View Full Version : Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5
ivopetrov_1982
17-10-2015, 12:19
направо ме чупите от смех:BBQ::big_beer:
Аз да те попитам - давам ти пример с 1 двигател :-D
V6 атмосферен с обороти до 11000
И щом отидохме при истинските двигатели, то аз ти дава пример и ми кажи някой двигател, произвеждан някога от Алфа, който да се развърта до 11500 оборота и да прави 1500 к.с. Това е творението на БМВ.
Дай да видим кой двигател е конкурент, че ми е много интересно.
п.п. Да ти върна примера - двигател на БМВ, V8 до 21000 оборота. Просто за сведения, че с тия 11к където излезе, все едно Трабанче изкара. :)
И щом отидохме при истинските двигатели, то аз ти дава пример и ми кажи някой двигател, произвеждан някога от Алфа, който да се развърта до 11500 оборота и да прави 1500 к.с. Това е творението на БМВ.
Дай да видим кой двигател е конкурент, че ми е много интересно.
п.п. Да ти върна примера - двигател на БМВ, V8 до 21000 оборота. Просто за сведения, че с тия 11к където излезе, все едно Трабанче изкара. :)
Това го казах да те иронизирам, споко не съм 4ти клас да споря кой мотор е по-добрия и кой по-бързия.
Пита ме кои двигатели от последните 2 десетилетия са по-високо оборотни и се оказа, че са повечето са на Алфа. След това само обръщаш темата в други посоки. И за всичките тези 20 години изкара 3 двигателя...забавееен :)
И май стана вместо аз да развъртвам ТС-то до 12хил, ти да си ги фантазираш до 21хил. :D
Споко разбрахме, че БМВ са най-велики ;) не ме занимавай повече.
p.s. разбрахме, че и кучето има по-голям опит с Алфите от теб :D
Абе аланколуу,аз тая бима за 500 евро си я купих да ходя за риба по блатата на село с нея в момента е на 600 000км без нието един основен ремонт:) Бензинова алфа и с два основни ремонти на двигатела не може да я надживее:D Първо погледни цените на алфите,после на беенветата и тогава ще видиш че бюджета ти можеш да си го мериш само с любителите на Фият:coolio: По пазарна цената де:) Иначе по ремонти и скъпи части определено Алфистите са баравовци:coolio: Освен ако не си от тия дето алфата му е събирана от 4 града 7 мазета и 16 други алфи:D А и нали знаеш нарицателното за ефтина рацерска кола.........? Алфа 156 2.0 Туинс парк
Сега отивам да запаля един холандец:pimp: И да един пия Хайникен тъмно стъкло
Викаш: по блатата за риба !?!?
http://vbox7.com/play:1187924471
Май рибата от магазина ще я купуваш !
Като почне да вали и на Ихтиман става като БМВ гробище !
Но всеки има право да се радва на живота както намери за добре !
...И хората в рейсърските среди никога не са взимали алфа ромео за рейсърски автомобил...
Батка,аз когато съм карал истинска алфа с немски номера...Започни да си търкаш ръцете една в друга...
Брато не знам под "никога" какъв период визираш, но без останалите подробности за "немалките" традиции и история на Алфа в моторния спорт, ще отбележа че това е марката спечелила първите две шампионски титли в историята на Формула 1 с огромно предимство.
Може би хората, които се занимават с професионален моторен спорт не спадат към "рейсърските" среди :) В средите само тия дето пърдят с 318-ката на светофара и се опитват да я забият в най-близката улична лампа учейки се на дрифт на булеварда. Тва са истински мъже и всичко знаят за колите. А ония другите не са в рейсърските среди, щото са аматьори - нужна им е цяла затворена писта за да карат :)
Не разбрах немските номера колко точно коня бонус ти даваха, но се надявам че и сам не вярваш, че механизма по който се загряват твоите длани е съвсем същия по който се загрява двигателя ;)
...- 2 литра - N43B20 - 6700 оборота. Тук коя аналогия от Алфа изкарваш, че ми е чудно?
В целия тоя спор имам чувството, че малко се обърка за какво спорите - за оборотите при които мотора дава максималната си мощност или за оборотите на които заводски е прекъсвача. Щото на повечето места гледам, че цитирате числа които са за максималната мощност, ама това не са максималните обороти на мотора :)
А ако няма прекъсвач става спора става съвсем относителен, щото тогава на всеки мотор максималните му обороти ще са там където гръмва от зор, което е доста над обротите на които е смислено да се кара за максимална производителност :)
Така или иначе тоя спор е тотално безмислен - това колко високоборотен е мотора има отношения основно към това колко ще те кефи как звучи докато караш :) За производителността макс оборотите нямат такова значение, оборотите при които е максималната мощност също, най-важно е как изглежда кривата на мощността :)
Е тия мотори дето се въртят до 12 хиляди оборота обикновено имат по-добра производителност, ама все пак спора не беше за Ферари и Ламбо :)
Викаш: по блатата за риба !?!?
http://vbox7.com/play:1187924471
Май рибата от магазина ще я купуваш !
Като почне да вали и на Ихтиман става като БМВ гробище !
Но всеки има право да се радва на живота както намери за добре !
Да не мислиш, че една кола на предно няма да спре в тази кал?
Също така да не мислиш, че всяка кола с двойно предаване няма да се справи с тази кал?
Въобще каква е идеята на това нещо в случая?
Както всеки знае, няма кола, която да е най-бързата и да е на предно предаване. Няма.
Колите с предно предаване са евтини. И БМВ минават на ниските си модели на предно предаване, защото е евтино и за нищо не става общо взето. Ама евтино. Сори, че последните десетилетия няма масова Алфа на задно. Хайде сега може и да се поправи това. Ако иска Алфа да се върне в играта.
И щом отидохме при истинските двигатели, то аз ти дава пример и ми кажи някой двигател, произвеждан някога от Алфа, който да се развърта до 11500 оборота и да прави 1500 к.с. Това е творението на БМВ.
Дай да видим кой двигател е конкурент, че ми е много интересно.
п.п. Да ти върна примера - двигател на БМВ, V8 до 21000 оборота. Просто за сведения, че с тия 11к където излезе, все едно Трабанче изкара. :)
Примера ти е железен. Значи Рено са класи над БМВ.
DiStefano
17-10-2015, 20:19
Айди куги БМВ напрааат рейсинг машина като това :
148691
да ми се обадите оууу ... До тогава чикиите на песъка ..
dimitar_vd62
17-10-2015, 20:50
Абе кво спорите кой дигал обороти, тоя който мине финиша първи е с правилния двигател, другото е скъпа косачка за трева.
21000 оборота, тва на кой сериен модел се монтира, може ли линк някакъв, щото иначе и аз знам една кола дет вдига свръхзвукова скорост ма не я срещам често по пътя... даже ич.За какво ми са тия обороти, да пиля гуми на старта и финиширам когато оня с камарото слиза от колата си на финиша и си поръчва ескимо на клечка.
Бо говори за пълният им провал в Ф1.
Айди куги БМВ напрааат рейсинг машина като това :
148691
да ми се обадите оууу ... До тогава чикиите на песъка ..
Хаха. Рейсинг машина? Че защо ти е рейсинг машина, като има стрийт машина с по-добри показатели?
За сведение:
- Maserati MC12
Ускорение 0-200 км/ч - 9.9 сек.
Максимална скорост - 330 км/ч
- BMW M5 Hurricane RR Touring:
Ускорение 0-200 км/ч - 9.5 сек.
Максимална скорост - 362 км/ч
Аре бегай у лево с едно просто комби от БМВ.:jason2:
Та не разбрах, къде са тия вървящи Алфи. Давайте ги насам. Имаш ли някоя Алфа, каквато и да е да я изправиш срещу този М-ков двигател от БМВ?
dimitar_vd62
18-10-2015, 01:56
Абе припадна ли шефа на бемве-припадна,точка.Отам насетне ако ще и хипер гига мега квадра тера форца, тиренце, спортен двигател да изкарате все тая.
DiStefano
18-10-2015, 08:07
Хаха. Рейсинг машина? Че защо ти е рейсинг машина, като има стрийт машина с по-добри показатели?
За сведение:
- Maserati MC12
Ускорение 0-200 км/ч - 9.9 сек.
Максимална скорост - 330 км/ч
- BMW M5 Hurricane RR Touring:
Ускорение 0-200 км/ч - 9.5 сек.
Максимална скорост - 362 км/ч
Аре бегай у лево с едно просто комби от БМВ.:jason2:
Та не разбрах, къде са тия вървящи Алфи. Давайте ги насам. Имаш ли някоя Алфа, каквато и да е да я изправиш срещу този М-ков двигател от БМВ?
Вуйче,
На тебе само ДРАГ ти е в главата.. На писта виждал ли си го това БМВ как върви ?? Май не си .. нула до двеста, нула до триста .. пусни го тоа вагон по Ринга оу .. То всички пътища и писти на тая планета са прави по 10 километра и всичко живо кара само драг. Тая мощност къде ще я впрегнеш по некой планински участък ? С тия тежки магистрални казани - ти бегай у лево. И престани да кендзаш и да мажеш по темите .. една камара народ ти го казаха !
И престани да кендзаш и да мажеш по темите .. една камара народ ти го казаха !
