View Full Version : Каква кола бихте си купили след 156-цата?
outsider
05-09-2012, 02:49
Въпрос към всички собственици на 156 :cheers::cheers:
159 ТИ...като се върна в Бг започва търсенето...
haljscho
05-09-2012, 07:00
159 за мен може и без ТИ......:blush:
Susscrofa
05-09-2012, 08:35
Audi, BMW, Subaru, Honda, Mercedes:bounce8:
Аз бих си купил ееееееееееееееееееееевентуално Брера....
Но, като се замисля по-задълбочено, май бих ПРОгледнал към BMW 8)
Bono1984
05-09-2012, 09:11
За мен Брера 2.4 жтд ма първо да се порадвам на 156цата някоя и друга годинка
Отново 155 ца , от 156 съм силно "очарован". А след 155 цата , нещо немско и по точно мерцедес.
Хонда Акорд 7 ген. 2.0 или 2.4 бензин даже си я търся вече. :baby_bringin:
thecleaner
05-09-2012, 09:34
Фиат Браво 1,9 150 коня ако нема кинти, или Бмв 335Д ако има.
Вече и аз поглеждам за друга , но след 156 всяка друга която е с приблизително в тоя клас кола ми се вижда компромис със нещо . До тука съм се спрял на форд фокус , 1,6 или 1,8 CDTI също и новата Фиат Крома ми се вижда перспективна .
За по следваща съм хвърлил око на новият Хюндай И30 SW , но има време до тогава.
156-ГТА,147-ГТА....Брера......
159
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=100070&stc=1&d=1346847189
Субару Легаси
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=100071&stc=1&d=1346847189
и евнтуално Ланча Делта (или Браво)
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=100073&stc=1&d=1346847286
Може и за някой немски кашон да се прежаля, ако ми го подарят. :devil:
159 2,0JTD краен случай 2,4
Лексус ГС450х
БМВ - 330хд след 2009-а
Е класа - след 2007 - дизелче с 7 степенен автоматик
Мани все са над 20000к,
А аз повече от 10к за кола не давам
И като гледам алфата ще е първата за 10к - догодина. (2,4 от 2006-7)
За другите поне още 3-4 години, а тогава ще вземат други да ми харесват
Първо, нямам никакво намерение да я продавам.
Оглеждам се за някоя от последните 166-ци 2.4JTDm, възможно най-високо ниво на оборудване.
Дали ще е ръчка или автомат, зависи от това, какво ще намеря, макар че нещо "одъртявам" и клоня към автомата.
После 156-та отива на ребилд и лек тунинг.
Германска/Японска :headbang::headbang:
AttilaSL
05-09-2012, 16:56
Ще си покарам тази още 2-3 годинки(много и се радвам :))),и после ще се огледам за Jullia или Kamal.
Mito или Gullia ще е за лапето.
Таблото на 159 не ми е по сърце.
Може да изкочи и нещо по-хубаво.
assassin's
05-09-2012, 17:19
Няма да я сменям а ще си взема още една само че 166 2.4 JTDm, или 159-ка а 156 от сега са започнати леко позасилванията във конете и най-вероятно нова боя.
Encislav
05-09-2012, 18:44
Следващата ми кола ще бъде: Bmw 330CD Coupe ! Дори се търси такава от няколко седмици насам.
Jivko7777
05-09-2012, 18:51
156 от сега са започнати леко позасилванията във конете и най-вероятно нова боя.
като си готов ще ги сборим :thumbup:
Моята няма да се продава, ще я кара приятелката. За мен едно зверче 159, ТИ, 2.4 дизел
Satanism
05-09-2012, 20:52
f10 530d или по-голям бензин, или японче, Хонда, Тойота....159-ка само отделни екземпляри....
Много предатели бе, много нещо...споменаването на селски (немски) автомобили тук го приемам за кощунство.
Следващата ми АЛФА РОМЕО ще е 166 или 159 !
coca-cola
05-09-2012, 21:32
За следваща!!!!!! не мисля щото не са ми по джоба.АЛФИТЕ МИ освен за ФЕРЕРИ и МАЗЕРАТИ не ги ДАВАМ за НИЩО.Все още скърбя по GTV-то но се налагаше да си ходи заради тая шибана данъчна д-ва.НИКОГА абсолютно НИКОГА няма да си взема друго освен тези три МАРКИ.Мразя всичко друго най вече немските фъшкии
Аз съм се загледал доста сериозно по 159-ките, като SW- ми допада много. Живи и здрави да сме до годинка или максимум две се надявам да се кача на някоя лачена 159-ка. :)
Сякаш 159 или Брера - 2,4 дизел или 1,8 тби. Като алтернатива Волво s60 или Сааб 93. Заглеждам и BMW, но по навик си ги сравнявам все с алфа и някак си отпадат като вариант.
Абе бих си взел и един Голф 6, бензин обаче, за дизел се колебая-хич не ми се нравят тия печки.
Отделно бягам от всякакви комбита, само някакъв мерцедес ми хареса в тая насока.
Но най вероятно пак ще е алфа, но от новите по икономични и по технологични модели, а инече Брерата си е супер, и за това мисля тоже :roll:
rossenvn
05-09-2012, 21:54
Абе бих си взел и един Голф 6, бензин обаче, за дизел се колебая
Анатема!
Ето на какво се прехвърлиха собствениците на Saab (http://www.automedia.bg/news/article_17544.html). Уж са казвали БМВ, ама после си накупили Хонди и Холцвагени. Абе фенове - иди ги разбери. Тук сигурно ще стане същото. Ще си накупиме пасати и гоуфове. Пепел ми на езика!
За да не съм офф, аз започнах да се замислям м/у GT и 159.
M3 SMG
Impreza STI
Или някой ако ми предложи да ми тунингова алфа , която да прави 0-100 за 4-5сек и да става за ежедневка + да не се чупи по 5 пъти на седмица ...
159-ка SW 2.4... кефи ме гласа на петцилиндровия дизел... пък и с 200 кончета си е по-добре от 150...
159-ка SW 2.4... кефи ме гласа на петцилиндровия дизел... пък и с 200 кончета си е по-добре от 150...
И с 400 кила отгоре ...
Иначе по темата:
Е класа 320 цди автоматик ... Не знам, ама май е от възрастта хихи
И едно GTV 3,2 за фън ;)
radostin_ivanov
05-09-2012, 23:45
Не бих се разделил с 156, една 75 бих добавил живот и здраве.
В плана ми е... Житейския...
2014 година, напролет - лятото - 159, печка - 1,9, 150 магарета или 2,4 с 200...
Задължително комбито с хромираните лайсни на тавана и задължително с черна кожа вътре - навън може черна ии бордо. Ако е и автомат - с удоволствие.
Много е хубаво да знаеш какво искаш и да се стремиш към него :)
Много предатели бе, много нещо...споменаването на селски (немски) автомобили тук го приемам за кощунство.
Следващата ми АЛФА РОМЕО ще е 166 или 159 !
Много емоция вкарваш за куп тенекии. при това некадърно сглобени :rotfl:
някакво V8, ако ще и алфа да е .
Наклона е към презокеанските мускули форд, шеви,додж или кади
Анатема!
Ето на какво се прехвърлиха собствениците на Saab (http://www.automedia.bg/news/article_17544.html). Уж са казвали БМВ, ама после си накупили Хонди и Холцвагени. Абе фенове - иди ги разбери. Тук сигурно ще стане същото. Ще си накупиме пасати и гоуфове. Пепел ми на езика!
За да не съм офф, аз започнах да се замислям м/у GT и 159.
ами няма как, с времето на човек му свършват парите и нервите да поддържа алфа, и се прехвърля на нещо по практично и по здраво, лично аз след алфа съм на мерцедес или пежо.
alfaa156
06-09-2012, 11:29
e46 1.8 :) или 2.0 дизел ,но никога е36 НИКОГА !!! карал съм 328 е36 ,но никога няма да си взема (бях го взел да го покарам (на един приятел) и като го спрях на паркинга и веднага му се лепнаха 6-7 мангала :Х )
Купи си голф !
Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Много емоция вкарваш за куп тенекии. при това некадърно сглобени :rotfl:
Купи си голф !
Sent from my HTC One S using Tapatalk 2[/QUOTE]
Делта З, Браво, евентуално Жужа - тая кола в три различни тоалета ;-) Твърдо не 159.
Jivko7777
06-09-2012, 15:46
159-ка SW 2.4... кефи ме гласа на петцилиндровия дизел... пък и с 200 кончета си е по-добре от 150...
само дето не е точно така нито ги имаш 200коня нито и ще върви щото е 400кг по тежка...
Само заради нуждата от багажник и поради нарасналите кратери в гр.Варна имам нужда от различна кола от 156-цата....не бих я сменил но все пак тъй като ще се наложи, когато я продам де :) бих я заменил със Subaru Outback 3.0 H6 2000-2003
DiStefano
06-09-2012, 17:29
Аз 156-цата неотдавна я разкарах. Търся усилено в момента читава Крома, щото това е колата, която ще задоволи нуждите ми и на цялото 4 членно семейство. Уви към момента не намерих екземпляр, който да ми се понрави. 2.4 вариантите са с много екстри, но са адски занемарени, гледах поне 5 и всичките бяха кочини вътре. 1.9 намерих симпатична, но искам автомат по дяволите, а 1.9 автомат не видях по нашия пазар. Всъщност попаднах и на една 2.2 бензин, но не мисля, че е разумен избор. Определено не искам 3-та Алфа, а и от всички модели, които ги има на пазара, двата които ме кефят най-много ги имам. За съжаление те не са подходящи за ежедневна употреба от минимум 100 км, които изминавам .. въпреки, че към момента служат вярно. Бравото ми харесва също, но ми е малко .. Решил съм го категорично и това ще е Крома. Дай боже да намеря "читава" близките 1-2 месеца.
само дето не е точно така нито ги имаш 200коня нито и ще върви щото е 400кг по тежка...
