View Full Version : Счупих скоростите:)Помощ
Nick Jefferson
27-09-2012, 12:11
И такааа както гласи и заглавието счупих си скоростите на мойта 33-ка.По точно успях да скъсам амбреажната ос и сега си търся скорости,по възможност с някакъв друг проблем за да ползвам само оста.Предполагам че такава ос иначе няма от къде да намеря по магазините,но ако има такъв шанс или познавате някой който може да разполага с такава моля споделете.Модела по конкретно е Alfa 33 1.7ie 92г 105коня.
И такааа както гласи и заглавието счупих си скоростите на мойта 33-ка.По точно успях да скъсам амбреажната ос и сега си търся скорости,по възможност с някакъв друг проблем за да ползвам само оста.Предполагам че такава ос иначе няма от къде да намеря по магазините,но ако има такъв шанс или познавате някой който може да разполага с такава моля споделете.Модела по конкретно е Alfa 33 1.7ie 92г 105коня.
Ами кажи от къде си!:screwy:
Имам такава!
JORDANGT
27-09-2012, 21:30
И на мен ми се намира една от Спринт 1.5 и една 1.7 16V
Днеска тръгвайки на среща с Блатото, както си обикалях около паметника Руски ми изчезнаха 1-ва 2-ра 5-та и задна. Голям кеф!:mrgreen:
Съмнява ме щифта на оста, ама някой ако има други идеи да казва:gruebel:
Днеска тръгвайки на среща с Блатото, както си обикалях около паметника Руски ми изчезнаха 1-ва 2-ра 5-та и задна. Голям кеф!:mrgreen:
Съмнява ме щифта на оста, ама някой ако има други идеи да казва:gruebel:
Това ми се е случвало с типото :D Ама не знам дали може да се прави асоциация.
Ябълката на единия лост от пръчките, беше изкочила, и реално нищо не притискаше водача нагоре или надолу, та само можеше да влиза 3та или 4-та
Това ми се е случвало с типото :D Ама не знам дали може да се прави асоциация.
Ябълката на единия лост от пръчките, беше изкочила, и реално нищо не притискаше водача нагоре или надолу, та само можеше да влиза 3та или 4-та
При мене е само един лост.
Общият знаменател е щифта.
Дано е той!:gruebel:
При мене е само един лост.
Общият знаменател е щифта.
Дано е той!:gruebel:
Е ако не е той, се стига в най-добрия случай до сваляне на картера на кутията. А като стигнеш дотам, ще пишеш и ще ти дам допърнителни указания, премерно.
Е ако не е той, се стига в най-добрия случай до сваляне на картера на кутията. А като стигнеш дотам, ще пишеш и ще ти дам допърнителни указания, премерно.
Абе знам защо ме чешаш по ушенцето. Все ми се ще да е скапаният щифт. А и в лоста има леко изменение.
И такааа както гласи и заглавието счупих си скоростите на мойта 33-ка.По точно успях да скъсам амбреажната ос и сега си търся скорости,по възможност с някакъв друг проблем за да ползвам само оста.Предполагам че такава ос иначе няма от къде да намеря по магазините,но ако има такъв шанс или познавате някой който може да разполага с такава моля споделете.Модела по конкретно е Alfa 33 1.7ie 92г 105коня.
Това шплента, по който се движи вилката ли е?
Ех че гнусна работа предполагам не си ги напъвал нещо може и само със смотаната зегерка да се разминеш но тогава ще разбереш защото лоста става свободно движещ се ако е щифта ще са малко по големи главоболия то друго няма какво да стане ако беше дифа нямаше да имаш никоя скорост :unsure:
101% е щифта, легни от дясната страна на колата и го натисни да си влезе колкото може ... ще можеш поне да се придвижиш до канал където да го нахакаш както трябва
101% е щифта, легни от дясната страна на колата и го натисни да си влезе колкото може ... ще можеш поне да се придвижиш до канал където да го нахакаш както трябва
Бе аз да го нахакам на братовчедка му!
За втори път давам на тенекеджия да ми пипа извън тенекиите и на!
Реалният:sex:позна!
Беше паднала зегерката.
Огледах нещата и с учудване установих, че болта на тампона на кожуха на съединителя се е поохлабил и целият пакет е спаднал с около един сантиметър надолу.
Това на обикновена кутия няма да е проблем, но при мен тампона е малко по-масивен и е точно там. При спадане на скоростната кутия, лоста опира в оста на тампона и зегерката изфирясва.
Поради липса на зегерка, новата шайба я пилнах съвсем леко и и направих вътрешният отвор на конус. Хванах едно парче тел неръждавейка 1.5 мм и я завих в канала. Идеята е, като се удари шайбата в нея, конуса да набива телтав канала, а не да я избутва.
Идеята е изплагиятсвана от предната шайба-втулка на някои стартери!
да ама имай едно на ум ,че един ден тоя тел ще се протрие и ще избяга,аз освен зегерката отгоре през втулката на лоста съм го превързал кръстoсано с тел за всеки случай (неръждаем) .
А аз взех 2 шаибички които си харесах и отидох да ми ги капнат с CO2-то само 2 точки и после няма да ви кажа за какво джаскане на скоростите идва и няма как да се откачи и какво да стане ама яко бои по скоростния лост даже бях сцепил ябалката на скоростната кутия на опашката после като се сваля кутията леко с флексчето се драсва и шаибата пада и на неино място друга като се зглабя :)
Хахахахха, шайбата не пада ама сцепваш диференциала :)
той дифа от друго го заболя главата :D
Здравейте имам Алфа 146 1.7 16, скоростите правят проблем напоследък и мисля да ги освежа. Забелязах че имате части. Малко негативно съм впечатлен от факта, че инженерите са решили при 4000 оборота да бъдат 120 км/ч. По форума четох, че може да се разменят със зъбчатки от алфа 33 с дълъг дриф, но трябвало да се търси, защото са рядкост. Можете ли да ми помогнете по случая :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.