Докато му обръщате внимание тъй ще е ... Това е типичния дървен философ,дразнител :)
Вуйче,
На тебе само ДРАГ ти е в главата.. На писта виждал ли си го това БМВ как върви ?? Май не си .. нула до двеста, нула до триста .. пусни го тоа вагон по Ринга оу .. То всички пътища и писти на тая планета са прави по 10 километра и всичко живо кара само драг. Тая мощност къде ще я впрегнеш по некой планински участък ? С тия тежки магистрални казани - ти бегай у лево. И престани да кендзаш и да мажеш по темите .. една камара народ ти го казаха !
"Вуйче", а ти това виждал ли си го на пистата? А Мазератито пак ли си го виждал на пистата?
Като нямаш приказка, подминавай.
Кофти ти е, че няма какво да кажеш, когато числата говорят.
А най-якото е, че може спокойно да си купиш БМВ-то, като отидеш и по чалгарски анцуг още утре, ама Мазератито няма да можеш никога да си го купиш.
И най-важното беше, ако случайно си получил деменция, че говорихме за двигатели. Ето що е то двигател от БМВ. И то сериен такъв. Въпреки, че е сложен в двутонен "казан', брутално отвява всякакви такива налудничави идеи от Фиат. Оп, да повторва, че по принцип говорихме за Алфа Ромео. И къде е Алфа тук, че отиде при някакви космически кораби? Защо не взе двигател произведен и сложен във Ферари? Кофти, а? Пак да попитам, къде е Алфа Ромео в спора?
И както каза сам, хайде у лево.:drive:
Мисля, че е време модераторите да вземат мерки и този екземпляр, който дори не кара БМВ, а Опел, повтарям Опел да приключи участието си в този форум. Иначе съществуването на този форум се обезмисля.
П.С. Ще му припомня само, че веднъж го помолих да направим диагностика на БМВ-то и отговорът беше,че не може, защото не ги разбира.
DiStefano
18-10-2015, 12:54
"Вуйче", а ти това виждал ли си го на пистата? А Мазератито пак ли си го виждал на пистата?
Като нямаш приказка, подминавай.
Кофти ти е, че няма какво да кажеш, когато числата говорят.
А най-якото е, че може спокойно да си купиш БМВ-то, като отидеш и по чалгарски анцуг още утре, ама Мазератито няма да можеш никога да си го купиш.
И най-важното беше, ако случайно си получил деменция, че говорихме за двигатели. Ето що е то двигател от БМВ. И то сериен такъв. Въпреки, че е сложен в двутонен "казан', брутално отвява всякакви такива налудничави идеи от Фиат. Оп, да повторва, че по принцип говорихме за Алфа Ромео. И къде е Алфа тук, че отиде при някакви космически кораби? Защо не взе двигател произведен и сложен във Ферари? Кофти, а? Пак да попитам, къде е Алфа Ромео в спора?
И както каза сам, хайде у лево.:drive:
Ндам .. имал съм щастието да го видя на Хунгароринг !! .. с още 3-ма колеги ..
На шурето жигулката си я карам по анцуг.
Ти говориш за двигатели като вадиш некакви данни от нета и/или от брошури и списания .. Евала ! И се оптиваш да ме/ни убедиш тука, тези данни (числа) прават колите по-бързи. Щом мислиш така мога само да те съжалявам. Тя една кола не е само двигател. То и италианците могат да извадат 1500 коня от мотор .. ама не го правят. Що ли ? Щото са смотани и неразбират? Едва ли !
https://www.youtube.com/watch?v=rgYediu6KJ0
Обади ми се когато некое BMW доближи тоя резултат.
To BMW и Mercedes не могат да доближат .. , да не говорим, че всека една напомпана Годзила шти напраи 2 тонния казан смешен.
Поздрави ... и у лево
П.п. То на това БМВ М5 Хуракан двигателят му е толкова сериен .. ,че целото серийно производство се е събрало у него.
Пак да те попитам - къде е Алфа Ромео в този спор?
Или викаш това Мазерати е Алфа Ромео и е нормално да го даваш за пример?
Дай алтернативен двигател сложен в Алфа Ромео.
И да, много от колите не съм имал досег с тях.
И викаш ти не говориш за автомобили, които не си ги виждал на живо и не си ги карал лично? Никога няма да дадеш характеристика на автомобил, който лично не си бил ти на изпитанията?
Пак да те попитам, защото очевидно не отговаряш на въпроса. Къде е Алфа Ромео тук?
И пак накрая да те попитам. ОК, аз приемам, че БМВ нямат аналог специално за пистата на това Мазерати. Та имаш ли ти да кажеш кой е аналога на БМВ на улицата? Коя Алфа Ромео ща я дадеш за пример. Спокойно, не се обвързвай само с коли, които си карал. Дай пример и за такава, за която си чел. Няма да ти се разсърдя.
И накрая дай да се върнем пак на двигателите и ми отговори конкретно на този въпрос.
Най-силния двигател от БМВ правен някога вади точно 1000 кс. от 1 литър обем.
Дай алтернатива на най-добрия двигател правен от Алфа Ромео. И да не те ограничавам само с Алфа, че нещата ще изглеждат грозни, дай пример с някакъв италиански двигател, за да видим пак каква е разликата. Ей така, от интерес просто. Че всичко тръгна от спора за двигателите и тия от БМВ как не могли да правят двигатели. Просто не получавай деменция в спора и отдели малко време да отговориш на конкретните зададени въпроси.
DiStefano
18-10-2015, 14:32
Пак да те попитам - къде е Алфа Ромео в този спор?
Или викаш това Мазерати е Алфа Ромео и е нормално да го даваш за пример?
Дай алтернативен двигател сложен в Алфа Ромео.
И да, много от колите не съм имал досег с тях.
И викаш ти не говориш за автомобили, които не си ги виждал на живо и не си ги карал лично? Никога няма да дадеш характеристика на автомобил, който лично не си бил ти на изпитанията?
Пак да те попитам, защото очевидно не отговаряш на въпроса. Къде е Алфа Ромео тук?
И пак накрая да те попитам. ОК, аз приемам, че БМВ нямат аналог специално за пистата на това Мазерати. Та имаш ли ти да кажеш кой е аналога на БМВ на улицата? Коя Алфа Ромео ща я дадеш за пример. Спокойно, не се обвързвай само с коли, които си карал. Дай пример и за такава, за която си чел. Няма да ти се разсърдя.
И накрая дай да се върнем пак на двигателите и ми отговори конкретно на този въпрос.
Най-силния двигател от БМВ правен някога вади точно 1000 кс. от 1 литър обем.
Дай алтернатива на най-добрия двигател правен от Алфа Ромео. И да не те ограничавам само с Алфа, че нещата ще изглеждат грозни, дай пример с някакъв италиански двигател, за да видим пак каква е разликата. Ей така, от интерес просто. Че всичко тръгна от спора за двигателите и тия от БМВ как не могли да правят двигатели. Просто не получавай деменция в спора и отдели малко време да отговориш на конкретните зададени въпроси.
Щом ти си позволяваш да коментираш БМВ в тази ТЕМА .. Ти започваш винаги с твойте БМВ-та
Това е АЛФА РОМЕО ФОРУМ ... Тука никой не го ебе за твойте БМВ-та и кво могат и колко по-добри коли са и така нататък ... Отвори си тема в Общи приказки и там ше спорим .. стига си мазал тука !!!
Аз не съм твърдял никъде, че БМВ не могат да правят двигатели ... ти почна с дуелите .. Ма то ни писна на всички вече ..
---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:19 ----------
А като искаш примери .. ей ти един пример :
копи/пейст от нета
BMW Z4 sDrive 35is
Acceleration 0-100 Km/h (sec)4.8
Top Speed (Km/h)250
Alfa Romeo 4C 1.8T
Acceleration 0-100 Km/h (sec)4.5
Top Speed (Km/h)258
Два цилиндъра по-малко за Алфата и 100 коня в полза на БМВ. Ма не всичко е двигател в един автомобил - както вече казах.
Спокойно бе, човек. Не се изнервяй. Отпусни малко.:kiss:
До колкото знам това е Форум, в който всеки може да пише.
От горе на всичко това тука са и общите приказки, където всеки може да сподели.
Ама както е нормално, като нямате някои хора доводи, то е нормално да се изнервяте.
И това за "моите" БМВ-та от къде ти хрумна. Аз просто се интересувам от автомобилостроене и знам всеки къде е силен и къде е слаб. Това не ми пречи разбира се да опонирам на всеки, който не е запознат с материята.
За това ти реагираш с "моите БМВ-та", ония в БМВ форума реагират с "моите Алфи" и подобия.
Защото не можеш да кажеш на черното-бяло.
И в темата двигатели точно БМВ си е един от лидерите в световен мащаб. А Алфа в тази материя е толкова назад, че има да гони десетилетия. Просто не може да се говори за конкурент, още повече, че и да правиш сравнения.
За това такива "фенове" като италфенчо, който дори не знае до кога се строи двигател от дадена гама и то от автомобили, на които уж бил, фен, се изказват супер неподготвени и са тотално неориентирани горките.
Конкретно с примера ти, то донякъде си прав. 4ц е ненормален автомобил. И то именно заради каросерията, което няма нищо общо с двигателя и този спор. Което не може да се отрече в крайна сметка параметрите.
Въпреки, че Z4 е пряк конкурент на 8C, а не на 4C, ако гледаме обективно. Не, че ще има някаква разлика в крайния резултат. Това, че няма М Z4 си е изцяло проблем на БМВ, като в тази категория губи, което си е факт. И както не веднъж казах на черното не може да кажеш бяло. Във всички други сегменти Алфа губи брутално и то заради политиката им да произвеждат евтини автомобили от вече почти 3 десетилетия.
И това ако си фен и се интересуваш от автомобили ще го признаеш. Ама ако си 'фен", като италфенчо, който е крайно неориентиран, тогава е разбираемо хем да спориш за глупости, хем да не си признаваш, че грешиш стил - ами аз не знаех за това, ами аз не знаех за онова. И накрая излезе с поредната глупост. И накрая с поредната глупост, че той обичал звука на ТС-а, който звук е толкова тъп, че дори не може да го различиш от такъв, произвеждан от прост Голф. Да беше във връзка с Арезе, да го разбера. И това тактично го подминах, защото какво да кажеш на такъв индивид?
Хайде със здраве. И не се напъвай. Дай да комуникираме просто.:-D
ecotronic
18-10-2015, 17:07
Не виждам, защо се дразните. На мен лично дискусията ми е интересна, щом е подкрепена с факти.
Това, че сме фенове на марката АР не означава, че трябва да анатемосваме всички останали. Както и това, че харесваме марката АР, не означава и че тя е върха на сладоледа.
Накратко - един обективен поглед върху света, никога не е излишен.
бла бла бла
Имаш едно трънче в гащите от мен, че гледам яко си подпалил, ще те съжаля да не ти отговарям въпреки глупостите, които отново си написал за да не стане трънчето по-голямо.
Да не мислиш, че една кола на предно няма да спре в тази кал?
Също така да не мислиш, че всяка кола с двойно предаване няма да се справи с тази кал?
Въобще каква е идеята на това нещо в случая?
Както всеки знае, няма кола, която да е най-бързата и да е на предно предаване. Няма.
Колите с предно предаване са евтини. И БМВ минават на ниските си модели на предно предаване, защото е евтино и за нищо не става общо взето. Ама евтино. Сори, че последните десетилетия няма масова Алфа на задно. Хайде сега може и да се поправи това. Ако иска Алфа да се върне в играта.
Най бързите коли са със задно, НО не са ежедневки !
БМВ не минава на предно защото е евтино а защото пазара го изисква ! И ако не става за нищо, защо започват производство ?
Ако Алфа мине изцяло на задно, аз лично ще си търся друга алтернатива .
В коя игра да се върне ? БМВ серия М, колко такива коли има на пътя ? 99% от баварците на пътя са 1.6,1.8,2.0 л. , вътре с тапицерия все едно си съблякъл някой циганин и си облякъл седалките, а да не говорим че ако имат клима са върха на сладоледа !
Всеки има право сам да си чука главата !
http://m.vbox7.com/play:e12fb12440
Не виждам, защо се дразните. На мен лично дискусията ми е интересна, щом е подкрепена с факти.
Това, че сме фенове на марката АР не означава, че трябва да анатемосваме всички останали. Както и това, че харесваме марката АР, не означава и че тя е върха на сладоледа.
Накратко - един обективен поглед върху света, никога не е излишен.
+1.
Обаче, колега БО, не знам какво ти става та в един момент изтрещяваш и го обръщаш на личностни нападки, не се ли усещаш? Всяко хлапе зане, че алфите през последните 20-30 години не са имали топ модел, доближаващ се до Мките. Обаче, при по-скромните и често срещани моторизации напр. до 2000 кубика и да речем в периода 1990-2000 г. БМВ-то почти винаги е по-слабо от съответната алфа със съответния двигател. Най-вече се вижда това при 155 срещу да речем Е36. Кажи ми според теб кое е по-добре 155 1.7 ТС или е36 316и? Или 1.8ТС с/у 318и. Като технология, вървеж, надеждност ако щеш? За това ти говореше italfen и мисля че стана съвсем ясно.
Иначе, именно тази огромна разлика от най-слабите бмв-та до най-силните всъщност движи марката напред, защото всеки си купува 316и с мисълта че кара М3 или поне 330и. Всъщност точно оттам баварците правят най-голямата печалба, а италианците именно заради това не им вървят нещата. Ако бяха пуснали една 159-ка с V8 от мазереати например, на бас че 159ките щяха да се радват на много по-голям успех. Но щяха и да държат цена повече де...
кученцетоОгиитаткоДоги
18-10-2015, 20:06
Имаш ли някоя Алфа, каквато и да е да я изправиш срещу този М-ков двигател от БМВ?
Абе М-ков двигател:) тя алфата кат види баира на Витиня трябва да и върнеш 3-та че да върви:D ти М-ков двигател:)
ecotronic
18-10-2015, 20:11
Абе М-ков двигател:) тя алфата кат види баира на Витиня трябва да и върнеш 3-та че да върви:D ти М-ков двигател:)
Аре стига с фантазиите. Това дето го казваш може, ама ако махна 4 от свещите. Баирът на Витиня си го качвам на 5 - та със 150 без никакви проблеми.
кученцетоОгиитаткоДоги
18-10-2015, 20:20
Кажи ми според теб кое е по-добре 155 1.7 ТС или е36 316и? Или 1.8ТС с/у 318и.
Колега виждам че не си наясно с баварците.Говориш прекалено много на изус.Свинския парк не можеш го срванява с 318и Е36 понеже 318 е 115-118 коня а скрапа е 140-144.По меродававно е да го сравниш с 318ис 144 коня.И пак бих предпочел бимата,понеже съм имал и скрапа 144 коня и бимата 144 коня и говоря от личен опит.Бимата след 4000 оборота излита и с уникална лекота си достига обявените по каталог 213км/ч.Говоря ти за втомобил на 250 хил. км.Като видя свински парк 1.8 140/144 коня на 250 хил. км да си вдигни,мисля че бяха 208км/ч по каталог,ще стана трамвай+тролей и ще возя хората без пари.
---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:18 ----------
[QUOTE=ecotronic;1446355] Баирът на Витиня си го качвам на 5 - та със 150 без никакви проблеми.
Да не си се спускал........?:D:D:D
dimitar_vd62
18-10-2015, 20:24
Почти 220 :waving:
кученцетоОгиитаткоДоги
18-10-2015, 20:37
Почти 220 :waving:
Еее ти па я направи голфф тройка веершестт:big_bow_down: Над обявената каталожна съм вдигал само с веершестт:) Ебагу у голффу,имах чуството че щя а се катурне:)
ecotronic
18-10-2015, 20:44
Да не си се спускал........?:D:D:D
Написах "качвам".
Искаш ли едно облогче на 1000 лв. ?
[QUOTE=156;1446337] Кажи ми според теб кое е по-добре 155 1.7 ТС или е36 316и? Или 1.8ТС с/у 318и.
Колега виждам че не си наясно с баварците.Говориш прекалено много на изус.Свинския парк не можеш го срванява с 318и Е36 понеже 318 е 115-118 коня а скрапа е 140-144.По меродававно е да го сравниш с 318ис 144 коня.И пак бих предпочел бимата,понеже съм имал и скрапа 144 коня и бимата 144 коня и говоря от личен опит.Бимата след 4000 оборота излита и с уникална лекота си достига обявените по каталог 213км/ч.Говоря ти за втомобил на 250 хил. км.Като видя свински парк 1.8 140/144 коня на 250 хил. км да си вдигни,мисля че бяха 208км/ч по каталог,ще стана трамвай+тролей и ще возя хората без пари.
---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:18 ----------
Да не си се спускал........?:D:D:D
Че колегата май имаше предвид 8 клапановите двигатели! Ти ако си виждал 1.7 16V TS хубаво, ама май друг не ги е виждал! Май ти не си наясно с моторите на Алфа Ромео!
кученцетоОгиитаткоДоги
18-10-2015, 21:00
[QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1446357]
Че колегата май имаше предвид 8 клапановите двигатели! Ти ако си виждал 1.7 16V TS хубаво, ама май друг не ги е виждал! Май ти не си наясно с моторите на Алфа Ромео!
Аз коментирах 1.8тс vs e36 318i ........сложи ли си очилата?
[QUOTE=Събев;1446368]
Аз коментирах 1.8тс vs e36 318i ........сложи ли си очилата?
ТС се произвежда от 92г. Айде вземи се образовай малко. Разбрахме че си имал само една алфа и няма как да дадеш каквото и да е обективно мнение, ама поне елементарните неща за марката научи. 155. 1.7 ТС разкъсва е36 318й. И по вървеж и по разход и по здравина и по всичко!
Същото важи и за 1.8 тс и 2.0тс срещу аналогията им...ама кучкаря няма как да знае...той е карал само една кола до сега...
кученцетоОгиитаткоДоги
18-10-2015, 22:48
[QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1446370]
ТС се произвежда от 92г. Айде вземи се образовай малко. Разбрахме че си имал само една алфа и няма как да дадеш каквото и да е обективно мнение, ама поне елементарните неща за марката научи. 155. 1.7 ТС разкъсва е36 318й. И по вървеж и по разход и по здравина и по всичко!
Същото важи и за 1.8 тс и 2.0тс срещу аналогията им...ама кучкаря няма как да знае...той е карал само една кола до сега...
Абе разкъсва...........да караш подобни коли е като да си погребален аген.........е виш колко струват и то на 173хил реални к. тоя варел http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/alfa-romeo/m975615786-alfa-romeo-155-1-8-t-spark-super.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr в бегето цените им са сигурно същите само че в левове.
Хаха. Рейсинг машина? Че защо ти е рейсинг машина, като има стрийт машина с по-добри показатели?...
Аз просто се интересувам от автомобилостроене и знам всеки къде е силен и къде е слаб. Това не ми пречи разбира се да опонирам на всеки, който не е запознат с материята.
За втори път ме изумяваш с променливите си разбирания кое е рейсинг и кое стрийт кола. Maserati MC12 е толкова рейсинг, колкото и M3 GTS, което ти рамахваше като тежко серийно в една друга тема - де факто е рейсинг кола, но де юре е стрийт -можеш да й сложиш номера и да я караш на пътя във всяка държава. Серийно е ама е в малка серия :) Така че недей да я обявяваш за рейсинг кола която се бие от стрийт колите, щото не е съвсем точно казано ;)
Само не разбирам, кое те кара да мислиш, че твоята преценка за това кой е незапознат и неподготвен е точна и правилна. Ти се интересуваш от автомобили и другите се интересуват автомобили. Кое точно гарантира, че твоето мнение и това което си разбрал от интересуването ти е по-точно от на останалите?
Обаче, колега БО, не знам какво ти става та в един момент изтрещяваш и го обръщаш на личностни нападки, не се ли усещаш?
Еми не, не се усеща явно. До сега не си спомням негов спор да завърши без "не се напъвай", "ти си псведофен", "ти нищо не разбираш от автомобилостроене". Най-тъжното е, че дори и когато в мненията му има истина, пак стига до там, което тотално ги дискредитира, дори и да са верни :)
...99% от баварците на пътя са 1.6,1.8,2.0 л. , вътре с тапицерия все едно си съблякъл някой циганин и си облякъл седалките, а да не говорим че ако имат клима са върха на сладоледа!
Факт. Лично съм виждал хора да си купуват подобни 3-ки от Авто Бавария и не мога да разбера какъв кеф му прави да се вози в нещо дето е почти с врътки на задните стъкла, 136 коня, ама вика аз съм БМВ.
Останалите глупости дето се изпиват тука за Витиня, БМВта и т.н. дори няма да ги коментирам. И не знам защо някои колеги си правят труда да отговарят с колко се качват по не знам кое нагорнище. Очевидно, че темата е пълна с мнения на един-двама-трима души, които са карали Алфа много малко, много отдавна и или говорят квото им падне или нарочно провокират с мненията си за великите БМВта.
Почвам да се чудя на какво се дължи тоя цирк, който се шири из целия форум. Дали е нарочна провокация от феновете на БМВ, дали тука идват и си правят регистрации хора, които са ги баннали от БМВ форума и намират тука поле за изява или просто има твърде много хора които мечтаят да карат БМВ, но някога са имали Алфа щото им е изпаднала евтино. При всички полжения мисля, че някви мерки трябва да се вземат, щото напоследък става най-малкото досадно :)
[QUOTE=Събев;1446368]
Аз коментирах 1.8тс vs e36 318i ........сложи ли си очилата?
Ми ти си сложи очилата, ако не си чувал за 1.8TS 8V си е твой проблем! Явно хал-хабер си нямаш от тези коли ама се напъваш много!
кученцетоОгиитаткоДоги
18-10-2015, 23:48
[QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1446370]
Ми ти си сложи очилата, ако не си чувал за 1.8TS 8V си е твой проблем! Явно хал-хабер си нямаш от тези коли ама се напъваш много!
Малко справки от ауто дата http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10027
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1362
Това което аз виждам е че беенве 318 8 клапана при 5500 оборота,вади по голяма въртящ момент от алфа 1.8тс 8 клапана при 6000 оборота.
ecotronic
19-10-2015, 00:08
Малко справки от ауто дата http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10027
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1362
Това което аз виждам е че беенве 318 8 клапана при 5500 оборота,вади по голяма въртящ момент от алфа 1.8тс 8 клапана при 6000 оборота.
Добре е преди да спориш, да си изясниш що е то максимален въртящ момент и максимална мощност.
Жокер:
Максималният въртящ момент далеч не е при максималните оботори на един мотор.
За разлика от това, максималната мощност се отдава близо до максималните обороти.
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 00:14
Добре е преди да спориш, да си изясниш що е то максимален въртящ момент и максимална мощност.
Жокер:
Максималният въртящ момент далеч не е при максималните оботори на един мотор.
За разлика от това, максималната мощност се отдава близо до максималните обороти.
Е нема кой да ти повярва че 318и върви до 5500 оборота,но щом при 5500 оборота има по голям въртящ момент от алфата при 6000, смятай при 6000 хептем ще я сдуха от всякъде.А алфата след 6000 според мен най-вероятно ще роди.
П.С. Но дори и бимата да върви до 5500 оборота,алфата в същите обороти ще върви по малко,което доказва че бимата върви във високите повече от тоя жмел.
Е нема кой да ти повярва че 318и върви до 5500 оборота,но щом при 5500 оборота има по голям въртящ момент от алфата при 6000, смятай при 6000 хептем ще я сдуха от всякъде.А алфата след 6000 според мен най-вероятно ще роди.
П.С. Но дори и бимата да върви до 5500 оборота,алфата в същите обороти ще върви по малко,което доказва че бимата върви във високите повече от тоя жмел.
Ама ти вярваш ли си като ги пишеш тези неща? От къде си?
Дай да ти организираме един такъв старт и да не ти се вярва какво ще стане! 318I 113-115коня със 155-ца 1.8TS 8v 129 коня! Ама ако ти стиска да сложим по нещо.......
ecotronic
19-10-2015, 00:34
Е нема кой да ти повярва че 318и върви до 5500 оборота,но щом при 5500 оборота има по голям въртящ момент от алфата при 6000, смятай при 6000 хептем ще я сдуха от всякъде.А алфата след 6000 според мен най-вероятно ще роди.
П.С. Но дори и бимата да върви до 5500 оборота,алфата в същите обороти ще върви по малко,което доказва че бимата върви във високите повече от тоя жмел.
Трудно вдяваш, но аз съм упорит човек и ще ти обясня, какво гласят данните, които си постнал по-горе:
BMW - то има максимален въртящ момент от 168 N.m при 3900 оборота а не при максималните посочени (5500).
Връзката между мощност, въртящ момент и обороти е следната:
Мощност (kW) = Въртящ момент (N.m) x обороти (RPM) / 9.5488
От тук следва, че при оборотите при които бмв - то има максимален въртящ момент, мощността му е 92,56 к.с.
При максималната му мощност не е посочен, какъв е въртящият момент, но той може да се пресметне, ако се приеме, че максималната мощност се отдава при максималните обороти.
Така се получава, че въртящият момент при максималните обороти е 148.88 N.m
Виждаш, че той е с около 20 N.m по-малък от обявения максимален.
При Алфата не са посочени оборотите при които моторът развива посоченият максимален въртящ момент.
Другите сметки можеш и сам да си ги направиш по аналогия.
Накратко - по-големият въртящ момент нищо не означава.
Важна е максималната посочена мощност на мотора.
dimitar_vd62
19-10-2015, 00:51
Начи викаш ако туря на едно GTA 250 коня снегорин, нема разлика с тоя тая фадрома 210 к.с.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=71444673761777780 че и по добре ще рине.Пасат 126 коня дизел дърпа повече на баира от моята 144 коня щота има по голям въртящ момент.Не е съвсем без значение.
Веско отде си сигурен че ще роди.
ecotronic
19-10-2015, 00:58
Начи викаш ако туря на едно GTA 250 коня снегорин, нема разлика с тоя тая фадрома 210 к.с.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=71444673761777780 че и по добре ще рине.Пасат 126 коня дизел дърпа повече на баира от моята 144 коня щота има по голям въртящ момент.Не е съвсем без значение.
Веско отде си сигурен че ще роди.
Въртящият момент се трансформира от трансмисията. Поради това ако пасатът дърпа повече от теб на една и съща предавка, означава просто, че ако свалиш една предавка надолу, ще го издухаш.
Ако не вярваш на друго, гледай времената за ускорение от 0 до 100 те са най-показателни.
dimitar_vd62
19-10-2015, 01:15
Предпочитам двигател който достига макс мощност на по ниски обороти, по дълготраен е, що трее карам на 6000 като мога да карам на 4500.Кво мерим изобщо не ми е ясно.Така като чета форума на бемве не виждам нещо по различно освен че там не плюят по алфата, тачат си задното предаване даже има хора сето казват че ако ще си вземат кола с предно това ще е алфа.Не видях там някой с алфа в подписа си да плюе по бмветата.Това че сами си признават недостатъците е друго.Ма не видех един да се прехласва чак толкова, по обективни са от нас.То верно че не съм им изчел целия форум, ма на пъро четене е по комфортен от нашия.
ecotronic
19-10-2015, 01:20
Предпочитам двигател който достига макс мощност на по ниски обороти, по дълготраен е, що трее карам на 6000 като мога да карам на 4500.Кво мерим изобщо не ми е ясно.Така като чета форума на бемве не виждам нещо по различно освен че там не плюят по алфата, тачат си задното предаване даже има хора сето казват че ако ще си вземат кола с предно това ще е алфа.Не видях там някой с алфа в подписа си да плюе по бмветата.Това че сами си признават недостатъците е друго.Ма не видех един да се прехласва чак толкова, по обективни са от нас.То верно че не съм им изчел целия форум, ма на пъро четене е по комфортен от нашия.
Нещо не мерим. Само изясняваме проста физика, която много хора очевидно не разбират.
Основният минус при високооборотните мотори е в това, че при тях загубите в трансмисиите са по-големи.
Поради това обикновено един дизелов автомобил си вади приблизително мощността на мотора на колела а при един бензинов има около 20% загуби.
dimitar_vd62
19-10-2015, 01:44
Факт е че бемве имат по богата гама от двигатели и модели, не са за пренебрегваме, уважавам ги като коли и не ме боли като ме издуха бемеве, но бих си купил само заради задното предаване иначе втората алфа ще е 166 фейслифт, с уговорки 159 на която централната конзола ще бъде преработена или 156 GTA ако остане читав екземпляр до тогава.Засега превеса е на 166 фейслифт.Тъй че като си купувам кола физиката не ме интересува, има си инженери за нея аз само се възползвам от продукта който ми задоволява изискванията.
ecotronic
19-10-2015, 01:52
Факт е че бемве имат по богата гама от двигатели и модели, не са за пренебрегваме, уважавам ги като коли и не ме боли като ме издуха бемеве, но бих си купил само заради задното предаване иначе втората алфа ще е 166 фейслифт, с уговорки 159 на която централната конзола ще бъде преработена или 156 GTA ако остане читав екземпляр до тогава.Засега превеса е на 166 фейслифт.Тъй че като си купувам кола физиката не ме интересува, има си инженери за нея аз само се възползвам от продукта който ми задоволява изискванията.
Щом си фен на тяга при ниски обороти, 166 FL JTD 20V e твоята кола.
dimitar_vd62
19-10-2015, 01:59
Е не чак толкоз ниски де...
ecotronic
19-10-2015, 02:07
Е не чак толкоз ниски де...
Нвремето имах вземане даване покрай едни локомотиви.
Веднъж машинистът тича, че нещо станало с мотора и вдигнал свръх обороти. Питам аз после, колко са му свръх оборотите а той казва - 950. :)
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 02:45
Трудно вдяваш, но аз съм упорит човек и ще ти обясня, какво гласят данните, които си постнал по-горе:
BMW - то има максимален въртящ момент от 168 N.m при 3900 оборота а не при максималните посочени (5500).
Връзката между мощност, въртящ момент и обороти е следната:
Мощност (kW) = Въртящ момент (N.m) x обороти (RPM) / 9.5488
От тук следва, че при оборотите при които бмв - то има максимален въртящ момент, мощността му е 92,56 к.с.
При максималната му мощност не е посочен, какъв е въртящият момент, но той може да се пресметне, ако се приеме, че максималната мощност се отдава при максималните обороти.
Така се получава, че въртящият момент при максималните обороти е 148.88 N.m
Виждаш, че той е с около 20 N.m по-малък от обявения максимален.
При Алфата не са посочени оборотите при които моторът развива посоченият максимален въртящ момент.
Другите сметки можеш и сам да си ги направиш по аналогия.
Накратко - по-големият въртящ момент нищо не означава.
Важна е максималната посочена мощност на мотора.
И пропусна да споменеш че алфата е с 14 коня повече от беенвето............Което е така доста ,,удобно,, сравнение...........+което е една кола не е само обороти и вървеж........ а и комфорт и рентабилност.Тоя умерляк 129 коня лапа 6.8 тунджа извънградско.Ба то 328 лапа толкоз.Ама 328 и като комфорт,вървеж,опции го отвява тоя варел като куцо пиле домат.А и като гледам 155 как е дялкано от напушен китаец в час по трудово,сигурно комфорта му е малко по зле от на опел Астра.Явно става само за в квартала малко да дигнеш излишен шум с него и да покажеш колко ти е ,,голяма,, гегата
ecotronic
19-10-2015, 02:51
Нали ти си ги постнал данните бе. Аз какво да съм премълчавал? Просто ти разяснявам данните, които ти си дал, щото не ги разбираш.
Най бързите коли са със задно, НО не са ежедневки !
БМВ не минава на предно защото е евтино а защото пазара го изисква ! И ако не става за нищо, защо започват производство ?
Ако Алфа мине изцяло на задно, аз лично ще си търся друга алтернатива .
В коя игра да се върне ? БМВ серия М, колко такива коли има на пътя ? 99% от баварците на пътя са 1.6,1.8,2.0 л. , вътре с тапицерия все едно си съблякъл някой циганин и си облякъл седалките, а да не говорим че ако имат клима са върха на сладоледа !
Всеки има право сам да си чука главата !
http://m.vbox7.com/play:e12fb12440
И отново се изказваш неподготвен от личностни и то грешни представи за марката.
Като преди със 159-ката, че били по-богато оборудвани от БМВ и за това били по-добри.
И там те поправих (по спомен беше ти), като ти показах колко от 159-ките са с кожа на пазара, колко с ксенон, колко с ел. седалки и т.н., като разликата беше брутална в това отношение в полза на БМВ.
Ама както винаги съм казвал срещу цифрите трудно се спори.
И за това още веднъж ще ти го направя, за да ти докажа, че отново не си прав. И спориш с идеята само за спора, а не за това да се види кой крив, кой прав.
Та хващам едно средно БМВ 3-ка, произведено между 2005-та и 2010-та година. Стандартната "мечта" на българина.
В момента на пазара има (статистика от известен сайт за продажба на автомобили):
- 21210 3-ки.
От които:
- до 320 (186 к.с.) - 15602 = 74%
- над 320 - 5608 = 26%
Което както и да го гледам малките БМВ-та не са 99% от пазара.
Сега да видим при алтернативата 159-ка как стоят нещата по същия филтър:
- 3355 бр. 159-ки
- до 186 к.с. - 2750 = 82%
- над 186 к.с. - 605 = 18%
Демек е по-вероятно да намериш убита Алфа на пътя, вместо убито БМВ.
И накрая да видим това:
3-ки над 270 коня = 6%
159-ка над 270 коня = 0%
Или дори истинско вървящите БМВ-та са 6 процента от всички на пазара.
А в тази категория Алфа има точно 0%. Страхотно.:kicking:
Срещу цифрите трудно се спори, когато знаеш как да ги талкуваш, а ти определено не знаеш как.
В последното ти мнение, почваш да говориш коя кола с какво оборудване е, и доказваш какво процентно съотношение има на автомобилите спрямо някаква граница, която ти сам си я измисляш (естествено в полза на бмв) и накрая от дадената статистика, която първоначално беше за да покажеш екстрите - накрая правиш извод за "убита алфа" и "истинско вървящите БМВ-та".
Ти сам не можеш да навържеш ТВОЯТА мисъл и логика в едно мнение, а си тръгнал да спориш и да изкарваш цифри, като не знаеш как да ги използваш и за КАКВО да ги използваш.
п.с.
Умният човек наблюдава и си прави заключения.
За глупавият човек морето винаги е до колената.
Ей това важи с пълният смисъл за теб! Време е да спреш да пишеш и да си направиш някои заключения ;)
...А и като гледам 155 как е дялкано от напушен китаец в час по трудово,сигурно комфорта му е малко по зле от на опел Астра...
Не знам дали говориш за интериора или за екстериора на 155, ама след тоя хит не мога да не вметна малко отклонение.
Алфа 155 е дизайн на Ерколе Спада - човек който дълги години е бил един от водещите дизайнери на Загато. Автор е на Aston Martin DB4 GT Zagato, според много хора може би най-красивата кола правена някога, BMW E28 и още редица емблематични коли.
Според много хора, които разбират повече и от мен и от теб от автомобилен, индустриален, продуктов и всякакъв вид дизайн, Алфа 155 е един от най-добрите и авантгардни дизайни, на тоя човек, който и без това е велик дизайнер.
Сега, всеки има право на лош вкус, дори и самият Спада, дори и ние феновете на Алфа, ама де да знам все ми се струва, че някои изказвания по някои теми без достатъчно предварително премисляне малко прекрачват границата на смислените и градивни изказвания на лично мнение ;)
Срещу цифрите трудно се спори, когато знаеш как да ги талкуваш, а ти определено не знаеш как.
В последното ти мнение, почваш да говориш коя кола с какво оборудване е, и доказваш какво процентно съотношение има на автомобилите спрямо някаква граница, която ти сам си я измисляш (естествено в полза на бмв) и накрая от дадената статистика, която първоначално беше за да покажеш екстрите - накрая правиш извод за "убита алфа" и "истинско вървящите БМВ-та".
Ти сам не можеш да навържеш ТВОЯТА мисъл и логика в едно мнение, а си тръгнал да спориш и да изкарваш цифри, като не знаеш как да ги използваш и за КАКВО да ги използваш.
п.с.
Ей това важи с пълният смисъл за теб! Време е да спреш да пишеш и да си направиш някои заключения ;)
Я пък ти, пак ли се появи?:jumping:
Нещо имаш ли да добавиш?
А случайно да виждаш, че не аз съм сложил границата?
Аз само се съобразявам със зададените параметри от колегата и гледам какъв е резултата.
И като не ти изнасят цифрите, накрая пак аз виновен.:sheep::sheep:
И пропусна да споменеш че алфата е с 14 коня повече от беенвето............Което е така доста ,,удобно,, сравнение...........+което е една кола не е само обороти и вървеж........ а и комфорт и рентабилност.Тоя умерляк 129 коня лапа 6.8 тунджа извънградско.Ба то 328 лапа толкоз.Ама 328 и като комфорт,вървеж,опции го отвява тоя варел като куцо пиле домат.А и като гледам 155 как е дялкано от напушен китаец в час по трудово,сигурно комфорта му е малко по зле от на опел Астра.Явно става само за в квартала малко да дигнеш излишен шум с него и да покажеш колко ти е ,,голяма,, гегата
Кефи ме железната ти логика :) 1.8 т.с. харчело колкото 328 :) Хахаха. Виж за 318IS, с/у 1.8 ТС беше по-убедителен, макар че там бмв двигателят е 1.9, а не 1.8, а алфовият също не е 1.8, а 1.75 :) Много обичат да послъгват от бмв, за да изглеждат по-вървежни :)
Кефи ме железната ти логика :) 1.8 т.с. харчело колкото 328 :) Хахаха. Виж за 318IS, с/у 1.8 ТС беше по-убедителен, макар че там бмв двигателят е 1.9, а не 1.8, а алфовият също не е 1.8, а 1.75 :) Много обичат да послъгват от бмв, за да изглеждат по-вървежни :)
Яка логика.
Значи ако на 318 сложиш 1.9 двигател послъгват, за да изглеждали по-вървежни.
Я ми отговори тогава каква е логиката на 550 да сложат 3 литров двигател?
За да изглеждат умрели ли?:jason2:
Извадка от правилата на БМВ форума:
14. Ако сте фен на друга автомобилна марка, имайте предвид, че това е BMW форум и постинги, свързани с други марки, може да не бъдат приети равнодушно. Не влизайте в конфликти или спорове на тема коя марка е по-добра. Помнете къде се намирате!
Ех, и ние да имахме подобни провила :Topic-is-closed-bg:
ivan dimitrov
19-10-2015, 13:14
Не знам дали говориш за интериора или за екстериора на 155, ама след тоя хит не мога да не вметна малко отклонение.
Алфа 155 е дизайн на Ерколе Спада - човек който дълги години е бил един от водещите дизайнери на Загато. Автор е на Aston Martin DB4 GT Zagato, според много хора може би най-красивата кола правена някога, BMW E28 и още редица емблематични коли.
Според много хора, които разбират повече и от мен и от теб от автомобилен, индустриален, продуктов и всякакъв вид дизайн, Алфа 155 е един от най-добрите и авантгардни дизайни, на тоя човек, който и без това е велик дизайнер.
Сега, всеки има право на лош вкус, дори и самият Спада, дори и ние феновете на Алфа, ама де да знам все ми се струва, че някои изказвания по някои теми без достатъчно предварително премисляне малко прекрачват границата на смислените и градивни изказвания на лично мнение ;)
Човека си купи Сааб. Сигурен ли си че искаш да водите дискусия на тема дизаин?!
Извадка от правилата на БМВ форума:
Ех, и ние да имахме подобни провила :Topic-is-closed-bg:
И защо!? Нима мнението ти за марката, зависи от мнението на фенове на конкурентна марка? Хората са различни, ако не бяха, всички щяхме да караме...Алфа.
Я пък ти, пак ли се появи?:jumping:
Нещо имаш ли да добавиш?
А случайно да виждаш, че не аз съм сложил границата?
Аз само се съобразявам със зададените параметри от колегата и гледам какъв е резултата.
И като не ти изнасят цифрите, накрая пак аз виновен.:sheep::sheep:
Не се притеснявай не си виновен, след като никой не те приема на сериозно, но пък като изнасяш цифрите продължаваш да си интересен и забавен :clown:
;)
Не се притеснявай не си виновен, след като никой не те приема на сериозно, но пък като изнасяш цифрите продължаваш да си интересен и забавен :clown:
;)
Кофти ти е, че виждаш реалността, ама не може да я приемеш. И на мен би ми било кофти, най-вероятно.
Да вземем най-най-убитите коли от БМВ и АР пак за статистика:
159 до 120 к.с. = общ брой 3353 от които 518 са с най-малкия двигател, което прави 15,5% от всички продавани екземпляри.
3-ка до 120 к.с. = общ брой 21187 от които 652 са с най-малкия двигател, което прави 3,1% от всички продавани екземпляри.
В крайна смета е точно 5 пъти по-вероятно да срещнеш Алфа Ромео с най-тъпия двигател от колкото да срещнеш такова БМВ.
Отделно - най-елементарното да хванем един прост кожен салон предвид, че колегата явно се опита да засегне и тази тема:
159 общ брой 3353 от които 583 са с с кожен салон, което прави 17,4% от всички продавани екземпляри.
3-ка общ брой 21187 от които 5802 са с с кожен салон, което прави 27,4% от всички продавани екземпляри.
Та не разбрах - повече Алфи ли има с грозен платнен салон, или БМВ-та от продаваните на пазара.
Май феновете на АР си купуват повече текстил ми се струва. Пък нека били ексклузивни си избора си.
Кофти а? Хайде слагай още 3 човечета, защото друго няма да ти остане.
п.п. Най-якото, което сега виждам е, че за това време от предишния ми пост, са продадени 23 БМВ-та и 2 Алфи от съпоставим модел.:devil:
Точно до 3-тия ред ти прочетох мнението и спрях щото няма смисъл да продължавам и директно ти отговарям....
Не ме забърквай с измислените ти спорове и статистики... пита за високо оборотните двигатели - отговорих ти!
Следователно не можа да си докажеш тезата за последните 2 десетилетия и се опита да обърнеш спора - типично по женски!
Изчислявай си процентите , изкарвай си комплексите и се надявай някой тук да обърне внимание на изводите ти!
ivan dimitrov
19-10-2015, 14:56
Това е егати и стъкмистиката. Айде да видим локалните пазари на производителите и после да говорим за проценти.
Щото, като стане въпрос за бройки в сервизите, бързичко се сещате за бройките продадени автомобили. Не че не нормално при по вече продадени коли, по вече да киснат за ремонт, няма нищо вечно.
Човека си купи Сааб. Сигурен ли си че искаш да водите дискусия на тема дизаин?!
Не, напротив - сигурен съм, че не искам да водя такава дискусия.
Просто споделих някои факти за модела, в дискусия нямам никакво намерение да влизам :)
Извадка от правилата на БМВ форума:...Ех, и ние да имахме подобни провила :Topic-is-closed-bg:
И защо!? Нима мнението ти за марката, зависи от мнението на фенове на конкурентна марка? Хората са различни, ако не бяха, всички щяхме да караме...Алфа.
Моето мнение лично и това коя марка и кой модел смятам, че ми пасва на мен лично не зависи от никого, ако ще и 120 човека като БО и кученцетоОги да имаше тука да вдигат аларма как БМВ са най-велики.
Аз съм фен на автомобилите и харесвам много и всякакви коли, включително и някои марки, които тук се защитават доста колоритно от някои хора. Нямам нищо против, всеки да си каже мнението за дадена марка, че смята че е по-добра от Алфа, но все пак да се прави в рамките на добрия тон нали.
Тук малко добрия тон в споровете за БМВ напоследък взе да се поизгубва, за това съм съгласен с Вовата, че не е лошо някакви мерки по тоя въпрос да се вземат. Напоследък стана нетърпимо с тия постоянни конфликти в които няколко души влизат и то все на една и съща тема.
В правилото, което Вовата цитира ясно е записано да не се влиза в конфликти на такава тема, а не да не си казваш мнението въобще. И подобно правило е съвсем нормално да има, не е репресия, не е цензура - в интернет от край време подобно поведение, като на нашите скъпи колеги и прятели фенове на БМВ си има име - казва се умишлен флейминг и повечето форуми не се смята за приемливо.
Това е егати и стъкмистиката. Айде да видим локалните пазари на производителите и после да говорим за проценти.
Щото, като стане въпрос за бройки в сервизите, бързичко се сещате за бройките продадени автомобили. Не че не нормално при по вече продадени коли, по вече да киснат за ремонт, няма нищо вечно.
А на теб каква ти е логиката за сервизите?
Значи викаш ако продадеш 100 коли и 50 от тях са в сервиза е добре.
Ако продадеш 1000 коли и 100 от тях са в сервиза, значи вторите се чупят двойно повече от първите, така ли?
Да засегнем и тази тема в процентно отношение спрямо статистиката на Декра да речем.
Средно за класа:
Без нередности - 72,7%
Леки нередности - 7,9%
Големи нередности - 19.4%
Резултат за 159:
Без нередности - 68,3%
Леки нередности - 9,6%
Големи нередности - 22%
Резултат за Е90:
Без нередности - 79,1%
Леки нередности - 6,6%
Големи нередности - 14.3%
Демек както и да го гледаш, то винаги Алфата е в червеното, а БМВ-то е в зеленото в сравнение със средностатистическото за класа.
Както казах - статистиката не е моя, а е официална такава на база брой прегледи върху минимум 1000 автомобила от модел, а не на 1-2 такива!
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 19:17
Начи не виждам нищо лошо да се разискват и други марки.Точно това според ни прави една идея по широко скроени от беенвисти и голфаджии.Аз съм имал различни марки коли,просто защото не съм кон с капаци.Имал съм и ауди,сега имам сааб,след сааба може би пак ще имам ауди а може и хонда.Мойта кола колкото и да я хейтят,важното е че на мен ми харесва:) Опитайте се и вие така да гледате на нещата:) Бъдете по ларж,и не се вталясвайте за таквиз неща:) живота е прекрасен дори когато караш колело:)
И аз съм имал в живота си около 30 коли като преобладават различни марки, даже не съм ги писал в подписа, защо ли ?
Коли има различни ! Мнения също ! Форуми също !
Не се вързва да плюеш във форума Алфа Алфа и да възхваляваш други марки ! Какво очаквате? Утре да си продам колата и да си купя невероятната кола по ваше усмотрение ? Или просто да ида да я запаля щото другите се разваляли по малко или били нещо си?
Като не ви кефи дадено нещо отивате там където с радост ще ви слушат и щастието ще е пълно ! Или ще продъжавате да избивате комплекси !?!
Почвам да се чудя дали не сте 13 годишни малчугани, ако е така - то ви е простено !
ivan dimitrov
19-10-2015, 20:11
Мойта кола колкото и да я хейтят,важното е че на мен ми харесва:)
Твойта кола никой не може да я хейтва бре! Който я погледне и се вкаменява.
Ъ-ъ-ъ-ъ, то това май за Медуза беше, вече се обърках.
Надявам се не го приемаш лично, най добрият ми приятел имаше таквоз и ми е рефлекс - чуя ли Сааб и включвам.
Инак си прав абсолютно, за това кое е важно.
Начи не виждам нищо лошо да се разискват и други марки.Точно това според ни прави една идея по широко скроени от беенвисти и голфаджии.Аз съм имал различни марки коли,просто защото не съм кон с капаци.Имал съм и ауди,сега имам сааб,след сааба може би пак ще имам ауди а може и хонда.Мойта кола колкото и да я хейтят,важното е че на мен ми харесва...
Мойта пък кола пък съвсем колкото и да я хейтят, важното е на мен да си ми харесва.
Даже колкото повече хора я хейтят толкова повече ме кефи мен, щото никога не съм смятал че хората които мнението им значи нещо са особено голям процент от населението.
Пак казвам - и аз не виждам нищо лошо да се разискват и други марки. Просто да се прави в рамките на добрия тон. Ако се върнеш назад в темата ще видиш, че мненията в които някой от колегите е казал нещо, да го кажа така, непремерено за твоя СааБ са около 10 пъти по-малко от тези в които ти правиш някои "непремерени" изказвания за Алфа.
В подобна аудитория, дето мнозинството все пак са фенове на Алфа няма как това да не провокира някого да опонира по-остро или да не влезе в спор. А ако изказванията ти не бяха така малко хиперболизирани и малко изказани по-колоритно в стремежа ти да подчертаеш мнението си, колегите нямаше да реагират така. Ем сега то не бяха мотори дето се чупят през 10 минути, не бяха нагорнища надолнища, Витиня, Хаин Боаз, нютонметри, обороти, температури, ам то малко много стана е брато :)
И по тоя начин се създават едни конфликти, които не мисля че са необходими или че някой полуава нещо позитивно от тях. Освен разбира се ако някои хора не влизат пияни във форума и не си изкарват така напрежението от работния ден в тия караници, ама според мен, пак казвам тия конфликти за излишни :)
ivan dimitrov
19-10-2015, 21:05
Пак казвам - и аз не виждам нищо лошо да се разискват и други марки. Просто да се прави в рамките на добрия тон. Ако се върнеш назад в темата ще видиш, че мненията в които някой от колегите е казал нещо, да го кажа така, непремерено за твоя СааБ са около 10 пъти по-малко от тези в които ти правиш някои "непремерени" изказвания за Алфа.
За Сааб никой нищо лошо не може да каже. Който го види, губи ума и дума, толкова е грозно т'ва. Само аз съм по грозен от него, 'ма съвсем малко.
Всъщност, Сааб е много полезен автомобил, може да се ползва като пургатив. Демек - пийш едно набързо, излизаш навън, виждаш го... и вече можеш да се качиш и караш - чист си.
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 21:35
Ако някой пали метлата,само защото някой се изказва негативно за любимата му марка автомобили,то май наистина форума е пълен с малчугани,които биха има ли по добра сцена за изява в някое от предаванията на бате Енчо:):) еле пък да влизаш в конфликт заради това..........поне аз не бих свалил нивото до там............Или пък много ми е странно като чуя че някой избивал комплекси като хейтил алфа,едва ли не това е ламборджини и само богоизбрани могат да си го позволят и сега видиш ли аз не мога да си го позволя и за това го плюя.Това е комплекс.Купете си по един тълковен речник и погледнете какво значи думата ,,комплекс,, за да са научите да я употребявате правилно.И плюс което е казвам къде е алфа спрямо беенве,като се базирам на личния ми прочет върху нещата,а не на статистики и ревюта писани от някоя сезонна кифла от слънчев бряг.Сега ако темата беше алфа vs рено или пежо,естествено че щях да хейтна френските.
---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:24 ----------
За Сааб никой нищо лошо не може да каже.Демек - пийш едно набързо, излизаш навън, виждаш го... и вече можеш да се качиш и караш - чист си.
Точно тия екстри го правят уникален и индивидуален:):) Te и мерцедес нямат такава екстра:):) Плюс което е дори и да не изтрезнееш отзад е толкова широко,че се събираш целия на дължина,а и почти на широчина:):) Тъй че спокойно можеш да хвърлиш няколко часа сън без да те боли после вратъ:Lkingsmiley:
Bobiuzunov
19-10-2015, 21:56
Ехеее супер,щом можеш да се излегнеш,ся остава да кажеш че има и баня и кенеф и още утре започвам да си търся Сааб.:dance:
ivan dimitrov
19-10-2015, 21:59
Точно тия екстри го правят уникален и индивидуален:):) Te и мерцедес нямат такава екстра:):) Плюс което е дори и да не изтрезнееш отзад е толкова широко,че се събираш целия на дължина,а и почти на широчина:):) Тъй че спокойно можеш да хвърлиш няколко часа сън без да те боли после вратъ:Lkingsmiley:
Е де, е де, е де! Мерено е, отвън е по широк, отвътре е колкото 146. Ако не вярваш - взимай рулетка и мери. То не че в 146-ца не може да се дремне......ма зависи колко си дълъг.
Абе... добра си е колата, ама .....що толкоз грозна бе!
И сега се сещам, че щях да ти отговарям някъде по въпроса за показанията на бордовия комп. за разходът. Като си на газ са не реални(завишени), обикновено. На бензин трябва да са точни. Има разлика, макар и не драстична.
Ехеее супер,щом можеш да се излегнеш,ся остава да кажеш че има и баня и кенеф и още утре започвам да си търся Сааб.:dance:
А!? Че твоята няма ли!? Сега остава да кажеш че и кафемашина няма!
За Сааб никой нищо лошо не може да каже. Който го види, губи ума и дума, толкова е грозно т'ва. Само аз съм по грозен от него, 'ма съвсем малко.
Всъщност, Сааб е много полезен автомобил, може да се ползва като пургатив. Демек - пийш едно набързо, излизаш навън, виждаш го... и вече можеш да се качиш и караш - чист си.
Абе има и не грозни Саабове. Аз си харесвам от едно време още 9000, но да не забравяме, че той е Фиат Крома, може би затова.
DiStefano
19-10-2015, 22:05
Абе има и не грозни Саабове. Аз си харесвам от едно време още 9000, но да не забравяме, че той е Фиат Крома, може би затова.
Ахам .. па и Ланча Тема :D
Аз Сапът го намирам за интересна "играчка" ..
Вескууу като си дойдеш като цъфнат налъмите а ми дадеш да му скинем гумите оууу
Ахам .. па и Ланча Тема :D
Аз Сапът го намирам за интересна "играчка" ..
Вескууу като си дойдеш като цъфнат налъмите а ми дадеш да му скинем гумите оууу
Готен е, особено ако е от последните, с големи джанти бива. Там точно изпадаш в дилема дали Тема или Сааб. Но предвид, че се слага мотор Ферари в Тема, макар и маломощен и спънат, май Темата печели.
ivan dimitrov
19-10-2015, 22:14
Абе има и не грозни Саабове.
Може, 'ма другите са толкоз грозни, че са ми "форматирали харда" та не помня ич, че сме се срешали. А може и да съм се погледнал в огледалото, докато се бръсна. Знам ли.
Едно от двете е, със сигурност.
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 22:20
Ехеее супер,щом можеш да се излегнеш,ся остава да кажеш че има и баня и кенеф и още утре започвам да си търся Сааб.:dance:
Начи бате това сериозно.Задната седалка е конструирана да е леко под наклон в посока облегалката:) Предполагам с идеята да се седи по удобно:) Обаче за спане,по гръб идва малко кофти,за това препоръчвам на една кълка:D
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
Ахам .. па и Ланча Тема :D
Аз Сапът го намирам за интересна "играчка" ..
Вескууу като си дойдеш като цъфнат налъмите а ми дадеш да му скинем гумите оууу
Немаш грижи:D От теб пиенето от мен другото:):)
DiStefano
19-10-2015, 22:24
Готен е, особено ако е от последните, с големи джанти бива. Там точно изпадаш в дилема дали Тема или Сааб. Но предвид, че се слага мотор Ферари в Тема, макар и маломощен и спънат, май Темата печели.
Ма да ...
Ма мене и тия последните пак ми аресват
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200807/saab-9-3-concept-to-_600x0w.jpg
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 22:30
Тука много са тачи Волвото,пред немски,френски и т.н. коли.Е тоя модел ме накефи чисто като дизайн,и бих искал някой ден да го имам и пробвам148771
Ма да ...
Ма мене и тия последните пак ми аресват
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200807/saab-9-3-concept-to-_600x0w.jpg
Аааа, да, от последните също има ставащи. И малко поосвестиха интериора вътре, че по принцип човек не би могъл да намери по-грозно алматурно табло от това на Сааб. Старите бях примера, как НЕ трябва да се прави интериор.
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 22:43
Мен пък точно интериора на арматурното табло ме грабна:):) Големия майтап е,че щеката за мерене на двигателното масло е на капачката за наливане на масло:):) а щеката която е за мерене на автоматичната скоростна кутия е точно там,и изглежда точно така както трябва да е нормална щека за мерене на двигателно масло:D:D Добре че се сетих да отвия капачката за наливане на масло:D
Мен пък точно интериора на арматурното табло ме грабна:):) Големия майтап е,че щеката за мерене на двигателното масло е на капачката за наливане на масло:):) а щеката която е за мерене на автоматичната скоростна кутия е точно там,и изглежда точно така както трябва да е нормална щека за мерене на двигателно масло:D:D Добре че се сетих да отвия капачката за наливане на масло:D
Стига бе, не може да те грабне нещо, което сякаш е сътворено от деца във 2-ри клас на шведско училище за умствено изостанали с тесла в пясъчник.
Bobiuzunov
19-10-2015, 23:18
Ся като ги почнат турците ще стане интересно,но аз не разбрах взели са лицензно само 9-3 или са купили цялата марка?
ivan dimitrov
19-10-2015, 23:27
Стига бе, не може да те грабне нещо, което сякаш е сътворено от деца във 2-ри клас на шведско училище за умствено изостанали с тесла в пясъчник.
Как втори клас бре!? Те във втори клас творят шедьоври, в сравнение с това! Бр-р-р! Пу,пу,пу,пу.
Най тежката клетва е - Сааб да видиш, дано...
Група съветски учени откриха че, единственият начин живо същество да сублимира, е да види Сааб. Тия които не могат да го видят - не са застрашени.
thecleaner
19-10-2015, 23:47
Значи тоя на Огидоги е грозен като четвърт хляб :) он бензина му го налива с маркуч от разстояние да не го уапе тоя дзвер , къде само ръмжи като дърт беззъб пес, инак не се мести. Толко е грозен, че полицайте искат да го спрат от движение за лош външен вид.
Доги стига си го фалил тоя мрътвец бе, ми земи купи една бутилка вино и го прелей за бог да прости. :tank:
кученцетоОгиитаткоДоги
19-10-2015, 23:50
Стига бе, не може да те грабне нещо, което сякаш е сътворено от деца във 2-ри клас на шведско училище за умствено изостанали с тесла в пясъчник.
Донякъде си прав,наистина изглежда малко ръбато.Това което ме изкефи е че всичко е на копчета,без врътки,както примерно много марки автомобили ползват.Като вида че има врътки за парното имам чуството че пускам пералнята:):) Другото което ме накефи,че всичко е слято в дясно и добре подредено,придавами усещането че всичко ми е под ръка.Наистина таблото е мега голямо,ама и колата е голяма.Щеше да бъде смешно ако таблото беше малко.
---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ----------
Значи тоя на Огидоги е грозен като четвърт хляб :) он бензина му го налива с маркуч от разстояние да не го уапе тоя дзвер , къде само ръмжи като дърт беззъб пес, инак не се мести. Толко е грозен, че полицайте искат да го спрат от движение за лош външен вид.
Доги стига си го фалил тоя мрътвец бе, ми земи купи една бутилка вино и го прелей за бог да прости. :tank:
Ейй батка:):) кат съм в София ке ти се обадим,да те повозим,ама си вземи бележник и химикалка да си записваш:):):)
thecleaner
19-10-2015, 23:54
Донякъде си прав,наистина изглежда малко ръбато.Това което ме изкефи е че всичко е на копчета,без врътки,както примерно много марки автомобили ползват.Като вида че има врътки за парното имам чуството че пускам пералнята:):) Другото което ме накефи,че всичко е слято в дясно и добре подредено,придавами усещането че всичко ми е под ръка.Наистина таблото е мега голямо,ама и колата е голяма.Щеше да бъде смешно ако таблото беше малко.
---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ----------
Ейй батка:):) кат съм в София ке ти се обадим,да те повозим,ама си вземи бележник и химикалка да си записваш:):):)
А не мерсаж, има кога да ме возат в катафалка, засега съм жив и здрав ;)
кученцетоОгиитаткоДоги
20-10-2015, 00:00
А не мерсаж, има кога да ме возат в катафалка, засега съм жив и здрав ;)
Да ама катафалките са комби,а това е седан;)Демек спортна лимузина:) Даже ва приканвам,всички с 5 цилиндъра 156 дизел на някоя по обезлюдена права край София да са разберем по мъжки8)
thecleaner
20-10-2015, 00:02
Да ама катафалките са комби,а това е седан;)Демек спортна лимузина:) Даже ва приканвам,всички с 5 цилиндъра 156 дизел на някоя по обезлюдена права край София да са разберем по мъжки8)
Аз може ли с Пунто 1.4 да карам в кръг около тебе за по интересно докато даваш газ на тоя труп ?
Само влаци има туа....:dance:
А,аз съм тъп спамер!:sex:
кученцетоОгиитаткоДоги
20-10-2015, 00:18
Аз може ли с Пунто 1.4 да карам в кръг около тебе за по интересно докато даваш газ на тоя труп ?
Разбира се:) Само мерака и Брус Уилис умират последни;)
P.S. Всъщност и Алфа V6 срещу Сааб умира последна:) ето ти малко показноhttps://www.youtube.com/watch?v=Jdv_tedf0JU
ivan dimitrov
20-10-2015, 00:47
Разбира се:) Само мерака и Брус Уилис умират последни;)
Мерака умира последен, бате Брус умира трудно.
dimitar_vd62
20-10-2015, 01:09
Нвремето имах вземане даване покрай едни локомотиви.
Веднъж машинистът тича, че нещо станало с мотора и вдигнал свръх обороти. Питам аз после, колко са му свръх оборотите а той казва - 950. :)
Е мойте поне бяха битурбо на 1500 оборота....как съм си мечтал да имаха педал за газ да ги изрежа.....
Абе разбирачите я са изкажете за тва чудо - http://dartz.us по здраво ли е от сааба и бега ли го бемвето.Нема начин да не сте го карали, нещо съединителя скъп ли е, матора ражда ли, па за таз екстра няма ви питам http://senzacia.net/лайфстайл/руснаци-направиха-джип-със-седалки-от-31665 че се пак сме мъже и на чужд кур не седаме.
Аз може ли с Пунто 1.4 да карам в кръг около тебе за по интересно докато даваш газ на тоя труп ?
Разбира се:) Само мерака и Брус Уилис умират последни;) P.S. Всъщност и Алфа V6 срещу Сааб умира последна:)
Не знам кой умира последен, ама тука не говорим за Alfa V6 брато. Ако имаш малшанса да се изтипосаш с космическата катафалка на Дарт Вейдър срещу бедното малолитражно Пунто с малко фиатско моторче на Радко, аз обещавам да купя бира и пуканки за публиката щото ше пада голям смях :D
DiStefano
20-10-2015, 07:40
Еми значи е решено !
Веску като се прибере догодина пролетта шси напраим мероприятие.
Нема се косите, догодина ще го уредим Веско с едно Ауди RS2, за да мое се противопостави на Радко....:sex:
thecleaner
20-10-2015, 08:13
Нема се косите, догодина ще го уредим Веско с едно Ауди RS2, за да мое се противопостави на Радко....:sex:
Мхм може ма Веско трее си продаде левия бъбрек и далака, че са по 25-30 илядо лева тия Хавдита. А па ако е некое нов внос штоково с "течно газово" такъв бой ще яде нема му са поверва.
DiStefano
20-10-2015, 19:34
Мхм може ма Веско трее си продаде левия бъбрек и далака, че са по 25-30 илядо лева тия Хавдита. А па ако е некое нов внос штоково с "течно газово" такъв бой ще яде нема му са поверва.
Той Вескууу в Галандия работи .. боли го фара за 15 иляди еуро .. Ма за тия пари има къде къде по-коли от тва 20+ годишно вагон ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.