View Full Version : Нов роудстер - Alfa Romeo 4C
Ние да стигнем до нея, тогава ще мислим колко е дълбоко... за момента дъвчем картинки :)
Ние да стигнем до нея, тогава ще мислим колко е дълбоко... за момента дъвчем картинки :)
От дъвки Турбо :metal::metal:
---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:12 ----------
Не знам за колената, ма тези седалки много неудобни ми изглеждат. Явно не са регулируеми (да пестят тегло). Да са направили регулируеми педали и волан ?! Бах тея Алфи
Бате регулируеми са,ама колкото в едно Дукато :wow::wow:
Не е официална,но сигурно ще е близко до това,на мен ми харесват нотките от таблото на Алфета ГТ
Това е малко фотошоп м/у шпионската снимка и концепцията МиТо ГТА. Иначе такова ще е, ма без алкантара
Апропо обявиха официално, че ще е 240 коня, което прави около 936 кг (спрямо рекламата под 4кг на кон).
Спрямо рацерските калкулатори, това е ~4.5 s до 100 км/ч и около 12.8 s 1/4 миля
http://www.autoweek.com/galleryimage/CW/20130208/CARNEWS/208009997/PH/1/4/Alfa-Romeo-4C-spy-photo-interior-dashboard-console.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/editor/Image/hirek/2009/Genf%202009/DSC_4331.JPG
Както и да е,мен ме кефи :metal::metal::metal:
etrovskii
25-02-2013, 18:56
http://www.youtube.com/watch?v=pNqzP_UFb6g:bouncing_smiley::bg::screwy::s pam_laser:
С тоя екран, обърнат към задната седалка ?!?!
etrovskii
26-02-2013, 06:13
И к'во общо има звука на 8с с темата? Постваме си...
иначе това е звука (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dUJWC47Ykzg) на 4с.
Имаш предвид екрана на Митьо ГТА, или?
Сам си зададе въпроса и сам си отговори:bravo::gayfight::machinegunner:
Да. :)
Че твоя екран на 166-та не гледа ли и той баш към задната седалка ?!?!?!?
Че твоя екран на 166-та не гледа ли и той баш към задната седалка ?!?!?!?
Всъщност, има лек ъгъл към шофьора. Най-ясно се вижда като погледнеш таблото през задното стъкло.
blacksnoopy
27-02-2013, 01:29
Погледнат отстрани с тези джанти изглежда много добре
Alfa Romeo показа 4C и отвътре
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18833-alfa-romeo-pokaza-4c-i-otvytre/?utm_source=dnesbox&utm_medium=link&utm_campaign=footer
Добре бре хора,вие не четете ли постовете преди вашите,поне 1 страница,това го коментираме вече 1 седмица......................:dunno::dunno::dunno: :dunno:
oTBpaTuTko
03-03-2013, 02:01
Чакаме 5-ти Март......
Хайде ЧЕСТИТ ТРЕТИ МАРТ !!! :bg:
Малко папарашки снимки (http://www.autopareri.com/Alfa-Romeo-al-salone-di-Ginevra-1519.html) от предстоящото изложение в Женева.
Фаровете са ги изкълвали кокошките :puke::puke: тия италианци са малоумни :brickwall:
V_A_N_K_A_T_A
04-03-2013, 21:54
На мен колата ми харесва. Концепцията е интересна. Лека е, с добър, средно разположен двигател.
Да,фаровете ги пообъркаха,но това е Алфа...
До тук виждам всички предпоставки за успех...ще видим.
Мен пък не ми харесва единствено,че не мога да си я купя.4,5 от 0-100 ми е достатъчно за това.
Като няма- що няма,като има пък- що незнам си кво.Супер си е кочинята,на който не му харесва да не я гледа и готово.
Фаровете са ги изкълвали кокошките :puke::puke: тия италианци са малоумни :brickwall:
Щот па наш'те са много убави. :devil2:
На мен концептът ми харесва донякъде - поне се отличава от общата сива маса.
Изглежда страхотно според мен, даже ми харесва повече от концепта. Дано цифрите се окажат верни и дано пребори конкуренция.:magic:
На мен също много ми харесва,а най много,че Алфа пак се върнаха към джантите с кръговете :headbang::headbang::headbang:
Колата е супер яка, най-накрая дочакахме и този ден... Много е искам.... :)
Отностно фаровете... мисля, че 100% ще пуснат ако не алфа, някой афтърмаркет фарове като на консепта... :)
Ужасни са фароветеееееее, ужасниииии
Най-голямата мистерия за мен беше предницата, защото преди тези снимки се отваряше цялата до старничните мигачи (капак + броня)... сега ясно се вижда че бронята е отделно...
Stoyan Georgiev
05-03-2013, 09:21
:no: фаровете са като на китайска реплика
Тва бялото някаква натокана версия ли ще е?
Всичко е така както го очаквах с изключение на цената,очаквах да е малко по евтина :clap::clap::clap:
blacksnoopy
05-03-2013, 13:33
Вътре ми харесва, но да бяха сложили една снимка от шофьорската позиция..
А ето и LaFerrari: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151437446975139.1073741830.35561860138&type=1
И пак двигателя и ск. кутия не са монтирани в правилен ред....
Супер е бегачката ,виждал съм концепта на живо и мога да кажа ,че изглеждаше невероятно ,а разликите с тая не са много големи. Фароветееее ,ще свикнем с тях :) даже взеха да ми харесват :grin:
Огледалата на концепта бяха по готини...
Харесва ми,но цената е същата като за porshe cayman...
По-скоро тази кола трябва да гони ценовия клас на peugeot rcz
blacksnoopy
05-03-2013, 14:52
RCZ не може да се сравнява с 4C. RCZ вътре си е обикновен Пежак, а ускорението до 100 е между 7,5 и 8,4 секунди в зависимост за кой двигател и скор. кутия става дума.
То Toyota GT86 е 7.6 до 100..
За мене тази кола си е в класа на subaru brz ,hunday genesis и rcz,предвид това че си остава 1.8 4-цилиндров мотор :),ускорението,ако става на въпрос rcz-r който излиза с 4c и той е някакви 5-6 секунди,обаче не е въпроса времето от 0-100 а времето 100-250 или нагоре :)
И пак двигателя и ск. кутия не са монтирани в правилен ред....
Колко начина има да се подредят?
Е как може така да се изгаврите... Какво общо има Алфата с тва Пежо?
Това, което най-ме дразни в колата е плейстейшъна вместо аналогови уреди. Някак си не ме кефи... Вместо да и търсите косури се радвайте, че Алфа изкарва нов модел.
Колата е направо в ушичките. Не всичко е така, както бих го искал, ноооо. С нетърпение бих искал да я видя в България. И ако кажете, че не е повод за гордост това, че може да натрие носляка на някое дебело Порше с това ускорение и съотношение маса/мощност, не знам кое е. Нали това беше зора- да се върнат към корените на марката- малки, леки, спортни автомобили. Сега вече може да се мисли и за Джулия, Глория, 6c, Камал и тн.
Адмирации. Колата си струва
Много красива кола!:big_love: Фаровете малко разочароват,но мисля че ще компенсира с представянето си на пътя.:drive:
Жестока е! Дано и на пътя/пистата има желаното поведение!
Жестока е! Дано и на пътя/пистата има желаното поведение!
Top Speed 258km/h
280 коня, при 6000 оборота ( за Страдалето)
Под 4.5 сек от 0 до 100.
И на всичкото отгоре е със ЗАДНО!
Дано има тест-драйв в България тази есен. Видях, че продажбите започват през юни, макар в момента на сайта на колата да има опция за пре-букинг
Ето го представянето:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8FoPSaCYspI#!
...че не е надлъжен ли? Ако да, какви са плюсовете?
Най-малкото по-равномерно разпределение на тежестта Баланс. Истиските коли с мотор зад шофьора са с надлъжен мотор. Даваш газ, колата се накланя настрани, готино усещане. Във F1 също са надлъжни моторите. Явно има защо.
Явно при 4С се гони късо междуосие и малка габаритна дължина, затова мотора е напречен. Още повече за да спестят пари, директно са взели мотор заедно със скорости от Жулиета и просто са ги преместили отзад. Така, както направи Ферариста с неговата 156-ца.
По този начин няма да хвърлят пари за разработка за нова надлъжна скоростна кутия.
Фаровете не изглеждат много зле, когато са включени дневните, а гледам в ютуба има и карбонови. Стоя и се навивам, че ми харесват.. :heavy_cry::heavy_cry: Ама скоро може и да се навия, едно време се присмивах на фаровете на 166, че са запъртъци, а след 2г си купих. После мрънках, че 159 е тежка и че на дизела 1-вата е къса и си купих точно такава:clap: Та и накълвани фарове ще преглътна - нали е Алфа :drinking::drinking:
Тази емблема на волана е баси огромната... дано не е същата като на скудето отпред, че ще има и тя да избелява...
Алфата е готина спор няма. Твърдо съм против фаровете. Твърдо съм против раположението на двигателя и кутията.
Алфата може би бие лотусите заради кутията с двойния съединител до 100км/ч. Може би. Но цената и е безумна.
Но ако еквивалентен лотус дори и по-слаб бие някъде тая алфа ебем ти и 60 хилядите евра за дизайн...
А и ВОЛАНЪТ е отвратителен...
ЕТО ТАКА СЕ ПРАВИ - http://www.youtube.com/watch?v=iRsV6YpLsKA
DiStefano
05-03-2013, 20:49
Адмирации за автомобила. Евала !
Забележки имам и аз относно фаровете тип СМАРТ и ... шибания волан. Как можаха да турат волана на Фиат 500 Абарт в тази кола. Кво толкова ги домързя да измислят некой спортен геврек в традициите на Алфа.
http://blog.cochesalaventa.com/_fotos/Fiat-500-Abarth-Open-Edition-with-160-hp_19887_13.jpg
знам че не е по темата ама и ламборгини изкъртиха....
http://www.youtube.com/watch?v=VEYbH2nITCE
Макларън да му мислят.....с техното п1
Интериора май не са имали време да го довършат.
Има време до зимата.
Дано последва и карбонов седан.
Време е тая технология да дойде и при простосмъртните.
Спокойно за фаровете, DEPO ще изкарат пластмасов вариант :evilsmiley:
Твърдо съм против цената :brickwall:
Alfa Pilot
06-03-2013, 10:58
Тия накълвани фарове колкото и да ги гледам не могат да ми харесат.
Въздуховодите, са заменяеми с моята 166-ца ...
Ако на бъдещия собственик му потрябват, срещу кръгче, ще му подаря няколко :gay[1]:
Въпреки всичко, на мен ми харесва. То е ясно, че автомобилите вече не са това което бяха. Бихте ли споделили порядъка на цената, че аз нещо не я видях, а нямам врем да ровя в момента.
60 000 euro
Общо взето за мен това е единственото притеснение, защото Алфа Ромео се нуждае от продажби, за да има инвестиции в нея и съответно нови модели.
60 000 евро само за първите 1000 бройки Launch Edition. Освен това ще се произвеждат до 3500 коли на година.
blacksnoopy
06-03-2013, 14:24
Ето и официално видео: http://youtu.be/ZkF9swhnF-Q
Разбира се нали чичо Серджо иска американците да купуват Алфа видеото е заснето в USA и има кънтри музика :)
Ето видео и от представянето в Женева: http://youtu.be/8FoPSaCYspI
Малка, спортна кола със средноразположен двигател, 280 коне, спортна скоростна кутия с два съединителя, задно предаване и тегло под 1000 кг. И се оплаквате?!!? Скъпа била? Това, мили хора, е Алфа ромео!!! Кога Алфите са били евтини? Щото аз карам комби за цената на което можех да си взема къде, къде по-евтина кола в този клас с повече екстри. Ама сио взех Алфа.
Такъв трябвало да е двигателя, такива трябвало да са фаровете, волата това, духалките онова, гроздето високо, че и кисело...
Я се стегнете бре! А по-добре ли щеше да е само с Жулиета и Мито? Колата е жестока! Красива и перфекта! И е Алфа ромео!
Ами какво да се прави. И аз не харесвам фаровете, така ми напомня на Smart Roadster... :shutup:
Tези на концептуалния модел си бяха доста по-хубави според мен.
Иначе за всичко останало съм съгласен - колата кърти! :bowdown:
Сега чакаме да я размърдат разните журналисти, да направят малко тестове, да видим, дали е много шум за нищо или наистина ще е малък шедьовър. :)
FIAT просто разбиха конкуренцията в Женева... 4С ,DiscoVolante ,LaFerrari..... А Ламбото ми мяза на няква прахосмукачка от бъдещето. Една Алфа ако не изглежда поне малко странна ,то тя не е никаква Алфа ,а 4С в това отношение си е баш истинска Алфа и имам чувството ,че ще се продава като топъл хляб ,но нека първо видим цената за нормалното 4С.
http://www.boldride.com/ride/1972/lancia-stratos-rally-group-4#gallery/9
---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:41 ----------
Твърдо съм против раположението на двигателя и кутията.
Знаем какво е постигнала тази кола с този "неправилно" поставен мотор.Така,че на теб не ти харесва,не означава ,че не е правилно,или.....
Малка, спортна кола със средноразположен двигател, 280 коне, спортна скоростна кутия с два съединителя, задно предаване и тегло под 1000 кг. И се оплаквате?!!? Скъпа била? Това, мили хора, е Алфа ромео!!! Кога Алфите са били евтини? Щото аз карам комби за цената на което можех да си взема къде, къде по-евтина кола в този клас с повече екстри. Ама сио взех Алфа.
Такъв трябвало да е двигателя, такива трябвало да са фаровете, волата това, духалките онова, гроздето високо, че и кисело...
Я се стегнете бре! А по-добре ли щеше да е само с Жулиета и Мито? Колата е жестока! Красива и перфекта! И е Алфа ромео!
Струва ми се, че ти няма да се събереш в 4c :bouncing_smiley:
Малко звук (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b8UDLOJ5y68) от 4с. Дрезгав е, като за 1.8
Aуууу и с гадно микрофонче за звука на мигачите :sad::sad::sad:
Струва ми се, че ти няма да се събереш в 4c :bouncing_smiley:
Приел съм тъжния факт вече...
Аз не мога да разбера какви са тези негативни коментари ?
4C е уникална!
Дълго време ... ама дълго време мрънкахте в другата тема (знаят се кои са), как Фиат са закопали Алфа Ромео. Дори не се спряхте за 2 години да мрънкате как тази кола ще си остане концепт. Е не бяхте прави ... Маркионе си удържа на думата, и въпрек и кризата в Европа и Италия, тази кола излезе на бял свят!
Какво не харесвате на фарвоте, не мога да разбера? Къде видяхте приликата м/у тези фарове и тези на Смърфа освен в подредбата на светлините едно в/у другото? Ам ФЕРРАРИ 599 , и то ли е с фарове на Смърф?
4С: снимка (http://nationalpostlife.files.wordpress.com/2013/03/alfa.jpg?w=620)
Смърф: снимка (http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26431/smart_roadster1.jpeg)
Феррари 599: снимка (http://www.larevueautomobile.com/images/Ferrari/599-GTB-Fiorano-HGTE/Exterieur/Ferrari_599_GTB_Fiorano_HGTE_001.jpg)
Аз пък лично много ми харесват фаровете! Особенно с тези ЛЕД-ове вечерно време ще изглежда просто убийствено жестока!
И какво му е на волана? Нито сте седнали на седалката, нито сте го хванали в ръце, нито пък сте направили едно кръгче с колата на пътя, че да кажете какво е усещането ... но пък коментирате!
Аман от все недоволен народ ... дет се вика няма угодия!
Колкото за двигателя и ск. кутия, били са разположени грешно ... (паралелно на задната ос, а не вертикално -> Двигател зад него ск. кутия)
Положителната страна, че същия двигател го има в Жужа QV и сигурно ще го има в доста други модели на Фиат Груп. Нима това е лошо нещо, подръжката на двигателя и ск. кутия да е на разумна цена?
Можеха да сложат двигател от Мазерати или да хвърлят една камара пари още за да направят собствен двигател и кутия за 4С, но това щеше да означава поне 10 бона отгоре в цената на бройка! И скъпа подръжка след това!
Според мен не го бърка въобще, че двигателя и кутията са монтирани в тези им ред, стига да е пресметнато добре баланса и центъра на тежестта.
На всичкото отгоре ... Алфа Ромео обещава да предложи и Рейсинг китове за окачване, спирачки и т.н за тези които са с по-спортна наклонност.
Т.е просто купуваш и Plug-n-Play !!!
Е какво още не ви харесва?
Дизайна е много красив, характеристиките са много добри, има преспектива за тунинг! Цветовете на колите са избрани правилно! И над всичкото отгоре ... носи името Алфа Ромео.
Както казах в началото, колата е уникална! и съм сигурен , че на живо, ще изглежда ООООЩЕ по-яка от това на снимките!
Браво Алфа Ромео ... Браво ФИАТ ... Браво Маркионе ... Браво Италия!
П.С: Тази година Фиат Груп смаза конкуренцията в Женева , с Alfa Romeo Gloria Concept, 4С и естествено уникалния звяр на всички времена: LaFerrari (http://blu.stb.s-msn.com/i/86/741840549F31495C5B4C1C8B29CC6D_h467_w598_m2_q90_cC tQWeCEu.jpg) :)
haljscho
07-03-2013, 20:31
Ми супер си е!!!
Хубаво, че нашите "разбирачи" не са някакви дизайнери или инженери в Алфа Ромео, че марката щеш да е кат вагините, все еднакви ни мойш ги обърка!!!
Нали за това се правят иновации за това има революция в дизайна, за да е по-различна марката от останалите, за да се отличава по нещо от масата и т.н.
Не бъдете толкова праволинейни и гледайте малко по-далеч от случващото се около вас самите!
blacksnoopy
07-03-2013, 22:41
Значи за всеки нов модел да се кланяме без значение какво ще пуснат просто защото сме фенове на марката?
Перфектен автомобил няма и е нормално всеки модел да има своите плюсове и минуси. Всеки си има глава на раменете и си преценява спрямо неговите виждания. 100 човека, 100 мнения.
:beer:
Stoyan Georgiev
11-03-2013, 11:00
а "базовата" на какви цени е, че засега само за тоз launch edition видях цени
Много яко официално видео.
http://www.youtube.com/watch?v=ZkF9swhnF-Q
Zeppelinist
17-03-2013, 12:10
От завчеаршния Top Gear - Alfa Romeo 4C Launch Edition - Срещу 120 х. лв. получавате червено или бяло 4C с карбонов аеро кит, алуминиев дифузьор, 18-ки джанти отпред, 19-ки отзад, спортно окачване, алкантаризиран салон и мощен 240 к.с. 1750-кубиков турбо двигател. Ще има само 1000 бройки от тази серия.
И готино радио са и сложили, с операционна система и приложения като на смартфон! Не че е най-важното, но кефи. Ако не се лъжа е този модел http://www.parrot.com/usa/products/bluetooth-hands-free-car-kits/parrot-asteroid
ГТ се прави 4С :comphits::comphits::comphits:
alfa racer GTA
26-03-2013, 23:30
Ами и аз да "пусна" нещо :devil: :
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=vWFzVj8CRfQ&feature=endscreen
Хахах, е това е-руснаците бебешка храна да презентират, пак проститутки ще изкарат да го правят....както и ние българите де :D
Ей това е представяне :scherzkeks::scherzkeks::scherzkeks:
Аз видях 4C Lauch edition в Париж и си мислех как ще ви впечатля, а се връщам и виждам, че в Русия нещата са доста по-интересни :) Все пак исках да споделя няколко снимки от Fiat Motor Village в Париж.
Аз видях 4C Lauch edition в Париж и си мислех как ще ви впечатля, а се връщам и виждам, че в Русия нещата са доста по-интересни :) Все пак исках да споделя няколко снимки от Fiat Motor Village в Париж.
Е, аз определено се впечатлих. Със сигурност е било вълнуващо. Лека завист изпитах даже :) .
Поздрави!
alfa racer GTA
10-04-2013, 22:11
Алфа 4C + немкини: http://www.socialnetwall.alfaromeo.com/c/alfa-romeo-official-events/alfa-romeo-4c-antep/33683
Честито змей, кога се очаква да и натиснеш старт бутона? :)
Хаха само бисери, готино е клипчето :mrgreen::mrgreen:
А така ще изглежда мазератито, базирано на алфата. Да ви кажа, не им се е получило тоя път.
http://www.autotribute.com/24186/maserati-alfa-4c-based-sports-car-under-consideration/
А така ще изглежда мазератито, базирано на алфата. Да ви кажа, не им се е получило тоя път.
http://www.autotribute.com/24186/maserati-alfa-4c-based-sports-car-under-consideration/
На мен пък ми харесва :lol_sign::lol_sign::lol_sign:
И на мен.
Особено пък откъм фаровете.
Аз си го казах вече де, тези на 4С не ми харесват. На концепта бяха по-добри.
На мен ми харесва дори повече от АЛФА-та
blacksnoopy
05-06-2013, 18:10
На мен ми харесва дори повече от АЛФА-та
+1, но тази илюстрация не е официална от Maserati. Някой си е поиграл :alien:
blacksnoopy
06-06-2013, 11:38
Рено пускат конкурент на 4C след две години
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19625-renault-kroi-pykleni-planove-za-alpine/
Хората в Холандия май си купиха вече 4ц:
http://www.youtube.com/watch?v=nwWyP8PJMZ4
П.С. Май са й изпуснали амортисьорчетата на задния капак :D :D :D
Хората в Холандия май си купиха вече 4ц:
http://www.youtube.com/watch?v=nwWyP8PJMZ4
П.С. Май са й изпуснали амортисьорчетата на задния капак :D :D :D
Тия амортисьорчета тежат сигурно 1кг - значи без тях :love_umbrella:
Да, абе според мене тя наистина трябва да е без...нали вътре било само карбон и чудо
асемблиране. Интересното е че това не са лаунч едишъни... но пък нашия човек не може да си купи дори такава... талянска работа
115032
115033
115034
115035
115036
115037
115039
115040
115041
115042
115043
115044
115045
115046
115047
115048
blacksnoopy
11-06-2013, 16:33
Ето още снимки, общо 39:
http://i.imgur.com/pmglQcj.jpg?1
http://www.carscoops.com/2013/06/alfa-romeo-4c-reveals-its-manufacturing.html
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OvicjlY5bKU#!
Valio606
11-06-2013, 23:16
Брутална!
