PDA

View Full Version : Въпрос за скоростна кутия 33ка



Toyo9494
26-05-2012, 13:12
Здравейте колеги! Преди шест месеца купих 33ка и до сега два пъти смъквах скоростна кутия да се отремонтира фиксатор.Това нормално ли е ? При Вас какво е положението ? Благодаря Ви предварително за отделеното внимание.:respect:

TishO
26-05-2012, 18:28
не братле не е нормално аз моита кутия я чупя вече втори път ма моито е е от простата ми глава :devil: инак не е нормално дори странно при положение че лично за мен кутиите ни са много здрави поне за моите наблюдения кой ти е "маистора" тука имаме хора които разбират на наще кошници нека те да дадът също мнение

Toyo9494
27-05-2012, 13:08
И според мен не е нормално за толкова кратък период от време да се чупи.

Нека и другите колеги да споделят при тях как стоят нещата със скоростните кутии.

Bobi_33
27-05-2012, 18:17
А на кое му се казва фиксатор?
Аз имам опит със скоростни кутии, именно на 33, но не се досещат какво е това "фиксатор"

Toyo9494
27-05-2012, 20:00
Това е щифта,който застопорява дадена скорост.

drigata
27-05-2012, 20:55
Има три лоста които отговарят за скоростите + един който е избирач.

Ти кой точно имаше в предвид?

Има и фиксаторни съчменни ограничители,но те са за друга цел и незнам как изобщо може да се счупи такова нещо.

Я дай малко яснота по въпроса.

Toyo9494
27-05-2012, 21:43
Пппффф .....

В скоро време очаквам пак да се счупи, тогава ще я снимам да видите за какво ви говоря.Как няма да знаете какво е фиксатор:hmm:!?Нали сте правели скоростни кутии...:stumm:


п.п.По-добре подминавайте темата,нека да не опъваме ластици......

TishO
28-05-2012, 00:51
Абе и аз съм отварял моита кутия няколко пъти ама незнам на кое му се вика фиксатор аз чупя дефиринцяли и синхронизатори и някоя друга скорост :-) и по добре недеи да я чупиш ами върви при БОБИ да я види и чуе и да си я оправи направо. Незнам дали си запознат колега със хората от този раздел на форума ама горепосочения Боби за мен ги знае и в червата 33ките :respect:

RaIDeR
28-05-2012, 10:43
Мен скоро ми предстои сваляне и качване на нови скорости ,ремонта на скоростите ще си го направим ние обаче свалянето и качването на старите и новите изглежда хамалска работа за която ми обявиха 80лв. как ви се струва и трябва ли да се свалят колекторите ?

Kris
28-05-2012, 20:24
колекторите се свалят, има няколко трудни за достъп болта...останалото е хамалска забава

TishO
29-05-2012, 09:36
както каза крис лесна работа с изключение на 2 болта на колекторите които са меко казано неудобни но ако си ги свалял 9238476 пъти не ти прави впечатление. Ако имаш под ръка малко гидоре е много удобно ако не поне ще се научиш да псуваш като пълен селтак :hehehm:

mordohy
30-05-2012, 21:54
Още преди няколко години ви казах да смените шпилките и гайките с болтове неръждавейка, за да нямя "отвиване на кофти гайка на терсене място" , ама...
Иначе за мене, най-опасни са болтовете на каретата, за тия, които бързат и не почистват първо дупките в главите им.
Изобщо имам много по-гадни за сваляне скоростни кутии.
Нашите са просто песен

Toyo9494
31-05-2012, 20:33
Я кажете има ли разлика в скоростните кутии между 8 и 16винтиловите двигатели? И има ли разлика между скоростните кутии на 1.3 и 1.7 двигателите?

drigata
31-05-2012, 20:38
На 33 разновидностите на кутиите са 5 а на 145/6 са 3.

Всиките се различават от вида двигател ,година,концепция и модел.

Toyo9494
31-05-2012, 21:14
На 33 разновидностите на кутиите са 5 а на 145/6 са 3.

Всиките се различават от вида двигател ,година,концепция и модел.

Мда логично,как не се досетих като са 5 двигателя,че ще са с 5 различни кутии.

Kris
31-05-2012, 21:16
Попринцип можеш да си сложиш която и от кутиите да е , един вид са универсални

Toyo9494
31-05-2012, 21:20
Добре ще си задам по друг начин въпроса- има ли с дълбоки или са само с плитки/в смисъл...колко е хода/ и всички ли са толкова чупливи?

---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------



---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:20 ----------



Попринцип можеш да си сложиш която и от кутиите да е , един вид са универсални

Толкова ли е трудно да давате такива отговори като на Крис и RealSeX .

mordohy
31-05-2012, 21:50
Колега, скоростните кутии са общо-взето два вида.
Къса и дълга. Разликата е в диференциала.
Сигурно има и други разновидности, но само Добри и Боби ги знаят тия подробности.
За нашите изисквания няма никакво значение.
Както няма значение и с какъв мотор си, за да имаш къса или дълга скороста кутия.
Имахме 1.2 с дълга кутия, като Алфи 1.4 ми беше с къса.
Сегашната ми 1.7 е с къса, до като червеният кенеф на Боби е с дълга, само защото той си е я е сложил, а не защото му е 16 В.
Останалото е игра с гумите и там е най-тънкият момент.
1.2-1.4 са със 165/70/13 , а 1.7 отиват на 185/60/14 или други подобни валяци.
Аз съм със 195/65/15"
При 4 000 об/мин аз съм със 140, а Боби със 160 км/ч.
Това е разликата между късата и дългата.
Която и да сложиш става!
И двете имат силни и слаби страни.
Моята е планински катър 4х4 и на него не му трябва дълга, а къса кутия.
На Боби червеният бензинояд му трябва дълга и за това има дълга.
На добри (Дригата) кочината му май беше + 270 коня, така, че там нещата са съвсем други.
С една дума, мятай каквото имаш , карай и си свиркай!
Успех!

drigata
31-05-2012, 22:54
Добре ще си задам по друг начин въпроса- има ли с дълбоки или са само с плитки/в смисъл...колко е хода/ и всички ли са толкова чупливи?

---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------



---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:20 ----------




Толкова ли е трудно да давате такива отговори като на Крис и RealSeX .

Ами аз съм доволен от стоковите кутии на боксерите от към здравина.
За сега съм счупил само една кутия(най дългата за боксер) и то виеща,тоест очаквах да се предаде,жалкото е ,че неможахме да премерим колата на 1,6 пик и 1,5 холдбуст колко коня е и колко нютона.

А и за отговорите на въпроса ти- така зададен въпрос-такъв отговор!

RaIDeR
01-06-2012, 10:51
Наще скоростни се оказват доста необикновенни явно заради тоя алфа 33 челинч шампионат който съществува в Италия ,за кутиите ни се продава цялата вътрешна карантия за спортно каране секвенцялна със 6 скорости която обаче струва десетки хиляди ,а ползват само кожуха .
Във външността на кутия от 33 и 145/146 има видима разлика само в охлаждащите ребра на 145/146 са малко по вече за това е и малко по-широка скоро ще разберем дали ще влезе на 33 но смятам,че няма да има проблем . На 33 синхронизаторите са по калпави ,като ги почнем ще има снимков матерял нагледно да видим разликите и къде се предават наще ,че е със зацепила 3та както четох и в друга тема има същите проблеми наш колега ,ще видим ко дефектира там .