Log in

View Full Version : Въпрос за съединител и маховик JTD



error145
08-02-2012, 23:53
Колеги, възможно ли е да се сложат съединител и маховик от бензинова 145 на 1.9 JTD? И има ли някакви други варианти?

trustworthy
09-02-2012, 07:35
Не стават от бензинова.

error145
09-02-2012, 11:46
Няма други варианти, така ли?

brazen
09-02-2012, 12:12
доколкото знам, може да се монтира от 2,4JTD.

tqnbtb
09-02-2012, 14:01
аз до колкото знам става без проблем ... примерно знам едно браво ЖТД с маховик от ХГТ и нито приплъзва нито нищо даже май е чипосано вече ..

---------- Post added at 14:01 ---------- Previous post was at 13:57 ----------

http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=710118 чети тука от 7ма страница мнението на Vsd

значи накратко какво се казва в темата при фиата

За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:
1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.
2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.
3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.

Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.
Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.
Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.

error145
09-02-2012, 23:00
@tqnbtb Колега благодаря ти много за инфото!!!

acko88
10-02-2012, 09:28
@tqnbtb Колега благодаря ти много за инфото!!!

А каква точно ти е идеята,нейскаш да си с демф. маховик ли?

brazen
10-02-2012, 10:39
А каква точно ти е идеята,нейскаш да си с демф. маховик ли?

И не мен ми стана интересно.
Да не би да е по-евтино(Пример: комплект "Fiat" за HGT е около 320 лева, а "Fiat" за JTD е около 400лева или се бъркам; тва са цени без маховик ) или пък е по-ефективно?

tqnbtb
10-02-2012, 11:35
я ся сложете цената на демпферен маховик ако е разбит и на обикновен .. обикновения струва 20 -30 лв във всяка морга аиде да не е морга във форум .. ! ако колата на колегата тресе и подскача може и маховика да е заминал докато не се свали няма как да разберем де

tonov
10-02-2012, 17:24
Това за цената е така, ама инженерите не случайно са сложили демпферен... С обикновения сигурно ще работи на място като стар голф дизел.

S_G_M
10-02-2012, 17:39
Възможно ли е от заминали пружини на маховика , да се чува и да се усеща тракане , при смяна на скорости или подаване и отпускане на газта .... и съответно ако това се прави супер плавно и внимателно да не се чува и усеща.... И ако за заминали да кажем , какви биха били последиците като цяло за колата и колко време може да се кара така ? .....

S_G_M
10-02-2012, 18:14
Пружини на маховика..? :lupe:

Ако греша ме коригирай .

Jivko7777
10-02-2012, 19:36
Това за цената е така, ама инженерите не случайно са сложили демпферен... С обикновения сигурно ще работи на място като стар голф дизел.


Ммм не точно, слага се твърд маховик, с съединител комплект, който е с пружини и следва много тънък момент... за да не трака като голф 2 дизел, а именно от 800 да се вдигне празния ход на 880-900 оборота и всичко заспива поне при тди е така и тук ще е така ;)



Пружини на маховика..? :lupe:

само не казвай че не знаеше...

error145
10-02-2012, 19:45
А възможно ли е тази интервенция? Смисъл двигателите на алфа и фиат JTD еднакви ли са?

@ acko88 ами идеята е да се отърва от демпферния маховик...

Получавам някакви разостранни мнения едни викат става, други не става... :D

Jivko7777
10-02-2012, 20:01
А възможно ли е тази интервенция? Смисъл двигателите на алфа и фиат JTD еднакви ли са?

@ acko88 ами идеята е да се отърва от демпферния маховик...

Получавам някакви разостранни мнения едни викат става, други не става... :D

хич не го махай въобще не ти пречи ако ще и с чипс да си ;)

Jivko7777
10-02-2012, 20:22
Не може човек да знае всичко - който си мисли, че знае всичко е пълен идиот... :wink:

еее глупости ся да не се засегнеш пък нещо, иначе ето го мръсника, като има и други вариации на пружините :)

http://emk-33.com/shop/image/03G105266BC%20%D0%94%D0%95%D0%9C%D0%9F%D0%A4%D0%95 %D0%A0%D0%95%D0%9D%20%D0%9C%D0%90%D0%A5%D0%9E%D0%9 2%D0%98%D0%9A%20BKP.jpg

Jivko7777
10-02-2012, 20:30
Намерих си сам структурата и действието му... Не мислех, че чак толкова рокет сайънс може да има в един маховик... :grin:
@S_G_M: Моя е грешката.

При това положение верно защо ще искаш да замениш това произведение на изкуството с едно плътно желязо..? :kiss:

Щото струва 800 и кусур лв ново, а оригинално 1200 :kiss:

Jivko7777
10-02-2012, 20:36
Абе знам кое колко струва и защо колегата иска да го смени... Исках да намекна, че за да вкарат толкова мисъл и технология в демпферния, явно има защо ;)

щото се раздрънква, чупи или както искаш така го наричай, особенно ако ти е чипната колата и почват едни вибрации при потегляне...и особенно ако даваш всичката газ от ниските... докато едномасовия, дреме ти на ...

S_G_M
11-02-2012, 01:18
И аз съм на мнение, че щом са го направили така , трябва да е така...

намерих и това http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=y667Nnh1TeY

tqnbtb
11-02-2012, 10:11
вижте ся ... по принцип добре е да си остане с него обаче ако маховика е заминал то 99 процента според мен мнението ще е единодушно да слага едномасов кой би дал 1000 лв за маховик и 400 лв за съеденител а ? не е ли по добре 20 лв за маховик и 320 лв за съеденител .. Като разлика няма и не работи като голф 2 .. поне при тази кола с която съм запознат разликата е че не тресе не подскача и т.н.

error145
11-02-2012, 11:53
добре, а двигателите на браво jtd и 145 jtd еднакви ли са? Защото ми казаха че не са... И не можело да се направи тази интервенция...

tqnbtb
11-02-2012, 14:34
не му говорим за ХГТ говорим му че от ХГТ карантията става на Браво ЖТД 105 коня .. та сега вие кажете моторите имат ли нещо общо в скоростните кутий и съеденителите за ЖТД алфа и ЖТД браво ако са 1:1 значи става и на алфа ако се различават мн значи нестава .. И все пак добре е да се обърнеш към Бобо ili oem или някой друг все пак са хора които с тва си вадят хляба и ще ти кажат най добре аз лично мога само да гадая

vankichaaaa
11-02-2012, 21:25
ДА РАЗБИРАМ ЛИ ЧЕ МОЖЕ КОЛАТА МИ В ИНТЕРВАЛА 1800-2400 ОБОРОТА НА 4 И 5 ПРЕДИМНО ПРИ НАТИСКАНЕ НА ПЪЛНА ГАЗ ДА ТРЕСЕ И ДА БЕРЕ ДУША ИМЕННО ЗАРАДИ ЗАМИНАЛ МАХОВИК. АЗ ДОКАТО НАМЕРЯ ПРОБЛЕМА МОЖЕ И ДА ДА СТАНЕ 3012ГОДИНА Е*АСИ ЯКОТО......

Колега, моля те занапред изключвай CAPS LOCK като пишеш!
tonov

Jivko7777
11-02-2012, 21:32
ДА РАЗБИРАМ ЛИ ЧЕ МОЖЕ КОЛАТА МИ В ИНТЕРВАЛА 1800-2400 ОБОРОТА НА 4 И 5 ПРЕДИМНО ПРИ НАТИСКАНЕ НА ПЪЛНА ГАЗ ДА ТРЕСЕ И ДА БЕРЕ ДУША ИМЕННО ЗАРАДИ ЗАМИНАЛ МАХОВИК. АЗ ДОКАТО НАМЕРЯ ПРОБЛЕМА МОЖЕ И ДА ДА СТАНЕ 3012ГОДИНА Е*АСИ ЯКОТО......

баш от него...