асемблиране. Интересното е че това не са лаунч едишъни... но пък нашия човек не може да си купи дори такава... талянска работа
115032
115033
115034
115035
115036
115037
115039
115040
115041
115042
115043
115044
115045
115046
115047
115048
Абе на тия по една тениска "Алфа Ромео" да им бяха дали. Мзерати завод, Мазерати поточна линия, хората същите, ама поне да ги бяха облекли с по един гащеризон на Алфа.
Шегата на страна, добре, че поне нещо се случва. Имаше вчера снимки на новата 166, дано има развитие. Във всеки случай е по-добре от фалит, което си беше опция преди 3-4 години.
Невероятна красавица е тази кола.
Mario_95
13-06-2013, 12:39
Вероятно умишлено са ги оставили с гащеризоните на Мазерати :thumbup:
Furious 155
13-06-2013, 17:54
Вероятно умишлено са ги оставили с гащеризоните на Мазерати :thumbup:
Не, просто там се прави. ;)
siniqtzmey
13-06-2013, 21:20
Конструкцията на Алфа 4ц e като на Макларън MP4-12C http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/1137/5162.jpg
Конструкцията на Алфа 4ц e като на Макларън MP4-12C http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/1137/5162.jpg
Минала е покрай тая на Макларън. При разликата в цените на 2-те коли може ти бъде ясно кое е същото и кое е различното. Макларъна може да има нещо общо с Ферари 458 , ма не и с Алфа 4С
siniqtzmey
13-06-2013, 23:44
Мислиш ли, като става дума за технологията на производство на шасито, защото на Италията шасито има малко разлика в използваните материали http://www.germancarforum.com/community/threads/ferrari-458-italia.30195/page-31
11 факта за 4C, които трябва да знаете (http://aboutcars.bg/editorial:167)
http://aboutcars.bg/upload/gimg/640/yHp_big.jpg
blacksnoopy
14-06-2013, 23:53
Видео от Испания
http://youtu.be/rzexh_EgPdQ
Невероятна кола :) както и чудесна реклама :)
На паркинга пред пистата има още една Алфа :balloon: На 1:08 се вижда.
Уф не знам, обаче рекламата е направо подлудяваща. Обаче вече се оформя сравнението между Лотус Елиз и Алфа 4c. Искам да видя и окончателната присъда-ако наистина се окаже, че Алфата е по-добър "спортист" ще повярвам, че не всичко в тоя свят е комерс и печалбарство. Че още има марки, които се стремят да правят добри коли, а не добре продаващи се коли!
siniqtzmey
15-06-2013, 20:46
Време и е да я разцъкат на Нюрбуринг и трябва само да накаже Порше Бокстер.
Valio606
15-06-2013, 23:15
Въобще не може да се занимава с тоя изпърдел boxter - cayman ще яде.
Що толкова го наплюхте Бокстера, при положение, че поне на теория Поршето има по добри параметри относто център на тежастта и баланс? Да не забравяме, че Бокстера е с боксерен мотор зад шофьора надлъжно, пред предния мост.
И аз съм за 4С-то, но не може да се изсереш на конкурент, който от десетиледия работи по една схема, а в Алфа сега разработват, тепърва тая конструкция. Докато не излязат официални времена на 2-те коли в директно сравнение е рано да се говори.
Jivko7777
16-06-2013, 15:58
Звук на 4С в студио :innocent:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BosIhsvw0Jk
---------- Post added at 15:58 ---------- Previous post was at 15:55 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=aAwdOWnMGq4
digitalundgrd
16-06-2013, 23:38
Звукът е меко казано разочароващ за тая визия :)
Jivko7777
17-06-2013, 09:46
Звукът е меко казано разочароващ за тая визия :)
за 1.8 мотор толкова :lol_sign:
Засилиха до 415 кс Alfa Romeo 4C, преди да се появи на пазара
http://topcars.bg/news.php?id=10858
Tова е малко спортно купе с малък мотор,така,че на тоя фон звука си е много добър,според мен.Въобще колата си изглежда страшно добре-и като визия,и като динамични характеристики и като звук:smile:
siniqtzmey
17-06-2013, 19:55
Тунерите, ще хванат цака и на звука с нова изпускателна система. Като за турбо мотор звучи идеално и доста по добре от на bmw 2.0 турбо в 328i-цата. Скоро трябва и по мощна версия на 1.8 да изкарат за новите модели.
blacksnoopy
17-06-2013, 22:21
Ето снимки с по-висока резолюция на 4C тунинга http://www.carscoops.com/2013/06/pogea-racing-offers-alfa-romeo-4c-its.html
Отпред прилича на 360 Модена
Отпред прилича на 360 Модена
И отзад ако бяха сложили още една тръба, за да станат 3 щеше да е като Италия-та. 3 тръби точно в средата.;-)
damyanov
19-06-2013, 14:57
защо три - направо 4, по една за всеки цилиндър
damyanov
26-06-2013, 23:51
Само негова снимка липсва в клипчето :beer:
Черно май най-много и отива на тази кола, така поне не се открояват смешните фарове :tooth:
Mario_95
27-06-2013, 11:37
Вероятно доста бързо ще излязат aftermarket фарове не виждам какво чак толкова се оплаквате...
Вероятно доста бързо ще излязат aftermarket фарове не виждам какво чак толкова се оплаквате...
Първо някой трябва да я купи, фаровете после :tooth:
На Експо Център 2013 попитах за 4Ц. Има за сега три поръчки на 4Ц, но преди нова година никакъв шанс да дойдат :(
Като гледам са наблегнали на кадрите с дрифтирането и много ми харесва как я завъртат за финала. Моят кораб не ги може тия работи :)
Те щото на нашите кораби малко са объркали кои колелета трябва да се въртят от двигателя :D
siniqtzmey
28-06-2013, 17:31
По-важното ще бъде колко бързо върти обиколките, иначе за дрифтове няма да го бъде 4C.
Защо да не става за дрифт...
Ами и според мене НЕ трябва да става за дрифт-все пак дрифтът е по-скоро дефект от гледна точка на поведението на една кола.
Дефект....за мене каране трябва да направиш дрифт особено с последните спортисти където системите за стабилност,тракшън и т.н държат контрола
Дефект....за мене каране трябва да направиш дрифт особено с последните спортисти където системите за стабилност,тракшън и т.н държат контрола
Ами дефект е, щото целта на цялото упражнение е силата от двигателя максимално ефективно да се предате през двигателните колелета към пътя, за да може да задвижи колата. Когато тия колелета превъртат (дрифт), не постигаш това, съответно колата ти не се представя на максимум. Ако вземаш завоите в едно състезание примерно с дрифт, ще си много по-бавен, отколкото ако си ги описваш хубаво и стегнато. Следователно истинските състезателни коли, които трябва да правят обиколки максималко бързо трябва да са направени ТРУДНО да дрифтят. Да си виждал болид от Ф1 да дрифти в завоите? Сега, друг въпрос е,че някои превръщат дефекта в ефект и правят и състезания по дрифт, но то си е отделна работа.
Това е едно от последните видеа на колата. Без кътинг и специални ефекти. Добро качество е и си струва да се види.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IP-t1Pex5AA
Ами дефект е, щото целта на цялото упражнение е силата от двигателя максимално ефективно да се предате през двигателните колелета към пътя, за да може да задвижи колата. Когато тия колелета превъртат (дрифт), не постигаш това, съответно колата ти не се представя на максимум. Ако вземаш завоите в едно състезание примерно с дрифт, ще си много по-бавен, отколкото ако си ги описваш хубаво и стегнато. Следователно истинските състезателни коли, които трябва да правят обиколки максималко бързо трябва да са направени ТРУДНО да дрифтят. Да си виждал болид от Ф1 да дрифти в завоите? Сега, друг въпрос е,че някои превръщат дефекта в ефект и правят и състезания по дрифт, но то си е отделна работа.
