View Full Version : Най-накрая и аз с 33
Здравеите от днес съм официален собственик на 33 1.7 ,но както обикновенно колата има за пипане тука там,наи важното че я спасих от лапите на Полицията които искаха да я намачкат на скрап.
Реставрацията ще е бавна и мудна от финансова гледна точка но то маи е нормално за всеки от нас.
Та скоро пускам снимки и я застъпвам яко (колкото мога),НАДЯВАМ СЕ ДА ПОМАГАТЕ ЕИ ЧЕ БЕЗ ВАС СЪМ КРЪГЛА 0
Да ти е честита колега!! Мого безавариини а за помоща ще се помага.Само качи снимки д я видин и даи малко инфо!!!
Честито колега! Я кажи как си се уредил с кола на полицията :)
Имаха търг на старите си коли и така тази алфичка се беше сгушила последна в списъка,направих им оглед и се харесахме.
колата е 33 91г 1750цц по талон на куките 8 клапанов мотор с климатиче,ел.пакет,хидравлика,зелени прозорци,Алфа контрол и др.
Колата е поръчана нова от Италия за началника на РДВР-Ловеч през въпросната 1993година,и така до 2006 е карана от него маи ама не съм сигурен.
Общо взето е това за сега та ще я видим тая пущина,че още не съм и чул "сърцето" да работи че е стояла 2 години в гараж до днешна дата.
Имала проблем с скоростите с някаква мотовилка от долу на ктията ама при леко каране нямала проблем,само при ръчкане.
marmalad
14-05-2010, 23:44
Полицейската 33ка е мечта от филма Октопод хахах
Честита да ти е ... и аз бях гръгла нула, даже две една до друга хаха тука обаче е пълно с "шестици", които не отказват съвет!!
поздрави
Благодаря много .
колата не е палена 1.5г даите съвет как да я запалим по безболезно,помпата е останала на сухо,имали нещо което да проверя преди да я запаля освен маслото и водата на мотора,благодаря предварително.
Един въпрос 2та ключа на колата са с 4лисна детелина това кои модел е че ми е интересно.И каде е казанчето на хидравликата да я проверя.
Коелга, честито и успех в стягането.Постни някоя и друга снимка.
vankata_ll
15-05-2010, 10:05
Здравей, градски и честито. Ще чакам скоро да я видя по улиците на града.
Дано да са ти оставили буркана, да си правиш кефа от време на време :scherzkeks:
честито колега, първо задължително смени маслото. преди да запалиш, махни релето на бензиновата и инжекторите и я повърти половин минута на стартер. после пали и гледай да няма някой сцепен горивопровод и и сложи нови свещи.
terfenliata
15-05-2010, 11:57
Здравей колега, да ти е честита придобивката.
Ставаме двама който сме спасили 33-ки от полицията. Цвета и да не е зелен.
Тотално зелена е колата,те са били от цивилната гвардия на полицията,
снимки тея дни ще има със сигурност,маслото го проверих супер бистро и тънко(рядко),колата няма буркани и сирени(но е имала)сега стоят само скобите на радиостанцията им.
Честито колега ,отстранявай по скоро проблемчетата и я пускай да се возиз,и кефа да е пълен.
и много безаварийни километри
За сега търсим шоферска врата не оборудвана(зелена за предпочитане),че моита е малко позагнила след някакъв удар преди време.
Довечера правя опит за палене на мотора.
valentino
15-05-2010, 19:21
Аиде и аз да ти честитя давай снимки да я видим тази полицейска 33:clap:
И такааа....
Проблем 1
бензиновата помпа бръмчи но не подкачва гориво,свалих я продухах я с крачна помпа ефект никав,малко бензин е стигнал до нея но само до там.
Хапълних я цялата с бензин пробвах изхвърли бензина и това е..........очаквам предположения какво да правя.
Проверка на свещи направена ,някви БОШ 4полюсни(работещи),колата дава токове.
Та за сега е това........помпата е метална,капсулована с 2 черни ленти в двата края(ако някои ме пита)
Пробвай с друга помпа, може и от друга кола. Липсват снимките в темата колега ;)
Колега навремето си смених моята на същата 33-ка с помпа от някакъв Опел пълна инжекция! Направо заспа 1 към 1! А иначе за паленето, / на прима виста/ вземи една спринцовка с тънка игла и я напълни с бензин и пръсни през гумения маншон/кривия, гофрирания/ в посока към дроселовата клапа и веднага настъпи педала на газта и пали! Гаранция, че ще запали! Успех!:idea:
Крис знам за снимките бавя се ама съм обещал а за мен това е закон,налял съм 10л бензин на напълно празен резервоар дали не може да засмуче незнам,лампата на бенза свети пак незнам колко им е резервата,имам всички заводски документи на алфата от закопуването им на 10.03.1993г. в Милано,не видях за резервата колко литра е .
Нямам налична резервна помпа да пробвам с нея.
firedragon
16-05-2010, 00:37
Резервата е 7 литра,но вероятно поплавъка,които отчита се е скапал нещо.Бензиновата помпа докато работи трябва да има бензин,които я охлажда иначе ще изгори.
Попринцип и с малко бензин трябва да запали, тия 10 литра са напълно достатъчни. Това къде го каза колегата по-горе също е вярно за охлаждането, макар че аз карам само на лампа и засега ядове нямам. Но щом помпата не дига гориво, най-лесно ще разчоплиш проблема с друга помпа ... успех ;)
ами маи търсим помпа са проба,при резултат щте го отбележа в форума
мноого ма няма с качването на тея снимки,помощ
Днес към 14:00 часа Алфата се предаде .................и ЗАПАЛИ,след проверка на дюзи,свещи,кабели и др.Наи интересното беше че я запалих с неината помпа,подадох им постоянно ток от едно зарядно и след 20секунди постоянно работене "изплю" бензин и проработи.
Сега след като поработи на малко място им погледнах маслото,а нивото му беше един пръст над максимума та и повече,веднага си помислих че се е наляла с вода но маслото е бистро като сълза.
Очаквам мнения от компетентните органи какво може да е това явление,или просто ченгетата са наливали масло в несвяст както им падне.
Чува се чукане от лявата глава като че ли на клапани,ама мисля да я водя на доктор тои да каже.
а тази е как колонката се монтира в АЛФА
По скоро повдигачи ще ти чукат те имат този навик а за маслото по принцип боксерчето е хубаво да си има повечко масло :smile: Колицата е супер !!! Номера го тресе газарията (ма тя полицеиска като моита :roll2:)
Колонката има размети за това място аз съм с 2 тъндарченценца там и си обаждат добре праговете да не ги е фанала нещо липсата!!!
колега, задължително смени маслото, ако щеш и приста сложи докато я стегнеш, но изобщо не пали и карай със това. сложи и един нов маслен филтър и смени свещите задължително, по 5 лв са....
тая 33-ка дооооста поизмъчена. направи една промивка на охлаждането и огледай за проблеми, че като гледам добре е покарана с водичка и може и да е замръзвала. за бензиновата помпа може проблема да е в релето и или запекли дюзи, това са основни виновници.
RoMeO_156_GTA
17-05-2010, 17:28
Здравей колега, да ти е честита придобивката.
Ставаме двама който сме спасили 33-ки от полицията. Цвета и да не е зелен.
Тук в пожарната има такава зелена 33-ка , даже още си я карат от време на време , но много рядко май :razz:
Проблемче.........колата като загрее започва да прекъсва,неможе да се форсира и като цяло няма сила да потегли,маслото го сменям тея дни непременно с някво БГмасло за временно.
Имали вариант водата за охлаждане да бяга в цилиндъра и от там в аспуха,стори ми се че много пара вдига от ауспоха като загрее.И ако е ДА как мога да го разбера с сигурност кои цилиндър е.
