Log in

View Full Version : Jetronic замяна с Motronic MP3.1



becksalfa
15-05-2011, 12:23
някой правил ли е тази манипулация на 1,7 8 клапана и какви са предимствата.

terfenliata
15-05-2011, 14:46
Motronic MP3.1 е без дебитомер, което е подобре когато си с газова уредба. Първо трябва да си намериш маховик сас зъби за датчика на коляновия вал.
В момента и аз мисля да правя тази манипулация. Имам Motronic MP3.1 комплект и карб. Делорто също комплект и чудя кое да сложа.

mordohy
15-05-2011, 21:24
Зависи какво искаш!
С инжекциона е по-икономична, но с карбураторите върви като луда!
Каквото и да сложиш, имаш ли газова, не очаквай добра работа на бензин!

becksalfa
15-05-2011, 21:29
какви са предимствата на motronika

Plamen33
15-05-2011, 21:48
Колега аз се занимавам сега точно с инсталации не точно с вьпросните от теб но следващите 3 дена сьм свободен даи да се видим може да сьм ти полезен или звьнкаи 0899470227

Bobi_33
16-05-2011, 21:03
какви са предимствата на motronika

Нали ти писах, или меи нямаш доверие?
Пак ще го кажа. Мотроник МР3.1 е много по-ново поколение инжекцион от Джетроник, подлежи си на диагностика, няма делко (в пъти по добро запалване) и няма дебитомер (при каране на газ създава по-малко проблеми).

Bobo
17-05-2011, 14:29
Зависи какво искаш!
С инжекциона е по-икономична, но с карбураторите върви като луда!
Каквото и да сложиш, имаш ли газова, не очаквай добра работа на бензин!

Тука си силно в грешка ;) Кола с 4 дросела няма как с карбове да е по добре отколкото с инжекцион - доказано многократно ;) За справка и Боби 33 може да ти потвърди :)

becksalfa
17-05-2011, 19:25
Нали ти писах, или меи нямаш доверие?
Пак ще го кажа. Мотроник МР3.1 е много по-ново поколение инжекцион от Джетроник, подлежи си на диагностика, няма делко (в пъти по добро запалване) и няма дебитомер (при каране на газ създава по-малко проблеми).

имам ти доверие,но видях ,че няма такава тема и все пак лесно ли става замяната ,какво ми е нужно.това че подлежи на диагностика разбрах и също може чип да се сложи ако не се лъжа.

mordohy
17-05-2011, 20:35
Тука си силно в грешка ;) Кола с 4 дросела няма как с карбове да е по добре отколкото с инжекцион - доказано многократно ;) За справка и Боби 33 може да ти потвърди :)
Може!
Не мога да споря, защото не съм имал с карбове, но съм карал и вървежа е осезателно по-добър.:go:
Все пак, ако карбовете бяха по-добрия вариянт, нямаше да слагат инжекциона!:rtfm:

Bobo
17-05-2011, 21:18
Може!
Не мога да споря, защото не съм имал с карбове, но съм карал и вървежа е осезателно по-добър.:go:
Все пак, ако карбовете бяха по-добрия вариянт, нямаше да слагат инжекциона!:rtfm:

Така е когато инжекциона е насран така става ма ако е както трябва ...;)

mordohy
17-05-2011, 23:37
Моя е насран и осран и съм пристрастен!
Вече искам карбуратор като на 1.2, а останалото ще го направя.
Ебаси Боша!
Със стария никога не съм имал такива проблеми!
Не съвсем!
Катъра не е гръмнал до сега, а Алфи, ако не гръмнеше поне след 10-12 мионути, зьначи не е той

becksalfa
21-05-2011, 12:35
айде мнения,нещо не ви е интересна тази тема.

sciiv
21-05-2011, 13:02
Какво толкова има да се говори ,мотроника е по добър от джетроника само от това че няма делко,дебитомер и подлежи на диагностика,спестяваш се доста неприятности които могат да се получат.

kolev
21-05-2011, 13:15
джетроника е по-скоро като електронен карбуратор. имаш механичен дебитомер имаш и дистрибуторна капачка и клапан за студен старт.
при мотроника имаш бездистрибуторно запалване което се контролира директно от компютъра, имаш и машинка за регулиране на празния ход. тук обаче по никакъв начин не се мери количеството влизащ въздух. разчита се единствено на горивните карти и се прави корекция по температурните сензори и ламбда сондата.
ако питаш мен, и двата са гадни и отдавна им е минало времето. инжекторите и в двата случая са вързани на фул груп, икономията на гориво е относителна и вредните емисии са... някъде там :)

firedragon
21-05-2011, 14:30
джетроника е по-скоро като електронен карбуратор. имаш механичен дебитомер имаш и дистрибуторна капачка и клапан за студен старт.
при мотроника имаш бездистрибуторно запалване което се контролира директно от компютъра, имаш и машинка за регулиране на празния ход. тук обаче по никакъв начин не се мери количеството влизащ въздух. разчита се единствено на горивните карти и се прави корекция по температурните сензори и ламбда сондата.
ако питаш мен, и двата са гадни и отдавна им е минало времето. инжекторите и в двата случая са вързани на фул груп, икономията на гориво е относителна и вредните емисии са... някъде там :)
А дали??? на 1.7 16 в си има и палец и дистрибуторна капачка на мотроник ML4.1

Сега като се зачетох видях,че става въпрос за Motronic от 1.5 ,който наистина е бездистрибуторен.

Bobi_33
21-05-2011, 16:19
А дали??? на 1.7 16 в си има и палец и дистрибуторна капачка на мотроник ML4.1

Сега като се зачетох видях,че става въпрос за Motronic от 1.5 ,който наистина е бездистрибуторен.

Този Мотроник се монтира само на 33 1.7 8V от последните 2 години на производство и на първите 145/6 боксер 1.6 (при 145/6 се слага само 1 година) и е много, ама много безпроблемен и стабилен инжекцион.

becksalfa
21-05-2011, 16:31
http://www.mecanicavirtual.org/inyeccion_gasolina1.htm
тук има интересни неща.значи има смисъл замяната.