опи...дрифта не е ли колата да се движи,плъзга странично....не да върти гуми..въртенето на гуми е различно упражнение...за мен дрифта е да плъзнеш колата в завоя...после пак и т.н......
rossenvn
08-07-2013, 12:56
опи...дрифта не е ли колата да се движи,плъзга странично....не да върти гуми..въртенето на гуми е различно упражнение...за мен дрифта е да плъзнеш колата в завоя...после пак и т.н......
Нещо не си разбрал....в дрифта превъртането на гумите има съществено значение. Част от оценката е пушека - колкото повече, толкова по - добре.
Бърнаута е както писах е друга работа....за мене дрифта е да плъзнеш колата на странни...ако може с 4х4 още по добре...за вас ако е да палиш гуми е дрифт ....ок....може и така да е
rossenvn
09-07-2013, 11:53
Бърнаута е както писах е друга работа....за мене дрифта е да плъзнеш колата на странни...ако може с 4х4 още по добре...за вас ако е да палиш гуми е дрифт ....ок....може и така да е
Бърнаут при неподвижен автомобил е забранен, за да не се уврежда пистата. При оценката на дрифта освен линия, ъгъл, скорост има и критерий атрактивност. Точно там влизат поздрави с ръка през прозореца и пушека от гумите, колкото повече, толкова по - висока оценка. Така че, не е важно какво според мен е дрифт, а какви са написаните правила.
Презентация - Има и друг фактор, и това е как пилота представя неговата/нейната дрифт техника. Както и при всяка друга форма на състезание, ще има индивиди с определена искра енергия, която ги отличава по време на състезание. Когато състезателя вложи този допълнителен пламък или енергия в тяхното представяне, съдиите могат да обърнат повече внимание на този индивид. Най-универсалният компонент на тази категория е пушека. Колкото повече пушек прави автомобила по време на дрифт, толкова повече точки ще получи пилота. Тази категория преди включваше - пилота да извади ръцете/краката през прозореца или отваряне на вратата по-време на завой, но D1 сега изисква прозорците да бъдат вдигнати и забранява отварянето на вратите, което демонстрира промяна на вниманието към по-техничните аспекти на карането.
Бърнаута е както писах е друга работа....за мене дрифта е да плъзнеш колата на странни...ако може с 4х4 още по добре...за вас ако е да палиш гуми е дрифт ....ок....може и така да е
Абе искахме да ти кажем, че няма как да я плъзнеш настрани, без да ти превъртят гумите, т.е. без да загубиш сцепление. А истинските "спортисти" са направени трудно да губят сцепление, ерго 4ц не би трябвало да е добра за дрифт. Най-малкото, щото е с малък мотор и няма излишно голям въртящ момент.
Никакъв не е проблема да загубиш сцепление, колкото и да е спортно едно шаси стига да и метнеш някои прегорели галоши:pimp:
Е да де, но с галоши или без, е много по-лесно да дрифтиш с някое от новите назобени БМВ примерно, на което двигателя му тежи отпред, а задвижващите му колела отзад олекват. Докато при 4ц двигателя е отзад над задвижващите търкала и ги натиска надолу. Плюс това един голям Мерц или БМВ прави въртящ момент, достатъчен да задвижи ТИР, докато 4ц-то...
http://autobild.bg/alfa-4c-%E2%80%93-%D0%BF%D0%BE%D0%B4-4-%D0%BA%D0%B3-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0/a4998
http://www.youtube.com/watch?v=yaPeyFUSopQ
Goodwood preview...
Просто е страхотна.:notworthy:
blacksnoopy
01-08-2013, 18:49
http://youtu.be/R2fIrhAYLug
Alfa 4C пази мотористи
http://topgear.bg/?go=article&p=detail&tg_articleId=4269
http://youtu.be/R2fIrhAYLug
На мен ли ми се стори, че 4Цто недозавива... Предвид задното задвижване и други ред причини би трябвала ако и идва в повече скоростта в завоите да презавива?!?!?
Jivko7777
02-08-2013, 20:08
На мен ли ми се стори, че 4Цто недозавива... Предвид задното задвижване и други ред причини би трябвала ако и идва в повече скоростта в завоите да презавива?!?!?
бе и да и не , по скоро тоя хабер си няма от каране... като го виждам от средата на патя ми зима завоя вместо да изнесе...
бе и да и не , по скоро тоя хабер си няма от каране... като го виждам от средата на патя ми зима завоя вместо да изнесе...
И на мене така ми се струва-нещо кара кат на разходка. Но колата си дозавива-даже й изтърва задницата на едно място. И няма логика да недозавива тая кола-тя е сигурно по-широка, отколкото дълга, дето се вика на пета се извърта. Дали ще имаме късмет някой ден да я покараме тая хала :naughty:
Furious 155
07-08-2013, 14:49
Новият сейфти кар на SBK ;)
http://img59.imageshack.us/img59/6049/or3j.jpg
http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/picture-room/332729d1375730038-women-alfas-1091233_10153076563190596_57957988_o.jpg
ама не го видяхме тази неделя, специално гледах за 4ц-то ама въртяха пак миткото
ама не го видяхме тази неделя, специално гледах за 4ц-то ама въртяха пак миткото
Дори се скъсаха да му правят реклама:on_da_beach:
4С е попаднала където трябва :-)
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20241-nai-krasivite-koli-spored-forbes/
Последните 2 в класацията не ми е ясно защо са там!?
4С е попаднала където трябва :-)
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20241-nai-krasivite-koli-spored-forbes/
Последните 2 в класацията не ми е ясно защо са там!?
Хаха, честно казано тия от Форбс нещо...Алфата 100% е за там, но някои от другите коли-цъкнете долу на класацията на най-грозните, Макларън P1 присъства и там като концепт и в класацията за най-красивите. Ха сега де :D К
http://www.netcarshow.com/alfa_romeo/2014-4c/
Колеги нет кар шоу пуснаха галерия с хартия за стена на 4Ц .
blacksnoopy
17-09-2013, 10:54
Една дозина нови снимки + видео
http://www.carscoops.com/2013/09/alfa-romeo-prepares-for-4c-launch-with.html
Физикела се забавлява с 4С. Жалко, че нищо не му разбирам :-? , но колата е супер!:clapping: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3AHiiQz4Gy8
Физикела се забавлява с 4С. Жалко, че нищо не му разбирам :-? , но колата е супер!:clapping: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3AHiiQz4Gy8
Ето с английски превод: http://www.youtube.com/watch?v=fsMjPtHzopg
Колата е уникална :)
Времето за обиколка на Нордшлайфе - http://fastestlaps.com/cars/alfa_romeo_4c.html
Топ Гиър ревю - http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa-romeo-4c-first-drive-2013-8-17
Тая новина ми подобри настроението днес. Не се сдържам освен линка, да постна и целия текст. Единствено не разбирам за какъв им е да я ограничават в 3500 броя "без значение какъв е интереса". 'Тялянска му работа.
http://aboutcars.bg/read:lek_kato_viatyra
Лек като вятъра
Аххх, спортните купета на Alfa. Предизвикват любов от пръв поглед, дори когато не се движат. 8C Competizione не ни хареса особено, главно заради цената си. За такива като нас обаче, вече има нов модел и той се казва 4C. Италианците съобщават, че той е духовен наследник на 33 Stradale, който се е произвеждал между 1967 и 1969 г. Историята е безкрайно интересна, така че четете внимателно.
Alfa Romeo изнесоха пълната информация за Alfa Romeo 4C - компактното купе, което всички очакваме през октомври. Оказва се, че то ще струва от 45 000 паунда. За тези пари получаваш карбонов монокок, много алуминий, фибростъкло, и шантави материали, които допринасят за постигането на крайно тегло от само 895 кг.
