View Full Version : Страшно тропане на мотора след 5000 оборота!
Gandi_MC
28-11-2010, 21:59
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive:
Furious 155
28-11-2010, 22:12
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive: 8 клапановия мотор оригниално развърта до 6400 оборота, а над 7000 хич не е препоръчително, иначе :stretcher:.
Колкото до лампата на алтернатора, след 6000 май го има тоя ефект, ама от какво е имашпе тема на колега, но не се разбра.
Ако често е ходила до 8000, спокойно може да се е появило тропането в мотора оттам...
Gandi_MC
28-11-2010, 22:24
Не е ходила често до 8000 защото и сложих газова преди седмица преди това е карана само на бензин от жена!Колата е на 160000км (поне на табло)!Двигателя работи доста ритмично и не губи никаква мощност дори и когато почне да чука!В момента колата е с 15w40 Мобил!Не е издавала този звук преди,но го издава винаги и почва точно на 5000 оборота!
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive:
пиши на мама за пари !!
пиши на мама за пари !!
Или ново ДВГ с тия 8000 оборота. Аз поне имам скорошни спомени за високите обороти и ефекта е ЛОЛ ;)
Или ново ДВГ с тия 8000 оборота. Аз поне имам скорошни спомени за високите обороти и ефекта е ЛОЛ ;)
Нали :) , хем не беше на газ и с 15w40 :dyrvo_v_kenefa: ами с нормалните горива и масла за мотора, колегата незнам кво се чуди що тропа
Gandi_MC
28-11-2010, 23:08
Колеги колата е виждала един път 8000 оборота и то днес за 1 секунда!А това колега "Пиши на мама за пари" не можах да те разбера!Ако някой може да обясни за какво става на въпрос ОК!Ако не поне не се подигравайте!Попитах като човек!Ако някой е запознат с този проблем моля да ми обясни от къде идва!
alfonco147GTA
28-11-2010, 23:30
Колега да извиниш колегите, те просто са си такива, обичат да ръчкат особенно на такива теми, тропа ми мотора.....както ида е, потърси в технически раздел има няколко доказали се сервизи, обади се и попитай.
Ми вероятно буталта проверяват клапаните дали се затварят добре.
Освен тва вероятно газаджията ти е леко неграмотен и има и детонации.
don_pepone
29-11-2010, 07:42
даам а и с това 15/40 няма много мазане във високите обороти -както горе в главата ,така и в коляновият вал
mimouzunov
29-11-2010, 08:54
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive:
Явно имаш луфт в лагерите на алтернатора... Поне при мен се оказа това!!!След пълно проверяване на стария алтернатор само това се констатира като дефект!!!Нее голям луфта в задния лагер ,но светкането на лампата на тези високи обороти се оказа от там!!
Защо не пробваш да откачиш ремака на алтернатора и пак да я форсираш до 5000 да видиш без него дали ще го има пак странния звук?!
Furious 155
29-11-2010, 10:08
Защо не пробваш да откачиш ремака на алтернатора и пак да я форсираш до 5000 да видиш без него дали ще го има пак странния звук?!
и аз му пуснах тази муха, както и състоянието на веригата да се види! Ще пише пак той!
Gandi_MC
29-11-2010, 20:33
Колеги благодаря все пак за изчерпателните отговори!За хората който ги интересува какъв е бил проблема ще обясня!
Гадния неприятен метален звук е идвал от една ламарина,която се намира на задната част на стартера!Цялата паника от моя страна е била напразна!!!Благодаря много на колегите отново!!!!
juliano155
04-12-2010, 14:00
Късметлия.
А бе само ена ламарина....какво значат тук 8000 0б/м. :)))
Няма да се плашиш бате.. още е рано да роди, тука си трябва по голямо ръчкане:holiday2:
Gandi_MC
07-12-2010, 18:59
Благодаря!!!Мисля да мина на 10W40!Но все пак да попитам!Колата ми гори 15W40 няма ли проблема с горенето да се задълбочи с 10W40???Да кажа че досегашното масло е Мобил и е на 3000 км!!!
Благодаря!!!Мисля да мина на 10W40!Но все пак да попитам!Колата ми гори 15W40 няма ли проблема с горенето да се задълбочи с 10W40???Да кажа че досегашното масло е Мобил и е на 3000 км!!!
По принцип си горят нашите щайги, според мен няма да ти се вдигне харча, при работна температура маслата трябва да се държат еднакво, а 15/40 си е гъсто за зимата и студения старт ще е ... Все пак нека някой сериозно запознат с маслата си каже мнението. Лично аз бих си сложил 10/50 или 10/60, но цената е друга. Тогава съм убеден, че по-малко ще ти харчи.
Gandi_MC
07-12-2010, 20:12
Нормално ли е при запалване налягането на маслото да е 6 бара!А след като загрее да държи около 3.5 бара!При подаване на газ и каране с около 130 км да държи 5.5 бара!Моля споделете дали това е нормално???
Нормално ли е при запалване налягането на маслото да е 6 бара!А след като загрее да държи около 3.5 бара!При подаване на газ и каране с около 130 км да държи 5.5 бара!Моля споделете дали това е нормално???
Не.
С какво го мериш това налягане?
Колега, има си такава тема и въпросът е многократно разискван, ето я и нея:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=2484&highlight=%F2%E5%EC%EF%E5%F0%E0%F2%F3%F0%E0+%EC%E0 %F1%EB%EE
Gandi_MC
07-12-2010, 20:33
Благодаря мн!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.