View Full Version : Петрохан
Някой знае ли дали ще затварят прохода за цялостен ремонт?Някои хора казват , че от 1.04.2012 ще бъде затворен за цялостен ремонт свързан с новата отсечка Бързия-Монтана.
speеdddddd
30-03-2012, 21:02
Миналата година есента се дигна голям шум ,че ще го затварят за цялостен ремонт. В край на сметка само го изкърпиха и сега отново е в окаяно състояние .
Съмнявам се ,че ще го затворят изцяло ,тея селца как ще се стига до тях ....
Дано някой да има повече информация по-въпроса :unsure:
То и в Гинци трябва да се оправя свлачището, а без затваряне не знам как ще стане?
Какъв ти ремонт, като на много места още седи снегът на преспи и то върху част от платното. Може и да го започнат ремонта, но сигурно ще го отложат с няколко седмици.
speеdddddd
30-03-2012, 23:07
То и в Гинци трябва да се оправя свлачището, а без затваряне не знам как ще стане?
Оооо ,това свлачище е от........ май трета година ще стане ,само се разраства. :wierdo:
2012 дали стават чудеса ...:cheers:
Според мен може да се оправи и без затваряне, въпрос на технология .:prescription:
Редовно пътувам по този път....поне веднъж месечно.....никога не е бил в по окаяно състояние!
Решението е тунел под планината....ама надали:))
speеdddddd
31-03-2012, 20:29
Редовно пътувам по този път....поне веднъж месечно.....никога не е бил в по окаяно състояние!
Решението е тунел под планината....ама надали:))
Баща ми е бил на мойте години и се е говорило за тунел под петрохан. :Suicide:
Баща ми е бил на мойте години и се е говорило за тунел под петрохан. :Suicide:
Дядо ми имаше карта, на която съществуваше такъв тунел. :Suicide:
speеdddddd
31-03-2012, 20:50
То до колкото знам имаше през годините няколко проекти ,първият и най-дългият беше към 20 км тунел, вторият трябваше да почва по-навътре някъде и да е 15 км ,а третият вариант беше за 12 км ....
Всичките завършиха само на хартия ...е пак е по добре от Белене ,поне няма милиони закопани в нищото. :shutup:
Избягвам въобще да минавам от там,никога не е бил хубав пътя(поне от 15 години)....а сега е нещо страшно.От към Гинци е горе/долу,но от към Берковица е :puke:....отдавна се носят слухове за тунел,но кой ще даде толкова пари...аз лично не вярвам близките години да го направят из основи.....ей така ще си го кърпят.
Тунела се приказва от поне 30 години :D
Миналата година имаше проект за разширяване, цялостна подмяна на настилката и на места да стане 3-лентов пътят. Финансиране - йок.
Това, което ще се прави тази година е малко по-сериозен ремонт от ежегодния. Ако не ме лъже паметта, са отпуснати около 8 млн. лв. Новостта е отбивката, която ще позволява пътят за Монтана да избягва Берковица.
Това, което не ми вдъхва доверие в случая е - изпълнителя.
Дали ще затварят прохода - не знам, но мога да попитам ;)
Susscrofa
31-03-2012, 23:22
Е защо трябва да се прави тунел, като имаш алтернативен маршрут с някакви си 70 км повече.
Пълна тъпотия е да пробиваш там.
speеdddddd
01-04-2012, 00:20
Е защо трябва да се прави тунел, като имаш алтернативен маршрут с някакви си 70 км повече.
Пълна тъпотия е да пробиваш там.
"Някви" 70 сега ,ама ако има тунел ще станат 150 примерно ,не е като да няма разлика :shutup:
Е защо трябва да се прави тунел, като имаш алтернативен маршрут с някакви си 70 км повече.
Пълна тъпотия е да пробиваш там.
За да мога по лесно да си ходя на вилата....
А за мен пълна тъпотия е да откриваш годишно по няколко километра магистрала, която след две години е дунавски вълни...в Швейцария няма магистрали, но пътищата съм и ОК:go:
DiStefano
05-04-2012, 07:39
За тунела Петрохан има правени копки някъде и са зарязани. Това било още когато сме били с пелени. Разбирайте 30 години и горница. Проект е имало, л но какво ги е спряло не се знае.
Относно пътищата в северозападна БГ .. онзи ден слушах много подробно, че са отпуснати пари за околовръстните маршрути на Монтана и Враца (Враца .. най-накрая) .. както и за отсечката Мездра - Ботевград - точно 170 млн. лева. Пътищата в този край на БГ според мен са си добри и готиното е, че се инвестира периодично в ремонтни дейности. За съжаление това не важи за регион Пловдив, където всичкото асфалт е мармалад от баластра и катран.
А Петрохан не знам, но нема смисъл да се инвестира в нова настилка. По скоро отново закърпване на старата.
Колкото и да звучи изтъркано-ако проекта се докаже, като необходим ще може да се осигурят достатъчно пари, да не е всички, но достатъчно, това имам предвид-от ЕС.Напълно възможно е.Ма трябва да станем и по нормална държава, за да може да доказваме проекти бързо и да усвояваме ефективно такива пари.
България е на последно място и по усвояване на еврофондове.
Така беше и с метрото в София, което полека лека се развива.Дунав Мост 2 също се поразмърда.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.