PDA

View Full Version : Сбъдната мечта



DJ
12-12-2009, 20:22
И така колеги привет от мене, има няма 2 години не съм писал тук в раздела ви.
Много се радвам че вече имам повод за това
Да ми е честита новата колица (бившата на колегата pitbull)
Ще сложа няколко снимки, но предполагам всички я знаете :). Ще бъда благодарен на всички които ми помагат да се грижа за нея :)

ПП: Тони ти си точен пич!!!

Kris
12-12-2009, 20:28
на външен вид е много по-запазена от мойта, интересно как я е опазил питбула

DJ
12-12-2009, 20:33
на външен вид е много по-запазена от мойта, интересно как я е опазил питбула
Ами гледана е колата и все пак е 1990г. от Германия :) евала му на момчето :drunk:

Triptih
12-12-2009, 21:01
Честито:-Dс радост да си я караш

---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:58 ----------

Честито:-Dс радост да си я караш и да не отваряш предния капак :prescription:

firedragon
12-12-2009, 21:41
Честито колега,много се радвам,че най-сетне си намери белисимата,която търсеше.Пожелавам ти много да те радва и много,много безаварийни километри.

tokata_pz_flex
13-12-2009, 02:24
Егати яката кола :) Честито Драго :) Искам да ме возиш 1-2-3 кръгчета :) Много безаварийни километри ти желая :)

mordohy
13-12-2009, 10:17
, интересно как я е опазил питбула
Ами със здрави зъби,бе!
Колега ,много безаварийни и да те радва по-дълго!

kodomir
13-12-2009, 11:47
Честито, със здраве да я караш. Аз имам 1.7 8v. Брат ми има 1.7 16v и пали сандалите, тази върви ли бая?

TishO
13-12-2009, 12:46
Честито колега и мноооого безаварини с здраве да си я караш хубавицата!

п.с. Пожелавам на всеки да си направи за коледа такъв подарак:balloon:

DJ
13-12-2009, 17:16
Ами мерси колеги за добрите пожелания:big_bow_down:

Иначе по въпроса дали колата върви отговора за жалост е не, в смисал не върви като 16v по скоро като 1.3, но всичко по реда си :eat: На първо време трябва да изправя картера и да сменя долната чашка на предния десен макферсон че е загнила :death: . И след това трябва да се презацепят ремъците ( тя затова не иска да върви) и от там насетне остават дреболии поне според мене :)
Ще помоля модераторите да оставят темата и тук да задавам въпросите си относно колата :)

Grozdan
13-12-2009, 18:15
Колега, честита (много хубава) придобивка.
Пожелавам ти много безаварийни километри и в сервиза само малко да сменяш :balloon:

Kris
13-12-2009, 18:21
тука стана в стил честита нова година, давай снимка на чашката и картера да почва шока!

Bobo
13-12-2009, 18:25
тука стана в стил честита нова година, давай снимка на чашката и картера да почва шока!

Що шок тва си е реалната действителност :D

DJ
13-12-2009, 19:03
Що шок тва си е реалната действителност :D
Действителност ама тебе те нямаше като я карах в сервиза да я гледате :innocent:

Bobo
13-12-2009, 19:08
Действителност ама тебе те нямаше като я карах в сервиза да я гледате :innocent:

Че нали знаеш че тия мойте дет са я гледали разбират колкото мен че даже и повече ;) Иначе ако нещо не е било ясно звънкай ше я видя и аз ;)

DJ
13-12-2009, 21:38
Че нали знаеш че тия мойте дет са я гледали разбират колкото мен че даже и повече ;) Иначе ако нещо не е било ясно звънкай ше я видя и аз ;)

Разбират си от работата знам ги аз :) затова и дойдох при вас :) иначе скоро сигурно пак ще ви посетя за зацепването на ремъците, щот за мене адаша ти е царя на боксерите :) и предната 33-ка пак при него я гледах, даже и ти рови под капака и веднъж ама тва е друга история :)

DJ
15-12-2009, 20:44
Здравейте колеги,
попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
Съвети и идеи дали е реле или цял генератор :boxed:

TishO
15-12-2009, 20:51
:priest:да ги погребем с моита заедно :gayfight:

DJ
15-12-2009, 21:03
:priest:да ги погребем с моита заедно :gayfight:

ти твоета я погребвай ако искаш и веднага :) моета ще живее :)

Сега ако някой има нещо по темата моля......:director:

Bobi_33
15-12-2009, 21:15
ти твоета я погребвай ако искаш и веднага :) моета ще живее :)

Сега ако някой има нещо по темата моля......:director:

Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"

DJ
15-12-2009, 23:51
Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"
Ами утре ще го заредя, и ще зачистя :doctor:

pitbull
16-12-2009, 09:01
ако нестане с зачистване на буксата свали релето и виж дали са останали четки на него, щото не е сменяно релето от както е при мен колата а може и въобще да не е сменяно:doctor: ,а и никакво погребване на колата:nono:

mordohy
16-12-2009, 10:02
За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
Успех!

DJ
16-12-2009, 13:51
Колеги, клемите са едно малко черно снопче кабели със черен конектор нали така? Ако е така как се сваля тази ужасия? с дърпане или приплъзване? опитах се сутринта в 8:00 ч голям студ беше и ме беше страх да не го счупя.

mordohy
16-12-2009, 14:39
Отгоре трябва да има една скоба.Ако я има я махаш.Става с дърпане.Махаш акумулатора и ако не става с дърпане,пъхаш една яка отверка и си помагаш с нея.В буксата има две големи и една малка кабелна обувка.Големите са за плюса и може да са нагорели.Понякога излиза много трудно,но с отверката и мамата.....
Малката отива на лампата в таблото.Ако изпочупиш големите клеми,няма страшно.Продават се нови и ако са нагорели ти препоръчвам да ги смениш

Ludi4
21-12-2009, 13:13
За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
Успех!
По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток

---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------


Здравейте колеги,
попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
Съвети и идеи дали е реле или цял генератор :boxed:
Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет

DJ_STIVAN
21-12-2009, 17:42
Провери ли си масата на двигателя? Много пъти дава проблеми!

DJ
21-12-2009, 20:28
Колеги, отвън е е..си клинча направо ми спира дъха, чакам някой по топъл ден за да поровя по колата.......обаче квото бачкам все до късно.........Притеснява ме само че не знам дали колата е с вода.......искренос е надявам да е с антифриз...

mordohy
21-12-2009, 20:49
По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток

---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------


Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет
Колега,няма да си мериме пишките,а ти първо чети,а после пиши!
Плюсовите,както и минусовите диоди са свързани паралелно,а двата пакета последователно.Намотката,независимо,дали е звезда или триъгълник е свързана между диодите и когата е наред е онова нещо,което свързва диодите паралелно.Образува се сложна връзка от три съпротивления свързани паралелно ,както от още три също паралелно и двата пакета последователно.Това е един балансиран мост,който има съпротивление примерно от 1150 до 1450 ома,в зависимост от специфичното съпротивление на диодите.
За намотката си прав.Омичното и съпротивление е пренебрежимо малко ,при такова измерване и за това го приемаме за нула.Намотката играе ролята на шунт.
Ясно е,че който и елемент от тоя мост да се повреди и съпротивлението ще се промени.Както и ако намотката окъси към маса.
Ако има проблем в "малката зелена жичка" и куплунга и по-горе,няма да свети лампата за динамото,защото тя свързва трите малки диода с лампата!:grandpa::pokey:
В предвид часа-Наздраве!:drinking::drinking::drinking:

DJ
26-12-2009, 15:21
It's alive :)
Здравейте колеги, вчера свалих генератора и видях че едната му четка е износена и не е оставяля белег къде се е търкала. Смених ги с други четките, благодарение на Тони (pitbull), който ми беше дал с колата четки. Благодаря на всички да точните отговори :)

Сега новата тема е че си търся здрава долна чашка за преден десен макферсон.
И ме интересува знае ли някой цени на спирачните цилиндърчета всичките :). Мерси за сега тва е от мен :bg:

ПП: Честита коледа и весело посрещане на новата година :)

Bobi_33
26-12-2009, 17:02
It's alive :) Сега новата тема е че си търся здрава долна чашка за преден десен макферсон.
И ме интересува знае ли някой цени на спирачните цилиндърчета всичките :). Мерси за сега тва е от мен :bg:


Я дай снимка на сегашната, да видим колко е зле всъщност.