Мощността е точно 240 к.с. и 350 Нм, които се доставят от мъничък 1.75-литров двигател и трансмисия с двоен съединител. От 0 до 100 км/ч колата ускорява за 4.5 секунди, а максималната й скорост е 258 км/ч.
Повече от 80% от въртящия момент на колата е наличен още от 1800 об/мин, а ако сметнем съотношение килограм конска сила, ще установим, че 265 к.с. задвижват един тон.
Как е постигнато всичко това? Карбоновата черупка, върху която е стъпило всичко останало, тежи скандалните 65 кг. Около нея има алуминиеви подрамки, за които са прикрепени
двигателят, трансмисията и окачването. Отпред новата Alfa разчита на два носача на колело, а задното окачване е базирано на McPherson модули. Спирачките са конструирани с мисъл за пистата, а джантите са с размер 17 инча отпред и 18 инча отзад. Срещу доплащане има и 19-ки.
4C се произвежда във фабриката на Maserati в Модена. Сглобяването на всеки автомобил от модела отнема на екип от механици между 20 и 25 часа. От компанията съобщават, че заводът има капацитет да произвежда по 1000 бройки годишно, но уверяват, че независимо от интереса, серията ще бъде лимитирана на 3500 автомобила.
Stoyan Georgiev
20-09-2013, 09:12
3500 на година четох някъде
Ще цитирам себе си, от преди няколко дни- " Голяма реклама, много лъскава опаковка, честно казано- много се притеснявам за този автомобил. Ноооо, ще си замълча, защото все още дори не съм го виждал на живо."
rossenvn
24-09-2013, 20:10
Дано това да е истина, че гледах няколко други ревюта, в които меко казано не се изказваха ласкаво за двигателя и кутията. За мотора говореха, че бил лагав, а кутия бавна.
Дано това да е истина, че гледах няколко други ревюта, в които меко казано не се изказваха ласкаво за двигателя и кутията. За мотора говореха, че бил лагав, а кутия бавна.
Ае то малко вече...аман от клишета. Като чуят Алфа всички почват да говорят как няма съответствие между безупречния дизайн и недобрата механика, как не знам си какво. От 100 години слушаме как всяко ново поколение изваждало Алфа от батака и как Алфа най-после се били преборили с ръждата. Като реално никоя Алфа от 75 насам не гние :D Ама то тия клишета не се изчерпват с италианските автомобили. Тестват някое ново 500-коньово БМВ и викат всичко си има, ама е скучно. Ебах аз това скучно, я ми го дайте :D Та и тука така. Реално това си е една супер лека малолитражка, какво толкова искат от нея. Па и не разбраха, че като се качиш в такава кола, ами има си специфика в крайна сметка, трябва да се понапънеш, за да й изкараш максимума-това, че иска цедене мотора, не го прави лагав ;-)
Политиката е такава.Щом не е Германско и наи вече БМВ всичко друго не става.Имал съм 3 БМВ по грешка между Италянките.ФИАТ 128 ЗАСТАВА 101 ФИАТ 128 СПОРТ ФИАТ РИТМО СУПЕР 85 ФИАТ РИТМО АБАРТ 125ТС уникален автомобил ФИАТ КУПЕ АЛФА РОМЕО СПАИДАР 2 броя.Неща да чуя эа БМВ.
Тази година се 'дигнахме и отидохме до Франкфурт да я видим тая прослувата Алфа на живо.
120422120423120424120425120426120427120428
Освен Алфата италианците бяха докарали и няколко други лъскачки.
120429120430120431120432120433120434120435120436
120437120438
Теэ тъпи италянци.Една кола не могат да направят!:shocked:
Когато една кола прави от 0-100км/ч. за 4.5 сек. и ти кажеш , че двигателя и е лагав , това означава само едно:Ти си пълен дебил или караш всеки ден Енцо.
Когато една кола прави от 0-100км/ч. за 4.5 сек. и ти кажеш , че двигателя и е лагав , това означава само едно:Ти си пълен дебил или караш всеки ден Енцо.
Не си прав, може в определени режими да е лагава колата.
damyanov
01-10-2013, 18:50
Па може и да е лагав между 230 и 250, примерно
BBC Top Gear Bulgaria
Tези дни новата Alfa Romeo 4C направи истинско постижение на Нюрбургринг, завъртайки легендарната обиколка за 8:04 мин - точно толкова, колкото BMW M3 (E92) или вездесъщия Jaguar XKR-S, за разлика от тях 4С разполага със скромен мотор с едва 1750 куб. см.
Велосипед Alfa Romeo 4С само срещу 18 000 лв.
Тежи само 6,9 кг и използва карбонова рама
Alfa Romeo 4С
Ако не сте успели да се вредите в първите бройки за Alfa Romeo 4C, не се отчайвайте. Alfa Romeo Style Centre и Compagnia Ducale създадоха специален велосипед за модела, който ще се предлага от декември. Базовата цена е 7000 лв., но топ версията достига 18 000 лв.
Велосипедът е ръчно производство в Италия и използва философията на 4С - възможно по-леко и бързо. Рамата е карбонова, а цялата маса 6,9 кг.
Автомобилното му братче Alfa Romeo 4C започва да се продава от ноември на цена 112 000 лв., но специалната първа версия Launch Edition струва 120 000 лв.
Zeppelinist
04-10-2013, 09:20
http://www.investor.bg/novini/444/a/alfa-romeo-4c-se-dokaza-na-niurburgring,158870/
Карбоновата въшка раздава газ .. (http://www.youtube.com/watch?v=I4CxSwqe230)
Звука , който вади е страхотен. :big_love:
Да пишат каквото си щат, за мене това е истинска Алфа, като старите Алфи, че и надгражда. Може да е направена от Фиат в завод на Мазерати, но има алфа-дух. Аз лично като фен съм ентусиазиран от тая кола....
http://topgear.bg/?go=article&p=detail&tg_articleId=4571
infernus
10-10-2013, 14:10
Днес трябва да има и статия в Auto (VW) Build. Да видим сега пак ли гроздето ще е кисело или ще си признаят че за тази цена немските варели толкова не могат :)
Днес трябва да има и статия в Auto (VW) Build. Да видим сега пак ли гроздето ще е кисело или ще си признаят че за тази цена немските варели толкова не могат :)
Aз твърдо вярвам в AudiBild. Ще излезе, че Porsche Cayman или с каквото там ще сравняват 4С има 2 литра обем повече в багажника или пепелника ще е на по-удобно място и затова ще победи италианката по "всички параграфи". :D
Гледал съм сравнение по телевизята им - сравняваха Fiat 500 с VW Up! и ваген-а беше победител, защото уредите му били по-ергономични и скоростния лост давал по-добро усещане.
А това, че Fiat-чето беше по-бързо и на ускорение и на слалом, спираше по-добре, изглеждаше по-добре, харчеше по-малко и беше по-евтино, явно беше без значение. :brickwall:
mihail_mladenov
10-10-2013, 15:38
И в Top Gear също има тест на 4C. Общо 14 страници за Алфа Ромео има.
infernus
10-10-2013, 16:24
Довечера си го купувам и остава за вечни времена на бюрото ми, даже може и две да си взема едното да ми е за пред хората шир потреба, другото за мене си, да не го барат разни бастуни :)
Furious 155
13-10-2013, 01:48
Едно видео за раждането на колата - http://www.youtube.com/watch?v=y12buy2tjfs
sole_moe
13-10-2013, 08:26
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I4CxSwqe230#t=36
Другата седмица пак ще има в Ауто Билд статия сравнение с Порше.Статията бива,но пак не са и дали максимален брой звезди. :Topic-is-closed-bg:
infernus
14-10-2013, 19:34
Значи АБ имат една седмица да мислят за багажници, шумове, некултивиран на мотора, качване в колата, висококачествени материали на таблото и т.н глупости преди да я поставят срещу Porsche Cayman. Да видим какво ще измислят след като колата е по технологична, по бърза, по евтина, чисто нова е за разлика от конкурента който е на пазара от 8 години и има втора генерация и трябва да е доста зрял.