Възможно ли е от дюзи да не иска да се изфорсира добре
Не каза дали губи вода от системата!?:roll:
При празен ход гледай в разш. казанче дали прави балончета от въздух, което е признак за прегрял двигател и "изплюла" гарнитура на някоя глава!!!:idea:
не неправи балончета поне не явни,но проблема с не равномерната работа на мотора си остава,като позагрее трудно пали и както си работи добре започва да прекъсва и да "фъфли" като се опитам да им подам газ направо гасне.Кабелите,свещите и дюзите съм ги проверил-работят свещите са 4полюсни BOCSH super 6 ,кабелите маи са си неините с едни пласмасови пръстенчета,дюзите малко не ми харесва как пръскат ама се надявам малко да се пооправят.
Незнам какво друго да проверя,подскажете ми моля,а оборотомера ту работи ту на полувин обороти ту го няма,шантава работа.
Да питам за една лампичка ми виси в краката и светка с плафона при отворена врата и незнам за каде е.
Лампичката в краката попринцип осветява бушоните, има си място за нея. Иначе ми се струва, че колата ти няма компресия.
terfenliata
17-05-2010, 22:09
Здлавей колега, тази лампичка осветява лостчето за отваряне на предния капак, там има място кадето седи.
Послушай колегите и смени маслото, свещите , кабелите и горивния филтър задължително.
Моята я вземах от полицията с блакирал двигател на който му е бил правен основен ремонт. След ремонта е изкарала близо 500 километра и е блокирала. Направи си извода какви са майсторите в полицията и хората които ги карат.Все пак е била служебна кола.
Днес ще потърся манометър да проверя компресията на мотора,и ще отбележа какъв е резултата
Манометър не намерих но на 3 и 4 предавка немога да и превартя колелетата с бутане,Маслото е сменено вече,намерих свеши БЕРУ по каталог за моята кола,налях добавка на бензина за почистване на дюзите.
Поизлъгах я да поработи до към 80-85 градуса с новото масло,така като я държа в оборот с припомпване на педала на газта така работи но неможе да се изфорсира до високите си обороти.Забелязах че като е студена по лесно пали,и се опитва да поддържа ниски обороти.Вчера и свалях и четирите свещи левите 2 бяха керемидени а десните черни,незнам на какво се дължи това ?
Момци търся си предна лява врата и ляв праг,ако някои има да смига
alfonco147GTA
18-05-2010, 18:26
имам врата оборудвана е със стъкло със всичко - сива е, имам зелени всички останали и калници и капаци и всякакви части за 33
Поздрави
п.с цените са народни , ще се радвам да ти помогна със каквото мога
valentino
18-05-2010, 19:19
Пещерата на alfonco147GTA е отворена да влизаме всички колега да имаш случайно заден капак за 33ката от подписа
marmalad
18-05-2010, 19:45
Пещерата на alfonco147GTA е отворена да влизаме всички колега да имаш случайно заден капак за 33ката от подписа
:mobile: хаха скоро :handshake:
Колега за ценичките как да разберем,за нужните нам части
DJ_STIVAN
18-05-2010, 22:40
Провери си датчика за температурата на водата...не този за уреда, а за компютъра. При 8в незнам на коя глава стои... колегите ще кажат.. трябва да е с 2 крачета а този за уреда е с 1
alfonco147GTA
19-05-2010, 01:30
Пещерата на alfonco147GTA е отворена да влизаме всички колега да имаш случайно заден капак за 33ката от подписа
kапаци имам от комби и седан 3-та серия, ако ти върши работа свиркай
Колега за ценичките как да разберем,за нужните нам части
кажи какво точно ти трябва и ще ти кажа цени стига да имам частите
п.с на който каквото му трябва да драсне по едно л.с че да не спамим темата
поздрави
търся си предна лява врата и ляв праг пласмасов малкия
И така колата от преди малко е с почистени дюзи на ултра звук,дори съм ги монтирал но проблема с мотора си остава с малко подобрение разбира се,направи ми силно впечатление че когато мотора е студен пали почти от раз,държи обороти и звучи добре нооо като позагрее почва да фъфли и ако го оставя на обороти направо гасне и няма палене само припалва едва едва.
Та въпроса ми е може ли това де е от някое реле,датчик,смукач или нещо др. че се видях в чудо,дистрибутора го свалях и почистих беше бая нагорял и по 4те пина,огледах капачката като нова е няма сцепено или др.
МОЛЯ ПОМАГАИТЕ компресията ще я проверя при първа възможност,но силно се съмнявам там да е проблема.
firedragon
19-05-2010, 21:47
Щом го прави докато е загряла
Провери си датчика за температурата на водата...не този за уреда, а за компютъра. При 8в незнам на коя глава стои... колегите ще кажат.. трябва да е с 2 крачета а този за уреда е с 1
колега, независимо как ти изглежда капачката - задължително се сменя заедно с палеца. може от това да е или от тоя датчик за който казаха колегите.
Това дето го описваш, много ми прилича на прескочил зъб на едната глава и то тая с черните свещи.
Общия знаменател е ремъка!
Ще се провери,тъкмо ще си почистя и радиатора(нали от там се сменят ремъците),мисля открих въпросния датчик за водата на дясната глава от към перката почистих му клемите и сложих контактен спреи.
Пробвах колата на ПРОПАН-БУТАН не ме питаите как че ме е срам но колата работеше много добре в ниските обороти,не прекъсваше само имаше недостиг на газ в високите обороти (не съм ползвал изпарител).
Забравих да ви спомена че колата като загрее на бензин прегърмява в ауспуха и изкарва чернилка и леко прегърмява в дебитомера .
Маи трябва да играе "хамара" , наис а
Даите снимка на някои не деформоран да знам колко да млатя по моя картер
никои не помага с картера,толкова ли е зле че чак не пишете ве Алфета
нещо такова трябва да се получи
Днес реших да промия водната система на Алфето и ето какво "злато " излезе от там.
И сега водя едни преговори за едни оригинални джентета за момата и малко неини снимки.
Колега, твоята е досущ като моята :metal: .От сега нататък карай Алфата само с антифриз.
valentino
31-05-2010, 19:51
Колегата GROZDAN e прав само с антифриз но пак да ти кажа колега излиза това 'злато' аз моята е карам от 1993 и като и правя такива промивки си излиза ръждива вода айде поздрави
'
Изпусне ли се колата веднъж да се покара с вода по-продължително време вечно ще има ръжда. За щастие и 2-те ми коли са били карани от предишните им собственици само с антифриз.
късметлия си ти,моята я промих и сега пак е в това състояние гадост
момци каква е тази букса и това устроиство,че и извадено и сложено положение все тая на бензин и на газ.
Само кадето моята е с Джетроника
Притежавам тези книжки за 33 ако някои го интересува нещо от там да се обажда.
Колеги тая лампа на Алфа контрола за маслото ми извади очите да свети и това е сложил съм буксата на щеката,сменил съм маслото,маслото е в граници не видях някаде да има извадена букса за някои датчик и тва е свети ли свети и то само малката лампа с нарисуваната щекичка.
момци каква е тази букса и това устроиство,че и извадено и сложено положение все тая на бензин и на газ.
Само кадето моята е с Джетроника
това е TPS
Колев ама всичко разбрах за този ТПС,даи малко по подробно
Крис редно ли е като му извадя буксата ТПС на рабитещ двигател тои да продължава да работи,мисълта ми е да разбера дали туи животно работи или не
Ми това е потенциометър, който мери на дросела подаването на газ. На газ ли работи без него?
значи при джетроника в това нещо имаш 2 ключа. единия казва на еку-то кога е напълно пуснат педала на газта , а другия кога дроселовата клапа е отворена повече от 60 градуса. 1-вия служи да ти се оптимизира работата на празен ход и ППХ, втория обогатява сместа при рязко натискане на педала за да можеш да ускориш бързо.
момци дали от това не иска да ми работи колата на бензин като позагрее,точно губи ниските и не може да се изфорсира,глъхне
има писано как се настройва тпс-а някъде из сервизните. с мултицет се проверява елементарно, искаш ли да ти го изровя.
Момци, сега уточнете , това ТПС ли е , тоест потенциометър или има вътре само два ключа за празен ход и пълно натоварване!