DJ
26-12-2009, 17:26
Я дай снимка на сегашната, да видим колко е зле всъщност.

Снимка ще направя утре стига да мога, иначе Боби я кажи знаеш ли приблизително цената на цилиндърчетата:ritter:

sciiv
26-12-2009, 19:50
Ефтини са някаде около 15-на лв. броиката.

Bobi_33
26-12-2009, 20:08
Снимка ще направя утре стига да мога, иначе Боби я кажи знаеш ли приблизително цената на цилиндърчетата:ritter:

Че тя не е ли с дискове отзад?

DJ
27-12-2009, 02:57
Че тя не е ли с дискове отзад?

Не е с барабани е и няма АБС:biker:

Христо_Сираков
27-12-2009, 11:39
еии Драго айде и от мен да ти е честита колицата и много безавариини

DJ
28-12-2009, 22:15
Ами ако се чудите кой е каръка на раздела........да това съм аз.
Преди около 2 часа излзиам с 33-ката да се повозя и спирам да налея малко бензин наливам сядам подавам на контакт вс. ок опитвам да запаля .... нъцки :pain: колата си седи на контакт лампите светят просто ключа механично не иска да се премести в положение да завърти стартера, много се изложих :) викнах баща ми той ме дръпна с Пасат-та и запалих и се прибрах много опозорен......и от яд още докато беше студена я изфорсирах до прекъсвач........в следствие на което подмириса на нещо странно.........идеи, мнения,препоръки?!?

ПП: Ще помоля колегата който си търси кой да си погребе 33-ката да не ме занимава с глупости ами да си лудува сам на воля :)

mordohy
29-12-2009, 12:22
Сега ни караш да хвърляме боб!:horror:
Аз се сещам за хлавав ремък!:grandpa:
Да казват и останалите!

Христо_Сираков
29-12-2009, 13:47
Сега ни караш да хвърляме боб!:horror:
Аз се сещам за хлавав ремък!:grandpa:
Да казват и останалите!

тои казва че клщча не иска да се завърти поне до колкото аз разбрах
аз имах такъв случай с една вектра сменихпатрона на клщча и всичко е ок

sciiv
29-12-2009, 14:00
Според мен няма какво друго да бъде освен ключ или патронник,проверка при ключар и си готов.Доколкото до миризмата наистина не сме Ванга,поне оприличи я с нещо:gruebel:

DJ
29-12-2009, 17:51
Сега ни караш да хвърляме боб!:horror:
Аз се сещам за хлавав ремък!:grandpa:
Да казват и останалите!

Не колега на самия ключ за запалването не стига механично до положението да завърти стартера :Silent:

---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:50 ----------


тои казва че клщча не иска да се завърти поне до колкото аз разбрах
аз имах такъв случай с една вектра сменихпатрона на клщча и всичко е ок

точно така самия ключ, е..си филма :devil:

mordohy
29-12-2009, 18:14
Абе за ключа е ясно!Аз говорех за миризмата!:cheers:

Христо_Сираков
29-12-2009, 19:15
Не колега на самия ключ за запалването не стига механично до положението да завърти стартера :Silent:

---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:50 ----------



точно така самия ключ, е..си филма :devil:

като цяло не е много дълъг филма тази вектра за която писах по горе се караше 1 седмица без ключа на скайпа ще ти обясня че тук е много дълго

DJ
29-12-2009, 20:01
Абе за ключа е ясно!Аз говорех за миризмата!:cheers:
Аха предполагам визираш ремъка на алтернатора който съвсем скоро свалях....ам незнам може и да е малко хлабав ама не намирам упора за да го натегна още....
Иначе за ключа трябва ключар, а трудно ли се разглабя, дали ще успея сам в смисал много съм далеко технически от нещата:new_Eyecrazy:

mordohy
29-12-2009, 21:06
то моя го разглобих пред полицията на Серрес и бях задръстил движението,ама на мене ми хващат ръцете,щото с това се занимавам!:devil:

DJ
30-12-2009, 08:27
то моя го разглобих пред полицията на Серрес и бях задръстил движението,ама на мене ми хващат ръцете,щото с това се занимавам!:devil:
Добре да на какво се опираш за да го стегнеш? имай впредвид че съм 16В? :cheers:

sciiv
30-12-2009, 16:56
Отхлаби двата болта на алтернатора,натисни го силно(може и на ръка) и стегни болта за обтягане след това и долния.Провери колко е натегнат ремъка,трябва да се усуква по оста си до 90 грдуса.Ако е много натегнат ще ти преебава лагерите .При това натегнато положение ако присвирва значи е за смяна.

Kris
30-12-2009, 17:24
по-скоро с една щанга, на ръка трудно ще го изпънеш

DJ
30-12-2009, 18:14
по-скоро с една щанга, на ръка трудно ще го изпънеш

за щангата се съгласих, но къде я опираш? от дясно ти е водната помпа от там май не е добра оферта :paddle:

mordohy
30-12-2009, 18:25
Най-добре става с дърво или дръжка на голям чук.Може и с едни гарги да захванеш главата на болта и края на обтегача,стискаш и е натегнато и законтерен болта,та да не ти се върти !Стягаш и си готов.Останалото по-горе го каза колегата много точно!

Kris
30-12-2009, 18:31
отгоре на блока си хващаш опората, хубаво е да сте двама докато единия опъва другия да стяга болтовете

DJ_STIVAN
30-12-2009, 23:05
отгоре на блока си хващаш опората, хубаво е да сте двама докато единия опъва другия да стяга болтовете

И трети да прави кафето :pokey:

DJ
31-12-2009, 13:45
Уж така го направихме с баща ми
И трети да прави кафето :pokey:

Аз кафе не пия ама може друго :big_heat:
Иначе весело посрещане на новата година момчета :)

DJ_STIVAN
31-12-2009, 18:17
Весело посрещане на новата година и от мен.... Много да ви радват 33-ките през новата година... и да не ви минават мисли като моите да я изоставяте. Приятно изкарване и леко напиване :drinking::drinking::cheers::crazy:

DJ
02-01-2010, 14:57
Весело посрещане на новата година и от мен.... Много да ви радват 33-ките през новата година... и да не ви минават мисли като моите да я изоставяте. Приятно изкарване и леко напиване :drinking::drinking::cheers::crazy:

Стига бе няма си изоставяш колицата :angry:

DJ
11-01-2010, 22:27
Вчера ходих при един измикяр, който ми оправи колицата срещу 40лв. сега пак сме си в движение :)

DJ
18-01-2010, 08:28
И така колеги стигнах и до лошата част за която бях писал в началото на темата, загнилата чашка на предния ляв макферсон :shocking: , за човек който не разбира нищо направо се изплаших. сега ще постна снимки :drinking:

Моля споделете мнения и идеи, и ми е интересно става ли чашка от 1 и 2-ра серия например :sickness:

DJ
18-01-2010, 08:30
И за да има и хубави не само лоши неща няколко снимки от вчера :) :boxing:

TishO
18-01-2010, 08:32
ле лее тя направо се е стопила

mordohy
18-01-2010, 08:37
Това си е чисто за смяна!Който има,да су признава!

DJ
18-01-2010, 08:56
Това си е чисто за смяна!Който има,да су признава!
Интересното е че лявата си е като нова......:plane:

Mury
18-01-2010, 11:40
честито колега да си я караш със здраве и мноооо емоции:thumbup::thumbup::thumbup:

П.С.Ама добре си въртиме колите във форума/така трябва/,Питбула купи мойта бивша белисима,пък ти неговата:thumbup::thumbup::thumbup:

DJ
18-01-2010, 13:33
честито колега да си я караш със здраве и мноооо емоции:thumbup::thumbup::thumbup:

П.С.Ама добре си въртиме колите във форума/така трябва/,Питбула купи мойта бивша белисима,пък ти неговата:thumbup::thumbup::thumbup:

Мерси ама и тебе те нямаше в Екстриима като я карах за оглед, беше нещо болен. Иначе да въртим си ги но тя твоята отиде при бащата на Тони, той си кара кораб (164) ;)

pitbull
18-01-2010, 13:41
тая чашка дали ще стане от 164, че в момента пазара една за части ако става като я взема направо ти я пращам:thumbup:

Bobi_33
18-01-2010, 14:33
тая чашка дали ще стане от 164, че в момента пазара една за части ако става като я взема направо ти я пращам:thumbup:

Лагери, чашки и маншони на 33 и на 164 са абсолютно идентични, което си е предимство, защото 164 се произвежда до 97 г.

DJ
18-01-2010, 14:37
тая чашка дали ще стане от 164, че в момента пазара една за части ако става като я взема направо ти я пращам:thumbup:
Ами ще съм ти много благодарен ;)


Лагери, чашки и маншони на 33 и на 164 са абсолютно идентични, което си е предимство, защото 164 се произвежда до 97 г.
Ето и ти се включи това очаквах :)

DJ
19-01-2010, 01:45
Колеги ще помоля някой ако има снимка на колата си отдолу и по точно пърта на скоростния лост където влиза в купето :please:

DJ
04-02-2010, 21:17
Колеги,
давайте мнения по въпроса ми моля ви!!!

Значи в големите студове баща ми една сутрин забелязал че под 33-ката има някаква локва. Излезнах ор работа специално заради това отидох отключих я отворих капака и веднага отвих капачката на антифриза и вътре нищо само капки.........обадих се на Боби 33 и тои ме успокои че или е някой маркуч или най-много тапа на двигателя да е избила. Ядосех се на мръсницата хлопнах капака и и реших да изчакам заплата..... Преди малко слизам при нея с идеята да разкача казанчето поне да го измия така и така колата няма антифриз в нея.......започнах да развивам рапидките но ми се опря едната скоба и раздрусан казанчето и чудо то пълно.......е.аси филма. Запених се от яд сядам вътре( не е палена от поне 3 седмици) бръм запали( чесно казано се учудих ) оставих я да работи отвих отново капачката на антифриза и се надявах да видя че от маркуча който връща антифриза обратно горе в казанчето ще тече но не течеше ( нз дали трябва да е отворил термостата за да тече) светих с фенерчето под нея за да видя да не тече от някъде.......нищо не видях. колата поработи няколко минути и я изгасих и нз какво ме накара да натисна съединителя и тои падна на земята все еднос е откачил буквално без никакво съпротивление.........като си вдигна крака от него се вдига педала.....е сега вее се туширах..... кажете нещо което да ми даде надежда........баси ужаса..............

Предишната ми 33-ка почти нищо не ми е правила а аз я считах за проблемна кола е.аси........ тази направо не ме оставя да ис е порадвам..........все в бокса лежи мен ми ми е ясно че хубаво никой не продава ама тва е ............ почвам да си мисля какво ли ще е следващото. Само не мога да разбера всички 16V ли са така?

Баси сбъднатата мечта, по скоро е кошмар.......... :no_no_no:

RUSEV-BGR
04-02-2010, 21:27
Споко ще свикнеш колкото по-рано толкова по- добре-после даже и впечатление няма да ти прави!Даже понякога си мисля че 33 ката изгражда един вид характер на притежателя си естествено към по-добро!Не се подавай на паника и смесени чуства!В даден момент ще се радваш!

DJ
04-02-2010, 21:39
Споко ще свикнеш колкото по-рано толкова по- добре-после даже и впечатление няма да ти прави!Даже понякога си мисля че 33 ката изгражда един вид характер на притежателя си естествено към по-добро!Не се подавай на паника и смесени чуства!В даден момент ще се радваш!
Ти предната ми 33-ка предполагам я помниш.... баси цветето беше :-( и нищо сериозно не се е случвало с тази подозирам че сериозното предстои :drinking:

McNicko
04-02-2010, 22:07
По проблема, я виж спирачна течност в казанчето има ли? Ако няма, налей и припомпи сайдинителя многократно да видиш дали ще се вдигне. Той педала се връща понеже има една пружина която му помага(моята ми падна в караката преди време и сега карам без нея).

Като цяло съмненията ми са 2.
1. Помпа на съединителя(горна или долна) тук е ясно предполагам как се процедира.
2. Понеже каза, че е имало локва отдолу. Дали тази локва не е била спирачна течност. Ако се е сцепила някоя тръба и ти е изтекла течността, най-вероятно от това ти и потъва съединителя без усилие. Ако наистина нямаш течност(както писах по-горе) налей, намери някой да натиска спирачката, а ти гледай отдолу от коя тръба ще избие. После сменяш тръбата, обезвъздушаваш спирачките и помпиш съединителя да се вдигне(не си спомням нашите имаха ли пробка за обезвъздушаване на едната помпа) и си готов.

П.С. Търпя критики относно поста си, може и да бъркам някъде.

DJ
04-02-2010, 22:12
По проблема, я виж спирачна течност в казанчето има ли? Ако няма, налей и припомпи сайдинителя многократно да видиш дали ще се вдигне. Той педала се връща понеже има една пружина която му помага(моята ми падна в караката преди време и сега карам без нея).

Като цяло съмненията ми са 2.
1. Помпа на съединителя(горна или долна) тук е ясно предполагам как се процедира.
2. Понеже каза, че е имало локва отдолу. Дали тази локва не е била спирачна течност. Ако се е сцепила някоя тръба и ти е изтекла течността, най-вероятно от това ти и потъва съединителя без усилие. Ако наистина нямаш течност(както писах по-горе) налей, намери някой да натиска спирачката, а ти гледай отдолу от коя тръба ще избие. После сменяш тръбата, обезвъздушаваш спирачките и помпиш съединителя да се вдигне(не си спомням нашите имаха ли пробка за обезвъздушаване на едната помпа) и си готов.

П.С. Търпя критики относно поста си, може и да бъркам някъде.

Пропуснах да напиша че си има течност спирачна......иначе и аз за написаното търпя критики защото нищо не разбирам :)

McNicko
04-02-2010, 22:37
Странна работа, най-вероятно някоя от помпите се е предала... Ако можеш да ги огледаш дали са протекли...

DJ
10-03-2010, 00:01
Малко да събудя темата,

Намерих чашки за макферсоните отпред ама са от 1-ва серия дали ще имам проблеми с това? чашките са идентични просто са лява и дясна. и един малко тъп въпрос кажете това 100% ли да долни чашки защото ги взех разглобени и човека вече не помнеше.......изглеждат същите, а моета едва ли ще изтърпи едно разглабяне за проба.

Другото което е Тони от който купих колата по подари с нея нови предни тампони за макферсоните които също били от първа серия дали ще имам проблеми с тях?

Kris
10-03-2010, 00:49
чашките изглеждат еднакви

DJ
10-03-2010, 08:15
чашките изглеждат еднакви
Не аз тук съм снимал едната само мисълта ми беше дали 100% е долна?

mordohy
10-03-2010, 15:19
Уредил си се:hehehm:!
Слагай, без да му мислиш!

DJ
10-03-2010, 17:33
Уредил си се:hehehm:!
Слагай, без да му мислиш!

е това е приказка мерси :)

TishO
10-03-2010, 17:40
Ами и на мен ми изглеждат еднакви само малко трябва чукът да играе по тях :sex:

DJ
10-03-2010, 17:44
Ами и на мен ми изглеждат еднакви само малко трябва чукът да играе по тях :sex:

защо да играе и двете са абсолютно еднакви, просто са лява и дясна явно (огледални са) ?

DJ
15-03-2010, 21:05
Колеги нов проблем :)
Освен чашката е загнила и самата пружина, сега търся много спешно пружини от 33-ка предни, обаче бях чел че от 16в са малко по ниски. Крис има от 1.7 8в много ли ще се повдигне с тях? мен така си ме кефеше нисичка........:not-fair:

DJ_STIVAN
15-03-2010, 21:47
Аз мисля, че няма разлика в пружините. А твоята е била ниска, защото пружините с веремето умекват и стоят по-свити и аналогично изглежда по-ниска. Така беше моята когато е купих, така беше и на Крис....

DJ
16-03-2010, 20:25
Утре трябва да дойдат две предни пружини от КРИС, до тук добре обаче тампоните на макферсоните на 33-ката са с някакъв лагер по средата, а тези от 1-ва серия които имам съм ги снимал по напред в темата са гумени в средата, дали ще може да се набие една плътна втулка и да си ги ползвам?или да търся такива с лагер?

Bobi_33
16-03-2010, 22:42
Утре трябва да дойдат две предни пружини от КРИС, до тук добре обаче тампоните на макферсоните на 33-ката са с някакъв лагер по средата, а тези от 1-ва серия които имам съм ги снимал по напред в темата са гумени в средата, дали ще може да се набие една плътна втулка и да си ги ползвам?или да търся такива с лагер?

Става, но се прави втулка от размера на новия амортисьор към размера на стария (старите са с плътни тампони, без лагер) като се слага широка и дебела, обла ограничителна шайба между стеблото и бъдещата втулка :excl:

DJ
22-03-2010, 22:50
Здравейте отново колеги,
най-после имам малък напредък по 33-ката :)
Преди време показах снимки на изгнилата долна чашка на макферсона, оказа се че и пружината е загнила и доста изтъняла, оказа се че от ляво само пружината е изтъняла а чашката е здрава....абе филм :chair: . Тук е мястото да благодаря на Крис за хубавите пружини които ми изпрати и с които е колата.
Втори епизод картера беше ударен отдолу и не се знае колко време колата е карана така :) е вече и картера е оправен, като искам да отбележа че в картера всичко е префектно всички лагери :)
показвам снимки преди и след:)

TishO
23-03-2010, 09:36
:new_Eyecrazy: лелеееее те направо чашки не са останали:hump:

pitbull
27-03-2010, 09:52
Втори епизод картера беше ударен отдолу и не се знае колко време колата е карана така :) е вече и картера е оправен, като искам да отбележа че в картера всичко е префектно всички лагери :)
показвам снимки преди и след:)[/QUOTE]

С ударен картер я купих и за 6 години и навъртях около 60-70 хил. км , а коло е карана преди мен с ударен картер несе знае.

Драго какво стана оправи ли помпата на съединителя?

DJ
27-03-2010, 10:50
Втори епизод картера беше ударен отдолу и не се знае колко време колата е карана така :) е вече и картера е оправен, като искам да отбележа че в картера всичко е префектно всички лагери :)
показвам снимки преди и след:)

С ударен картер я купих и за 6 години и навъртях около 60-70 хил. км , а коло е карана преди мен с ударен картер несе знае.

Драго какво стана оправи ли помпата на съединителя?[/QUOTE]

Знам Тони ти ми каза, че е карана така много време....идеята беше да се похваля че освен освен че картера е "нов" ;) и лагерите са бомба :) иначе помпата и налях спирачна течност и майсторчето я обезвъздуши и сега си е ок.......... някакви идеи? Сега събирам пари за гражданска и гуми че направо ме сърбят ръцете :plane:

ПП: ааа трябва и да се презацепи

pitbull
29-03-2010, 11:54
Драго я пусни някоя нова снимка ,че ме гони носталгията.

DJ
24-04-2010, 18:49
Драго я пусни някоя нова снимка ,че ме гони носталгията.

:) нормално е мен също ме гонеше след като я продадох :)


ПП: Извинявам се че е мръсна снощи по тъмно и сложих летните гуми :)

Kris
24-04-2010, 19:39
Много яка!

DJ_STIVAN
24-04-2010, 19:58
Много яка!

Супер е... само прага и липсва :yes:

DJ
24-04-2010, 21:05
Мерси :) абе липсват и доста неща ама с малки хапки го давам че нема кинти :) :super:

DJ
27-04-2010, 22:14
Здравейте колеги,
Имам няколко въпроса
1. Когато "понапека" колата, е се поразтресе премигва, а понякога и светва за известно време(няколко секунди) лампата на таблото (!) какво ли означава това :dunno:
2. не ми свети преден ляв и заден десен мигач, крушките са ок някакви идеи?
3. как се сваля пластмасата около скоростния лост?:dunno:

Моля ви помагайте :big_heat:

firedragon
27-04-2010, 22:25
По точки 1 и 2 не съм компетентен и не мога да помогна. (!) май беше за ABS нещо ама не съм сигурен.По точка 3:там където свършва тази пластмаса между двете седалки има едно капаче.Махаш го и има една видия,развиваш я и издърпваш пластмасата.

DJ
27-04-2010, 22:36
По точки 1 и 2 не съм компетентен и не мога да помогна. (!) май беше за ABS нещо ама не съм сигурен.По точка 3:там където свършва тази пластмаса между двете седалки има едно капаче.Махаш го и има една видия,развиваш я и издърпваш пластмасата.
Мерси колега ще потърся капачето, колата е без АБС :)

tokata_pz_flex
27-04-2010, 22:41
Драго виж си и клемите на акумулатора . При мен правеше така .. като давам яко газ и при неравности , присветква по таблото . Зачиствах клемите на акумулатора .
Колата е страшна !

Kris
27-04-2010, 22:58
датчика на накладките или недостатъчно спирачна течност

DJ
27-04-2010, 23:03
датчика на накладките или недостатъчно спирачна течност

А дали е възможно този датчик да съм го закачил някак си при смяна на джантите :dunno: иначе спирачна течност гледах и си има:wierdo:

Kris
27-04-2010, 23:17
да, често протъркана изолация на кабела прави мизерия

marmalad
27-04-2010, 23:37
да, често протъркана изолация на кабела прави мизерия


и аз така си мисля
:sniper:

JORDANGT
28-04-2010, 00:49
По точки 1 и 2 не съм компетентен и не мога да помогна. (!) май беше за ABS нещо ама не съм сигурен.По точка 3:там където свършва тази пластмаса между двете седалки има едно капаче.Махаш го и има една видия,развиваш я и издърпваш пластмасата.

С малката разлика ,че това за което си обяснил е за свалянето на пластмасата за ръчната спирачка.За пластмасата около скоростния лост се сваля доста по-трудно.С права отверка се изважда панелчето с трите духалки.Там има два или три болта.След това при краката и от двете страни се развива по една гайка 6мм.Разкача се и лявата страна на жабката.Това е само за разкачането,а ако искаш и да го вадиш трябва да откачиш и панела за парното който се сваля като се развият две болчета от задната страна и две планки се изваждат.Има и кабели за пепелника и запалката.Сигурно пропускам някой неща,но горе-долу това е начина.:dunno:

firedragon
28-04-2010, 14:40
С малката разлика ,че това за което си обяснил е за свалянето на пластмасата за ръчната спирачка.За пластмасата около скоростния лост се сваля доста по-трудно.С права отверка се изважда панелчето с трите духалки.Там има два или три болта.След това при краката и от двете страни се развива по една гайка 6мм.Разкача се и лявата страна на жабката.Това е само за разкачането,а ако искаш и да го вадиш трябва да откачиш и панела за парното който се сваля като се развият две болчета от задната страна и две планки се изваждат.Има и кабели за пепелника и запалката.Сигурно пропускам някой неща,но горе-долу това е начина.:dunno:

Абсолютно вярно :big_whoops: не съм догледал и съм сгрешил.Моля колегата да ме извини за това.

DJ
28-04-2010, 15:40
С малката разлика ,че това за което си обяснил е за свалянето на пластмасата за ръчната спирачка.За пластмасата около скоростния лост се сваля доста по-трудно.С права отверка се изважда панелчето с трите духалки.Там има два или три болта.След това при краката и от двете страни се развива по една гайка 6мм.Разкача се и лявата страна на жабката.Това е само за разкачането,а ако искаш и да го вадиш трябва да откачиш и панела за парното който се сваля като се развият две болчета от задната страна и две планки се изваждат.Има и кабели за пепелника и запалката.Сигурно пропускам някой неща,но горе-долу това е начина.:dunno:

Благодаря за оточнението колега, искам да сменя гумения маншон около скоростния лост че сега виждам пътя :)А има едно много гарно ръбче на което се изпъва самата гума, сигурен съм че ако бях гинеколог щях да се справя :baby_bringin:

ПП: Колега а ти продаваше една 33 16в на части нали? имаш ли раздути прагове ? :evil:

DJ_STIVAN
28-04-2010, 22:18
Няма смисъл цялата гимнастика с свалянето на капака... маншона се сменя и отгоре,без да се маха...с малко повече нерви става :shoot: А иначе за мигачите... отзад сваляш буксите на 2-та стопа и натискаш крачетата едно към друго да са по-стегнати... най - често там е проблема ако имаш " цветна музика" . Мигача... провери буксата към крушката на фара от която страна не ти свети мигача. От нея мигача взима ( - ) провери добре дали не е нагоряла или кабела не е скъсан. Ако ти се занимава замери тоците с един уред съответно като взимаш сигнал от акомулатора и + или - .

DJ
24-05-2010, 08:47
Чистница :big_love:

Христо_Сираков
24-05-2010, 11:45
супер е Драго ще искам едно кругче като си дойда

Kris
24-05-2010, 11:54
Колата е изрод, евала

mordohy
24-05-2010, 18:06
И аз искам такава:depressed:

DJ
24-05-2010, 23:27
И аз искам такава:depressed:Не се притеснявай колега, това са избрани снимки:) а колата е виден позьор и на снимки винаги изглежда така:) иначе има безброй неща за правене........колата хич не върви :thumbdown: надявам се бавно да стигна до там че да литне :)
ПП: Колеги само да се похваля че и двете ми алфи изглеждат точно както някога съм си мечтал :)
-33-ката червена съм спойлер с този салон и с 15-ки от Ланча(само цвета на джантите съм го сънувал да е по-тъмен)пропуснах и да е 1.7 16в
-155-цата сива с раздувки и оригинални джанти 15 :)

Ivas
26-05-2010, 09:42
Честито! Безаварийно каране! Ако е на газ, карай по-често на бензин, защото се скапва електрониката при дебитомера при каране само на газ.

DJ
26-05-2010, 09:53
Честито! Безаварийно каране! Ако е на газ, карай по-често на бензин, защото се скапва електрониката при дебитомера при каране само на газ.

кой е казал че имам газ? никога няма да имам такава гад в колата :)

marmalad
28-05-2010, 19:14
кой е казал че имам газ? никога няма да имам такава гад в колата :)

:bowdown: и аз така мисля колега!!!
поздрави

DJ
03-08-2010, 16:43
Колеги помагайте, моля извадете боба.......
колата не иска да запали.....имам чувството че бензиновата помпа не издава звук....как да проверя? има ли бушон или реле? :crazy: какво още да проверя?

staiger
03-08-2010, 16:56
Напоследък често се случва това с непаленето
Релето не ли е отдясно при акумулатора .поне на моита е там .както и за дюзите

DJ
03-08-2010, 17:54
Напоследък често се случва това с непаленето
Релето не ли е отдясно при акумулатора .поне на моита е там .както и за дюзите

Незнам къде е релето затова питам:) може би ми отмъщава пущината, че малко я карам ;) а как да проверя дали е от релето?. някъде около дебелия сноп кабели ли е релето?

Raphael
04-08-2010, 21:45
DJ Много е красива 33ката. Само безаварийно каране от мен.

firedragon
04-08-2010, 22:36
Релето за бензиновата помпа е отбелязано с S12a със стрелка съм ти показал къде е.Имаше начин да се свърже помпата да работи постоянно,ама не е много хубаво за нея,а и не помня кои крака се свързваха.Нека Мордохай каже,че той има наблюдение върху електрониката.

kolev
05-08-2010, 10:35
при теб са 2 релетата с 5 крачета - веригата е 30-87-87, а не 30-87 и 30-87а . ето тук на страница 11 реле s12a е за бензиновата и отоплението на ламбдата, а s12b е за инжекторите и още няколко простотии. за пробата, махаш релето и с един кабел връзваш крачета 30 , 87 и 87. релето на бензиновата ще го познаеш по това че от крачета 87 и 87 имаш по един кабел, а на другото за инжекторите имаш по 2 кабела.
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/16v_motronic.pdf
за да изгасиш колата, трябва да издърпаш кабела който ще сложиш на релето.

mordohy
05-08-2010, 16:18
при теб са 2 релетата с 5 крачета - веригата е 30-87-87, а не 30-87 и 30-87а . ето тук на страница 11 реле s12a е за бензиновата и отоплението на ламбдата, а s12b е за инжекторите и още няколко простотии. за пробата, махаш релето и с един кабел връзваш крачета 30 , 87 и 87. релето на бензиновата ще го познаеш по това че от крачета 87 и 87 имаш по един кабел, а на другото за инжекторите имаш по 2 кабела.
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/16v_motronic.pdf
за да изгасиш колата, трябва да издърпаш кабела който ще сложиш на релето.
Баш така е!
На практика се прави, като вземеш два кабела 1.5 мм, около 15-20 см и ги захващаш с мъжка кабелна обувка.Слагаш още по една на свободните им краища.
Идеята е двата края да влязат в клема 30, а другите два в 87 и 87.
Нужни са два комплекта, за двете релета.
После тия две недоразумени си ги слагате в багажника, защото могат да ви свършат чудесна работа на пътя.
Само не забравяйте, че като ги сложите, всичко е под напрежение и след приключване на упражнението, трябва да ги изключите. И ДВАТА!!!