Във TG обаче яко са се изкефили на колата, хем са измолили 24 часа с нея, а като гледам и двете списания колата е една и съща, кой знае колко километри вече е навъртяла.
damyanov
14-10-2013, 23:02
Повече цилиндри и повече коне, без принудително пълнене - па макар и само за престиж(така или иначе се говори, че 4С е основа за следващото Мазерати ГранСпорт), с убийствена цена, за да не пречи на продажбите на Мазерати-то, но да кърти конкурентите...
infernus
17-10-2013, 18:42
Само не разбрах как сравниха Cayman S дето струва 130к и 4C дето е 100к и накрая казаха, дайте "да не гледаме парите". Щото ако Каймана беше за 100к нямаше да е S-ка щеше хептен да си е умрял в кожуха :) И как Каймана бил кола за дълъг път още малко :)
Прочетох статията на TG, Хамънд се е навил това да му е първата Алфа :). А колкото до Autobild, мога да го ползвам само в тоалетната, хартията е по-ценна от него...
Alfa Romeo 4C Sound - Start, Rev and Accelerations
http://www.vbox7.com/play:64ffccb9ff
Абе Топ Гиър списанието веднъж месечно ли излиза. Нещо тая седмица не мога да намеря броя с Алфата. В понеделник на едно място го бяха купили вече, а днеска на друго място намерих стария брой :/
ivangenchev
18-10-2013, 20:52
Излиза два пъти месечно
Абе Топ Гиър списанието веднъж месечно ли излиза. Нещо тая седмица не мога да намеря броя с Алфата. В понеделник на едно място го бяха купили вече, а днеска на друго място намерих стария брой :/
Провери по бензиностанциите. Там ги има ;)
Абе Топ Гиър списанието веднъж месечно ли излиза. Нещо тая седмица не мога да намеря броя с Алфата. В понеделник на едно място го бяха купили вече, а днеска на друго място намерих стария брой :/
Мернах го днес във Фантастико. :thumbup:
infernus
18-10-2013, 23:32
Имам две, сещай се че за сефте си купувам TG :) Ако искаш ти го преснимам и пратя :pirate:
Furious 155
19-10-2013, 01:59
Видео (http://bcove.me/1sdrbysu) от обиколката на Нюрборгринг 8.04. Било рекорд за кола под 250кс.
В този ред на мисли :) Dependable Duct Tape Helped The Alfa 4C Set A New Nurburgring Record (http://www.carthrottle.com/dependable-duct-tape-helped-the-alfa-4c-set-a-new-nurburgring-record/)
Видео (http://bcove.me/1sdrbysu) от обиколката на Нюрборгринг 8.04. Било рекорд за кола под 250кс.
http://topgear.bg/?go=article&p=detail&tg_articleId=4593
В този ред на мисли :) Dependable Duct Tape Helped The Alfa 4C Set A New Nurburgring Record (http://www.carthrottle.com/dependable-duct-tape-helped-the-alfa-4c-set-a-new-nurburgring-record/)
Ей това е вече прекалено! Ще изкарат, че заради тиксото, с което е облепена, врътнала обиколката толкова бързо! И че имала модификации по окачването, щото изглеждало ниско, а то ясно се вижда, че колата е "клекнала" щото е в средата на завоя. Ужас, ей тая омраза към марката, а и не само към Алфа, много ме дразни.
Ей това е вече прекалено! Ще изкарат, че заради тиксото, с което е облепена, врътнала обиколката толкова бързо! И че имала модификации по окачването, щото изглеждало ниско, а то ясно се вижда, че колата е "клекнала" щото е в средата на завоя. Ужас, ей тая омраза към марката, а и не само към Алфа, много ме дразни.
Още повече, че прозорците са широко отворени...
Още повече, че прозорците са широко отворени...
Хах, това не го бях забелязал :D
Furious 155
19-10-2013, 20:37
Още повече, че прозорците са широко отворени...
Е това е защото водача е надул парното, че с такова каране завира чайника. ;)
Естествено че статията е леко хейт, но все пак е статия за това постижение. :)
infernus
19-10-2013, 21:30
Е добре, и Ауто Билд си признаха че даже на каиман S колата му дърпа на 402 метра с няколко метра. Ако не е S-ка резултата щеше да е трагичен, а разликата в цената чудовищтна. Виждам вече някой от шефовете на Порше как Фердинанд Пиих го бие с розовия си вибратор по главата и му вика - warum, warum, warum. :evil: :evil:
Абе не знам, ама след тая Алфичка, можем да кажем спокойно от позицията си на алфисти, че "и ний сме дали нещо на света" (говоря в по-ново време, за старите алфи е безспорно). Колата си е класа, ами дай Боже да можем поне да я покараме някой ден ;)
Абе не знам, ама след тая Алфичка, можем да кажем спокойно от позицията си на алфисти, че "и ний сме дали нещо на света" (говоря в по-ново време, за старите алфи е безспорно). Колата си е класа, ами дай Боже да можем поне да я покараме някой ден ;)
Няма страшно сега като станат по 7-8хил лв, ще почне якия внос :tooth:
Няма страшно сега като станат по 7-8хил лв, ще почне якия внос :tooth:
Почвам да събирам, утре няма да закусвам :D
Каквото да си говорим, колата е уникална! И вече се доказва, че е доста добър модел!
Евала на ФИАТ!
Защо не използва 6-та тоя пич?
Това се питат много от коментиращите под видеото. Мотора си стига максималната мощност на 6000rpm. Ако включи на 6-та ще разтовари оборотите и ще загуби скорост на правите. 6-тата е сложена за икономия, иначе си вдига максималната скорост на 5-та.
...на карбоновата жаба..
Ох, рахатясах - от сумати време ме измъчваше мисълта на какво по дяволите ми прилича тази кола и все не можех да го дефинирам толкова кратко и ясно :tooth:
Казвам го с най-положителни чувства към автомобилчето :-)
Това се питат много от коментиращите под видеото. Мотора си стига максималната мощност на 6000rpm. Ако включи на 6-та ще разтовари оборотите и ще загуби скорост на правите. 6-тата е сложена за икономия, иначе си вдига максималната скорост на 5-та.
:screwy:
брато помисли малко пак :)
:screwy:
брато помисли малко пак :)
Като си по-навътре, светни ни и нас, невежите. :handshake:
Като си по-навътре, светни ни и нас, невежите. :handshake:
максималната скорост на 4с е 258км/ч по технически данни, никъде в клипа не се доближава до такава скорост поради ясни причини, не вярвам на истински спортен автомобил да сложат 6та за икономичност. 4с ще падне под 8мин ако беше използвал 6та тоя пич...
максималната скорост на 4с е 258км/ч по технически данни, никъде в клипа не се доближава до такава скорост поради ясни причини, не вярвам на истински спортен автомобил да сложат 6та за икономичност. 4с ще падне под 8мин ако беше използвал 6та тоя пич...
Хорст фон Заурма или 'тоя пич' както се изразявате, колега, е известен с това, че тества всякакви серийни автомобили на Nordschleife. Още повече е участвал в няколко 24 часови състезания именно там, като на едно от тях завършва 2ри.
