Ще изравняваш ли пода бре??????
Броничката е бомба, лошото е че ако отървеш първи завой както лани и тва е дотам.......лошото е че и аз ще съм кажи речи на толкоз от земята.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Бих допълнил.... като отърва..... досега винаги съм излитал там...
Бронята вече е консуматив.... имам калъпи за всички детайли и може да се произвеждат за 2-4 часа.
Пода ще е не за снимка, тоя път няма да е равен... както си е ще бъде демек балон до балон... като заформя хубави амортисьори, примерно Пенске тогава.
п.с. В аеродинамичния тунел спря тока зимата и няма данни за пода...![]()
Last edited by ne0; 18-12-2012 at 21:23.
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Напротив маме, истинските бегачки са с такава броня и с турбина от совалка, те ти еднаhttp://www.prospeed.bg/bg/blog/2/15
Абе ти ли дава газ оная вечер в Люлинския тунел...
Инак са и отзад трее замяза кат на Златков Аудито и на фаца ще го докара.
Last edited by thecleaner; 18-12-2012 at 23:06.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
[QUOTE=thecleaner;1156336]Напротив маме, истинските бегачки са с такава броня и с турбина от совалка, те ти еднаhttp://www.prospeed.bg/bg/blog/2/15
Да се обърне внимание на тази снимка.
http://www.prospeed.bg/bg/blog/2/15
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Калъчев,бронята имаше как да седи по-добре на колата.Много прави форми има и на 155-ца щеше да седи екстра ама тука не се връзва много.
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Last edited by ne0; 18-12-2012 at 23:58.
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Last edited by ne0; 19-12-2012 at 12:50.
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Всички тия "аеро допълнения" дето се правят по начина по който се опитваме, трудно биха могли да окажат чак такъв ефект че чак да се разбалансират предна и задна част на колата......броня от тоя тип в много по голяма степен намаля драга, както и въздуха който влиза под колата като "прекарва" по голямата част от него над колата......
Което е плюс като се има впредвид че задната част на 145цата е в най - неблагоприятната форма за състезателна кола.......
Кво, кво......кво викаш.....?????![]()
Last edited by ФЕРАРИСТ; 19-12-2012 at 14:18.
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Last edited by ne0; 06-04-2016 at 17:53.
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Интересно изглежда, но за цялостен ефект ще трябва да се направят и престилки и заден дифузиор както и колата отдолу.
Нено, ще може ли да направиш една снимка отвътре на мястото където излизат тръбите на кейджа отиваши към макферсона примерно от дясната страна. Трябва да знам къде няма смисъл да се заварява допълнително като тъй или иначе ще се реже... То няма да е зле да дойда да погледна, ама все пусто време не остава...