View Full Version : проблем с обезвъздушаването на спирачките
venko8585
03-03-2012, 17:38
след смяната на предните апарати и задните и след обезваздушаването пропада почти никакви спирачки няма ,колата е с абс ако има някакво значение
кое пропада колега. спирачния педал ли. ако да, провери спирачната помпа. прясната спирачна течност може да е разтворила гумичките.
Я дръпни ръчната и виж дали ще имаш. Ако имаш то автоматите на задните ти апарати за малко поблокирали
venko8585
03-03-2012, 19:22
задните апарати са свалени от работешти спирачки поради смяна на моста,по вероятно е от спирачната помпа
Смених спирачната помпа, но нещо не мога да е обезвъздуша? Някаква идея?
Аз го имах същия проблем, след смяна на задни накладки колата все едно нямаше спирачки. Обезвъздуших ги и сега са по-добре. Пробвай пак да обезвъздушиш.
И един въпрос към колегите: След смяна на задни накладки след като буталото е прибрано до край има ли някакво нагласяне като се симулира движение на ръчната или се слага така с навито бутало..?
Ако автоматите, които разпъват челюстите не работят, то тогава няма да имате спирачки.
Лекуването в тоя случай е предварителното разпъване на челюстите. Прави се постепенно, до като се обере луфта.
Задължително е да изпилите ръба на барабана!
Иначе няма да направите нищо.
Това при барабанни спирачки. При дискови е въпрос само на обезвъздушаване.
Вчера пак ги обезвъздушавах, защото не ми харесва как спира колата.. имаше въздух в системата. Обезвъздуших.. педала твърд като камък.. запалих тръгнах и пак не спира добре и педала стана мек и спира чак посредата, а преди тая кола спираше от ряз... не знам какво става, започвам да си мисля, че смуче въздух от някъде, но няма нито теч нито нищо...
Преди повече от половин месец ти казах, че трябва да регулираш задните челюсти, защото регулаторите им са много капризни и по принцип не работят!
А ти ако искаш смени и моторчето на парното!
Колега, разглобявал съм и двата апарата на части и съм смазал челюстите и си вървят перфектно за какво регулиране става въпрос? За това със симулираното движение на ръчната ли?
ivan dimitrov
01-12-2014, 23:46
---
На страница 3-1994 това зъбно, дето е с наклонени зъби е в механизма за регулиране на челюстите. Като се разпънат челюстите от цилиндърчето, ако има много голям ход, то и пластинката зацепва в наклонените зъби и превърта зъбното колрело, което има резба. то действува точно като тресчотка.
Когато не работи правилно, а така са 90%, то и не може да обере луфта, понеже не стига дебита на помпата. За това на ръка завърташ ВШЗК( Въпросното Шибано Зъбно Колело), до като не обереш луфта съвсем.
Това е за барабанни спирачки, Аз съм с дискови отпред и отзад не съм виждал такова колело около апаратите ;)
Ако си с дискови отзад, там пак имаш регулатори, но те се задействуват от ръчната.
Изобщо уточни с какво си от зад
С дискови съм колата е от подписа. Ще пробвам да ги регулирам от там ;)
понеже не бях обезвъздушавал. ..
трагва се от най-далечното колело и така до най-близкото. най-вероятно няма да стане от първия път. пробва се и ако някое колело не "хваща " се обезвъздушава втория път само то.
при мен така протече работата.:pancake:
Това ми ясно колега не знам ти отзад дали с дискове или барабани, но аз съм с дискови и разбрах какъв ми е проблема колегата горе го беше писал има един "палец" който е за ръчната при мен просто трябва от там да регулирам самия апарат за да изтласка буталото механично иначе не му стига хода ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.