Log in

View Full Version : Страшно тропане на мотора след 5000 оборота!



Gandi_MC
28-11-2010, 21:59
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive:

Furious 155
28-11-2010, 22:12
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive: 8 клапановия мотор оригниално развърта до 6400 оборота, а над 7000 хич не е препоръчително, иначе :stretcher:.
Колкото до лампата на алтернатора, след 6000 май го има тоя ефект, ама от какво е имашпе тема на колега, но не се разбра.
Ако често е ходила до 8000, спокойно може да се е появило тропането в мотора оттам...

Gandi_MC
28-11-2010, 22:24
Не е ходила често до 8000 защото и сложих газова преди седмица преди това е карана само на бензин от жена!Колата е на 160000км (поне на табло)!Двигателя работи доста ритмично и не губи никаква мощност дори и когато почне да чука!В момента колата е с 15w40 Мобил!Не е издавала този звук преди,но го издава винаги и почва точно на 5000 оборота!

toki4a
28-11-2010, 22:44
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive:

пиши на мама за пари !!

Pastora
28-11-2010, 22:56
пиши на мама за пари !!
Или ново ДВГ с тия 8000 оборота. Аз поне имам скорошни спомени за високите обороти и ефекта е ЛОЛ ;)

Tedo
28-11-2010, 22:58
Или ново ДВГ с тия 8000 оборота. Аз поне имам скорошни спомени за високите обороти и ефекта е ЛОЛ ;)

Нали :) , хем не беше на газ и с 15w40 :dyrvo_v_kenefa: ами с нормалните горива и масла за мотора, колегата незнам кво се чуди що тропа

Gandi_MC
28-11-2010, 23:08
Колеги колата е виждала един път 8000 оборота и то днес за 1 секунда!А това колега "Пиши на мама за пари" не можах да те разбера!Ако някой може да обясни за какво става на въпрос ОК!Ако не поне не се подигравайте!Попитах като човек!Ако някой е запознат с този проблем моля да ми обясни от къде идва!

alfonco147GTA
28-11-2010, 23:30
Колега да извиниш колегите, те просто са си такива, обичат да ръчкат особенно на такива теми, тропа ми мотора.....както ида е, потърси в технически раздел има няколко доказали се сервизи, обади се и попитай.

търтей
29-11-2010, 00:43
Ми вероятно буталта проверяват клапаните дали се затварят добре.
Освен тва вероятно газаджията ти е леко неграмотен и има и детонации.

don_pepone
29-11-2010, 07:42
даам а и с това 15/40 няма много мазане във високите обороти -както горе в главата ,така и в коляновият вал

mimouzunov
29-11-2010, 08:54
Здравейте карам Alfa 155 1.8ts 8v 1992!!!Проблема се появи преди два дни при загрял или студен двигател колата издава странен метален звук точно на 5000 оборота до 8000 и почва да свети лампата на акумулатора!Днес отворих капака на клапаните и ми се стори че веригата е малко хлабава!Кобилиците на двата разпределителни вала са в добро състояние!Проблема е че звука се чува от долната част на двигателя!Ако някой е запознат повече моля ви помогнете!
Благодаря предварително!!!:drive:

Явно имаш луфт в лагерите на алтернатора... Поне при мен се оказа това!!!След пълно проверяване на стария алтернатор само това се констатира като дефект!!!Нее голям луфта в задния лагер ,но светкането на лампата на тези високи обороти се оказа от там!!
Защо не пробваш да откачиш ремака на алтернатора и пак да я форсираш до 5000 да видиш без него дали ще го има пак странния звук?!

Furious 155
29-11-2010, 10:08
Защо не пробваш да откачиш ремака на алтернатора и пак да я форсираш до 5000 да видиш без него дали ще го има пак странния звук?!
и аз му пуснах тази муха, както и състоянието на веригата да се види! Ще пише пак той!

Gandi_MC
29-11-2010, 20:33
Колеги благодаря все пак за изчерпателните отговори!За хората който ги интересува какъв е бил проблема ще обясня!
Гадния неприятен метален звук е идвал от една ламарина,която се намира на задната част на стартера!Цялата паника от моя страна е била напразна!!!Благодаря много на колегите отново!!!!

juliano155
04-12-2010, 14:00
Късметлия.

Бобби
05-12-2010, 19:38
А бе само ена ламарина....какво значат тук 8000 0б/м. :)))
Няма да се плашиш бате.. още е рано да роди, тука си трябва по голямо ръчкане:holiday2:

Gandi_MC
07-12-2010, 18:59
Благодаря!!!Мисля да мина на 10W40!Но все пак да попитам!Колата ми гори 15W40 няма ли проблема с горенето да се задълбочи с 10W40???Да кажа че досегашното масло е Мобил и е на 3000 км!!!

Pastora
07-12-2010, 19:21
Благодаря!!!Мисля да мина на 10W40!Но все пак да попитам!Колата ми гори 15W40 няма ли проблема с горенето да се задълбочи с 10W40???Да кажа че досегашното масло е Мобил и е на 3000 км!!!
По принцип си горят нашите щайги, според мен няма да ти се вдигне харча, при работна температура маслата трябва да се държат еднакво, а 15/40 си е гъсто за зимата и студения старт ще е ... Все пак нека някой сериозно запознат с маслата си каже мнението. Лично аз бих си сложил 10/50 или 10/60, но цената е друга. Тогава съм убеден, че по-малко ще ти харчи.

Gandi_MC
07-12-2010, 20:12
Нормално ли е при запалване налягането на маслото да е 6 бара!А след като загрее да държи около 3.5 бара!При подаване на газ и каране с около 130 км да държи 5.5 бара!Моля споделете дали това е нормално???

търтей
07-12-2010, 20:22
Нормално ли е при запалване налягането на маслото да е 6 бара!А след като загрее да държи около 3.5 бара!При подаване на газ и каране с около 130 км да държи 5.5 бара!Моля споделете дали това е нормално???

Не.
С какво го мериш това налягане?

Pastora
07-12-2010, 20:29
Колега, има си такава тема и въпросът е многократно разискван, ето я и нея:

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=2484&highlight=%F2%E5%EC%EF%E5%F0%E0%F2%F3%F0%E0+%EC%E0 %F1%EB%EE

Gandi_MC
07-12-2010, 20:33
Благодаря мн!