Що да ги няма 200?
Jivko7777
06-09-2012, 18:37
Що да ги няма 200?
липсват доста има качвани на диното не могат да си изкарат заводските коне докато старите jtd-та никакви проблеми...
Ето ти няколко примера:
- http://www.youtube.com/watch?v=N5NZHq5Kgrc&list=PLF13392855A1288A4&index=107&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=GW31mL-tIgY&list=PLF13392855A1288A4&index=106&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=N5NZHq5Kgrc&list=PLF13392855A1288A4&index=107&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=Xst1ETJ_Mt4&feature=plcp
и т.н. фирмата е много сериозна то се и вижда какви коли са направили ;)
а сега сметни че и е 400+кг по тежка от 156 2,4 150-ка и веднага ти отговарям къв разтрел ще и причинявам хахахахахахха ако някой има 159-ка 2,4jtd сток да заповяда с една 136-ца да се пробва :)
159sw 2.4jtdили,Q4 като компромисен вариант.
Анатема!
Ето на какво се прехвърлиха собствениците на Saab (http://www.automedia.bg/news/article_17544.html). Уж са казвали БМВ, ама после си накупили Хонди и Холцвагени. Абе фенове - иди ги разбери. Тук сигурно ще стане същото. Ще си накупиме пасати и гоуфове. Пепел ми на езика!
За да не съм офф, аз започнах да се замислям м/у GT и 159.
E, донякъде се майтапя, ама кой знае :calc:
---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 23:30 ----------
Първо, нямам никакво намерение да я продавам.
Оглеждам се за някоя от последните 166-ци 2.4JTDm, възможно най-високо ниво на оборудване.
Дали ще е ръчка или автомат, зависи от това, какво ще намеря, макар че нещо "одъртявам" и клоня към автомата.
После 156-та отива на ребилд и лек тунинг.
А, и аз не мисля да продавам колата си
хахахаха големи фенове на марката сте няма що,няма ли сте пари и нерви да гледате алфа.
ами да си бяхте накупили вектри и пасати не си купуваите алфи,хората с алфи обичат колите си и колкото и проблеми да им създават ги правят и след това се радват на уникалните си коли.
Сори за спама :Д и сега по темата
след 156цата бих карал ГТ,159,или 156гта и даи боже ако има пари след време някои 75ца....
147, но след фейса и с 4 врати, Брера или Жулиета...
Alfa User
06-09-2012, 22:28
хахахаха големи фенове на марката сте няма що,няма ли сте пари и нерви да гледате алфа.
ами да си бяхте накупили вектри и пасати не си купуваите алфи,хората с алфи обичат колите си и колкото и проблеми да им създават ги правят и след това се радват на уникалните си коли.
Сори за спама :Д и сега по темата
след 156цата бих карал ГТ,159,или 156гта и даи боже ако има пари след време някои 75ца....
Тва е едно от най-ценните мнения в тая тема ... Sorry че се намесвам, но какво правите в тоя форум, ако не ви кефи Алфата, и нямате нерви да се занимавате с нея ???
То не че кат си земете поредния селски ГоУф/Пасат няма да имате подобни проблеми, ма нейсе ...
И сега ако ми позволите да изкажа неангажиращо мнение ... Ако сте карали 156 досега и вируса Алфа ви е тръшнал сериозно, мисля че следващата стъпка е нещо брутално - както казаха някои колеги по-напред, GTA версиите, или пък някоя люта класика, от типа на 75 3.0 V6 ... по възможност с турбо или компресор ... И не на последно място - за да усетите част от тръпката - 155 Q4 ... щот вероятно, както и аз, няма да имате възможността за 155 GTA или V6 TI ...
Всяка една от тези коли обаче ще изисква от вас тотално посвещение и внимание, по-големи от тези към жена/приятелка !!!
Искрено се надявам да не приемете поста ми за заяждане, но ... огледайте се ... помислете ... за вас ли е марката "Алфа Ромео" или просто си я купихте, щот е евтина и мноо върви ???
само дето не е точно така нито ги имаш 200коня нито и ще върви щото е 400кг по тежка...
Е, и ?
липсват доста има качвани на диното не могат да си изкарат заводските коне докато старите jtd-та никакви проблеми...
Ето ти няколко примера:
- http://www.youtube.com/watch?v=N5NZHq5Kgrc&list=PLF13392855A1288A4&index=107&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=GW31mL-tIgY&list=PLF13392855A1288A4&index=106&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=N5NZHq5Kgrc&list=PLF13392855A1288A4&index=107&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=Xst1ETJ_Mt4&feature=plcp
и т.н. фирмата е много сериозна то се и вижда какви коли са направили ;)
а сега сметни че и е 400+кг по тежка от 156 2,4 150-ка и веднага ти отговарям къв разтрел ще и причинявам хахахахахахха ако някой има 159-ка 2,4jtd сток да заповяда с една 136-ца да се пробва :)
На дино се мерят конете на колела бе бат Живко що се бъркаш :calc: Плюс това върви много стига се святка с твоята 156-ца дето всички я знаем колко е 136 коня ;)
липсват доста има качвани на диното не могат да си изкарат заводските коне докато старите jtd-та никакви проблеми...
Ето ти няколко примера:
- http://www.youtube.com/watch?v=N5NZHq5Kgrc&list=PLF13392855A1288A4&index=107&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=GW31mL-tIgY&list=PLF13392855A1288A4&index=106&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=N5NZHq5Kgrc&list=PLF13392855A1288A4&index=107&feature=plpp_video
- http://www.youtube.com/watch?v=Xst1ETJ_Mt4&feature=plcp
и т.н. фирмата е много сериозна то се и вижда какви коли са направили ;)
а сега сметни че и е 400+кг по тежка от 156 2,4 150-ка и веднага ти отговарям къв разтрел ще и причинявам хахахахахахха ако някой има 159-ка 2,4jtd сток да заповяда с една 136-ца да се пробва :)
И какво доказват тея клипчета ?!?
digitalundgrd
07-09-2012, 11:27
Според мен бате ви Живко е прав...Конете са си баш на мотора (на снимката се вижда, че пише конеМАХмот и нмМАХмот ;) Диното си смята загубите и изписва крайния резултат...
Относно графиките - на диното на маднес в Пловдив, Бобо е мерил 159 2.4жтдм със стоков софтуер и без ДПФ. Дава точно тези коне - около 186 на мотор и 417нм ;)
Интересното е, че 159 1.9 жтдм 150 коня си дават конете по книжка, та даже и малко от горе ;)
Според мен бате ви Живко е прав...Конете са си баш на мотора (на снимката се вижда, че пише конеМАХмот и нмМАХмот ;) Диното си смята загубите и изписва крайния резултат...
Относно графиките - на диното на маднес в Пловдив, Бобо е мерил 159 2.4жтдм със стоков софтуер и без ДПФ. Дава точно тези коне - около 186 на мотор и 417нм ;)
Интересното е, че 159 1.9 жтдм 150 коня си дават конете по книжка, та даже и малко от горе ;)
Е как пък ги смята диното загубите като за всяка кола са различни?
digitalundgrd
07-09-2012, 12:37
Ами преди замерването се въвежда, че ще се мери примерно кола на предно и диното след това прибавя да речем 8% (загуби) към крайния резултат. За задно ще добавя 15% и за 4х4 20% примерно...
Има го и този момент, че една кола на предно може да има реални загуби 6%, а друга пак на предно да има реални 10%...Но все пак задачата на този вид дино е да показва резултат преди и след дадена тунинг манипулация, а не коне на мотора със 100%-ова точност...
...Но все пак задачата на този вид дино е да показва резултат преди и след дадена тунинг манипулация, а не коне на мотора със 100%-ова точност...
Ами да и аз така си мисля, ще е много странно да си купиш кола 200коня и да се окаже, че е с над 10коня по-малко :-)
Тва е едно от най-ценните мнения в тая тема ... Sorry че се намесвам, но какво правите в тоя форум, ако не ви кефи Алфата, и нямате нерви да се занимавате с нея ???
То не че кат си земете поредния селски ГоУф/Пасат няма да имате подобни проблеми, ма нейсе ...
И сега ако ми позволите да изкажа неангажиращо мнение ... Ако сте карали 156 досега и вируса Алфа ви е тръшнал сериозно, мисля че следващата стъпка е нещо брутално - както казаха някои колеги по-напред, GTA версиите, или пък някоя люта класика, от типа на 75 3.0 V6 ... по възможност с турбо или компресор ... И не на последно място - за да усетите част от тръпката - 155 Q4 ... щот вероятно, както и аз, няма да имате възможността за 155 GTA или V6 TI ...
Всяка една от тези коли обаче ще изисква от вас тотално посвещение и внимание, по-големи от тези към жена/приятелка !!!
Искрено се надявам да не приемете поста ми за заяждане, но ... огледайте се ... помислете ... за вас ли е марката "Алфа Ромео" или просто си я купихте, щот е евтина и мноо върви ???
Нищо стойностно няма в мнението на колегата- даже е доста простовато.Не мислех да му отговарям, ама като се яви и подкрепа, вече няма накъде :eat:
Тоя лаф купи си еди какво си е пълна глупост.Ми дайте и да горим тия, дето може да критикуват алфите примерно.
А лично аз не съм си купил алфа евтино /то това е относително/ защото взех колата за 8 бона и още 4 хиляди дадох веднага след покупката, с алармата и застраховката вярно. Харесвам алфата, ама не пречи да си купя и евентуално нещо друго, та стига с тия заклеймявания априори :)
Ако ме кефи голфа и голф ще си купя, което не значи, че ще карам като перничанин завършил ТВУ.
Jivko7777
07-09-2012, 16:07
На дино се мерят конете на колела бе бат Живко що се бъркаш :calc: Плюс това върви много стига се святка с твоята 156-ца дето всички я знаем колко е 136 коня ;)
Е как пък ги смята диното загубите като за всяка кола са различни?
Бате ти Живко ще го слушаш да не ти изкарвам още 10 такива клипчета от различни диното да видиш как новите алфи не могат да си изкарат конете!
И това са на мотора, прегледайте другите клипове да видите че другите си ги изкарват всякакви марки + има 3-4 147, 156 GTA и 8ж jtd-ta и т.н. дето са правили и те са си изкарали конете и всичко това е на мотора...
Като цяло отдавна съм се отказал от тая кола ...
Какви са тия щуротии 178 коня при 3500об, при положение, че хората я дават 200 коня при 4000 об ?! Гледам и 3,2 260коня го изкарват 240?! Иначе пък гледам има коли горе-долу са си с конете, ебаси цирка .. Не споря и вече не се и учудвам на нищо.
Jivko7777
07-09-2012, 17:02
Какви са тия щуротии 178 коня при 3500об, при положение, че хората я дават 200 коня при 4000 об ?! Гледам и 3,2 260коня го изкарват 240?! Иначе пък гледам има коли горе-долу са си с конете, ебаси цирка .. Не споря и вече не се и учудвам на нищо.
еми там е стигнала пика на 4000 горката няма и 170 коня :)
Другите коли си ги изкарват конете тук таме има някои дето не могат но при новите алфи масовост...
еми там е стигнала пика на 4000 горката няма и 170 коня :)
Другите коли си ги изкарват конете тук таме има някои дето не могат но при новите алфи масовост...
Пфу, лошо.
Митко145
08-09-2012, 16:53
Аз ще почакам Жулиета Спортвагон през 2016г.
155...:)))..добре, че си я запазих!
155...:)))..добре, че си я запазих!
Да ама нема Selespeed.:):):):):beer:
Да ама нема Selespeed.:):):):):beer:
Проблеми не ми трябват:))))
Проблеми не ми трябват:))))
Няма проблеми има калпави майстори.....викам скоро да преслушам наще,че от гръцките чеп за бъчва не става.:big_beer:
Aми аз след 156 2.4 SW си взех 164-ка и мога да, кажа , че 164-ката е с много класи над 156-цата. (след 164-ката няма как да се кача на 156)
Сега проблема е с какво да заменя 164-ката след време за ежедневна кола, че нещо не откривам толкова надеждни, безпроблемни и комфортни коли като 164-ката. (166 и 159 не ми отговарят на критериите) Ta гледам извън Алфа (може би мерц.)
Какво бих си взел след 156-цата? За каквато и друга кола да се замисля след 156 все Алфа ми се върти в главата. 159 естествено с 1750TBi 200 коня. Май ме е гепила сериозна Алфа мания :rockon:
digitalundgrd
10-09-2012, 19:09
Аз бих заменил Алфата с едно БМВ е92 335д :)
old alfist
10-09-2012, 19:20
Заменям я за каквото и да е - стига да е ново и някой да ми подари.
dimitar_vd62
10-09-2012, 22:02
159.Ма ся няма кинти.:-(
tokata_pz_flex
11-09-2012, 15:39
Следващата ми Алфа ( няма съмнение , че пак ще си купя ) ще бъде ... по-стара Алфа :) И ще бъде кола за кеф ! Спринт , 33-ка , Q4 ...
Следващата кола най вероятно ще е пак Алфа,замислям се за 166 face,ако има кинти естествено 159
А пък аз, след като продадох 156-цата си купих 159 - ка. Но ако и тая зима е като предишната, ще си продам 159-ката и ще си купя Кросвагон! Няма да имам проблем в коловозите...
Stoyan Georgiev
11-09-2012, 16:55
q7 6.0 v12
Ако не е Алфа или италянка , то
Volvo или Subaru
В момента са ми фаворити XC90 и Forester
thecleaner
11-09-2012, 20:43
Aми аз след 156 2.4 SW си взех 164-ка и мога да, кажа , че 164-ката е с много класи над 156-цата. (след 164-ката няма как да се кача на 156)
Сега проблема е с какво да заменя 164-ката след време за ежедневна кола, че нещо не откривам толкова надеждни, безпроблемни и комфортни коли като 164-ката. (166 и 159 не ми отговарят на критериите) Ta гледам извън Алфа (може би мерц.)
Ауууппппппп то и аз така направих :) Само че реално мисля да заложа на една Мария 1,9 JTD 105коня (точно тоя мотор искам) за семейна кола, за фън ще си се радвам на Рунти и те така. В общи линии след 164 (когато реши да ме напуска), мисля че Алфа няма да карам поне докато не изкарат нещо свестно, а 159 не смятам за такава кола.
dilian alfa gtv
11-09-2012, 22:00
Да бе то 20 годишни дръгели са бати колите надеждни отвсякъде :priest::waving:
След 159 бих си купил или джулия която се очаква да излезне или 4c само за fun,във такъв случай ще заложа на нещо от японския сегмент за ежедневка.
KirilSol
12-09-2012, 18:42
Aми аз след 156 2.4 SW си взех 164-ка и мога да, кажа , че 164-ката е с много класи над 156-цата. (след 164-ката няма как да се кача на 156)
Сега проблема е с какво да заменя 164-ката след време за ежедневна кола, че нещо не откривам толкова надеждни, безпроблемни и комфортни коли като 164-ката. (166 и 159 не ми отговарят на критериите) Ta гледам извън Алфа (може би мерц.)
абсолютно те подкрепям, аз след 164-ката си взех 156SW и мога също да кажа че разликата е огромна в полза на 164-ката.
лошото е че трудно се намират читави екземпляри, но бих си взел пак 164 ако си заслужава....иначе фаворит ми е BRERA :-)
абсолютно те подкрепям, аз след 164-ката си взех 156SW и мога също да кажа че разликата е огромна в полза на 164-ката.
лошото е че трудно се намират читави екземпляри, но бих си взел пак 164 ако си заслужава....иначе фаворит ми е BRERA :-)
А още по-лошото е, че Брера-та, освен с красота няма да те впечатли с друго и накрая ще излезе, че след 164 за съжаление не можеш да си намериш друга достойна Алфа.
E да не бъдем песимисти, може да излезе нещо хубаво и по хубаво при алфите
Аз пък ще си купя Браво след 159-та.Като гледам колко навитаци има за 159,може след 1-2 години/а и по-рано/ да се намери купувач за мойта бела :dance::dance::dance::dance:
Със сигурност НЕ отново 156!!! От 145-цата бях много по-доволна.
Определено бих взела Жулиета на мига :wow:, но все още ми е лееекичко над буджета.:grin:
Реалността е избор между 159 и БМВ .....и до някъде се замислям за нещо малко по-височко като Рав 4.
При алфа си има избор след 156, но не мога да се начудя на дизайна на ланчите , тия, които са набори на 156 и малко преди, къде са гледали като ги правят? Толкова безлични и направо отблъскващи коли май са само ранните корейки...
И това от тия, които създадоха ланча стратос?!
santo_traficante
13-09-2012, 10:22
Аз знам какво ще си купи gigi:roll2:
georgi_pg
15-09-2012, 17:44
Аз ще почакам Жулиета Спортвагон през 2016г.
Подкрепям!:bravo:
Па италианска, па дизел, само да се продаде моята и скачам...жокер има 8 фара! :)
DiStefano
16-09-2012, 14:20
Па италианска, па дизел, само да се продаде моята и скачам...жокер има 8 фара! :)
Брера ли бре ?
Па италианска, па дизел, само да се продаде моята и скачам...жокер има 8 фара! :)
?!?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4d/Lancia_Delta_S4.jpg/800px-Lancia_Delta_S4.jpg
или
http://farm4.staticflickr.com/3174/2338125379_c0ff003dac_z.jpg
или това
http://en.alfaromeo-club.com/graphics/gallery/full/187_1992rz3.jpg
:)
За кратко време си бях харесал една Brera, но си трябват вече 4 врати и ще е 159 2.4 живот и здраве. За предпочитане TI. :-P
old alfist
17-09-2012, 10:54
?!?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4d/Lancia_Delta_S4.jpg/800px-Lancia_Delta_S4.jpg
или
http://farm4.staticflickr.com/3174/2338125379_c0ff003dac_z.jpg
или това
http://en.alfaromeo-club.com/graphics/gallery/full/187_1992rz3.jpg
:)
Тук има много фарове - някои от тях може да се направят за дневни.
За кратко време си бях харесал една Brera, но си трябват вече 4 врати и ще е 159 2.4 живот и здраве. За предпочитане TI. :-P
Скоро може да има една ТИ за продаване,1.9 на 70 000 км.................:wow::wow::wow::wow:
Трябва да е уникална, за да се навия на 1.9
Според мен този мотор е малък за тази кола.
159-ка или Audi A6. Задължително комби :)
Linkestis
05-01-2013, 16:14
Всеки нормален.....БМВ.
Всеки ненормален 159 щото станаха по-модерни от 166-те.
Нещо високо, понеже обичам да ходя из планината. Мислех за субару, ама като им видя скапаните скучни интериори...
В последно време си мисля за 159-ка сортвагон 2,4JTDm Q-tronic, navi, leder в светъл пастелен цвят, а външно предпочитам бордо.
Си купя розов трабант...с розов плюш вътре :plane:
Аз пък си затвърждавам мнението от преди няколко месеца - Брера или БМВ :)
Stefan Caromov
05-01-2013, 19:29
Ако забогатея Джулия. Ако не успея да ударя бинго, ще си взема тезис, или фейсовата 166.
Други марки не са ми приоритет, но оглеждам в момента и разните хонди акорд. Знам само, че сто процента, ще е бензин . Ненавиждам дизеловите коли, каквито и да са..
Ама за лятото си имам перфектното колело с 80 кубиков мАтор мейд ин чайна. Вдига 55 по километражче, Харчи 3 на сто ( лъжа е, че харчат по литър и половина ) , тежи 30 кила, перфектно е за малки разстояния
Ако забогатея Джулия. Ако не успея да ударя бинго, ще си взема тезис, или фейсовата 166.
Други марки не са ми приоритет, но оглеждам в момента и разните хонди акорд. Знам само, че сто процента, ще е бензин . Ненавиждам дизеловите коли, каквито и да са..
Ама за лятото си имам перфектното колело с 80 кубиков мАтор мейд ин чайна. Вдига 55 по километражче, Харчи 3 на сто ( лъжа е, че харчат по литър и половина ) , тежи 30 кила, перфектно е за малки разстояния
Може би такава Джулия:
159-ка, 2.4 JTD с поне 200 кончета...
май свикнах със 150-те катърчета, че ми се иска повечко....
След 156-ците си купувайте 155-ци :D
След 156-ците си купувайте 155-ци :D
А след 155-ците си купувайте 75-ци. Все пак е добре да се стигне наистина до Алфа Ромео.
Алфа ромео са създали само 2 модела с предно предаване. А Фиат (пак с емблема на Алфа Ромео)са създали всички останали.
Сега сериозно по темата: След 156 има само още един модел - 159. А след това няма Алфа Ромео. Или поне в тоя клас. В такъв случай е нормално много хора да сменят марката.
Абе то темата за 156 ама аз след 166 бих си взел 164, 75 или 155, а мечтата ми е Алфа 6 или Алфета.
Crusader
05-01-2013, 21:47
Мицубиши, вече го взех преди повече от година... невероятно качествена кола, ако всички мицу-та са толкова качествени, не искам и да чуя за друга.
П.С. планирам и едно Паджеро...та да видим
159 или евентуално 166 след 2003-та. И двете 2.4 JTD
Накарал съм се на германски кочини, мерси повече!
159-ка, 2.4 JTD с поне 200 кончета...
май свикнах със 150-те катърчета, че ми се иска повечко....
Скачай на нещо по-мощно....'...и 200 коня не са много.:Tease:
Mind_Control
05-01-2013, 23:02
Почерох малко темата и оставам с впечатлението, че дори сегашните собственици на алфа да искат да я сменят с друго, то те пак се насочват към някаква по рядко срещана марка, като субару, сааб, форд мустанг или премиум марка, като мерцедес, бмв, лексус. Явно повечето фенове на алфа са си индивидуалисти и хора с различен вкус от масовия, което е добре :)
Аз лично смених алфата с лексус, но с удоволствие бих се върнал на една брера или по скоро спайдърче.
... Явно повечето фенове на алфа са си индивидуалисти и хора с различен вкус от масовия, което е добре :)
Сектанти :)
Аз също паркирах в гаража 200+ коне,но да заменя алфата(156sw 2.4)твърдо НЕ.
Импрезата я ръчкам от неделя на неделя,алфата-всеки ден,
не знам яко и се кефя на тая кола.Верно харесват ми и 155 и 75 но 156 ми харесва най.
А по темата конкретно вече съм отговорил май - Субару Импреза 2000 турбо,кофти арматурно табло ма адски брутална.
А може ли да се похваля :) Аз след като продадох 156-цата, си взех е-класа, а сега искам да си взема слдващата е-класа :) :) :) много съм доволен, но като видя алфа и се обръщам след нея, веднъж качиш ли се на италиянски автомобил тръпката винаги я имаш.
Ако си взимаш следващата Е-класа постарай се пак да е фейслифт, че иначе ше береш ягоди ;)
Аз ако мога да си продам двете коли едновременно бих се яхнал на '740' :)
Ако си взимаш следващата Е-класа постарай се пак да е фейслифт, че иначе ше береш ягоди ;)
Аз ако мога да си продам двете коли едновременно бих се яхнал на '740' :)
Кире, 740 е един много добър избор, но статистиката около моите познати, които са сбъднали мечтата, и са яхнали стара 740-ка е, че много бързо се продава. ;-):shutup:
п.с. както и Опел Астра комби...:tooth:
Mind_Control
06-01-2013, 11:13
Ако си взимаш следващата Е-класа постарай се пак да е фейслифт, че иначе ше береш ягоди ;)
Аз ако мога да си продам двете коли едновременно бих се яхнал на '740' :)
Волво 740 нали :D
Е, не точно :prescription:
Кире, 740 е един много добър избор, но статистиката около моите познати, които са сбъднали мечтата, и са яхнали стара 740-ка е, че много бързо се продава. ;-):shutup:
п.с. както и Опел Астра комби...:tooth:Тя нека е хубава колата, пък както иска да се продава.
А и със сигурност ще се продаде по-лесно от АлфаРомео.
Аз не бих си купил '740' или '745' за търговия, а за да я карам и да ѝ се радвам ;)
Kuku. карал ли си 740 или 745 по дълго време....?
Зависи, какво разбираш под "по-дълго време" :)
Зависи, какво разбираш под "по-дълго време" :)
Когато се качиш на терасаката на партиният дом тога ва ще ти кажа, защото сега гледаш от твоятаЛ)))
:prescription:
За сега само си мечтаеш..... да си Пъф Деди:))))))
156......от няколко месеца карам 159 и покрай празниците си бях до Благоевград видях си 156-цата паркирана пред нас и нещо ме жегна.....носталгия...знам ли,може да звучи странно но визуално ми харесва повече от 159.....:drunk:
Когато се качиш на терасаката на партиният дом тога ва ще ти кажа, защото сега гледаш от твоятаЛ)))
:prescription:
За сега само си мечтаеш..... да си Пъф Деди:))))))
Продължавам да не те разбирам, но няма значение, защото ако робувам на хорското мнение не бих си купил и Алфа Ромео ;)
156......от няколко месеца карам 159 и покрай празниците си бях до Благоевград видях си 156-цата паркирана пред нас и нещо ме жегна.....носталгия...знам ли,може да звучи странно но визуално ми харесва повече от 159.....:drunk:
Не си само ти, точно това и аз писах, че откакто смених 156 като се размина или видя такава все едно дето викаш носталгия изпитвам.И аз също харесвам 156 повече от 159.
156......от няколко месеца карам 159 и покрай празниците си бях до Благоевград видях си 156-цата паркирана пред нас и нещо ме жегна.....носталгия...знам ли,може да звучи странно но визуално ми харесва повече от 159.....:drunk:
Мама пии си хапчетата,моля те..................:priest::priest::priest::pries t:
dimitar_vd62
07-01-2013, 17:40
156......от няколко месеца карам 159 и покрай празниците си бях до Благоевград видях си 156-цата паркирана пред нас и нещо ме жегна.....носталгия...знам ли,може да звучи странно но визуално ми харесва повече от 159.....:drunk:
Мое си ги трампим ако искаш, ма без доплащане щот нафтата не ми харесва.Обаче ще почерпя мастичка.;-)
Мое си ги трампим ако искаш, ма без доплащане щот нафтата не ми харесва.Обаче ще почерпя мастичка.;-)
Ше те надцакам, аз пък предлагам две 33-ки за 159-ката. И 2-те са бензинови при това.
Мама пии си хапчетата,моля те..................:priest::priest::priest::pries t:
Не помагат мама....и доФтораО кажа "......психопат.....тежка диагноза ми се лекува......".
radi_alfa156-2.4jtd
08-01-2013, 00:29
Ако я сменя ще е за нещо високо проходимо тип тойото ланд крузер иначе нямам намерение да я заменям :-D
На мен ми се иска едно джипче, рав 4 за зимата за проходимост...за топлите месеци 159 ще си карам. Ма 3 коли ми идват много...а 156-цата жената мн мн не я кара...за два месеца има навъртяни от нея 100км...срамота...хубу че аз си я карам от време на време и си ми харесва скумрията.
Ох тежък живот ви казвам. Ако не от друго от скука ще си умра!
dimitar_vd62
08-01-2013, 13:43
Аз мислим да избием рибата с един Комбат.
Поради фактът, че италиянското автомобилостроене не предлага голямо комби, се наложи да сменя марката. Взех Е39 525ТДС. Сега всички ще скочат защо ТДС, но и със Селето беше така, пък 50000 км вече нямям никакви ядове. Както се казва "кола втора ръка си е чист късмет".
Със здраве да си го караш бавареца. М-пакет ли е?
А за голямото комби - Капа май е по-голяма от е39.
Не можах да преглътна външния вид на Капа комби. Иначе преди 156-та имах Капа седан и бях изключително доволен.
toshko69
08-01-2013, 23:00
Хонда акорт 7 генерация,или Мазда 6.Преди алфата 8 години съм карал японец,но 156-цата ми легна на сърце и си я купих.Всичко обаче е примерно,може да ми дойде друг акъл,като реша да сменям колата.
Аз след 156 минах на 164 и съм много доволен.
Проблема е че сега няма с какво да сменя 164 за друга ежедневкс. Та сега гледам обявите за Мерцедес
Аз след 156 минах на 164 и съм много доволен.
Проблема е че сега няма с какво да сменя 164 за друга ежедневкс. Та сега гледам обявите за Мерцедес
А защо пък трябва да я сменяш ???
А защо пък трябва да я сменяш ???
И аз това се питам.
На моменти ме е яд, че си дадох 155-цата.
Furious 155
09-01-2013, 15:44
И аз това се питам.
На моменти ме е яд, че си дадох 155-цата.
В кои моменти?:roll:
В кои моменти?:roll:
Например когато вляза в дупка с носачи за 1000 лева вместо за 160.
Ако става въпрос за ежедневна кола- Нова алфа от магазина!
adv_petrov
10-01-2013, 16:35
След 20к км на Ланча Y, още 20к км на Ланча Z и 60к км на Алфа Ромео, си взех Мерцедес. Тъй като е със задно, ще си взема още 1 (ML). Понеже търкалям още 156цата, няма ден, в който да не ме е яд, че съм изгубил толкова години и пари в доверие към продуктите (ако прехвалената, некачествена и евтина понастоящем сглобка може въобще да се нарече продукт) на концерна ФИАТ, които за поредна година са на последното място в TUV тестовете -
http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/01/10/1981167_tv_klasira_nai-zdravite_i_nai-problemni_upotrebiavani/
Аз поне смятам да им се доверя на немците и за напред, въпреки че какво ли разбират те от употребявани коли и статистики, ами не вземат да влезнат у форумо и да се пообразоват малко.
Не обвързвам никого с мнението си. Всеки е способен сам да харчи парите си както намери за добре.
dimitar_vd62
10-01-2013, 17:07
Ми феновете са си на ясно с недостатъците, има лесно, продаваш всичко италианско и сменяш форума.
......доверие към продуктите (ако прехвалената, некачествена и евтина понастоящем сглобка може въобще да се нарече продукт) на концерна ФИАТ, които за поредна година са на последното място в TUV тестовете - .................е.
Колега при МиТо нещата със сглобката са доста по добре
А ако чакаш немците да признаят нещо друго освен собственото- забрави.
Между другото ML е доволно калпав автомобил - нито е сув нито лимузина. По проходимост всяка алфа го бие а за возия е далеч от класата на лимузините на мерцедес- Мое мнение базиращо се на тестване
dilian alfa gtv
10-01-2013, 21:17
Колега при МиТо нещата със сглобката са доста по добре
А ако чакаш немците да признаят нещо друго освен собственото- забрави.
Между другото ML е доволно калпав автомобил - нито е сув нито лимузина. По проходимост всяка алфа го бие а за возия е далеч от класата на лимузините на мерцедес- Мое мнение базиращо се на тестване
Да не забравяме и колко добра е сглобката при МЛ-точно,три пъти му разпарчетосваме таблото заради климатроника и пепелника,който като го натиснеш да се отвори изчезва безследно някъде в таблото.За салона пък нищо няма да кажа,просто ще замълча.Това за МЛ 2004год.:waving:
santo_traficante
11-01-2013, 09:55
8C като на колегата от форума:mrgreen: бЕла с червена кожа:mrgreen:
8C като на колегата от форума:mrgreen: бЕла с червена кожа:mrgreen:
.....е и аз имам такава на снимка.:BIGsmile:
8C като на колегата от форума:mrgreen: бЕла с червена кожа:mrgreen:
Оная дето я продаваха в Германия ли,иначе ти си ми ясен,рано или късно пак ще кацнеш на талянския клон :moon::moon::moon::moon:
santo_traficante
11-01-2013, 13:15
Оная дето я продаваха в Германия ли,иначе ти си ми ясен,рано или късно пак ще кацнеш на талянския клон :moon::moon::moon::moon:То една 8Ц има у форумО:mrgreen: Абе мани ти .... виж дизайна ми харесва...е сега Орела е с талянския мАтор и върви хубаво харесва ми /въпреки че на 80% съм продал Орела/ ....ама да кеся по сервизи за окачвания и да съм пръв приятел с диагностика и монтьора...мерси на тая любов:mrgreen::cheers:
След като колегата rusiq86 прибра единствения хубав екземпляр на TI ми остава да избера между 530 или CLS
Появи се нова ТИ - хвърли едно око на мобиле.бг ;)
Друг е въпроса, ако си търсиш оправдание да избягаш от марката :tooth:
Хмммммм дали е читава? :crazy:
Май и не е Q4 и няма автопилот ? :wierdo:
Иначе на снимки ми хареса.Да се изкажат и колегите които повече разбират :cheers:
Бях отделил 30000 за кола ще си спестя 11000 които веднага отиват за R1 след 2007:choice:
Хмммммм дали е читава? :crazy:
Май и не е Q4 и няма автопилот ? :wierdo:
Иначе на снимки ми хареса.Да се изкажат и колегите които повече разбират :cheers:
Бях отделил 30000 за кола ще си спестя 11000 които веднага отиват за R1 след 2007:choice:
Дядо ти само с автопилот е карал... :crazy:
Недей така, крузконтролът е много добра екстра.
А, Зико, ЦЛС не почват ли от 35000 ?
Недей така, крузконтролът е много добра екстра.........................
Особенно ако ти трепери десния крак :))))
..... Няма 4х4, няма автопилот, няма автоматик.... за това е на тази цена!
Свали още 1000лв. и я взимай :)
Само не давай толкова пари за мотор :BIGsmile:
santo_traficante
11-01-2013, 18:58
Хубава е тая 159 ТИ спор няма. Но е вечно твоя....бах маму...ама кеф цена няма ако не те бърка обезценката и сервизирането по наще дупки:BIGsmile:
Колега при МиТо нещата със сглобката са доста по добре
А ако чакаш немците да признаят нещо друго освен собственото- забрави.
Между другото ML е доволно калпав автомобил - нито е сув нито лимузина. По проходимост всяка алфа го бие а за возия е далеч от класата на лимузините на мерцедес- Мое мнение базиращо се на тестване
В интерес на истината в Ауто билд си признават бая неща - за калпавите бензинови двигатели на VW, Ауди и т.н и прочее.
Фиат Браво пък е класиран с оценка 6, та зависи.
Чакам да пишат нещо за МиТо и Жулиета, ма засега явно нямат такива коли (говоря за теста на 100 хиля км)
В интерес на истината в Ауто билд си признават бая неща - за калпавите бензинови двигатели на VW, Ауди и т.н и прочее.
Фиат Браво пък е класиран с оценка 6, та зависи.
Чакам да пишат нещо за МиТо и Жулиета, ма засега явно нямат такива коли (говоря за теста на 100 хиля км)
......един МиТьо тст бих взел......
Ziko...др седмица ми звънниш като съм в Русе...да я покараш, разгледаш...и нека се обезценяват после...на тази цена и в ГДР-ти няма, колко такива екземпляра има в Бг...почти няма...а круиз контрола не съм го ползвал даже...за 4х4 е несравнимо на сняг/лед..мн проходима кола.
по темата: Нещо ме блазнят бмв х5 след 2008-2009 фейслифта...готин интериор, екстериор.
Дядо ти само с автопилот е карал... :crazy:
Колега, от сега нататък кола без климатроник и авто пилот не вземам.
Недей така, крузконтролът е много добра екстра.
А, Зико, ЦЛС не почват ли от 35000 ?
3,5 плюс минус ще дадем толкова. Важното е да ми хареса.
Няма 4х4, няма автопилот, няма автоматик.... за това е на тази цена!
Свали още 1000лв. и я взимай :)
Само не давай толкова пари за мотор :BIGsmile:
Склонен съм да дам още 3-4 от горе но поне да има 4x4,автопилот, босе…
Май ще чакам да излезе друг екземпляр на пазара. Като ще е гарга поне рошава да е :bouncing_smiley:
Хаха зико...ако това лято спечеля зелена карта...ти я продавам и се изселвам към щатско вовеки...:)
Ма само ако обещаеш да ми пращаш снимки на колата често ...
Колега,дай сега да направим сделката,че от няколко месеца съм без кола и няма да мога да издържа почече :please:
Сега няма такава опция...като замина края на Април за САЩ да ти я оставя да я пазиш тогава :kissy:
......един МиТьо тст бих взел......
Да, има няколко в Мобилето на добри цени, ама пари нема. След някоя година ще са по добри :)
Сега няма такава опция...като замина края на Април за САЩ да ти я оставя да я пазиш тогава :kissy:
Глей са...ние със Зико от 25.01 сме в Русе за две седмици....що ни не оставиш 59-ката да се фръцкаме,аз ти обещавам ,че ще си я прибереш непокътната...:evil:
Към нея да дам и ключ за апартамента ми да има къде да спите и малко пиене да оставя :)
D.Istatkov
03-02-2013, 17:32
Към темата 159 комби 120 к.с
Що пък точно 120?
.....за да не може да върви.....
.....за да не може да върви.....
Ми тогава да си вземе 1.8 МПИ и да и турне метан.
D.Istatkov
03-02-2013, 20:27
Що пък точно 120?
по нисък данък -първо!
после един ремап да стане горе долу до 150к.с и мен това ме устройва ще си върви нормално и ще си харчи добре
dimitar_vd62
03-02-2013, 20:33
Едно хапче виагра на 10 литра бензин/не нафта/ върши същата работа.
по нисък данък -първо!
после един ремап да стане горе долу до 150к.с и мен това ме устройва ще си върви нормално и ще си харчи добре
Лично мое мнение но и 150 коня на това купе са му малко.
Виж 150 коньово да го мапнеш е друго.
---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:36 ----------
Едно хапче виагра на 10 литра бензин/не нафта/ върши същата работа.
Има и по ефикасни неща от виаграта.......бамбуков презерватив, хем е за многократна употреба,хем е по-евтин.:crazy:
D.Istatkov
03-02-2013, 20:54
Лично мое мнение но и 150 коня на това купе са му малко.
Виж 150 коньово да го мапнеш е друго.
---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:36 ----------
Има и по ефикасни неща от виаграта.......бамбуков презерватив, хем е за многократна употреба,хем е по-евтин.:crazy:
150 коня според мен са си нормални за нормално каране
и без това си търся семейна кола след време това ще бъде колата поне за мен си добре,за който не е да си взима и 210к.с
150 коня според мен са си нормални за нормално каране
и без това си търся семейна кола след време това ще бъде колата поне за мен си добре,за който не е да си взима и 210к.с
Ми тя и моята е семейна....200 катила....210 по-добре,че е 4х4.
120 кс си е подигравка на това купе..малко по сериозно...
150 с чип предполагам, ще е задоволително...ма както каза един познат..като ще е гарга..да е рошава поне!
120 кс си е подигравка на това купе..малко по сериозно...
150 с чип предполагам, ще е задоволително...ма както каза един познат..като ще е гарга..да е рошава поне!
:Yeeeehaaa::Yeeeehaaa::Yeeeehaaa:
Не всички търсят рошави гарги - на някои и сресана гарга им стига! :)
НО 120к.с. за 159 наистина са малко, а пък разликата в данъка до 150к.с. съвсем не е много и сякаш обезсмисля идеята за икономията, след като ще се дават пари за ремап - пестиш от данък, а даваш пари за чип :?
120 коня на този танк са му изключително малко. Нещо като 2.0 на 166. Върви, ама на баир изпреварвам с педал влязъл в предната броня.
Jivko7777
03-02-2013, 22:31
Върви, ама на баир изпреварвам с педал влязъл в предната броня.
:roll2::roll2::roll2:
То нищо смешно няма. Кола, която с флуидите и драйвера тежи 1560 кила + още пътници и багаж и мотор, който развива около 140 коня при 6400rpm и резултата е ясен. Понеже често карам из разни планински пътища и ми се случва следната постановка - як баир, отпред тир, никаква видимост а онзи кара с 40 максимум. Тогава минавам на втора и от около 3-4к оборота до червеното и това е. Няма как иначе. Представям си 120 коня на танка 159, не, че няма да върви, ама язък за агресивния дизайн.
То нищо смешно няма. Кола, която с флуидите и драйвера тежи 1560 кила + още пътници и багаж и мотор, който развива около 140 коня при 6400rpm и резултата е ясен. Понеже често карам из разни планински пътища и ми се случва следната постановка - як баир, отпред тир, никаква видимост а онзи кара с 40 максимум. Тогава минавам на втора и от около 3-4к оборота до червеното и това е. Няма как иначе. Представям си 120 коня на танка 159, не, че няма да върви, ама язък за агресивния дизайн.
Ми просто визуална агресия.......не,че другите са много агресивни ама 120 коня на 159ка си е ........ташак работа.:crazy:
120кс на 159 са същото като 80кс на колите от ниските класове - Пунто, Мито, Поло, Корса, Ярис и т.н.,, т.е. не чак толкова зле, НО определено повечето мощност е по-добре ;)
120кс на 159 са същото като 80кс на колите от ниските класове - Пунто, Мито, Поло, Корса, Ярис и т.н.,, т.е. не чак толкова зле, НО определено повечето мощност е по-добре ;)
120 коня на 159 са пародия......ма то пародиите май са характерни за марката последните не знам си колко години.:crazy:
digitalundgrd
03-02-2013, 23:29
Това с малкия мотор и малките коне съм го играл веднъж...Уж да направя компромис, пък то накрая се наиграх да правя ремонти и да сменям в последствие двигатели...Разликата в горенето не е голяма, но като трябва да изпревариш не се кръстиш, дали ще успееш да се мушнеш преди да стане напечено с тези в насрещното...
Друг интересен поне за мен факт е, че Фиат Купе Турбо 16в 220-230 коня и Алфа 147 туин спарк 150 коня, при нормално каране лятото в София (на климатик и двете коли) дават еднакъв разход...Да не кажа, че фиата в сток състояние падаше и малко под разхода на Алфата :)
Още един пример : на Серес миналата година разбрах, че на Ферариста 2.5 в6 е дал по-нисък разход от 1.6 туин спарк на Нено :)
От тук на сетне винаги моят избор ще клони към по-големия мотор :)
Това с малкия мотор и малките коне съм го играл веднъж...Уж да направя компромис, пък то накрая се наиграх да правя ремонти и да сменям в последствие двигатели...Разликата в горенето не е голяма, но като трябва да изпревариш не се кръстиш, дали ще успееш да се мушнеш преди да стане напечено с тези в насрещното...
Друг интересен поне за мен факт е, че Фиат Купе Турбо 16в 220-230 коня и Алфа 147 туин спарк 150 коня, при нормално каране лятото в София (на климатик и двете коли) дават еднакъв разход...Да не кажа, че фиата в сток състояние падаше и малко под разхода на Алфата :)
Още един пример : на Серес миналата година разбрах, че на Ферариста 2.5 в6 е дал по-нисък разход от 1.6 туин спарк на Нено :)
От тук на сетне винаги моят избор ще клони към по-големия мотор :)
......значи ше бегаш към други марки.:)
digitalundgrd
03-02-2013, 23:55
Ми чи аз избегАх вече .... ;) Алфата, ако не е 5 цифрената сума, която съм хвърлил по нея да съм я нарЕзал с флексо до сега :)
Шегувкам се :) 147-цата ми е слабост и всеки път като се кача да я покарам по някой път с завойчета си умирам от кеф ;)
Куку, моята гарга си е с мн лъскав косъм даже :afro:
Като кацне мушица и прави шпагат!
Ми чи аз избегАх вече .... ;) Алфата, ако не е 5 цифрената сума, която съм хвърлил по нея да съм я нарЕзал с флексо до сега :)
Шегувкам се :) 147-цата ми е слабост и всеки път като се кача да я покарам по някой път с завойчета си умирам от кеф ;)
На мен след 159 ми остава само 156 ГТА......еле па ако мое да е и леко барната.....
digitalundgrd
04-02-2013, 00:13
Хаахах и тогава ще дойдеш на схемата : новата ти кола да е по-стара от старата :) Но така е като реално Алфа нямат нищо ново за сега, с което да замениш 159 ...
Хаахах и тогава ще дойдеш на схемата : новата ти кола да е по-стара от старата :) Но така е като реално Алфа нямат нищо ново за сега, с което да замениш 159 ...
159-ката е компромис за мен,винаги съм искал 156 ГТА....просто сменихн 2,0 тс с нещо по-добро и с нещо,което одобрява и съпругата.;)
Jivko7777
04-02-2013, 00:21
Това с малкия мотор и малките коне съм го играл веднъж...Уж да направя компромис, пък то накрая се наиграх да правя ремонти и да сменям в последствие двигатели...Разликата в горенето не е голяма, но като трябва да изпревариш не се кръстиш, дали ще успееш да се мушнеш преди да стане напечено с тези в насрещното...
Друг интересен поне за мен факт е, че Фиат Купе Турбо 16в 220-230 коня и Алфа 147 туин спарк 150 коня, при нормално каране лятото в София (на климатик и двете коли) дават еднакъв разход...Да не кажа, че фиата в сток състояние падаше и малко под разхода на Алфата :)
Още един пример : на Серес миналата година разбрах, че на Ферариста 2.5 в6 е дал по-нисък разход от 1.6 туин спарк на Нено :)
От тук на сетне винаги моят избор ще клони към по-големия мотор :)
Купето с тоя мотор ако се кара нормално с 90-100 да не бързаш за никъде направо ще се стряска човек от ниския разход... наистина е много икономична, вече при даване на газ е ясно
Абе батки гаргата за да е рошава си треа V8-мак, другото е ала бала, ма пусто не ми стиска си зема куатропорте.......
Абе батки гаргата за да е рошава си треа V8-мак, другото е ала бала, ма пусто не ми стиска си зема куатропорте.......
Па дай парите на мен и си взимам.:Yeeeehaaa:
Абе батки гаргата за да е рошава си треа V8-мак, другото е ала бала, ма пусто не ми стиска си зема куатропорте.......
Ми земи едно CLK 430 V8 бре, поне видя, че гори колкото 2.0TS в града, и докато не пуснеш газта, не си ще гумите... а бе даже само заради звука си заслужава...:drinking::tongue2:
Ти нали искаш GTA - по-нагоре има едно стрАотно за 10 бинки :)
V8-ак си требва от друга марка ;)
Ти нали искаш GTA - по-нагоре има едно стрАотно за 10 бинки :)
V8-ак си требва от друга марка ;)
Къде бре??????
.....а Селеспийд ли е?
Като е мазохизъм поне да е тотален.
Моя грешка, сливат ми се темите малко.... :tooth:
http://www.mobile.bg/11359647425415400
Батки аз след 156 минах на 164. След 164 трябваще да мина на 166 и понеже не исках дизел значи 3,2 , но пък си имам V6 и така ...минах на V8 . Покарах малко по вече осмака и в момента средния ми разход на бензин по борд. компа е 12,4 литра за 230 изминати километра от тях 150 извънгрчадско и 80 в София градско.
Обаче преди малко изкарах ГТВ то , ще го обслужвам и ...абе много е яко и е различна кола . спортното усещане и усещането за скорост и управление е друго ...кефи си ме и то. Та за сега няма друга по нова алфа да ме кефи ще чакам да видя 4Ц какво чудо ще е:tongue2:
П.П. ГТВ то е по лакомо от осмака, но пък създава субективното усещане за по бърза кола
etrovskii
04-02-2013, 09:59
След 156 си купих 147
Моя грешка, сливат ми се темите малко.... :tooth:
http://www.mobile.bg/11359647425415400
Пълен курник......ГТА вагон е отврат......за тая барака 10 000 тия улави ли са бре?
Не мекефи и не е Селе.:bouncing_smiley:
etrovskii
04-02-2013, 16:34
Как за 10 бона ше продава такъв курник и то 2002,за теа пари gt или 5 алфи за по 2 бона:bouncing_smiley:
Alfa romeo Gt 1.9JTD-FULEKSTRI
Цена http://www.mobile.bg/images/picturess/price_stats.png (http://javascript<b></b>:;) : 8 700 лв. Дата на производствомай 2005 г.Тип двигателДизеловМощност150 к.с.Скоростна кутияРъчнаКатегорияКупеПробег127654 кмЦвятЧерен
http://www.mobile.bg/photos/1/11359047427115090_1.pic
Как за 10 бона ше продава такъв курник и то 2002,за теа пари gt или 5 алфи за по 2 бона:bouncing_smiley:
Alfa romeo Gt 1.9JTD-FULEKSTRI
Цена http://www.mobile.bg/images/picturess/price_stats.png (http://javascript<b></b>:;) : 8 700 лв. Дата на производствомай 2005 г.Тип двигателДизеловМощност150 к.с.Скоростна кутияРъчнаКатегорияКупеПробег127654 кмЦвятЧерен
http://www.mobile.bg/photos/1/11359047427115090_1.pic
...бе остави го ГТ-то за тия пари в немско има по-нови и по-читави поне визуално екземпляри.
Немой равни ГТ с ГТА.....
harpiata
05-02-2013, 19:29
Някой спомена В8-ей туй е напрао мечта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11352125362750898&f1=details&slink=203myn Ако имах 156 бих я сменил за тва змейче,щото 159 нИ мЪ кефи,камо ли 166.Честно да си кажа освен 155 друга Алфа за мен няма
Хехе, чочоне ;) Сигурен бях, че някой ще се сети и за него :) Отвън е 6, ама отвътре... :? По темата: аз вече си взех 166 V6, но много ме блазнеше новия citroen C5, някоя е39-ка с V8, Subaru Forester XT, Volvo S60, Saab 9-3 SS ... че дори и ланча капа 20в турбо ;)
20 хилки за кола на 21 години...дори не е класика...или нещо екзотично...трябва да си луд!
Susscrofa
06-02-2013, 13:53
20 хилки за кола на 21 години...дори не е класика...или нещо екзотично...трябва да си луд!
Това от всякъде си е класика.
Това не е просто кола.:BBQ:
Заслужава си парите, стига да е в добро състояние.
Нищо класическо няма в тая Е класа бе сусе, само един 5 литров мотор.
Е тва е класика от същите години: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11359587522125365&f1=details&slink=20d7kv ;-)
п.с. ха, сега се загледах в разхода, avarage 27.6 mpg, преведено на бг означава, че с един галон/3.785литра/ изминава 27.6мили/44.42км/. Както и да го смятате си е средно 8.5-9литра на 100км. ;-)
Какво толкова се прехласвате по тая дървена Е класа... Виж Корвета ми напълни очите. Не знаех обаче, че са толкова ниско оборотни.
Susscrofa
06-02-2013, 14:26
Тоя корвет сигурно отзад е с листове.
Мерца е в пъти повече кола от тая тъпня, но това си е въпрос на усещане явно.
Мерца е в пъти повече кола от тая тъпня, но това си е въпрос на усещане явно.
Ба стига с тИя конфекции бре суско... Земи си 6 цилиндров ГоУфффф2GTI... щом те кефи, и те са рядкост :crazy::repuke:
Корвета много ясно :indian: Баси циганския Мерцедес, на бай Мангау е същия от клипа :waving:
Корвета ми е слабост, примерно за една такава "тъпня" бих прежалил една-две Алфи 159-ки... :-) :-) :-)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1980-Corvette-restored-2009-383-stroker-over-600-HP-983-miles-clear-title-n-hand-/130844756407?pt=US_Cars_Trucks&hash=item1e76f489b7#v4-37
Ибах мааму колега... :crazy:
Вие доооооооооообре ли стеееееееее?
Корвет.... бАААААси смеха!
Е500, заедно с М5 от същата генерация, са на светлинни години пред тая ХаЙмериканска каруца с ресори :tooth:
А да не споменаваме SL, че направо ще ми се спука далака от мях с онова возило за хамбургери :tooth: :tooth: :tooth:
Предразсъдъците ще ви погубят, момчета :!:
Susscrofa
06-02-2013, 16:15
Вие доооооооооообре ли стеееееееее?
Корвет.... бАААААси смеха!
Е500, заедно с М5 от същата генерация, са на светлинни години пред тая ХаЙмериканска каруца с ресори :tooth:
А да не споменаваме SL, че направо ще ми се спука далака от мях с онова возило за хамбургери :tooth: :tooth: :tooth:
Предразсъдъците ще ви погубят, момчета :!:
Онзи ден минах покрай един SL с надпис на предния калник W12 bi-turbo, обаче си казах, "ебати пенсионерския автомобил". Колкото и да ми беше неприятно се сетих за теб.:crazy:
Подкрепям напълно мнението ти.:BBQ:
Добреее...
Да разбирам, че ще откажеш един Corvette C6 ZR1 пред някое безлично немско шайзе? Пич, моля те... Пред това чудо мрат Mercedes SLS AMG GT и M квито си искаш. За справка - http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
Вие доооооооооообре ли стеееееееее?
Корвет.... бАААААси смеха!
Е500, заедно с М5 от същата генерация, са на светлинни години пред тая ХаЙмериканска каруца с ресори :tooth:
А да не споменаваме SL, че направо ще ми се спука далака от мях с онова возило за хамбургери :tooth: :tooth: :tooth:
Предразсъдъците ще ви погубят, момчета :!:
Онзи ден минах покрай един SL с надпис на предния калник W12 bi-turbo, обаче си казах, "ебати пенсионерския автомобил". Колкото и да ми беше неприятно се сетих за теб.:crazy:
Подкрепям напълно мнението ти.:BBQ:
Голфаджии.... :-) :-) :-)
А за какво е това бинокълче отпред ? :)
А за какво е това бинокълче отпред ? :)
Тва е заради газовото дето бутилката му е в багажника, шофираш през бинокъла, щото пътя се смалява... :-) :-) :-)
Jivko7777
06-02-2013, 18:02
Ба стига с тИя конфекции бре суско... Земи си 6 цилиндров ГоУфффф2GTI... щом те кефи, и те са рядкост :crazy::repuke:
Корвета много ясно :indian: Баси циганския Мерцедес, на бай Мангау е същия от клипа :waving:
не говорете така, тоя мерц стигат до 60 - 80 000лв в германия изключителна рядкост и истинска кола... това е чочоне бе хора...........
.... Виж, първо, аз няма да ходя да го карам на Нордшляфе, второ, говорим за коли на по 20 години, трето, не случайно хамбургеровоза се намира за няколко пъти по-малко пари от Е500 или М5, та в тоя ред на мисли, ако поне един път някой от плюещите се беше качвал на такава кола, то със сигурност мнението ви нямаше да е много различно от моето.
Това не е баш като новите пинсионерски бараки ;)
не говорете така, тоя мерц стигат до 60 - 80 000лв в германия изключителна рядкост и истинска кола... това е чочоне бе хора...........
Аве Жика, жива Е класа от '82 бре, все едно гледам Е200disel, вътре си е същия спартански горилив кош... радват ме купетата на мерца, всъщност купетата на доста марки не са за подценяване. ;-)
Това не е баш като новите пинсионерски бараки ;)
Тва е баш като старите пенсионерски бараки... :-) :-) :-)
Jivko7777
06-02-2013, 18:53
Само по себе си ще кажа едно нещо и то е че името чочоне е измислено от Италиянците сами си правете сметката щом те са признали тази реликва чочона а тук не говорим за 124-ка каквито сте виждали по пътя
santo_traficante
06-02-2013, 19:42
Американските бараки да си ги карат американците:roll2:
Това не е баш като новите пинсионерски бараки ;)Тва е баш като старите пенсионерски бараки... :-) :-) :-)Аха, колкото Корвет има общо с Авео :pokey:
Аха, колкото Корвет има общо с Авео :pokey:
Хаха, Aveo 7.5L 8V чочоне.... мухахааа:roll2::crazy:
....Z07 :crazy: :crazy: :crazy:
...
трето, не случайно хамбургеровоза се намира за няколко пъти по-малко пари от Е500 или М5, та в тоя ред на мисли, ако поне един път някой от плюещите се беше качвал на такава кола, то със сигурност мнението ви нямаше да е много различно от моето.
...
Колега, много ми е интересно ти като развиваш такава голяма апологетика тука, че и примери даваш за окачване което най-вероятно не знаеш дори как работи, колко пъти си се качвал на Корвет? Айде ще ти дам още един коз, окачването е същото като на Трабант отзад, с моноресьор напречно... от кевлар-карбонова композиция...
Специално този Корвет е перфектно направена и балансирана кола и изобщо не е случайно, че на пистата пердаши повечето супер автомобили. Специално за возене на хамбургери хАмериканците си имат едни други коли, и повярвай ми тия мерецедеси на тях пък по лукс возене и т.н. не могат изобщо на малкият пръст да се сложат. Няма да продължавам, щото хора като теб и Прасето никога няма да разберат за какво говоря. Дори този пост е изхабена напразно енергия но...
Само не мога да разбера, защо хора като вас са си купили Алфи... че те изобщо не важат тия "талянски кенефи" пък са и в пъти по евтини от мерцедесите, и БМВ. И що така ми се струва, че тука май, не сме ние дето нещо сме с предразсъдъци. :pokey:
Абе всеки да си кара каквито си иска коли, ама да не прави оценки за разни неща за които дори не си е направил труда да прочете, да не говорим да се е докосвал. :furious:
не говорете така, тоя мерц стигат до 60 - 80 000лв в германия изключителна рядкост и истинска кола... това е чочоне бе хора...........
Чочоне, коконе - не споря може да е някакъв бутиков, лошото е, че не му личи. На мен ми прилича точно на цигански Мерцедес, а не обичам коли дето трябва 15 минути да обяснявам на всеки какво представляват :waving: Една кола или те грабва или ти е грозна, каквото и да ти обяснява някой все тая ;)
Susscrofa
06-02-2013, 21:30
Колега, много ми е интересно ти като развиваш такава голяма апологетика тука, че и примери даваш за окачване което най-вероятно не знаеш дори как работи, колко пъти си се качвал на Корвет? Айде ще ти дам още един коз, окачването е същото като на Трабант отзад, с моноресьор напречно... от кевлар-карбонова композиция...
Специално този Корвет е перфектно направена и балансирана кола и изобщо не е случайно, че на пистата пердаши повечето супер автомобили. Специално за возене на хамбургери хАмериканците си имат едни други коли, и повярвай ми тия мерецедеси на тях пък по лукс возене и т.н. не могат изобщо на малкият пръст да се сложат. Няма да продължавам, щото хора като теб и Прасето никога няма да разберат за какво говоря. Дори този пост е изхабена напразно енергия но...
Само не мога да разбера, защо хора като вас са си купили Алфи... че те изобщо не важат тия "талянски кенефи" пък са и в пъти по евтини от мерцедесите, и БМВ. И що така ми се струва, че тука май, не сме ние дето нещо сме с предразсъдъци. :pokey:
Абе всеки да си кара каквито си иска коли, ама да не прави оценки за разни неща за които дори не си е направил труда да прочете, да не говорим да се е докосвал. :furious:
Купих си бензинова алфа, за да не и сложа газов инжекцион.
Не знам дали си помирисвал САЩ, но явно не знаеш дори те с какво око гледат на баварците и мерцовете.:)
Тези свръхбързи америкенски карове смучат по 40 кила бензин на 100 км и са яко трошливи. Пълен ШИТ.
Единствено англетата леко се докосват до швабите когато говорим за автомобили. Това е настоящата реалност.
И аз се чудя как 4 литров бензинов осмак харчи колкото моят ТС с осем свещи ама..................
---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:27 ----------
Чочоне, коконе - не споря може да е някакъв бутиков, лошото е, че не му личи. На мен ми прилича точно на цигански Мерцедес, а не обичам коли дето трябва 15 минути да обяснявам на всеки какво представляват :waving: Една кола или те грабва или ти е грозна, каквото и да ти обяснява някой все тая ;)
Тъпо.
Най-харесвам невзрачни келеши, причиняващи средни телесни повреди на напомпани и красиви мачовци.:)
Този мерц е точно толкова ромски, колкото и голфа е пернишки.
Аз съм на мнението на колегите горе. Колкото и да ми обяснявате каква машина била мерца, скучен е, тъп е, грозен е и си мяза баш на циганска кола. Нито е най-бързия, нито е най-мощния, нито е най-луксозния. Сравненията с Корвет не са уместни. Корвета е кола с чар и обаяние, не можеш да останеш безразличен към него. Винаги са ме радвали американските спортни коли, особено Корвет. За мен той си е легенда а този Мерцедес е поредната бездушна немска машина, която и да мине покрай мен няма да се обърна, независимо какво пише по калниците...
Susscrofa
06-02-2013, 21:35
Аз съм на мнението на колегите горе. Колкото и да ми обяснявате каква машина била мерца, скучен е, тъп е, грозен е и си мяза баш на циганска кола. Нито е най-бързия, нито е най-мощния, нито е най-луксозния. Сравненията с Корвет не са уместни. Корвета е кола с чар и обаяние, не можеш да останеш безразличен към него. Винаги са ме радвали американските спортни коли, особено Корвет. За мен той си е легенда а този Мерцедес е поредната бездушна немска машина, която и да мине покрай мен няма да се обърна, независимо какво пише по калниците...
Красотата е коридорът към дома, в който можеш да откриеш чудеса.
Винаги ли минаваш от там, аз често влизам през прозореца, доста приятни изненади се случват, а пък красота липсва.:BBQ:
Значи нека споделя какво знам за Корвет. Добре запознат съм със следващото поколение след този, който е в обявата, но в най-общи линии мага да кажа следното: Спрямо Колвета, Мерцедса е пълен ташак, абсолютна евтина чикия. Това че 124 е с осмак, никак не я прави кола. Ако я оставиш отворена, в близост до крави, ще я нападнат и ще и изядат седалките, защото са направени от слама, подобно на Вартбург, има и други прилики 124-ката с Вартбург, например уредите на таблото изглеждат по-зле и от тези във Вартбург.
Та и 2-те коли са със задно, със скорости и мотор отрпред, но Корвета е с доста по-нисък център на тежестта, мотора е зад предния мост, идва по-добър баланс, и колата е с 10-15 см. по широка от западногерманският Вартбург. Окачването на Корвета е с двойни А-носачи на всяко колело, канструкцията е доста по-устойчива на усукване от този на 124-ката, защото е пространствена рама. Единственото примитевно нещо на Корвета му е моторът, с един разпределителен вал между 2-та реда цилиндри, което всъщност е предимство, защото няма какво да се обслужва по тоя кола. Мощността му е достатъчна спрямо теглото. Просто спортна кола, а не като 124-ката - стандартен ковчег, който мрази да завива, но с голям и тежък мотор, за още по-лош баланс.
Та недейте да съдете Корвета спрямо другите американски коли. От американското производство, Корвета винаги е бил и ще бъде най-високотехнологичният.
А следващото поколение Корвет е транзаксъл, тая система в Мерцедес я разбраха и използваха едва преди 2-3 години, в SLS.
Та моля Ви, не ми обяснявайте, че Мерцедес правят високотехнологични коли. Други немски марки да, но не и Мерцедес. Там всичко е предимно реклама.
Susscrofa
06-02-2013, 21:47
Доста добре я правят тази реклама.:roll2:
Гениални рекламни трикове трябва да имат, за да добият този имидж.
Булка чиииз...........деликатес.
Само с реклама не става.:)
Доста добре я правят тази реклама.:roll2:
Гениални рекламни трикове трябва да имат, за да добият този имидж.
Булка чиииз...........деликатес.
Само с реклама не става.:)
Нооо си прос Сашеееееееееее :roll2::roll2::roll2::roll2:
Доста добре я правят тази реклама.:roll2:
Гениални рекламни трикове трябва да имат, за да добият този имидж.
Булка чиииз...........деликатес.
Само с реклама не става.:)
Малко ли ти е да гледаш във всяка холивудска продукция ВАГ или Мерцедес. Просто на хората им се набива в главите все едно и също. Ходи виж в Балкан Стар колко са надеждни тия СВРЪХ кенефи. Били са надежди, ма едно време, когато нямаха никакви електроники и никакви екстри. Кенефи, до 95-96та слагаха 4 степенни механични скорости. Пълен ташак. Даже оборотомера се доплаща във една 124-ка. Да ти еба и ГАЗ-ката нещастна.
ХА!!!
Точно в такъв Корвет, модел 1995г., жълт, съм се возил (само возил) преди повече от 10 години, от София до Кюстендил и обратно.
Мой приятел щеше да размени тогавашната си Е300ТД 1998г. с АМГ пакети (абсолютно копие на Е50АМГ - окачвания, спирачки, генерация, чудесии, всичко правено в Италия) за Корвета и да доплати пари, НО така и не се стигна до сделка защото просто не беше това, което всички си мислят. Уж мощен, ама.... дърво :?
Може конкретната бройка да не е била в час, но факта, че очиларката беше натъпкана до горе с екстри и стоеше по-добре на пътя, говори достатъчно според мен. Липсваше й мощност, която обаче се компенсира от икономичността.... но както и да е, те просто са различни коли.
Е500 обаче има предоволно мощност и го разбрах по гадния начин - катастрофирахме (не карах аз) с един такъв на Софийски университет през 2003г. Същата година през лятото съм го карал от Варна до Сл.Бряг.
Тоест, споделям личните си впечатления за тези две коли и без да съм чел за тях, съм си направил изводите, колкото и бегло да съм се докосвал.... поне съм се докосвал :)
Както съм се докосвал и до много други коли, като например СЛ500 2000г. или пък М5 2000г., които също ми направиха по-добро впечатление от Корвет :)
Кики на Корвета му е бил заминал дебитомера бе...:-) :-) :-)
Бобиии, ти си моя човек, 124-а....кош...мухабаа ;-)
Susscrofa
06-02-2013, 21:59
Малко ли ти е да гледаш във всяка холивудска продукция ВАГ или Мерцедес. Просто на хората им се набива в главите все едно и също. Ходи виж в Балкан Стар колко са надеждни тия СВРЪХ кенефи. Били са надежди, ма едно време, когато нямаха никакви електроники и никакви екстри. Кенефи, до 95-96та слагаха 4 степенни механични скорости. Пълен ташак. Даже оборотомера се доплаща във една 124-ка. Да ти еба и ГАЗ-ката нещастна.
Не мога да споря с теб за коли, защото разбирам "мъничко":).
Просто такъв имидж е невъзможно да се постигне само с реклама.
Кики на Корвета му е бил заминал дебитомера бе...:-) :-) :-)
Бобиии, ти си моя човек, 124-а....кош...мухабаа ;-)Ми, батка, не знам какво е било преебано, ама от 300-те коня дето му ги рекламираха една седмица, бяха останали към има-няма половината.... :pokey:
Susscrofa
06-02-2013, 22:02
Боре не се товари бе, нали знаеш, че на средностатистическия "потребител" на 15++ годишна кола ти му приказваш, оно си рупа - каквито и доводи да извадиш, българинО си знае, че мерцедесО си е колата, не разни 'талянски кенефи къде се трошат от ден до пладне...
ЧичА му Иван 124-ката си я кара двайс гОдин и нищо и нема, един път смени шарнир на дванайстата година, ама струваше 2.60 от ефтинките - ти на тая твойта Алфа 157 ли беше, 149 ли беше, за 2.60 можеш ли да смениш шарнирО, а..? :crazy:
Ама не е само българина, това искам да кажа.
В Щатите си е тотална гъзария да разхождаш SL.
Докато тук гъзарския ЕскалеЙд там си е тотален селски пикап.
Дано не греша.:)
Боре не се товари бе, нали знаеш, че на средностатистическия "потребител" на 15++ годишна кола ти му приказваш, оно си рупа - каквито и доводи да извадиш, българинО си знае, че мерцедесО си е колата, не разни 'талянски кенефи къде се трошат от ден до пладне...
ЧичА му Иван 124-ката си я кара двайс гОдин и нищо и нема, един път смени шарнир на дванайстата година, ама струваше 2.60 от ефтинките - ти на тая твойта Алфа 157 ли беше, 149 ли беше, за 2.60 можеш ли да смениш шарнирО, а..? Ама иначе са убави навид ги докарват... :crazy:
оооооо точно на 124 как им изпадат шарнирите сами :roll2::roll2::roll2::roll2::roll2:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.