Това е много важно.
Ако е тъп Бош с двете щракалки, проблема е в дебитомера, който не виждам.
Ако е тпс е лошо. На газовата и е през дедовия за тпс, но на бензин е....
Регулира се правилно единствено с газоанализатор.
В тоя реглаж участва и регулатора за налягане на горивото в рейката.
Това е сложен реглаж между налягането на горивото и положението на тпс.
Следи се както СО, така и азотните окиси.
Хубавото на тая система е, че и при сравнително износен двигател, се получава задоволителен резултат.
Трябва да сме много внимателни, дали има или няма катализатор и да корегираме очакванията си.
Има и още капани, ама и другите да кажат!
mordohy ето това е моят двг и тази букса която съм оградил ме съмнява много чува се едно леко чукане от към устроиството към нея,на газ въобще не реагира на махната или поставена букса на бенз незнам , много ми е трудно на бензин с тая кола а искам да си покарам на бензинец колицата.Колата е без катализатор,направи ми впечетление че газовете от аспуха са силно "лютиви" на очите дори и на газ
RUSEV-BGR
03-06-2010, 22:27
Има вероятност щом кат загрее да губи ниските и да иска да гасне да е прецакан клапана за допълнителен въздух-докато е студена колата е отворен като загрее трябва да се е затворил!Намира се под колектора захранване взима от релето на бензиновата помпа вътре е с биметална пластина не е лошо да го погледнеш на какъв хал е!
mordohy ето това е моят двг и тази букса която съм оградил ме съмнява много чува се едно леко чукане от към устроиството към нея,на газ въобще не реагира на махната или поставена букса на бенз незнам , много ми е трудно на бензин с тая кола а искам да си покарам на бензинец колицата.Колата е без катализатор,направи ми впечетление че газовете от аспуха са силно "лютиви" на очите дори и на газ
Ти си с тъпия Джетроникс, както и моя нов катър!
Това не е ТПС. Вътре има само две ключета.
При затворена клапа, като тръгнеш да подадеш газ, трябва да се чува едно цъкане.Тоест да изключи ключа за празен ход.Като дадеш на пълна газ, пак трябва да се чуе едно цък.Включило се е релето за пълно натоварване.Входа им е общ.Замерват се лесно и трябва да дават безкрайно голямо или почти 0 ома съпротивление.
Иначе тоя инжекцион е пълен боклук.
Карай на газ и не мисли за него, освен ако нямаш дебели нерви.
Него го познават мнозина, ама никой не се е оправил !
Осран е още на чертожната дъска.
Имам една щура идея, ама ще я посна след пробите!
баш де, регулира се така че при леко допиране на газта да изключи празния ход.
иначе виж колегата какво ти казва за оборотите .
Е тука вече ми говорите на китаиски,как се извършва този реглаж.
махаш буксата и закачаш на крачета 2 и 18 на тпс-а мултицет на съпротивление. трябва да покаже почти 0 ома и при съвсем леко бутване на педала на газта трябва да покаже безкрайност. двигателя изгасен трябва да е. ако тпс-а се държи различно, разхлабваш 2-те винтчета и го завърташ така че да се получи това нещо. после го стягаш и закачаш мултицета на крачета 3 и 18 , трябва да даде безкрайност и когато ъгълът на дроселовата клапа мине 60 градуса - тоест 2/3 от хода си , трябва да даде 0 ома.
това е за джетроник, някой с друг инжекцион да не си върти тпс-а така щото ще стане мазало.
утре ще си поиграя с него и ако няма резултат,плащам на Колев газта до Ловеч и така бирата от мен и не само на него(за бирата)
Така резултата е 1:0 за мен.
На колата това беше така разместено че незнам как е палила на бенз,направил съм му настроики по указанията на Колев,работата стана както тои ми каза да е жив и здрав колата си показа такива ниски обороти както никога до сега.
Но проблема с лошото и почти не възможното палене когато е загряла си остават,отскоро се замислям за лоша центровка реших да погледна делкото ама нанаиси немога да го завъртя на никаде.Кажете как се прави центровка на това делко
Никак.Там не барай.По-скоро си виж въздушния филтър и датчика за температура на антифриза. Намира се на дясната глава.Тоя с двете крачета.Другия с едното е за уреда на таблото.Провери и да не ти е скъсан маншона от дебитомера до дросела. Виж си и свещите!
За сега, това се сещам.
маншона днес го гледах няма поражения,свещите-имам известни съмнения за тях,кокво имаш в предвид "погледни си датчика на антифриза" ако е този от предната част на дясната глава съм му почистил крачетата с шкурка и сложих контактен спреи,пробвах и с филтър и без него пародията е същата.
Имал си подмяна на седаки помня я ми кажи на 145 пасват ли без преправянки
Стават,но трябва да свалиш шейната от твоите, да махнеш старите и става филм.Ако не си добър с метъра, шлайфа и електрожена.....
Играх си около2-3 часа, при положение, че знаех точно как да го направя.
Ако искаш ще ги снимам , как стават
абе то се прави центровка ама трябва стробоскоп иначе нищо няма да стане. по добре първо провери датчика за температура на въздуха и тоя за антифриза.
малко тъп въпрос ама каде се намират тея датчици,че в тая какафония под капака се ошашавих
valentino
06-06-2010, 19:12
Колега Колев прости ми за невежеството ми ще ми обясниш ли що е то стробоскоп? Предварително благодаря:-|
Газоразрядна лампа, дето светка в такт с искрата.Толкова е бърза, че имаш чувството, че маховика е спрял и гледаш къде точно хвърля искрата.
Полезен уред за центроване на стари бараки!:rtfm:
колега, ти смени ли палеца и дистрибуторната капачка с нови. това ти го казвам щото тука една астра моно правеше следния проблем- като загрее и когато и скимне ,падат и оборотите клати,глъхне и след това гасне, после пали когато тя си реши. човека потроши 300 лева за датчици помпи и ултразвук докато най-накрая го завлачих в магазина да си купи нова капачка.
сега ще ти кажа и двата датчика как да ги провериш.
значи на първата картинка стрелката е предницата на двигателя. 1 са плочките между колектора и главите. 4 е датчика за температура на антифриза за инжекциона който трябва да измериш. гледаш таблицата от втората картинка, при студен двигател и изгасен махаш кабела и мериш на датчика на съпротивление. в зависимост от температурата варира и съпротивлението при 20 градуса трябва да покаже около 2,5 килоома. връщаш кабела и палиш колата докато стигне 80 градуса, гасиш и махаш кабела, тук е малко шибано вече за мерене, но трябва да покаже около 300 ома т.е. 0,3 килоома. ако има голяма разлика от тия стойности - за смяна е.
другия датчик за температура на въздуха е в самия дебитомер, така че може да го оставиш за сега, влиянието от него е доста по-малко.
Колев, тия 20 градуса ги приемаме за студен двигател, нали ?
Колев сменил съм палеца,капачката е почти нова то си личи (явно ченгетета са я сменили от зор).Този датчик изобщо не знаех че го има,още утре ще го проверя.
За нещастие бензиновата помпа.....почина.Намерих от БМВ 318и 87г. кажете дали става и тя е външна.
Колев сменил съм палеца,капачката е почти нова то си личи (явно ченгетета са я сменили от зор).Този датчик изобщо не знаех че го има,още утре ще го проверя.
За нещастие бензиновата помпа.....почина.Намерих от БМВ 318и 87г. кажете дали става и тя е външна.
Става!
По принцип става от всички подобни инжекциони, освен ако не е някое тунинговано чудовище и изисква повече дебит!
Колев, тия 20 градуса ги приемаме за студен двигател, нали ?
ами да. температурата на антифриза сега трябва да е колкото на черно море :spiteful:. идеята е да се измери в колкото се може по-широка граница. те тия датчици дават доста голямо отклонение по принцип още като са нови. ако колата е карана само с вода, твърде вероятно е да е капут.