Хорст фон Заурма или 'тоя пич' както се изразявате, колега, е известен с това, че тества всякакви серийни автомобили на Nordschleife. Още повече е участвал в няколко 24 часови състезания именно там, като на едно от тях завършва 2ри.
Не знам нищо за въпросния пилот, но по клипа ясно си личи, че кара много здраво. Какъвто и пилот да е и колкото победи да има не може да ме убедите, че с 6та предавка на правата преди финала няма да постигне по-добро време. ;)
boyracer
09-11-2013, 08:25
На 6-та може да има по голяма максимална скорост но на магистарлата правата не е достатъчно дълга.
Не знам нищо за въпросния пилот, но по клипа ясно си личи, че кара много здраво. Какъвто и пилот да е и колкото победи да има не може да ме убедите, че с 6та предавка на правата преди финала няма да постигне по-добро време. ;)
6-та скорост не е "ускорителна" за никой автомобил ;) С изключение на тези които са с 7 или 8 скорости. Ускорява колкото да не е без хич. :) Ако беше вкарал 6-та щеше да даде по-слабо време, това не е магистрала.
Не знам нищо за въпросния пилот, но по клипа ясно си личи, че кара много здраво. Какъвто и пилот да е и колкото победи да има не може да ме убедите, че с 6та предавка на правата преди финала няма да постигне по-добро време. ;)
То тука въпроса не е на максимална скорост, щото така или иначе той прекъсвач май не стига, а на ускорение. Въпросът е в диапазона примерно от 4500 до 6500 оборота на коя предавка ще дръпне по-силно тая кола-на 5-та или на 6 та? Ест, че на 5-та ще дръпне по-силно и за краткото разстояние, което е на правята, ще развие по-висока скорост, отколкото на 6-та
освен това се губи макар и минимално време при смяна на предавките...
Scrapera
10-11-2013, 12:58
Кара с 240 на 5та, колата продължава да ускорява доста прилично, правата е към края си...
Ама най-добре да включи 8-ма ако има.
:wallbash:
dvnvarna
10-11-2013, 18:22
Пречи му камерата на таблото където му пише на коя предавка е, по мои сметки, ако беше включил на 6-та щеще да спести не повече от 1,5s(като се отчита бавното ускорение в тези скорости и може би не съсем благоприятния лек наклон). Очевидно е, че доста време цикли на 242-3км/ч, защото не може да качва повече на 5-та.
Пречи му камерата на таблото където му пише на коя предавка е, по мои сметки, ако беше включил на 6-та щеще да спести не повече от 1,5s(като се отчита бавното ускорение в тези скорости и може би не съсем благоприятния лек наклон). Очевидно е, че доста време цикли на 242-3км/ч, защото не може да качва повече на 5-та.
Очевидно е, че някои хора не мислят :oops: Като "цикли" на 242 на 6000об (по баира) на 6-та ще я втаса .. И как ще цикли като дори не е близо до прекъсвач?:) Абе вие сте по-пилоти от пилотите бе, колеги! :jumping::jumping::jumping:
Очевидно е, че някои хора не мислят :oops: Като "цикли" на 242 на 6000об (по баира) на 6-та ще я втаса .. И как ще цикли като дори не е близо до прекъсвач?:) Абе вие сте по-пилоти от пилотите бе, колеги! :jumping::jumping::jumping:
http://k1rsch.de/wp-content/uploads/2007/05/profil.jpg
Максималната мощност на 4С е при 6000rpm, дали ще е по-бърз, ако пусне 6та...:big_flowers:
Стига сте приказвали глупости! На пета не е на прекъсвач, има на къде още да катери. Ако включи шеста, оборотите ще паднат, а със тях и мощността. Пилота не е малоумен и знае това, предполагам не му е първо излизане на писта.
Реших да видя видео с Exige S който е сходен с 4с и е с 6 степенна ръчка и пак не включват 6та скорост на правите. Така, че моя грешка, извинявам се за което ако съм засегнал или обидил някой от колегите!
Реших да видя видео с Exige S който е сходен с 4с и е с 6 степенна ръчка и пак не включват 6та скорост на правите. Така, че моя грешка, извинявам се за което ако съм засегнал или обидил някой от колегите!
- Само си говорим :)
http://www.youtube.com/watch?v=gPw2BIspgP0
Само едно не разбирам , колата е с уникален дизайн всичко точно ама тея "пластмасови" черни предни фарове проста са много грозни. На концепта не бяха така. Кристални ЛЕД фарове, красотаааааааа :big_love:
Колата изглежда невероятно на живо!
И е много яка на пипане :D
(нямаше как да не се похваля... просто всеки истински фен като я види ще ме разбере...) :))
Само едно не разбирам , колата е с уникален дизайн всичко точно ама тея "пластмасови" черни предни фарове проста са много грозни. На концепта не бяха така. Кристални ЛЕД фарове, красотаааааааа :big_love:
Имаше някъде статия или коментари че новите фарове биха спестявали нещо от сорта на 5 милиона на година или 1500 евра или лева на кола , някакви такива бях сметките. И все пак ако имах парите за тази кола бих дал и 1500 отгоре за фаровете ама на .... оставиха грозните
Имаше някъде статия или коментари че новите фарове биха спестявали нещо от сорта на 5 милиона на година или 1500 евра или лева на кола , някакви такива бях сметките. И все пак ако имах парите за тази кола бих дал и 1500 отгоре за фаровете ама на .... оставиха грозните
Само на мен ли ми се струва или с талянците имаме един манталитет.100хил. за кола и 1500 едвали ще бъдат голяма пречка , при положение , че колата изглежда по-добре.
Само на мен ли ми се струва или с талянците имаме един манталитет.100хил. за кола и 1500 едвали ще бъдат голяма пречка , при положение , че колата изглежда по-добре.
Напротив при 50 или 100 000 бройки е от доста голямо значение,аз също съм против тези фарове,но италианците са доказали в годините,че са царе на простотията.................Замисли се,че всички производители го правят,и то с къде къде по евтини детайли,всяко спестено евро в перспектива стават милиони :-D:-D:-D:-D
1500 евро на кола спестяванка? От едни фарове? Новите ако струват 2-та 1000евро (примерно) нали не мислите, че старите комплект са 2500 евро? И то цена за Fiat .. Според мен едва ли, по-скоро са паднали жертва на някакви други съображения.
1500 евро на кола спестяванка? От едни фарове? Новите ако струват 2-та 1000евро (примерно) нали не мислите, че старите комплект са 2500 евро? И то цена за Fiat .. Според мен едва ли, по-скоро са паднали жертва на някакви други съображения.
Недей да мислиш за тия 2500 евро само като за себестойност на самия фар, т.е. съвкупност от материали. Фаровете на концепта са стрували толкова, щото примерно самото им производство изисква по-голяма инвестиция-в машини и т.н.
Чели ли сте "Колела" на Артър Хейли?
nikolaaaay
01-12-2013, 22:39
Напротив при 50 или 100 000 бройки е от доста голямо значение,аз също съм против тези фарове,но италианците са доказали в годините,че са царе на простотията.................Замисли се,че всички производители го правят,и то с къде къде по евтини детайли,всяко спестено евро в перспектива стават милиони :-D:-D:-D:-D
Това е вярно за колите, които се правят в големи серии - стотици хиляди или милиони за един жизнен цикъл. За 4С се планират съвсем малки обеми така, че икономията е безсмислена.
rossenvn
02-12-2013, 08:07
Това е вярно за колите, които се правят в големи серии - стотици хиляди или милиони за един жизнен цикъл. За 4С се планират съвсем малки обеми така, че икономията е безсмислена.
Това беше излязло от интервю на някой от шефовете като причина за подмяна на фаровете. Вече дали е истина или не, не се наемам да кажа :).
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.