Едит:При Бошовите не знам как е, но при тия с Магнет Марели, при това упражнение не работи оборотомера. Просто компа не вижда релетата. Оправя се с още два кабела с мъжки и женски обувки, с които се свързват бобините на релетата, ама съвсем окабелихме системата!!

DJ
07-08-2010, 09:17
Приканвам някой от колегите Колев, мордохой или Боби 33, да ми дойдат на гости нищо не отбирам от написаните тук неща, а защо не и всички заедно да дойдете :) пък ще ви заведа на басейн и така :)
Сега слизам да ровя около акумулатора :)

Bobi_33
07-08-2010, 20:36
Приканвам някой от колегите Колев, мордохой или Боби 33, да ми дойдат на гости нищо не отбирам от написаните тук неща, а защо не и всички заедно да дойдете :) пък ще ви заведа на басейн и така :)
Сега слизам да ровя около акумулатора :)


Ми не ми работи на газ хладилника, иначе можеже да се възползвам от поканата :-)

mordohy
07-08-2010, 22:44
Ми не ми работи на газ хладилника, иначе можеже да се възползвам от поканата :-)
Да дойда да ти го оправя:hehe:!!
Сега ще се опитам да ти обясня, кои крачета, кои са на релетата.
Нас ни интересуват гнездата.
Като извадиш релетата, ще види, че има три крачета, които са успоредни и още две усоредни на 90 градуса.
Двете успоредни, които са едно до друго са клеми 87 и 87.Тоест , вътре в релето са една и съща клема с два извода.Това е изхода на силовия ток и те са за нас интересни.
Другите три клеми са пак успоредни, но две от тях са в една равнина и са най-разкрачени-отдалечени. те са 85 и 86.Това са краищата на бобинката на релето.
Под тях , перпендикулярно на двете успоредни 87 и 87 се намира клема 30. От там влиза силовия ток.
Точно от там идва напрежение от акумулатора а ние директно го подаваме на клеми 87 и 87.
Моя съвет е да намериш двама пубери от електрото и да им покажеш, какво си пишеме.Ще се оправят за нула време!

Bobi_33
09-08-2010, 00:02
Да дойда да ти го оправя:hehe:!!
Сега ще се опитам да ти обясня, кои крачета, кои са на релетата.
Нас ни интересуват гнездата.
Като извадиш релетата, ще види, че има три крачета, които са успоредни и още две усоредни на 90 градуса.
Двете успоредни, които са едно до друго са клеми 87 и 87.Тоест , вътре в релето са една и съща клема с два извода.Това е изхода на силовия ток и те са за нас интересни.
Другите три клеми са пак успоредни, но две от тях са в една равнина и са най-разкрачени-отдалечени. те са 85 и 86.Това са краищата на бобинката на релето.
Под тях , перпендикулярно на двете успоредни 87 и 87 се намира клема 30. От там влиза силовия ток.
Точно от там идва напрежение от акумулатора а ние директно го подаваме на клеми 87 и 87.
Моя съвет е да намериш двама пубери от електрото и да им покажеш, какво си пишеме.Ще се оправят за нула време!

Не бе, тва не ми създава ядове. Там всичко е ОК. Просто си правих едни експерименти с плочката за газ, но ефекта не този, който търсех. Просто трябва да си купя нова плочка и всичко ще си дойде на място. Ма на обущаря децата му ходят боси. Няма време за хладилника, усилията са пренасочени към бензинояда.

mordohy
09-08-2010, 23:35
Аз да ти туря фитила , де!:chair:
Щото ако бензинояда е скъпата, луксозна любовница, то хладилника те глези, готви и ти гледа децата!
Освен това пред нея си пърдиш, а пред любовницата не!:devil:

Bobi_33
10-08-2010, 00:11
Аз да ти туря фитила , де!:chair:
Щото ако бензинояда е скъпата, луксозна любовница, то хладилника те глези, готви и ти гледа децата!
Освен това пред нея си пърдиш, а пред любовницата не!:devil:


Eee па язе и хладилника си го глезя, вчера получи ново дъно и стойки за седалката от лявата страна. Беше я нападнала Опелската болест.

DJ
25-08-2010, 21:36
Колата си пали и върви а собственика и е тиквеник и половина :)

ПП: колеги ще се видим ли на трак дей-а?

mordohy
25-08-2010, 23:19
[QUOTE=DJ;755244]Колата си пали и върви а собственика и е тиквеник и половина :)


Съгласен, ама сподели защо!

DJ
26-08-2010, 08:25
[QUOTE=DJ;755244]Колата си пали и върви а собственика и е тиквеник и половина :)


Съгласен, ама сподели защо!
Срамувам се направо.... колата нямаше бензин.... километража ми не отчита и покрай него и другите прибори....и от там аз си мислех че имам гориво, а тя нямала......баси киквеника съм......
Дали може да съм навредил на горката ми колица с опитите да я запаля? на бензиновата помпа по скоро?
Друг въпрос, голям филм ли е свалянето на километража?
Още един въпрос имам пробито някое гърне трябва ми канал за да видя кое е точно ли се намират гърнета здрави(не нови) за 33 16в?

ПП: поканата към някой от тримата или и 3-мата разбирачи в раздела важи с пълна сила, айде докато бачка басейна:) според мен колата върви като кола не повече от 75коня трябва и презацепване а тука са само тиквениеци като мен....нищо не отбират....моля ви помогнете ми колицата ми да литне :)

morrty
26-08-2010, 09:49
Е сега е времето да доида да те очеша по завоите докато не ти варви колицата хе хе,а за километража аз го свалях няколко пъти моето няма нищо сложно,капака с 2 видии,таблото с 2 видии и 2 болта от долната страна и си готов,буксите отзад неможеш да ги сбъркаш после.
Язък че сме на 30км а не се познаваме

DJ
26-08-2010, 17:38
Е сега е времето да доида да те очеша по завоите докато не ти варви колицата хе хе,а за километража аз го свалях няколко пъти моето няма нищо сложно,капака с 2 видии,таблото с 2 видии и 2 болта от долната страна и си готов,буксите отзад неможеш да ги сбъркаш после.
Язък че сме на 30км а не се познаваме
Навит съм за очесването :) ама се хващаме на по резервоар бензин :blush:

morrty
26-08-2010, 18:28
Аз моита не я глезя с бензинец карам само на газчица,а това с очесването е само в приказките не съм и душманин на колиците,но все пак не подценяваи 1.7 8в с развита газ и прави кюнци.Колега ти по Феста смяташ ли да ходиш.

DJ
29-08-2010, 10:41
Аз моита не я глезя с бензинец карам само на газчица,а това с очесването е само в приказките не съм и душманин на колиците,но все пак не подценяваи 1.7 8в с развита газ и прави кюнци.Колега ти по Феста смяташ ли да ходиш.

Ами от 2006 не съм пропускал фест и смятам и на този да отида макар че ще хвръкнат доста пари....иначе с още 2 момчета от Троян уж ще ходим на феста ( за тях е първи фест и за много надъхани) дори още не знам с коя кола ще ходим.....акос е ходи с моета кола ще е със 155-цата :Yoda:

morrty
29-08-2010, 14:19
то и ние се гласим 1,2,3 коли за сега ама ще видим до последно,мисълта ми е да се съберем на Абланица да пътуваме заедно,по яко е.

DJ
30-08-2010, 02:55
то и ние се гласим 1,2,3 коли за сега ама ще видим до последно,мисълта ми е да се съберем на Абланица да пътуваме заедно,по яко е.

Ами имам уговорка с групите от Пловдив и Пазарджик така че ще минем през Беклемето ние :) не е проблем да се водим ако желаете :)

morrty
30-08-2010, 09:44
Ще говоря с колегите и ще ти отговоря,на мене лично не ми пречи все са 220км

DJ
20-12-2010, 23:08
Колеги според вас ако пусна колата в продажба ще има ли интерес и ако да какви пари мога да и взема?

staiger
21-12-2010, 08:23
и после какво ще караш

DJ
21-12-2010, 13:03
и после какво ще караш

Въпроса беше в друга насока:) а на твоя въпрос ...JTD

staiger
21-12-2010, 17:12
пари трудно ще и вземеш, в тая криза пък и малко останаха такива като нас- тука в раздела ,аз мойта се отказах да я продавам .

JORDANGT
26-12-2010, 22:05
Като се замислиш вече 145/6 има за по1000лв. че и по-малко(няма да коментираме какви са) много трудно ще я продадеш за толкова че да си доволен.С вървенето "като 1.3" какво стана?Дай някоя снимка на дупката в прага.

DJ
26-12-2010, 22:58
Като се замислиш вече 145/6 има за по1000лв. че и по-малко(няма да коментираме какви са) много трудно ще я продадеш за толкова че да си доволен.С вървенето "като 1.3" какво стана?Дай някоя снимка на дупката в прага.

Утре ще снимам и ще покажа дупките, а по принцип продажбата не е строго наложителна:) щом има 145/146 по 1000лв...моля който желае нека купува ;)
ПП: Това не е заяждане колега а самата истина, ти си един от хората в този раздел който най-много уважавам :)
Поздрави :)

DJ
29-12-2010, 08:12
обещаните снимки

Bobi_33
29-12-2010, 12:22
обещаните снимки

:shock: Леле майко, не сваляй декоративните прагове, че ще ти стане лошо. Там при 33, благодарение на идиотските решения на инженерите на Алфа се кърпи най-трудно (говорим за читаво кърпене след което да изкара поне 5-6 години)

GALIN4O
29-12-2010, 15:22
ауу пък аз си мислех че мойта не е добре отдолу:new_Eyecrazy:

DJ
29-12-2010, 15:34
:shock: Леле майко, не сваляй декоративните прагове, че ще ти стане лошо. Там при 33, благодарение на идиотските решения на инженерите на Алфа се кърпи най-трудно (говорим за читаво кърпене след което да изкара поне 5-6 години)

Ти незнам дали помниш но преди точно една година, когато я докарах да я гледаш преди покупката колата нямаше нищо общо отдолу....баси ши*аната история :censored:
Боби как мислиш на части могат ли да се изкарат пари?:new_Eyecrazy:

MUROMAN
29-12-2010, 15:37
Ти незнам дали помниш но преди точно една година, когато я докарах да я гледаш преди покупката колата нямаше нищо общо отдолу....баси ши*аната история :censored:
Боби как мислиш на части могат ли да се изкарат пари?:new_Eyecrazy:

Не разтуряй колата на части Вандал.:chair:
Те 156 гният /Боби зане за какво говоря/,та ти искаш 33 -ката да е добре.

morrty
29-12-2010, 15:37
Малии и аз си мислех че моита е изгнила

RUSEV-BGR
29-12-2010, 19:45
Добре де колега,обяви цена за цялата?!

Христо_Сираков
29-12-2010, 19:48
Добре де колега,обяви цена за цялата?!

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55699

JORDANGT
29-12-2010, 23:55
Аз пък си помислих,че с по-горното ми мнение съм те накарал да се откажеш от продажбата,защото хората които ОТГЛЕЖДАТ 33-ки останаха много малко вече.За съжаление и аз вече не съм от тях,но си имам Спринт де.

DJ
30-12-2010, 11:38
Добре де колега,обяви цена за цялата?!

Колега цената е нещо относително, в раздела "продава" не може да се пусне обява без цена....Написана там цена се коментира в широки, но все пак разумни граници. С теб вече сме опитвали да правим търговия за предишната ми 33-ка, но ти се оказа много несериозен...

И все пак за цената първия отзовал се на място с намерение да купува ще остане приятно изненадан от цената.

Bobi_33
30-12-2010, 13:00
Драго, отказваш ли се да я правиш?
Защото няма да и вземеш пари, с които нещо да си купиш след това. Дори да вземеш някоя 146-ца ЖТД, парите от 33-ката ще влязат в 146-цата само за обслужване (ролки ремъци, масла и филтри) ще излезе нещо по окачването и няма и да има спомен от 33-ката, а даже може и да не ти стигнат парите от нея.
Защото ако вземеш евтина 146-ца в нея ще трябва да влязат пари да се освести. ЖТД-то е много хубав мотор, но дори и при него понякога излиза солено ако има нещо за правене. Я съединител, я демпферна шайба, я подгревни свещи, я термостат, някой теч на масло да отстраниш и си е_а мамата.

DJ
30-12-2010, 14:07
Драго, отказваш ли се да я правиш?
Защото няма да и вземеш пари, с които нещо да си купиш след това. Дори да вземеш някоя 146-ца ЖТД, парите от 33-ката ще влязат в 146-цата само за обслужване (ролки ремъци, масла и филтри) ще излезе нещо по окачването и няма и да има спомен от 33-ката, а даже може и да не ти стигнат парите от нея.
Защото ако вземеш евтина 146-ца в нея ще трябва да влязат пари да се освести. ЖТД-то е много хубав мотор, но дори и при него понякога излиза солено ако има нещо за правене. Я съединител, я демпферна шайба, я подгревни свещи, я термостат, някой теч на масло да отстраниш и си е_а мамата.
Разбирам те Боби идеята ми не е да си купувам 146-ца със парите от 33-ката, нали на Венци баща му взе от мен 155-цата и сега с парите от 2-те да си взема 146ЖТД. Надцених се когато я взех... просто 2 коли е ужас...а е грехота да гние пред блока... ебаси минал съмс нея за една година не повече от 500км сега като останах само с нея я карам всеки ден, но все пак...ти сам видя каква огромна ралика има колата по пода само за една година.......:( все едно не е същата кола


ПП: колеги вчера ми замръзна капачката на резервоара и сега се върти свободно без значение в какво положение е ключа...някакви идеи? не мога да и налея бензин помогнете

Bobi_33
30-12-2010, 14:37
ПП: колеги вчера ми замръзна капачката на резервоара и сега се върти свободно без значение в какво положение е ключа...някакви идеи? не мога да и налея бензин помогнете



Ами просто е пълна с вода. Системата е тъпа: има шлица като в някой от тях трябва да влезе палец, когато отключиш ключалката. Сега те са пълни с лед и палеца няма къде да влезе, затова се върти свободно капачката.

Ако имаш калорифер или поне пистолет за горещ въздух, понагрей отдалече капачката. Друго разумно спасение няма.

А относно продажбата имам друго предвид. С парите от 155-цата няма да можеш да си всемеш читаво ЖТД. А парите от 33-ката ще отидат само за неговото обслужване. 33-ка в момента никой не иска да си взима. Всеки иска хем евтина 33-ка, хем да е здрава, хем да върви добре, хем да не прави нищо по нея.

DJ
30-12-2010, 15:04
Ами просто е пълна с вода. Системата е тъпа: има шлица като в някой от тях трябва да влезе палец, когато отключиш ключалката. Сега те са пълни с лед и палеца няма къде да влезе, затова се върти свободно капачката.

Ако имаш калорифер или поне пистолет за горещ въздух, понагрей отдалече капачката. Друго разумно спасение няма.

А относно продажбата имам друго предвид. С парите от 155-цата няма да можеш да си всемеш читаво ЖТД. А парите от 33-ката ще отидат само за неговото обслужване. 33-ка в момента никой не иска да си взима. Всеки иска хем евтина 33-ка, хем да е здрава, хем да върви добре, хем да не прави нищо по нея.
Е аз съм подготвен и с още пари ;) в смисал навил съм си ЖТД от 2 години насам и съм болен, даже съм набелязал колата вече (навия ли си нещо...) иначе ако можех да задържа и 33-ката и едно 146жтд да взема ще е супер мерси за инфото за капачката.

DJ
24-01-2011, 12:32
Колата от няколко дни е при майстор тенекиджия (един от най-добрите в Троян), след дълго чакане на ред, след приключване ще постна снимки :picnic:

wrc
24-01-2011, 20:59
А бе Драго,да не се отказа да я продаваш?:flirt:

DJ
24-01-2011, 21:22
А бе Драго,да не се отказа да я продаваш?:flirt:

Ами още не съм... Абе Наско подписа ти нещо надебелял :) да ти е честита колицата сигурно е страхотна :Bolt:

вчера бях в Търново но не се обадих че бях за много бързо.
Другия път ще се обадя да си изпрося и кръгче и да се видим :)

wrc
24-01-2011, 21:36
А мерси за честитката,и другия път задължително да се обадиш:D.Пък дано да си с 146 дотогава:D

DJ
28-01-2011, 01:56
И така колеги колата е закърпена, има снимки в обявата, по колата има още много работа, но все пак перфектна 33-ка за 1400лв няма :ranting:

staiger
28-01-2011, 08:40
има има

DJ
28-01-2011, 10:40
има има

Не подценявам състоянието на колата ти, но думата "перфектна" е много силна :)

staiger
28-01-2011, 11:04
:cheers:

DJ
04-02-2011, 15:58
Здравейте колеги,
тази сутрин слизам при 33-ката да отлитам(като всяка сутрин) почиствам я от лед и скреж(много беше студено) сядам завъртам,колата пали но сякаш не на всички цилиндри 5 сек. и угасна завътях отново запали пак така 5сек. и отново угасна, после ни вопъл ни стон, дори опитах с теглене,никъв резултат:mf_Flush: моля да споделите визията си по въпроса?
И има ли някой интерес към купуване на части щот ми писна :guillotine:

RaIDeR
04-02-2011, 16:19
Тва хубавото купе за части да отиде , не се излагай потрай малко !

kolev
04-02-2011, 16:35
я да видим сега, караш на резерва и някъде се е получил лед. тури малко спирт за горене при бенза и след някой час пробвай.

DJ
04-02-2011, 16:48
Тва хубавото купе за части да отиде , не се излагай потрай малко !
Никой нищо не оценява...наливам пари...абе както и да е едва ли ще е части нямам условия да я разглабям :)
просто съм афектиран...


я да видим сега, караш на резерва и някъде се е получил лед. тури малко спирт за горене при бенза и след някой час пробвай.

Ами долях 5 литра бензин за да проверя дали не е от това същата работа.........
илие зверски задавена или незнам и аз...голямо дърпане:guillotine:

MUROMAN
04-02-2011, 17:12
Никой нищо не оценява...наливам пари...абе както и да е едва ли ще е части нямам условия да я разглабям :)
просто съм афектиран...



Ами долях 5 литра бензин за да проверя дали не е от това същата работа.........
илие зверски задавена или незнам и аз...голямо дърпане:guillotine:

Ако си бил на резерва е разбираемо и на мен ми се случи същото преди 2-3 седмици.Долях бензин,клатих колата ,паля работи някакви секунди и гасне. Додърпаха ме до 1 сервиз и пред сервиза колата запали.

RaIDeR
04-02-2011, 19:58
ахаха така правят значи всичките мен тоя номер ми го прави вече 3-4 пъти . Нетрябва да се оставя да глътне въздух и установих,че колкото по-вече я мъчиш толкова по-зле става,цаката е да я оставиш на мира и след 4-5 часа да идеш да си я вземеш .
Инъче твоята 33 е мн арна обаче жестоката истина е,че малко хора вече се заглеждат по тях .

П.С. Един приятел миналата седмица си закупи опел корса 98 с газов инжекцион и доста неизправности за 3200 лв . Дерзайте :Д

pitbull
04-02-2011, 22:10
Тоя номер колко пъти ми до е въртяла мръсницата...... задавил си я , зимата ми го правеше тези номера. Сваляш свещите и ги почистваш друг начин няма, веднъж я държах две седници с идеята да се изпари бензина дето съм я задавил ма ефекта беше никакъв. Дърпане също непомага откакто е с Денсо иридиума , с Голдан лоджа на дърпане палеше но я дърпах по 10-15 км и даже са ме дърпали с 130км в час, откачена ми работа сега небих го направил за нищо на света.

mordohy
05-02-2011, 10:37
Две идеи!!!
Като отвъртиш капачката на резервоара, ако засмука въздух, потърси клапанчето и го почисти.
Втората е, свали си дистрибуторната капачка и отвътре я намажи с чисто масло и я избърши после с чиста кърпа!
И трето, ако не стане ми се обади да обсъдиме цената!

DJ
05-02-2011, 12:09
Две идеи!!!
Като отвъртиш капачката на резервоара, ако засмука въздух, потърси клапанчето и го почисти.
Втората е, свали си дистрибуторната капачка и отвътре я намажи с чисто масло и я избърши после с чиста кърпа!
И трето, ако не стане ми се обади да обсъдиме цената!
като отвъртях капачката да налея бензин изсъска ама незнам дали навън или навътре...на самата капачка ли е клапанчето?
Пиши ми ЛС с номера си. :cheers:

mordohy
05-02-2011, 12:16
Като отвориш багажника е зад кораята в ляво. Рови там
Тел. 087892433 или 088 77 33 174 , ама ако ми се обадиш в близките 6 часа ще те разстрелям, щото лягам след нощна:sniper:

DJ
20-03-2011, 23:24
Колеги поради нулевия интерес напоследък днес или утре колата ще бъде пусната в mobile.bg и cars.bg.
Колата си върви супер преди малкос е повозих :bg:

DJ
04-10-2011, 11:49
Колеги,
имам следния въпрос според вас ще има ли интерес ако пусна колата на части? и от кое колко мога да взема? знам че е грехота ,но е по-голяма грехота да събира прах пред блока :ranting: за съжаление ме нападна много лош момент от живота и така се налага и другия вариант е ако някой все пак иска да я кара да ми се обади по телефона 0888 94 24 83 почти съм сигурен че ще се разберем за цената но искам колата да се кара :magic:

kolev
04-10-2011, 12:35
по-добре си я остави цяла. все някога ще си намери собственика. сега на части нищо няма да продадеш.
с 33-ките е така, те сами си избират собствениците, не обратно.

DJ
14-01-2012, 13:44
Колеги преди няколко седмици се разделих с колата и темата е за ключ, ако настоящия собственик реши може да продължи писането в нея :)
Благодаря на всички за вниманието и съветите които ми давахте през тези 2 години :)

Kris
14-01-2012, 13:48
доколкото разбрах колата е обратно в софия, да му е честита на новия собственик

а ти си актуализирай подписа:thumbup:

mordohy
15-01-2012, 14:34
Та кой е мистичния собственик!?:comphits:

DJ
15-01-2012, 14:38
Ника на колегата е speedtool :)