Не можах да проверя датчика че пустата газова ми прави проблеми тея буренца ми скъсаха нервите :angry1: опускат и това е.Някои би ли ми постнал снимка от каде е наи добре да се пусне газта на мотора с Джетроника.
не знам какви са тия буренца, но за газта ти трябва смесителна плочка между дросела и дебитомера и изпарител за да може да се дозира сместа + още няколко неща.
Бурета казвам на месинговите рингове 6 и 8 мм които се сплескват около медната тръба,изпуска ми от входа на газовия клапан.
Срежи и опресни тръбичката и сложи ново биренце!
Пардон!
Буренце:drunk:
колега 2 пъти рязах трабата с ножовката заглаждам с пилата ново буре и пак ядец почвам да се съмнявам в леглото на клапана,забелязах че издиша между трабата и гаиката.Трабата,гаиката и бурета нови 6 мм
Значи е сцепено леглото или резбата!
Е това дет го казваш ми намирисва на нов клапан,днес го свалям за оглед та ще видим
калпави "биренца" хе хе ,оправени с нови.Имам едно въпросче което маи не е за тука ама е тясно свързано с колата,та не трябва ли от изхода на газовия клапан газта да излиза под течна форма и да влиза такава в изпарителя.
калпави "биренца" хе хе ,оправени с нови.Имам едно въпросче което маи не е за тука ама е тясно свързано с колата,та не трябва ли от изхода на газовия клапан газта да излиза под течна форма и да влиза такава в изпарителя.
Трябва!:thumbup:
значи трябва да си настроя бутилката така че да засмуква газ от дъното предполагам.
Мордохи ти газифицира ли я вече.
нищо такова не трябва да правиш.
? защо ? не трявбва ли бутилката да е на 30 до 45 градуса за да смуче газ сондата или аз се бъркам нещо.
на 40л бутилка имаше към 10л газ след корекция всичко си е както трябва.Сега изпарителя ме ядосва ама това е друга работа
бутилката се завърта на градусите оказани за модела сонда. може да е 0 може и 90 да е. поплавъка трябва да работи коректно.
Моята бутилка е руска и няма поплавък има само сонда,и работи наи добре когато отвора на бутилката е нагоре"странно но факт"-все пак да не забравяме че е руска,а те руснаците са способни на всичко.
Като не е много студено съм забелязал, че дори и да не засмуква от дъното, газта и в газообразна форма си стига на мотора.Явно е в предтечна ваза, тоест достатъчно наситена. като простотия звучи, но съм го изпитал на гърба си. Има значение, дали е до долу в бутилката, когато я дъниш яко на магистрала със 150-160( говоря за 1.4) Тогава се усеща. Повече от 145 км/ч не потдържа.
Разбира се, при мене има още една особеност, добавена с любезното съдействие на Аудио Клуб БГ.
Огромен усилвател РоадЕкстрим, който е лепнат за бутилката.
Така, че както и да е сондата, газта се изсмуква до дупка.
За тебе е най-добре да изпразниш бутилката от газ, да я отвориш и сам да си регулираш сондата, както и положението на бутилката!
каде е по добре да се пусне газта преди деботомера или след........или друго
по принцип правилното е да е след дебитомера. така той ще мери само постъпващия въздух, клапата му няма да играе хоро заради завихрянето от плочката и няма да се цапа датчика за температура на въздуха от газта. не е лошо да пуснеш едно вакумно маркуче от изпарителя до дебитомера, това ще неутрализира влиянието на клапата му и влиянието на въздушния филтър.
Kолев това не го разбрах "не е лошо да пуснеш едно вакумно маркуче от изпарителя до дебитомера",плочката съм я сложил точно след дебитомера,но колата нещо не ми харесва
тука в деветия пост съм писал как става
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47982
ако не може да го разбереш, дай снимки на изпарителя и плочката с дебитомера да ти отбележа.
С големи мъки и пак неможах да я подкарам на газ и това е, ремонтирахме изпарителя при газаджия,сложих нови свещи Денсо и немога да я подкарам да роботи на газ като хората и това е,трудно пали ако запали поддържа високи обороти ниски никакви,падне ли под средни обороти гасне като отсечена.
Даваите акъли че побеснях с тая кола вече.
Монтирал съм плочката(кръгла) на изхода на дебитомера,незнам там дали е добре.
какъв е изпарителя. на бензин работи ли нормално на празен ход, като включиш консуматори падат ли оборотите на празен ход или се държат стабилно. по правило винаги се пали на бензин.
изпарителя е Ловато вакум,изгоря ми помпата чакам си другата но както писах преди като позагрее на бензин почва да фъфли мотора,по принцип докато е студена работи добре на ниски обороти на бензин.За консуматори не съм забелязъл,как са оборотите
на вакумния изпарител може да сложиш стартов обогатител ако нямаш. вакумчето вързал ли си го добре , плочката ти каква е. я нащракай най-добре с фотоапарата да видим какво става.
Огледай хубаво, ама много хубаво, че ми мирише на спукан въздуховод или нещо такова.Провери пак,как са зацепени ремъците!Обърни внимание и на сервото, че и там е дебел маркуча!
като казахте машинката за празен ход, провери от къде взима въздух, трябва да взима след плочката на газта. ако е просто откачен маркуча, на газ няма да имаш празен ход изобщо.
колата я подкарах на газ "виновника" е бил дебитомера не е допускал достатъчно кислород към мотора на газ,сега е малко с "позаклещена клапа" и работи добре,остават вече финните настроика и готово че на колата малко бавно им падат оборотите и незнам дали е много въздуха или от друго.Мордихи огледал съм по голямата част от маркучите слава богу за сега са здрави.
И една снимка
значи варианта за проблема е следния- клапата на дебитомера ограничава въздуха което пък създава сериозен вакум на плочката и влиза доста газ в двигателя. ти за да компенсираш това си отворил дебитомера и си навъртял почти до края винта на чувствителността на изпарителя което обаче го прави муден. ако е така , трябва да прокараш едно вакумно маркуче от външната камера на изпарителя до между плочката и дебитомера както ти писах по горе. дай снимки на коша да ти отбележа.
да Колев тука си прав,за да държи някакви обороти съм навил болта на изпарителя почти до краи,клапата на дебитомера съм я фиксирал на полу отворено положение,И с това колата горе долу върви.Пали като руснак само като я почерпя и тн и тн.И ми се струва че бая бързо подръпва газта от бутилката
купуваш от магазин за АГУ части 2 щуцера за вакум - 4,5мм мисля че се водят и са с резба от едната страна. сваляш капака на изпарителя 1 и му запушваш всички дупки. слагаш единия щуцер колкото се може по в средата на капака. втория щуцер трябва да го сложиш някъде между клапата на дебитомера и плочката на газта. ако няма място,може да разпробиеш корпуса на дебитомера ако има начин. връзваш ги с един маркуч и настройваш наново изпаритеря.
ще бъде направено тези дни,а за разхода колко трябва да е средно на газ и трябва ли да отворя клапата на дебитомера колкото може повече или да я оставя на половина
като го направиш това, дебитомера си го връщаш както си е заводски, той няма да оказва ефект на изпарителя вече. щуцерите мисля се водеха 4,5 вътрешен и 6 външен диаметър.за разхода много зависи, мисля че е нормално 7-9 магистрално 12-14 градско без да е задушена колата. гледам че едната ти лула на високоволтовия кабел е с пръсната изолация, да знаеш че ще береш ядове с нея.
предприел съм деиствия за лулата,другия вакум на изпарителя си го оставям както си е нали а и колата пали само като я почерпя това редно ли е
ако изпарителя ти е вакумен, другото вакумче на колектора кара изпарителя да пусне газ само когато двигателя се върти,то то трябва да си стои. на тоя капак на изпарителя ако имаш в средата едно магнитче с 2 букси,това е стартов обогатител за това служи
да вакумен е изпарителя,колата я понагласих да върви доста добре, Колев още не съм изпълнил твоята препоръка за втория вакум но съм купил вс необходимо.
