View Full Version : Jetronic замяна с Motronic MP3.1
becksalfa
15-05-2011, 12:23
някой правил ли е тази манипулация на 1,7 8 клапана и какви са предимствата.
terfenliata
15-05-2011, 14:46
Motronic MP3.1 е без дебитомер, което е подобре когато си с газова уредба. Първо трябва да си намериш маховик сас зъби за датчика на коляновия вал.
В момента и аз мисля да правя тази манипулация. Имам Motronic MP3.1 комплект и карб. Делорто също комплект и чудя кое да сложа.
Зависи какво искаш!
С инжекциона е по-икономична, но с карбураторите върви като луда!
Каквото и да сложиш, имаш ли газова, не очаквай добра работа на бензин!
becksalfa
15-05-2011, 21:29
какви са предимствата на motronika
Plamen33
15-05-2011, 21:48
Колега аз се занимавам сега точно с инсталации не точно с вьпросните от теб но следващите 3 дена сьм свободен даи да се видим може да сьм ти полезен или звьнкаи 0899470227
какви са предимствата на motronika
Нали ти писах, или меи нямаш доверие?
Пак ще го кажа. Мотроник МР3.1 е много по-ново поколение инжекцион от Джетроник, подлежи си на диагностика, няма делко (в пъти по добро запалване) и няма дебитомер (при каране на газ създава по-малко проблеми).
Зависи какво искаш!
С инжекциона е по-икономична, но с карбураторите върви като луда!
Каквото и да сложиш, имаш ли газова, не очаквай добра работа на бензин!
Тука си силно в грешка ;) Кола с 4 дросела няма как с карбове да е по добре отколкото с инжекцион - доказано многократно ;) За справка и Боби 33 може да ти потвърди :)
becksalfa
17-05-2011, 19:25
Нали ти писах, или меи нямаш доверие?
Пак ще го кажа. Мотроник МР3.1 е много по-ново поколение инжекцион от Джетроник, подлежи си на диагностика, няма делко (в пъти по добро запалване) и няма дебитомер (при каране на газ създава по-малко проблеми).
имам ти доверие,но видях ,че няма такава тема и все пак лесно ли става замяната ,какво ми е нужно.това че подлежи на диагностика разбрах и също може чип да се сложи ако не се лъжа.
Тука си силно в грешка ;) Кола с 4 дросела няма как с карбове да е по добре отколкото с инжекцион - доказано многократно ;) За справка и Боби 33 може да ти потвърди :)
Може!
Не мога да споря, защото не съм имал с карбове, но съм карал и вървежа е осезателно по-добър.:go:
Все пак, ако карбовете бяха по-добрия вариянт, нямаше да слагат инжекциона!:rtfm:
Може!
Не мога да споря, защото не съм имал с карбове, но съм карал и вървежа е осезателно по-добър.:go:
Все пак, ако карбовете бяха по-добрия вариянт, нямаше да слагат инжекциона!:rtfm:
Така е когато инжекциона е насран така става ма ако е както трябва ...;)
Моя е насран и осран и съм пристрастен!
Вече искам карбуратор като на 1.2, а останалото ще го направя.
Ебаси Боша!
Със стария никога не съм имал такива проблеми!
Не съвсем!
Катъра не е гръмнал до сега, а Алфи, ако не гръмнеше поне след 10-12 мионути, зьначи не е той
becksalfa
21-05-2011, 12:35
айде мнения,нещо не ви е интересна тази тема.
Какво толкова има да се говори ,мотроника е по добър от джетроника само от това че няма делко,дебитомер и подлежи на диагностика,спестяваш се доста неприятности които могат да се получат.
джетроника е по-скоро като електронен карбуратор. имаш механичен дебитомер имаш и дистрибуторна капачка и клапан за студен старт.
при мотроника имаш бездистрибуторно запалване което се контролира директно от компютъра, имаш и машинка за регулиране на празния ход. тук обаче по никакъв начин не се мери количеството влизащ въздух. разчита се единствено на горивните карти и се прави корекция по температурните сензори и ламбда сондата.
ако питаш мен, и двата са гадни и отдавна им е минало времето. инжекторите и в двата случая са вързани на фул груп, икономията на гориво е относителна и вредните емисии са... някъде там :)
firedragon
21-05-2011, 14:30
джетроника е по-скоро като електронен карбуратор. имаш механичен дебитомер имаш и дистрибуторна капачка и клапан за студен старт.
при мотроника имаш бездистрибуторно запалване което се контролира директно от компютъра, имаш и машинка за регулиране на празния ход. тук обаче по никакъв начин не се мери количеството влизащ въздух. разчита се единствено на горивните карти и се прави корекция по температурните сензори и ламбда сондата.
ако питаш мен, и двата са гадни и отдавна им е минало времето. инжекторите и в двата случая са вързани на фул груп, икономията на гориво е относителна и вредните емисии са... някъде там :)
А дали??? на 1.7 16 в си има и палец и дистрибуторна капачка на мотроник ML4.1
Сега като се зачетох видях,че става въпрос за Motronic от 1.5 ,който наистина е бездистрибуторен.
А дали??? на 1.7 16 в си има и палец и дистрибуторна капачка на мотроник ML4.1
Сега като се зачетох видях,че става въпрос за Motronic от 1.5 ,който наистина е бездистрибуторен.
Този Мотроник се монтира само на 33 1.7 8V от последните 2 години на производство и на първите 145/6 боксер 1.6 (при 145/6 се слага само 1 година) и е много, ама много безпроблемен и стабилен инжекцион.
becksalfa
21-05-2011, 16:31
http://www.mecanicavirtual.org/inyeccion_gasolina1.htm
тук има интересни неща.значи има смисъл замяната.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.