View Full Version : как ви загравят дизелите
RSxRacer
16-12-2009, 09:17
ся ми прави впечетление, че на -3 градуса паля работи 1 минута и тръгвам и след няма и километър вече духа топличко ....
а тая сутрин работи около 5 мин на място и пак беше стоплила вътре ... за дизел ....:hmm:
ма си е хладничко цялата кола в лед и пак ми -4 градуса
За колко време загрява докрай? Другото е относително...
RSxRacer
16-12-2009, 10:51
За колко време загрява докрай? Другото е относително...
ми де да знам не съм засичал и не ме интересува особенно във време или км
въпроса е сутринта да е духа топло бързичко ...
тва беше идеата на темата
Ами аз сутрин паля и тръгвам веднага.Карам почти само на обороти като максимума ми е 1500 оборота.След 1 км почва да духа леко хладно след което излизам на главен булевард и там си карам постоянно с 1750 оборота.След още 1-2км почва да духа топличко.Пробвал съм и с пуснат компресор да карам т.е. на Ауто и без компресор няма разлика в загряването.Ако я оставя да работи на обороти след около 5 минути духа хладко.
Зависи какво разбираш под топло.За мен топло е когато почне да ми пари на пръстите и буквално да се разтапям пред духалката.:tooth:
RSxRacer
17-12-2009, 10:47
Ами аз сутрин паля и тръгвам веднага.Карам почти само на обороти като максимума ми е 1500 оборота.След 1 км почва да духа леко хладно след което излизам на главен булевард и там си карам постоянно с 1750 оборота.След още 1-2км почва да духа топличко.Пробвал съм и с пуснат компресор да карам т.е. на Ауто и без компресор няма разлика в загряването.Ако я оставя да работи на обороти след около 5 минути духа хладко.
Зависи какво разбираш под топло.За мен топло е когато почне да ми пари на пръстите и буквално да се разтапям пред духалката.:tooth:
ами топло е верно много силно казано
топличко казвам когато като си сложиш ръката и не усещаш студени наченки :Р
абе вчера тествах в -3 гадуса на място
за 5 мин духаше топло:shocking:
trustworthy
17-12-2009, 11:36
Дръпни ръчната и посуркай малко задните гуми. З нула време ще се стопли :)
Иначе и моята духва след 5 мин някъде, ама не е баш топло
RSxRacer
17-12-2009, 14:42
ти са разкарай многодетен чичка такъв ...
отивай си у секач раздела:roll2:
Здравеите Извинете ако не съм уцелил точно темата ама видях че става въпрос за парно та да си задам въпроса ако някои е патил да каже Преди дви месеца свалих плочката с редукторите и вентилатора за датчика ама свалях таблото голям такова е и двата редуктора са прецакани едни и същи зъбни колелца са изронени и на двата не намерих и сложих таблото без тях на екон духаше малко топло ама се ядваше преди една седмица почна да си духа направо студено не се включва компресора на климатрона а ми се струва че кранчето за парното ако има такова се е затворило някак самичко от дупките по пътя тука при нас ни се намират много става вапрос за 164тд 2.5 та въпроса ми е ако някои знае къде се намира корите от двете страни от към волана и от към жабката ги свалих но не се вижда кранче от пред покраи двигателя на вентилатора влизат или излизат 3 маркуча но кранче няма Ами с хиляда думи това е ако някои знае да помага моля че замръзват прозорците и съм за никъде заболяха ме очите да търся толкова букви на клавиатурата.
Кранче няма. И наистина не е за тук питането
Здравеите Извинете ако не съм уцелил точно темата ама видях че става въпрос за парно та да си задам въпроса ако някои е патил да каже Преди дви месеца свалих плочката с редукторите и вентилатора за датчика ама свалях таблото голям такова е и двата редуктора са прецакани едни и същи зъбни колелца са изронени и на двата не намерих и сложих таблото без тях на екон духаше малко топло ама се ядваше преди една седмица почна да си духа направо студено не се включва компресора на климатрона а ми се струва че кранчето за парното ако има такова се е затворило някак самичко от дупките по пътя тука при нас ни се намират много става вапрос за 164тд 2.5 та въпроса ми е ако някои знае къде се намира корите от двете страни от към волана и от към жабката ги свалих но не се вижда кранче от пред покраи двигателя на вентилатора влизат или излизат 3 маркуча но кранче няма Ами с хиляда думи това е ако някои знае да помага моля че замръзват прозорците и съм за никъде заболяха ме очите да търся толкова букви на клавиатурата.
Посети тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=11700&page=2
А относно това как да си пуснеш парното.:
Или както е показано на снимките дърпаш жилото към теб,но преди това го откачваш от редукторчето или м/у кутията на филтъра на климатика и кутията на вентилатора ще видиш едно жило.То трябва да е бутнато максимално назад към купето.От там се регулира парното.Кранче няма.
Благодаря за отговора редукторчетата са свалени заедно със цялата планка но го видях една стоманена тел движи една като клапа от вътре една квадратна дупка с капак пред вентилатора на датчика бръкнах и я издърпах и я вързах с телчица за жабката и стана ОК МЕРСИ МНОГО ЗА ОТЗИВЧИВОСТА и пак извинете че пиша в друга тема не съм точно на ти с компютрите
RSxRacer
19-12-2009, 13:47
добре де 3 дена никой не е отреагирал...
ама ся ако коментирам работа на някой модератор веданга ша ма банат ....
Така доволен ли си?
Коментирай колкото и каквото искаш.Каквото имаш да кажеш го кажи.В този раздел сме малко хора, с повечето се познаваме лично и общо взето няма дразги помежду ни.:)
RSxRacer
19-12-2009, 20:47
Така доволен ли си?
Коментирай колкото и каквото искаш.Каквото имаш да кажеш го кажи.В този раздел сме малко хора, с повечето се познаваме лично и общо взето няма дразги помежду ни.:)
че и аз го познавам повечето и кво от тва:respect:
моята е друг модел, ама пак дизел, вчера минус 8 градуса, загря си мн бързо, както при +2,3, мн доволен.
Карам си 166-така ама вчера викам я да поразкарам баба.Запали от цък,вентилатора на 3,включих нагреватели,седалки,всичко де що грее и след около дестина минути докато я разрина вътре беше баня.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.