Сега ме е налегнал др проблем наречен "изпускателен колектор станал на решето",та мисълта ми е от какво мага да заместя колектор и от какви коли дали става от 145,146 или само от 33 с моя мотор
Аз имам един изпускателен, но е от 1.5.... цялата генерация ми остана от спринта. Ще ти свърши ли работа?
Колега нямам си на представа аз за това попитах тука ама за сега няма резултат,ако не ти е проблем пусни една снимка да го видя какво представлява
закарал съм всичко на вилата, че там имам гараж, нямам като как да го снимам....
Нека някой каже дали от 1.5 ще стане на 1.7... ?
mitaka_cs
30-06-2010, 12:40
закарал съм всичко на вилата, че там имам гараж, нямам като как да го снимам....
Нека някой каже дали от 1.5 ще стане на 1.7... ?
Изпускателните портове на всички 8 клапанови глави са еднакви, с еднакви гарнитури са, значи колекторът от спринта ще се върже на 1.7
Не знам обаче назад дали нямат разлики...
от 145 няма да стане. за 33-ките има няколко варианта на колектора. ето тука може да ги видиш по номера
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=5&make=ALFA+ROMEO&model=33&body=&cartype=&fuel=B
Значи за да те ориентирам, моят вариант е със скобата, между колектора и средното гърне, влиза тръба в тръба и изглежда по същият начин като от линка в постa на kolev
до колкото гледам моето е като предпоследната картинка без катализатора
Колев би ли ми обяснил,колата вдига оборота на празен ход по инерция с по висока скорост на газ
я обясни по-подробно , засилваш я, пускаш неутрална и оборотите ти скачат ли и до колко. какво си направил по газовата.
по газовата не съм правил нищо,освен както си е заводско, нямам смелост да разпробия дебитомера(ще търся счупен).
Правилно си разбрал по инерция на неутрална вдига оборотите почти двоинокогато карам с над 60-70 км
това се получава щото въздуха се набива във филтъра. за да го оправиш или трябва маркуча на филтъра да го обърнеш назад така че да смуче въздух не срещу движението или да направиш номера който ти казах и така би трябвало да си бетонираш оборотите и да не подпираш клапата на дебитомера. него не е нужно да го дупчиш, може да сложиш един фланец от пвц тръба или маркуч между него и плочката и там да хакнеш щуцера.
момчета маи ми се струва че не е нормално разхода да е 18,20 на 100 газ при нормално градско каране(па то и Ловеч е едно градско)
Това не е разход, а разсипия! Има нещо сбъркано в тая кола!
---------- Post added at 03:45 ---------- Previous post was at 03:42 ----------
[/COLOR]е ти ме уби,а колата върви доста добре на газ само малко придърпва докато поеме в ниските обороти и това е ,и газта намалях драстично от кранчетата и все тая малко подобрение 16на100.Даите идея от каде да почна с проверките.
Сменено:свещи,кабели,палец,ремонт изпарител.
тоя разход колега идва вероятно от високата латентност на изпарителя ти, която пък се получава от ниската чувствителност защото си натегнал много винта на самия изпарител. него пък си го навъртял много заради дебитомера. тука вече се въртиш в кръг - при натегнат винт колата не отговаря рязко при форсиране и разхода ти е висок, като го развиеш, колата се дави заради силния вакум и разхода ти е висок. имаш 3 варианта - да пробваш с модификацията която ти казах, да пробваш да изместиш плочката преди дебитомера но тогава при рязко подаване и отнемане на газта може да се получи детонация и дебитомера ти е аут и 3-тия вариант - да пробваш с друг изпарител.
и 4 вариант да доидеш до Ловеч като имаш път и да я погледнеш и да се налокаме с бира,и на последно място вариант 5 -------клечка кибрит.
Според теб кои е наи удачния вариант,и имали начин да им направя настроиките от начало на изпарителя.
Иначе колата работи наи добре когато винта е някаде по средата или малко към развито,но разхода
евтиното не винаги излиза по-евтино ... трябваше да си я направиш да върви на бензин и да не се занимаваш с тая газ
виж, 4-ти вариант най-много ми харесва ама моята половинка едва ли ще го одобри :tooth:
пробвай да сложиш едно късо парче маркуч или тръба между дебитомера и плочката, за да не го дупчиш и на него сложи щуцера както съм ти казал. настройките на изпарителя ще са тотално различни, врътката на чувствителността ще трябва да се развие почти до край.
Колев, на където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Примами половинката си с нещо и иди и оправи колата на колегата, щото милия си няма и идея от това, което му говориш!
Аз съм работил моята половинка на тая тема, първия път се намръщи, но после и хареса!
Важното е, каква стръв ще и подадеш!
Мордохи аз за идея си имам,все пак съм инженер,ами маи тая кола толкова ще си похарчва,в момента съм я направил да отлита,180 ги прави от воле.
Ама то маи кефа и икономията не се вързват.А тои Колев да не се ослушва ами да си направи един травел до Ловеч,то на колата маината му да се запознаем и да пием по една Ловешка бира няколко пъти,па кои ще кара на обратно НЕЗНАМ.
Няма да похарчва толкова, ако я пипне някой по-патил, щото и Алфи си дънеше със 180, но при ръчкане не дигаше над 10 разхода, а беше 1.4.
На Ренетка такава газова съм и спретнал, че ако ме видят от Рено, ще ме съдят за гавра, а газаджиите ще ме обявят за луд, но важен е резултата.
Все пак, за нас кардиналното решение е - инжекцион от 1.6 и ще се спасим от куп простотии.
разкажи ми малко повече за този инж. от 1.6 ако обичаш
Същия е, като на 1.4 - Магнет Марели.Има незначителни разлики, главно в МАП сензора и ТПС.
Важното е, че няма делко и тъп дебитомер.
абе той мап-а май има същите изходни стойности, но бубината е различна, при 1,6 модула с транзисторите е вътре в нея и ламбда сондата е различна.
Е сега няма да сменям цялата смукателна и запалителна уредба я ,сигурно има и др начини за по добър разход.Някъкви наблюдения върху изпарител ВОЛТРАН
волтран е турско копие на ловато . по принцип са еднакви, но има доста недоволни от волтраните от към разход, естествено има и доволни. най-добре заложи на ловато или брц, може и употребявано с един ремонтен комплект и си в джаза.
аз в момента съм така с Ловато вакуум,мамчета на някои да му се намират пласмасовите щипки за захващане на декоративните прагове много съм на зор за тях
Морти, набутали сме се с тия мотори!Това е положението! Днеска посглобих Катъра и пообиколих града.Сипах му 8 литра на абсолютно празен резервоар.Минах около 35-40 километра, като само един път го сръчках. Отрязах много добре една калибра на един приятел, но общо взето си карах нормално. Започна накрая да ми посветва лампата за бензина, което не ми се струва съвсем нормално. открих и други два кусура.Чисто новия съединител , претриса, а не го ли вкарам в обороти, мотора захлъхва.Все едно си потеглям на 2-ра. После се пооправя, ама явно ще следва: мАтора на двора и тн.
Тоя инжекцион е пълен боклук и изобщо не е за тоя мотор.
Сега разбирам, защо Боби, все казва, че карбураторите са по-добре. Явно знае нещо повече по въпроса.
Значи като говориш за проблемите все едно си карал моята кола и говориш за нея,ама 1 към 1.А за матора на двора ме интересува какво ти е мерако на сърце.Даи малко инфо да го подпуквам и аз че маи знам на едно място 2 крабчета(не морски хе хе)стоят кротко и чакат някои да ги напълни с бензин или газ.Ама па като влезе в оборот малиии,ти си знаеш.
ЕИ И СЕ МОЛЕТЕ СИЛНО ЧЕ ТРЪГВАМ НА МОРЕ С АЛФАТА,че ще са ми нужни бая молитви маи.
firedragon
15-07-2010, 13:21
Ако закъсаш някъде по Бургас и ти трябва помощ звънни 0894811183 - Тодор,имам някоя и друга останала част за 33,макар и за 16в пък и имам инструменти и някое и друго познание за тая гад :asthanos:
за глъхненето на бензин, пробвайте да сложите нови главни релета за инжекциона. иначе на боксера АГУ-то му се отразява доста добре на вървежа в ниските обороти.
Морти, ша са молим брат :lol_sign:
То е ясно какво!
Сет гарнитури, сегменти и най-малко биелни лагери.
Оправяне на клапани, водачи и повдигачи; лек хонинг на цилиндрите и нови сегменти.Махане на тоя маховик и слагане на такъв със зъби за импулсен датчик.
После хващам един приятел, който има инжекцион от 1.6 от 145, даже цял мотор и с уговорки и други убеждения-ще му го отмъкна.
Резервния вариянт е с карбове.Не ми харесва само момента с тъпия Бош.
И да качиш снимки от морето!
To снимки ще има ,ако не мине котка път.
някои да познаива нещо за генератора защо зарежда на 13волта
mitaka_cs
18-07-2010, 20:42
някои да познаива нещо за генератора защо зарежда на 13волта
Защото е праисторически...като моя на Ланчата.
При мен зарежда на 14 V, но като се появят малко консуматори умира. Сменяй! Поне при теб е на лесно и видно място!
от каква кола мога да взаимствам генератор
firedragon
19-07-2010, 13:41
145/146 боксер,ама има преправяне не захващането не е ръг и тръг.Потърси из форума имаше цяла тема за генераторите.
Ще ти го снимам, как се преправя леко. Идентичен е и тоя от Лад 2110. Порови се малко в по-старите теми на рздела. Там го описах бая изчерпателно.Ефекта е много добър!
Намерих ти темата,прав си бая е изчерпателна,поразбрах бая неща.Чакам снимка и обяснение за подобрението, а за Лада 2110 това са новите лади така ли.И ето една снимка с повечко консуматори които са само заводски,нищо странично + фарове като свещи.
Намерих ти темата,прав си бая е изчерпателна,поразбрах бая неща.Чакам снимка и обяснение за подобрението, а за Лада 2110 това са новите лади така ли.И ето една снимка с повечко консуматори които са само заводски,нищо странично + фарове като свещи.
Това на празен ход или в обороти? Аз например си сложих от 145/146 боксер. Там алтернатора, макар и Бош е 80А , доста по силен от на 33-ката.
Ето и снимка как седи: http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=47510&d=1274019489
Този алтернатор го взех 2-ра ръка за 30 лв.
днес намерих един от Опел Кадет апсолютно като моя на вид 1към 1,даже си помислих че е от алфа,ама не е,пак е на Бош.Дали е единтично производство на Бош както за алфа така и за опел,демек с същите аномалии.
Еи намали Алфисти в тоя пуст Ловеч да почешем езици еи
п.с. до Мордохи
В темата за алтернаторите спорихте с един колега че неговото реле при загряване му пада волтажа,е моето е така и то.Тази сутрин при напулно студен мотор 13.6 волта,само докато загря до 80 градуса забелязах как ел.стаклата станаха "мудни",проверка 12.4 волта.Наистина и аз нямам обяснение.Генератора е Бош 65А
днес намерих един от Опел Кадет апсолютно като моя на вид 1към 1,даже си помислих че е от алфа,ама не е,пак е на Бош.Дали е единтично производство на Бош както за алфа така и за опел,демек с същите аномалии.
Еи намали Алфисти в тоя пуст Ловеч да почешем езици еи
п.с. до Мордохи
В темата за алтернаторите спорихте с един колега че неговото реле при загряване му пада волтажа,е моето е така и то.Тази сутрин при напулно студен мотор 13.6 волта,само докато загря до 80 градуса забелязах как ел.стаклата станаха "мудни",проверка 12.4 волта.Наистина и аз нямам обяснение.Генератора е Бош 65А
Не е от регулатора, а от диодите!
Като го казах първия път, щяха да ме разпънат на кръст, ама....
Значи на старите генератори, диодите са селенови, а не силициеви. Като загреят си повишават вътрешното съпротивление и тока и напрежението им пада.Освен това стареят и си променят параметрите. Във същия корпус, но със силициеви диоди, тия генератори се държат доста прилично.На Стефчо е такъв.
Решението е новия модел, 80 А от 145/6. С малък флекс и обтегач, май беше от голф се преправя много лесно.Само сменяш шайбата и обтегача го слагаш на следващия болт.
Като го сложа на катъра, ще посна снимки.
Още ме ядосва, че не ще да потегля, както аз искам.
Компресията е задоволителна, свещи и кабели са ок, но има още нещо, дето ми къса нервите!
аз па казвам че е от регулатора и по точно от един ценер диод в него. ша са борим ли или да жулнем по една студена бира :cheers:
а аз от кога та карам да се разходиш до Ловеч за по бира,ма ти не та не,е стои си там тогава аз от морето мога и да мина.Прохода Хаимбоаз дали е отворен.
принципно е отворен.
тая вечер ще има драми, ще дърпаме на брата 33-ката че се уморила. верно ли не ги искат тия 33-ки даже в моргата :hehe:
Незнам защо но като чуя думата "флекс" и ми я еяно че нещата не отиват на добре.Кажими ако имаш наблюдение върху генераторите на Опел които са досущ като нашите,дали и проблемите са като нашите или немците са го решили за тях си за да ни се смеят на Алфите после.
принципно е отворен.
тая вечер ще има драми, ще дърпаме на брата 33-ката че се уморила. верно ли не ги искат тия 33-ки даже в моргата :hehe:
Кви простотии дрънкаш, бе!
Аз те имам за пример, а ти..
Какво и е на каляската на Данчо!
Ся , ако трябва едно рамо или цяло дупе- насреща съм, ама...
споко, вечерта отиваме пък тя си починала , оздравяла и сама запали от първия път. даже и ток не сме и давали. :tooth:
пък той през деня се счупил да я бута по баирите .
ха ха те имат навика да се правят на умрели и после-бум изненада,е как да не ги обичаш тези коли
Здравеите отново,малко прекратяване за моренце и пак съм тук.И да си призная колата ме ИЗНЕНАДА И ВПЕЧАТЛИ невероятно с без проблемнното си поведение на пътя,разхода от 8,5 газ с 4 човека + 2 полвинки(деца)и тотално пълен багажник средна скорост 100км.
Забелязах и клубно присъствие на Приморско но така и не се видяхме за по бира.
Здравеите отново,малко прекратяване за моренце и пак съм тук.И да си призная колата ме ИЗНЕНАДА И ВПЕЧАТЛИ невероятно с без проблемнното си поведение на пътя,разхода от 8,5 газ с 4 човека + 2 полвинки(деца)и тотално пълен багажник средна скорост 100км.
Забелязах и клубно присъствие на Приморско но така и не се видяхме за по бира.
Ха така!
Нашите кошници по-принцип са си за дълъг път и само газ! Там им е силата!
Как така не се събрахте бе маскари! Лепни му една бележка на джама или паркирай пред него и поне ще те поздрави на родата!
мина ми през акъла,ама аиде викам тоя път му 'прощавам',наи интересното е си стоя на тераската на квартирката и обезглавявам поредната бирка и хоп 2ма момци с една добра 166 спират и заоглеждват колата,голямо гледане,голямо коментиране,колата потегля и оп тя Словашка.
Абе какво да ви кажа лудница,ама 33 още позбирва погледите на ората да знаите това е факт
Някои от тукашната секта 33 дали ще ходи с бабата си до Хасково ?
Надявам се да се събереме, въпреки, че точно сега имам много яки проблеми.
Все пак си мисля, че е е допустимо да дойдеш дори и с друга кола.
Важното е да пишеш, че е маскирана 33-ка
важното е да сме там и да покажеме, че сме живи!
Бобо да си яде ташаците, а Боби 33. Нео и останалите пичове ще помагат! Лиско с чираците ще дадат своя принос!
Значи да стягам 33ката за преходи и да отлитаме от Ловеч е малко далечко ама ..........наиси,Стягам и палатката,барбекюто,бирата,мерака и др.
Мордохи там е шанса да се сберем и запознаем все 33
тоя раздел 33 маи позамря нещо
По скоро в момента всеки се чуди как да накара дъртия си котур да стигне до хасково!!!!!:tooth:
Аз първо съм на Калояново на 27-ми, после вече на феста отделно.....:tequilla:
е опитваме се да ама аз немога да я паля на бензин.незнам защо,та няма да има Хасково
Спокоино колега кажи какво става!!!Нали знаеш!!!
Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....:tooth:
това с бензина ми е познато
описах с някакъв полусмислен текст в моята си тема
някои може ли да каже от каква кола са тези джанти на тях пише 82година,14ки са маи от някои Абарт и дали ще станат на 33ката
ужасни са, това мога да кажа
на живо са по добре,па и за 80лв
ще ти го повторя - ужасни са, не си го причинявай на колата
mitaka_cs
18-08-2010, 17:05
На мен ми харесват. Виж само да не влизат много навътре в калниците...
На Ритмо съм ги виждал и са екстра!
Ако можеш пусни някоя снимка, да видим как стоят на 33.
ауу наистина са ужасни, не че моите са по хубави:smile:
И според мен са грознички. Все пак са Фиат и е напълно нормално. Във всички времена фабричните джанти на Фиат са по-грозни в пъти спрямо тези на Алфа.
А ако опира само до цената, във Фиат форума дълго се продаваха 15-ки от Марея на 6 спици, които са направо красиви спрямо тези.
mitaka_cs
18-08-2010, 22:21
Аз пък харесвам дърти (13"-14") джанти тип макара:devil2:
Като видя някоя лъскава немска 17-ка с два пръста гума за 3 бона като по беемветата и ми се драйфа.
Пълен кич е просто...като силиконовите цици...
Единственото им хубаво е опцията за големи дискове...
...................
.........
....
.
Ей тези всичките ми харесват:
http://img200.imageshack.us/img200/8036/84996216.jpg
..........Единственото им хубаво е опцията за големи дискове......[/IMG]
И не само. С големи джанти и ниски гуми се завива. В обратния вариант - не.
Направо ме отказахте,ама тря да си търся някви че карам с голфови и не ми харесва как се захващат за главината,някои ако има нещо по народно 14 да се обажда.
rasho 33 imola
19-08-2010, 17:56
някои ако има нещо по народно 14 да се обажда.
Имам,довечера ще ти пратя актуални снимки.Модела е този
Здравейте!
Искам да попитам как мога да пусна обява за продажба на една 33ка
Не мога да намеря бутончето за нова тема ... :S
Благодаря предварително :)
Здравейте!
Искам да попитам как мога да пусна обява за продажба на една 33ка
Не мога да намеря бутончето за нова тема ... :S
Благодаря предварително :)
Отиваш в раздела Купува/Продава -> Продава -> Автомобили -> и в ляво преди да започнат темите - Нова тема
Нещат май да ми публикуват обявата. Какви са изискванията ?
Не изключвам варианта да не съм направил нещо както трябва ...
Някой ако може да помогне ще съм благодарен ... :)
Нещат май да ми публикуват обявата. Какви са изискванията ?
Не изключвам варианта да не съм направил нещо както трябва ...
Някой ако може да помогне ще съм благодарен ... :)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=3102
Някои да познаива за какво са тези буксички,дали са за климатичето или ?
Така ми стоят празни и тая широката черната и тя.Аиде и една снимка от моренцето
Kris ти имаш ли го този съд за фреона с тези букси или е от др. модел
Kris ти имаш ли го този съд за фреона с тези букси или е от др. модел
климатичната инсталация на 33 е една и съща, както и жиците
незнам ама моите букси на разширителя не ми пасват и стоиката ми е по малка
На разширителя има една букса, която е за алфа контрол, както имаш и една свободна букса за ел. фарове отпред на фаровете.
Крис това с ел.фаровете не го разбрах,моите не са ел.Един маистор ми каза че буксите са като вдигне налягане компресора на климатика да включи вентилаторите,а другата не знае за какво е.
Даите ми номера и размера на ремъка на климатика ако го познаивате.
там на скобата стои един цилиндър черен. това е дехидрататора. на него е завит пресостат и за него са 2-те букси - за ниско и за високо налягане.
Е това ми звучи мноого истински,да ама на моя дехидратор буксите са едни а на колата са други,класика, а дехидратора е от 33.На снимката ги има бялата и червената букса са от колата,освен пресостата да е сменян с друг.Никои ли не знае размера на ремака за климата
и на брата 33-ката е така. сменяш буксите с някакви други. пресостата представлява 2 ключета. едната букса е за ключето което изключва компресора при достигане на високо налягане, другата при ниско налягане. като ти напълнят фреон, в сервиза ще разберат коя за къде е, няма проблем ако си ги разменил, нищо няма да стане. ориентацията на самите букси също няма значение.
за ремъка, ето тука има каталог
http://catalog2.markivauto.biz/Cat2k8Web/EnterCatalogAction.do?type=C
айде пълни го че то лятото ще свърши :smoke:
аз сега само го подготвям догодина ще го подпуквам
купувам термостат за 33 този затворения,работещ,а дали от 145/146 боксер става термостата някои запознат ли е
имам един термостат, не е нов и стопля бавничко ... ако искаш да ти го пращам
Няма проблем но нека да е след 20.09 ако може
твой е, кажи какво още ти трябва да го пратя с термостата
Крис,ако желаеш понеделник може да ми пратиш термостата и 1преден и 1 заден подкалник десни,благодаря предварително.Колко 33ки имаше на феста
мен ме нямаше Крис и него май значи 0.
не по снимките видях една 16ка маи червена ама е снимана далечко
rasho 33 imola
19-09-2010, 22:52
мен ме нямаше Крис и него май значи 0.
Имаше две 16-ки,червени едната комби а другата на Gosheto30v6 :naughty:
дайте некви снимки на гошето перманента
Здр. тая тема малко поизтина ама тя Алфата за малко да ми я стопли,вчера за малко да се запали и изгори до основи колицата.
Та какво стана: давам на контакт,паля,контакния ключ почна да пуши на поразия връщам контакта все тая колата стои на контакт и пуши все повече,в последния момент са сетих да дръпна буксата под кормилото на контактния,а тя пари не се пипа.
Резултата е че ключа е на дроб,колата оцеля като по чудо а аз съм щастлив че се случи в мое присъствие това.
Сега ако някои има кабела с пласмасовита врътка без секрета да се обажда,да я възтановявам.
Па ще черпим с ракия.
Първо огледай кабелите, защото е много възможно някоя мишка да ги е прояла. През контактния ключ не минава силов ток, а се включват релета. Освен, ако нямаш някое "подобрение".
подобрения нямам,ама сега като подам на стартер и ми се губи контакта и немога да запаля ту се губи и контакта та мисля да започна с зрав куплунг
Пак огледай кабелите, защото повечето отиват в таблото на бушоните при релетата. И нов да сложиш, няма да решиш проблема, ако не го изчистиш.
След оглед проблема е локализиран,проблема е в пеперудата зад контактния ключ стопила се е и тя е прекъснала веригата да не запаля другата инсталация,след оглед забелязах че там бая време е греяло но просто не съм му обърнал внимание.
Сега проблема е решен благодарение на Крис.
Пак проблемче 3 и 4 цилиндър са пълнят с вода,та дали мога да сваля главата без да свалям мотора.И някои ако има изостанали гарнитури за главата да дава оферти
Пак проблемче 3 и 4 цилиндър са пълнят с вода,та дали мога да сваля главата без да свалям мотора.И някои ако има изостанали гарнитури за главата да дава оферти
Много лесно си се сваля на място главата, гарнитурата в магазина е 12-15лв - направо си е без пари :coolio:
Много лесно си се сваля на място главата, гарнитурата в магазина е 12-15лв - направо си е без пари :coolio:
Надявам се да си му обяснил на лично как става тая работа, че ще оплеска всичко.
Всъщност, що не наточиш показалците и не обясниш, как точно става тая операция и какви са подводните камъни.
Накрая я тури горе, като важна, щото имаме всякакви глупости като важни, но тая ще е основа за много други ремонти!
Надявам се да си му обяснил на лично как става тая работа, че ще оплеска всичко.
Всъщност, що не наточиш показалците и не обясниш, как точно става тая операция и какви са подводните камъни.
Накрая я тури горе, като важна, щото имаме всякакви глупости като важни, но тая ще е основа за много други ремонти!
Ми ни ме е питал човека, инак ще му обясня. Ако има инструменти, нищо не може да го спре. При 16V e малко по-кофти операцията, но при 8V е супер лесно.
Ти обясни първо за 8в, щото я правих само веднъж тая операция и се проклех! Поясни и инструментите
да ще съм много благодарен на ВСЯКЪКВИ съвети за всичко по тая операция.Ред на ремонт,особенности,възможни грешки и т.н.Как да разбера дали главате е за шлаифане.
П.С.
За сефте ми е.Пишете не ме жалете
Не подсказвате,явно ще е на варианта проба-грешка.
Благодаря,утре я започвам
Не подсказвате,явно ще е на варианта проба-грешка.
Благодаря,утре я започвам
Какво точно да подсказваме?
Докарваш маховика на белези (примерно на 5-та предавка). Сваляш предния капак и решетката. Източваш антифриза откъм главато която ще правиш. Вадиш радиатора със водните съединения и откачаш кабелите за перката и датчика Сваляш обслужващите ремъци. Махаш ангренажния капак. Отхлабяш и махаш ангренажният ремък а след това ролката/ите.
Дотук добре. Следва моят въпрос: Последно на 8V или на 16V мотор ще сваляш глава? С какви инструменти разполагаш? Занимавал ли си се с монтьорска работа? Знаеш ли къде са белезите на боксерите?
Колата е 1.7 8в мотор,свалям лява глава,разполагам с инструменти намам само динамометричен ключ,за сефте правя тази операция.Имам Аутодата.
Главата е свалена но гарнитурата е цяла,не е продухана та това ме навежда на мисълта че имам проблеми с главата(не моита а на колата),вода в маслото няма но и двата цилиндъра са боядисани в ръждиво.
Опита подсказва, че е от гарнитурата.
Изчистваш до блясък блока, като много внимаваш за стари парчета от гарнитура.Говоря за предишната, а не тая, която сваляш сега.
Минаваш с едра шкурка и където не лъсва веднага, минаваш с левие от макетно ношче и остъргваш или по-точно отлепваш остатъците. Това е много, ама много важно, защото може да е причината за сдуханата гарнитура. На пръв поглед може и да ти изглежда здрава, но...
Главата я почисти по същия начин, но много внимавай с остри инструменти, да не я нараниш. Алуминия е мек материал.
Дали е крива!?
Едва ли!
Все пак може да пробваш с голям шублер или каквото имаш, но да е обсолютно право. След като я почистиш го слагаш напреко, надлъжно и по диагоналите. Добре е да гледаш от едната страна, а от другата да включиш лампа или фенерче. Така най-добре ще видиш, дали е крива. По принцип тия глави са малки и не се кривят лесно.
Ако имаш съмнение е добре да я дадеш на шлайфист, но правилото гласи, че трябва да шлайфаш и другата на същия размер, независимо дали има или няма нужда.
Ако е много малко, например 0.05-0.1 мм, може и да не шлайфаш другата.
И помни!
Чистота и търкане до побъркване!
Малко повече търкане ще ти спести много псувни и главоболия!
JORDANGT
28-10-2010, 21:32
Пришлайфай си и клапаните с паста и смени гумичките(4лв.)За всеки случай си смени и гарнитурката на фланеца на всукателният колектор(и от там минава вода!!!)+ гарнитурата на капака на клапаните(една такава найлонова).После за зацепването питай,че белези по маховика колкото щеш ама само един(Т) е верният.Ааа забравих и семеринга на разпределителният вал.Цилиндрите почисти със Scoch brite 3M(може да ползваш и твърдото на гъба за миене на чинии) и WD40 и след това мажи веднага с масло за да не ръждяса пак от влажното време.
Ето малко резултати,преди и след това.Направи ми впечатление че м/у цилиндрите няма отвор за воден канал както на главата,това нормално ли е и на блока има означение за година "87"
mitaka_cs
29-10-2010, 18:07
Ето малко резултати,преди и след това.Направи ми впечатление че м/у цилиндрите няма отвор за воден канал както на главата,това нормално ли е и на блока има означение за година "87"
Това означение "87" на блока значи, че си с цилиндри 87 mm, има го само на 1.7 блоковете;)
За водната риза не се притеснявай. Така са 8-клапановите глави. От горната страна на блока, между цилиндрите, има два отвора, но на 8v главите липсват.
Изключение правят 16-клапановите глави, които имат такива отвори, макар и по-малки от съответстващите на блока.
П.П: Главите с повечкото клапани много готини бе:drinking:
П.П: Главите с повечкото клапани много готини бе:drinking:
Хем готини, хем вървежни.
Утре сглабям,па каквото сабя покаже.
Утре сглабям,па каквото сабя покаже.
Слушай сега!
Ловеч не е на края на света!:paddle:
Както гледам си ме послушал и си я лъснал добре.
Проблема е , че е с дълбоки белези и е за шлайфане.
Явно останалите са по-пияни от мене сега или са по-кьорави от мене, което е невъзможно.
Ясно си личи, че е здухана гарнитурата.
Това обаче означава, че трябва да свалиш и другата и да ги шлайфаш и двете на една височина.
Има къде!:grandpa:
Няма да съжаляваш!
Значи 4 лева за нови гумички, яко биене по някой кьотук да отвориш и изчистиш повдигачите и шлайф на клапаните. Ако изпуска масло от подложните планки за валовете, шлайф и си много наред.
Не приемам извинения!
Ако си много притеснен, ще ти пратя 50 лева, както и 4-5 повдигача, ако са чак толкова сговнени( последната думичка, като реверанс на олд фокс) и чак тогава ще имаш здрав мотор!
Парите ще ми ги върнеш на сватбата на...:drinking:
на сватбата на Крис ли.
Според мен главата няма проблеми просто не я бях довършил и това са остатъци от старата гарнитура.
Добре утре отварям главата за основен ремонт,а до 50лв с тях купи захар за 2 вино аз така ще направя
Аз захар във виното не слагам, въпреки многото пишман винари, дето слагат мелнишко. Слушам Вируса, щото е спец по тия неща.
Иначе главата си е за шлайфане, а боя се и другата е на същото дередже.
Не визирам Крис!
Като изключим Боби, Питбула,Сцив и Вехтошара Джорди, всички останали келеши подлежите на задължителна брачна повинност. Двама кръшкат, говоря за Райдер и Зилата, ама знам , че имат други "задължения".
Ама няма да им се размине!:wow:
Очаквам наскоро една яка Алфа сватба.
Пиенето и мезето ще си го носим ние!
Важното е да стане!
Да се плоди племето!
Баси и простотиите ръся!:screwy:
Наздраве!:drinking:
Така колата е сглобена както му е реда и си бръмча из Ловеч,колата работи както никога до сега и им се кафя мнооо
Дай малко снимчици да я погледаме :)
Ами тя сега малко е поохърдана от към външен вид,скоро ще я поснимам малко.И за сега само тези ауспуси ми късат яко нервите-заварям до него пак дупка АМАН.
Ако искаш ще ти снимам моята генерация, тя е здрава, да видиш и ако ще ти свърши работа ще ти я дам.
На по предните страници май пак бяхме говорили, но съм забравил. :)
Ами ще погледна в някои каталог за ауспуси ти от какво са ти генерациите колега
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.