Rado145QV
11-02-2012, 21:44
Моята 145ца когато беше 1.9 я карах с скоросна кутия от браво жтд 105 и с съединител от 156ца 2.0 комплект с маховика и с аксиален лагер от 145 QV.,като цяло окомплектовката става,но на ниски обороти ск. кутия дрънка много тварещо когато леко подадеш газ спира,когато е на празен ход няма какво да обира вредните пулсации на мотора.Според мен не тр.да се слага обикновен маховик на ЖТД.по добре втора употреба но да е демферен.

vankichaaaa
11-02-2012, 21:53
Sorry Колега (Тонов) не мислех че е проблем..
Колега(живко 777) благодаря за отговора, лошото е че при всички случаи трябва да се отвори за да се види дали е от съеденител, маховик, скоростна и т.н, но просто си мислех че не само на мен се е случвал този проблем, но ето че никой не е се "похвалил" със същият..като намеря решение на проблема ще пиша от къде е била работата (ако въобще намеря решение на проблема) ако някой се сблъска със същият проблем !

error145
12-02-2012, 21:02
Та еднакви ли са бравото и алфата като двигатели? :)

Bobo
13-02-2012, 04:13
Та еднакви ли са бравото и алфата като двигатели? :)

Като двигатели са еднакви НО! скоростните кутии са различни ;) Така че няма да стане тая дето я мислиш ;)

Jivko7777
13-02-2012, 20:39
Моята 145ца когато беше 1.9 я карах с скоросна кутия от браво жтд 105 и с съединител от 156ца 2.0 комплект с маховика и с аксиален лагер от 145 QV.,като цяло окомплектовката става,но на ниски обороти ск. кутия дрънка много тварещо когато леко подадеш газ спира,когато е на празен ход няма какво да обира вредните пулсации на мотора.Според мен не тр.да се слага обикновен маховик на ЖТД.по добре втора употреба но да е демферен.

Радо при тди вдигат оборотите на празен ход и спира това тракане и немаш проблеми от 800 на 900, колкото и заводско е 1Z тди 90-ката :idea:

DJ
13-02-2012, 23:10
Като двигатели са еднакви НО! скоростните кутии са различни ;) Така че няма да стане тая дето я мислиш ;)

означава ли това че не могат да се присадят скорости от Фиат на Алфа?

Bobo
14-02-2012, 02:00
означава ли това че не могат да се присадят скорости от Фиат на Алфа?

Могат да се присадят ;)

DJ
14-02-2012, 09:33
Могат да се присадят ;)

Присадят е думичка която ме плаши...кажи сега много ли се приправя, или не се приправя... :)
и тази манипулация от ХГТ какво мислиш за нея? От 156 1,9ЖТД става ми маховика?

Bobo
14-02-2012, 15:40
Присадят е думичка която ме плаши...кажи сега много ли се приправя, или не се приправя... :)
и тази манипулация от ХГТ какво мислиш за нея? От 156 1,9ЖТД става ми маховика?

Маховика от 156 става, за присаждането за едни е много за други не зависи от гледната точка ;)

DJ
14-02-2012, 16:46
Маховика от 156 става, за присаждането за едни е много за други не зависи от гледната точка ;)

Обаче въпроса е пагубно ли е за ЖТД-то без демпферен маховик :)

Bobo
14-02-2012, 17:26
Обаче въпроса е пагубно ли е за ЖТД-то без демпферен маховик :)

Според мен да;)

DJ
14-02-2012, 17:33
Според мен да;)

благодаря много за отговора :)

VLaDky88
24-02-2013, 00:28
И в крайна сметка става ли маховик и съединител от HGT на 145 JTD ?

nasko_e81
20-11-2013, 23:48
Колеги мен също ме интересува еднакви ли за скоростните кутии на Алфа 146 JTD и Фиат Bravo 1.9 JTD? Ако може някой по-запознат да сподели. :gruebel:

DMS
21-11-2013, 09:03
Като двигатели са еднакви НО! скоростните кутии са различни ;) Така че няма да стане тая дето я мислиш ;)


Моята 145ца когато беше 1.9 я карах с скоросна кутия от браво жтд 105 и с съединител от 156ца 2.0 комплект с маховика и с аксиален лагер от 145 QV.,като цяло окомплектовката става,но на ниски обороти ск. кутия дрънка много тварещо когато леко подадеш газ спира,когато е на празен ход няма какво да обира вредните пулсации на мотора.Според мен не тр.да се слага обикновен маховик на ЖТД.по добре втора употреба но да е демферен.

: )