View Full Version : E-91 330D;E-60 530D &535D
radostin_ivanov
17-11-2014, 21:53
Колеги събирам,мнения за горните автомобили,от какво страдат и т.н.,колебая се и за 545 бензин.В бмв форума не искам да питам,тъй като са пристрастни.Знам,това е Алфа форум но все пак,има доста хора който имат опит с горните мотори и коли.Благодаря предварително.
535 не ти го препоръчвам. Повечето са с въздушно окачване, малката турбина не подлежи на рециклиране, значително по-скъпи консумативи от 530.
545 е безмислена ламя. Разбирам да им беше проблемен дизела като в първите години на 3.0TDI при Ауди, но 530 е адски здрав мотор. Препоръчвам ти го.
Имай предвид, че задържи ли се 530ка повече от седмица в mobile.bg, значи не става.
Scrapera
17-11-2014, 22:45
Нямам преки наблюдения над 545i, но ако имах възможност да го поддържам и да го зареждам никога не бих си купил 530д, пък нека е 545i е безсмислена ламя. 333 к.с. и под 6сек. 0-100. :evilsmiley:
thecleaner
17-11-2014, 22:55
Нямам преки наблюдения над 545i, но ако имах възможност да го поддържам и да го зареждам никога не бих си купил 530д, пък нека е 545i е безсмислена ламя. 333 к.с. и под 6сек. 0-100. :evilsmiley:
Ето кой пропуска сбирките на ОМВ и не си е научил урока за 333 коня атмосвера, че е много приятен за каране, но 30ка дизел с чип е по-бърза. 35d е най бързия дизел за стриит кола, добре чипнат влиза в ниски 13ки на 400м. и става коне около 400те ;)
Аз ще съм малко оф тъй като са ме возили с раздаване на газ не в 5-ца, а в 745 и 730д с чип - еми не бих си купил бензина, очакванията са да върви като куршум, но реалностите са други. В сравнение с дизела се усеща като "затормозен", разбира се това е субективно, но като добавим и това, че гори двойно въпросът приключва. Тежките коли трябва да са дизел. За 3-ка пак ще съм оф тъй като 3,0 от това поколение съм карал само бензин 258кс - добра е, машинка за кеф. БМВ имаха някакъв голям дефект около 2008-9 с верига ли беше нещо ще излъжа, трябва да провериш за кой двг ставаше въпрос, като изключим това не съм чувал някой да реве от тях.
Аз имам опит и с 3-те. 530д ти е най-добрият вариант ако не гониш максимална мощност и вървене. 4.4 или така наречения n62b44 има много детски проблеми и не е нищо особено като вървене особено в сток състояние.535д е перфекният вариант ако искаш да караш много силна стриит кола и с доста по-скъпа подръжка от 530д.При е60 всички които са с мотора 231,235,286 коня имат проблем с веригата след 300к км трябва да се смени,защото блокирва маслената помпа и се къса,този проблем го няма при 218кс версията.Всички е90/е91 носят новия мотор и автомат.
При 218к.с е60 има проблем автомата и това че цепи колектора,защото е от някаква много гадна сплав.
radostin_ivanov
18-11-2014, 20:55
Благодаря за инфото,545 го допускам като вариант само защото има доста запазени с нормална цена,за автоматик не харесвам,не търся кола за времена,а нещо по голямо от алфата и с не много скъпа поддръжка.
Колега, е38 вариант ли е ? На прилична цена много добър екземпляр може да се намери.
и с не много скъпа поддръжка.
Не знам защо изобщо гледаш 535д и 545, много хубаво вървят, но това удоволствие струва доста. ;)
Вариант е 530д, което с един чип върви много добре, а части за тях има достатъчно и цените са нормални, като за БМВ.
При 545 фабричен дефект са гумичките на клапани на около 200к км пропушва колата яко отзаде.Ремонта излиза на стойност над 2000лв.Освен това като основен дефект е че тази кола няма маслен радиатор,поради което се разтича от капаците на клапаните също така от лапата на мотора и понякога от втория картер.Също така автомата има проблем с мехатрониците на които цената в Gemini е 2300лв.
Като цяло бмв има само 3.0д/3,5д като офертата да караш 530д е че 231/235 коня носят дюзите и кутията като на 535д. Горе долу 300 коня се достичат много лесно на 530-ката като се махне дпф-а и се чипне колата.
За колегата който беше питал долу за е38 са здрави стига да са 3.0д мотор 184/193
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.