Results 1 to 15 of 40

Thread: BMW 320 I Vs ALfa 156 1.8 T.S

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Бад Мадър Факър SandoOne's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    София
    Posts
    1,515

    Default

    Бих го с половин кола
    20 литра сам + ахахаха Алфата определено има старт и това помогна

  2. #2
    Запален алфист fein86's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Елин Пелин
    Posts
    485

    Default

    Quote Originally Posted by SandoOne View Post
    Бих го с половин кола
    20 литра сам + ахахаха Алфата определено има старт и това помогна
    Аре честито , давай го и с мене да се дърпа, ако иска без залог, само за кефа!!!

  3. #3
    Бад Мадър Факър SandoOne's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    София
    Posts
    1,515

    Default

    Нема такава интрига веднага след светофара ме друпна след 110 км ме би ... ама бехме минали светофара ахахаха ....
    бехме От лабиринта мебелния в люлин до пежо центъра преди шела
    Last edited by SandoOne; 27-02-2009 at 00:48.

  4. #4
    Болен алфист fnt's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    BG
    Posts
    1,120

    Default

    Браво, сега ще се возиш малко на аванта
    Радвам се, че е имало гонка, а не като повечето теми.

    SCUDERIA ITALIA
    BMW 5-er
    BMW 7-er
    Fiat GP

  5. #5
    by O.E.Motorsport oem's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Горна Оряховица
    Age
    41
    Posts
    7,474

    Default

    Мен ме е било 320 комби. А имам случай да накажа 320is. купе... така че е много относително. Хватката е да не връщах газта при смяна на предавките. Докато сменяш да си на прекъсвач! И като пуснеш съединителя се изтрелваш в космоса.

    Тия БМВ-та вървят мамка им. 1.8 на Алфата е слаб за тях. С/у 2.0 обаче нямат шанс. Много зависи от ЗКУ. 15 коня разлика и 200 км на кола могат да се преодолеят ако си добър шофьор.

    Онова комби дето не знае да тръгне ли, да спре ли ме наказа с половин кола тогава. А купето дето е 163 коня го бия. Така, че от мноооооого голямо значение е да си познаваш колата и начина по който да я натовариш максимално.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  6. #6
    Запален алфист
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    София
    Posts
    160

    Default

    Е точно 320 is не си бил, а това без пускането на газта и прекъсвача е

  7. #7
    by O.E.Motorsport oem's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Горна Оряховица
    Age
    41
    Posts
    7,474

    Default

    Quote Originally Posted by Tie View Post
    Е точно 320 is не си бил, а това без пускането на газта и прекъсвача е
    Точно както го казах, точно така е. Като не вярваш... ще го преместя в другия крачол...
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by oem View Post
    Хватката е да не връщах газта при смяна на предавките. Докато сменяш да си на прекъсвач! И като пуснеш съединителя се изтрелваш в космоса.
    Ако почнем да мислим логично, ако от 2ра на 3та да речем не пускаш газта и си преди така наречения прекъсвач, ако не пуснеш газта предполагам че се получава едно приплъзване на съединителя, което мисля че не е особенно полезно като цяло.....Плюс това идеалната крива не е където е прекъсвача, а преди нея, така че ако чакаш до него, губиш динамчика.....това са детайли, но при моменти когато ЗКУ-то се води важно, има един лаф че "Devil is in the details"......иначе мисля че трябва хептен шофера да е ливада за да не мое да се пребори ако има 15-20 коня отгоре.....и сходни кила на колите.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  9. #9
    by O.E.Motorsport oem's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Горна Оряховица
    Age
    41
    Posts
    7,474

    Default

    Quote Originally Posted by ФЕРАРИСТ View Post
    Ако почнем да мислим логично, ако от 2ра на 3та да речем не пускаш газта и си преди така наречения прекъсвач, ако не пуснеш газта предполагам че се получава едно приплъзване на съединителя, което мисля че не е особенно полезно като цяло.....Плюс това идеалната крива не е където е прекъсвача, а преди нея, така че ако чакаш до него, губиш динамчика.....това са детайли, но при моменти когато ЗКУ-то се води важно, има един лаф че "Devil is in the details"......иначе мисля че трябва хептен шофера да е ливада за да не мое да се пребори ако има 15-20 коня отгоре.....и сходни кила на колите.....
    Да де ама като пуснеш съединителя оборотите падат на около 5000 и при пускането се получава едно джаскане и бързо ускорение отначало. Все пак имаш инерция на мотора. Съединителя приплъзва много малко.

    Абе какво го обсъждаме изобщо. Това си е моя техника и така си практукувам по гонки. Сметнал съм, че така не губя мощност и не лишавам мотора от гориво. А и дефакто има осезаема разлика.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •