Ако почнем да мислим логично, ако от 2ра на 3та да речем не пускаш газта и си преди така наречения прекъсвач, ако не пуснеш газта предполагам че се получава едно приплъзване на съединителя, което мисля че не е особенно полезно като цяло.....Плюс това идеалната крива не е където е прекъсвача, а преди нея, така че ако чакаш до него, губиш динамчика.....това са детайли, но при моменти когато ЗКУ-то се води важно, има един лаф че "Devil is in the details"......иначе мисля че трябва хептен шофера да е ливада за да не мое да се пребори ако има 15-20 коня отгоре.....и сходни кила на колите.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Да де ама като пуснеш съединителя оборотите падат на около 5000 и при пускането се получава едно джаскане и бързо ускорение отначало. Все пак имаш инерция на мотора. Съединителя приплъзва много малко.
Абе какво го обсъждаме изобщо. Това си е моя техника и така си практукувам по гонки. Сметнал съм, че така не губя мощност и не лишавам мотора от гориво. А и дефакто има осезаема разлика.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Бавареца на тоя е 180 коня с чип тунинга и спортния филтер и некъф ауспух но алфата бате се изтрелва докато тоя пич не можа да тругне като хората след 50 метър си оказаха тунингите ... ама на светофара минах пръв беше точно до мойта врата .
Тия 6 цилиндровите са доста тромави в началото после са огън ама на къси разстояния нямат шансА колкото до прекъсвача и аз мисля че Ферариста е прав
![]()
Alfa Romeo 156 2.0 T.S
Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе
Първо е Шофера щото аз се бегах с БМВ - 320 Инжекция 150 коня + чип тунинг а иначе ме кареше колегата той с 318 Ис 140 коня на 120 000 реални а въпросната ис-ка голф ГТИ с чип тунинг и турбо го направи сам да си говори та .. много си зависи в какво състояние е колата и тоя зад волана в случея извадих късмет за некви стотни иначе от много съм и падал
Ма за това не пиша,просто ми писна да чета лайна от месеци насам,лошото е че и доста хора спряха да пишат и сега пишат хора където не са виждали Алфа отвътре преди месеци,а сега са активни Алфисти-пълен смех
Колкото за какво е Общи Приказки си в пълна грешка,но както каза ти не искам да споря.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
ми аз сам са гонил с 2000 куб 144 или 146 коня и да ти кажа че бая назаде го оставих но за 180 коня незнам то зависи и колко мардат още де!но може и да ти се опане!успех
Бих го вече са се пускаме с един алфист със същия мотор и искам съсда с един голф 4 ка да го сложим между нас хахах за силен дух тея дни ще праиме един тонел
Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY