Бих го с половин кола
20 литра сам + ахахаха Алфата определено има старт и това помогна
Бих го с половин кола
20 литра сам + ахахаха Алфата определено има старт и това помогна
Нема такава интрига веднага след светофара ме друпна след 110 км ме би ... ама бехме минали светофара ахахаха ....
бехме От лабиринта мебелния в люлин до пежо центъра преди шела
Last edited by SandoOne; 27-02-2009 at 00:48.
Браво, сега ще се возиш малко на аванта
Радвам се, че е имало гонка, а не като повечето теми.![]()
SCUDERIA ITALIA
BMW 5-er
BMW 7-er
Fiat GP
Мен ме е било 320 комби. А имам случай да накажа 320is. купе... така че е много относително. Хватката е да не връщах газта при смяна на предавките. Докато сменяш да си на прекъсвач! И като пуснеш съединителя се изтрелваш в космоса.
Тия БМВ-та вървят мамка им. 1.8 на Алфата е слаб за тях. С/у 2.0 обаче нямат шанс. Много зависи от ЗКУ. 15 коня разлика и 200 км на кола могат да се преодолеят ако си добър шофьор.
Онова комби дето не знае да тръгне ли, да спре ли ме наказа с половин кола тогава. А купето дето е 163 коня го бия. Така, че от мноооооого голямо значение е да си познаваш колата и начина по който да я натовариш максимално.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Е точно 320 is не си бил, а това без пускането на газта и прекъсвача е![]()
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Ако почнем да мислим логично, ако от 2ра на 3та да речем не пускаш газта и си преди така наречения прекъсвач, ако не пуснеш газта предполагам че се получава едно приплъзване на съединителя, което мисля че не е особенно полезно като цяло.....Плюс това идеалната крива не е където е прекъсвача, а преди нея, така че ако чакаш до него, губиш динамчика.....това са детайли, но при моменти когато ЗКУ-то се води важно, има един лаф че "Devil is in the details"......иначе мисля че трябва хептен шофера да е ливада за да не мое да се пребори ако има 15-20 коня отгоре.....и сходни кила на колите.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Да де ама като пуснеш съединителя оборотите падат на около 5000 и при пускането се получава едно джаскане и бързо ускорение отначало. Все пак имаш инерция на мотора. Съединителя приплъзва много малко.
Абе какво го обсъждаме изобщо. Това си е моя техника и така си практукувам по гонки. Сметнал съм, че така не губя мощност и не лишавам мотора от гориво. А и дефакто има осезаема разлика.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine