
11-06-2023, 01:34
15 години, 160к ... скоро сме към моргата.

Прегрели не-прегрели, на 3 или на 2.5 цилиндъра, поне ще отидем гордо на самоход.

shotokanarai
12-06-2023, 06:11
Днес проверих предпоследната автоморга за която зная. Ами....няма въпбще 145/146. Никакви.
Не фейстлифт - НИКАКВИ. Остава моргата в Приселци. На там път ще имам към краят на месеца. нямам очакване, че ще се пръкне нещо различно.
Аз притежавам боксер, с който логично не искам да се разделям. Дори и да прежаля бронята му, не става - не е фейслифт.
Ти защо не намериш броня на колегата. Даже и от Русия да е - ще помагам с логистиката, ако се налага.

п.п. Виж тая "картинка' и си прави изводи. - https://www.megaparts.bg/products/predni-broni/alfa-romeo/145-hatchback

п.п.п.п. Сега се сетих че в Каменар не съм ходил. А точно от там съм взимал механизмът за чистачките на моята.

В автоморга централ има една червена 146-ца цяла.
https://www.cars.bg/company/centralauto-topoli/offer/5da416baf969787ed80e54dc

vankata_ll
14-06-2023, 09:11
Тази кола (и снимки) ги гледам от 10 години сигурно, и винаги съм се чудил на цената и. Не знаех, че е за части.

В OLX също има няколко коли за части, но далеч по-малко отколкото преди.

shotokanarai
16-06-2023, 06:13
Тази кола (и снимки) ги гледам от 10 години сигурно, и винаги съм се чудил на цената и. Не знаех, че е за части.

В OLX също има няколко коли за части, но далеч по-малко отколкото преди.

За части е. Преди месец ходих за едни шенкели с апарати от фиат купе и я видях, стоеше си цяла целеничка. Май имаше и една 145, но не съм сигурен.

Ivo_
27-06-2023, 18:26
На някой да му се намира що-годе запазен вариатор ? Или още по добре вариатор заедно с разпределтелен вал за 1.6 ТС от старите (с металния капак) ?
Смятам да направя последен опит...Гарнитура на главата и изгорели 2 клапана се смениха, но са я зацепили отчайващо, не върви като хората, а трака като картечница. Иначе антифриз не пие и масло не яде дотука 5-600 км.