Page 9 of 10 FirstFirst ... 78910 LastLast
Results 121 to 135 of 143

Thread: 156 2.0 TS(chip) vs 156 2.4 JTD(chip)

  1. #121

    Default

    Може би като премина преклонната трета възраст(нищо лично към по старшите във форума)може да ми хареса 166.Нз кое намираш за красиво в 166,но на мен самата и моцуна ми е толкова флегматична...Толкова тъжна и тромава ми изглежда и как няма да е тъжна и аз да имах такава грозна моцуна и аз щях да съм тъжен ...Докато при 156 нещата стоят иначе.Самата и моцуна изглежда агресивна,хишническа.Дори и да не е от най бързите коли създава впечатление,че ще изяде асфалта.Алфа ромео са марка с традиций в рали шампионатите.Не им отива да правят коли приличащи на ленивеца от ледена епоха...

  2. #122
    Banned
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Русе - Киев
    Posts
    1,152

    Default

    Quote Originally Posted by Memento View Post
    Въпросът ми към него не е каква е разликата между 156 и 166..А с какво 166 превъзхожда 156.Искам точен,ясен,конкретен отговор.Освен,че се води по висок клас(по високо ниво на оборудване)макар,че не правя голяма разлика в оборудването на двете коли.Това,че 166 е с по високо ниво на оборудване прави ли я по добър автомобил от 2-те?Ако махнем марката и моделите настрани и съпоставим 2-те коли 1 до друга...166-тицата малко ми бледнее сравнение с 156-тицата.Не случайно при появата на 156 на пазара става абсолютен хит.За 166 не мога да кажа същото.Не случайно дори аз щом застанах между 2-те коли предпочетох 156.
    Наистина ме изкушаваш да ти натрия носа и ще го направя. Ми като започнем с пълния ел. пакет за удобство от седалките до всички стъкла ( само някои 156-и имат ел пакет на задните стъкла, един от тях ли си?), Много по-широка и удобна е, Отзад двама човека, ако седнат все едно седят в кресла, а на трима пак им е удобно ( на 156 ако ако си по в изпъната позиция на гръбнака главата ти опира в тавана и няма много място за краката, особено ако шофьора е по-висок и си е дръпнал седалката назад ) Вози много по-меко и е по-стабилна ( Все пак е голям и тежък автомобил ) Интегрираната контролна система е другото нещо която също ми улеснява живота и няма нужда да си пълня резервоара до горе за да разбера разхода ми какъв е за разлика от теб. Знам от къде до къде, колко ми е изгорила и колко гори в момента. Имам 6-е скорост която много добре ми разтоварва двигателя на дълъг път, имам си щора отзаде и като карам нощем никой не ме заслепява, имам ОГРОМЕН багажник в който мога и трупове да складирам, фаровете светят далеч по-жестоко от на 156 ( като карам на къси и хората ми присвяткат, защото си мислят че на дълги карам ) А като включа дългите осветявам пътя си от и до. Подлакътника на който може спокойно да ми почива ръката и да не се измаря от сменяне на скорости по светофари. Нивото на безопасност също е по-добро, оборудван съм с 4 аербега докато 156 само с 2.
    Друга причина, защо 166 е по-добра:
    http://www.youtube.com/watch?v=L53FaDHSpSM

    КАто цяло окачването е много по-добро и легналите полицаи примерно просто не ги усещам, докато с 156 си е по-различно. Има и много още неща за които не ми идват на ума в този час. Имай на ум, че това е базов пакет на 166, да не говорим за тези които са с подгряване на седалките, ел. прибиране на огледалата и куп други глезотии. А ако трябва конкретно моята да ти кажа с какво превъзхожда твоята 156 просто ще ти дръпне да не казвам кое и веднага ще си смениш мнението за тоя автомобил..


    П.С. ТА по темата за да не съм прекалено офтопик, някакъв напредък относно 156 2.4 дизел срещу 2.0 свин спарк? Гледам тука, че преди два дена един дизел 1.9 от пловдив отправи покани към всички 2.0 бензинки да се явите на пистата с, ама никой не е дошъл в уречената дата. Това е втория път когато 2.0 се скриват от отправено предизвикателство.
    Last edited by RoMAN; 19-10-2009 at 01:26.

  3. #123

    Default

    1.156 е по бърза от 166
    2.От дизайнерска гледна точка 156 бие отвсякаде 166
    3.Подръжката е по ефтина
    4.По здрава е

    Защо реши,че няма място за шофиора.Висок съм 203см тежа 120кг и се чуствам прекрасно на шофиорската седалка.Без проблем качвам 3-ма човека отзад и до сега никой не се е оплакал.Това за ел пакета на задните стъкла не го бях чувал.Имам си пълен ел пакет включително ел шибидах,2 броя подлакътници(ски сак ли как му викаха)кожен салон(момо).За разхода не ме интересува колко разход ми дава..Няма да бъркам по малко в джоба си ако знам точно колко разход ми дава в момента ..Айде поздрави...

  4. #124
    Banned
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Русе - Киев
    Posts
    1,152

    Default

    Quote Originally Posted by Memento View Post
    1.156 е по бърза от 166
    2.От дизайнерска гледна точка 156 бие отвсякаде 166
    3.Подръжката е по ефтина
    4.По здрава е

    Защо реши,че няма място за шофиора.Висок съм 203см тежа 120кг и се чуствам прекрасно на шофиорската седалка.Без проблем качвам 3-ма човека отзад и до сега никой не се е оплакал.Това за ел пакета на задните стъкла не го бях чувал.Имам си пълен ел пакет включително ел шибидах,2 броя подлакътници(ски сак ли как му викаха)кожен салон(момо).За разхода не ме интересува колко разход ми дава..Няма да бъркам по малко в джоба си ако знам точно колко разход ми дава в момента ..Айде поздрави...
    Точка 1 просто ме уби, защото даже не е ставало дума за кой двигател говорим. За номер 2 просто да не си говорим, това е твое лично мнение и не можеш да говориш от името на всички. Поддръжката на всеки автомобил по-нисък клас е по-евтина А че е по-здрава също е голяма изцепка. И никъде не съм казал, че няма място за шофьора... Четеш между редовете. А пък аз съм висок 1.81 и тежа 90 кг и ти казвам, че отзаде е тясно. Минал съм през две 156-и и много ми е ясно за тях. Почвам да се убеждавам, че си по логиката "Лисицата не стигнала гроздето и казала, че не е сладко" Много лош начин на мислене имаш, да знаеш. Нещо пропусна да коментираш другите ми доводи?
    Last edited by RoMAN; 19-10-2009 at 01:43.

  5. #125

    Default

    За който и двигател да говорим резултатите ще са в полза на 156.Мн странно как на теб ти е тясно,а на мен ми е широко(няма значение).А и ако може да ми разясниш точно какво си имал в предвид с цитата на израза "Лисицата не стигнала гроздето и казала,че не е сладко" за да няма мнения от рода "четеш между редовете"

  6. #126
    Banned
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Русе - Киев
    Posts
    1,152

    Default

    Quote Originally Posted by Memento View Post
    За който и двигател да говорим резултатите ще са в полза на 156.Мн странно как на теб ти е тясно,а на мен ми е широко(няма значение).А и ако може да ми разясниш точно какво си имал в предвид с цитата на израза "Лисицата не стигнала гроздето и казала,че не е сладко" за да няма мнения от рода "четеш между редовете"
    Много добре знаеш , какво искам да кажа с тая поговорка. Това е все едно аз да кажа, че 159 с нищо не превъзхожда 166 и по добре нея да си карам, като си е от ясно по-ясно че я превъзхожда във всички отношения, но това че не я карам нe означва че трябва да си кривя душата относно 159 или да се самозалъгвам. Aко толкова още ти се спори по темата да я пренесем на ЛС защото накрая ще отнесем някое наказание за спам, ще ти отговорям само на ЛС за напред.

    П.С. Нищо лично като модел като цяло, но си е по-нисък клас автомобил и това е.
    Last edited by RoMAN; 19-10-2009 at 11:25.

  7. #127

    Default

    Мисля,че по нагоре бях написал,че избирах между 2-та модела.Гроздето никак не е високо.Само да те светна плащал съм я 6350 швейцарски франка...Отвори си чичо гоогле и ги обмени в български лева за да разбереш колко съм я платил в швейцария.Това е само цената на колата без докарване,обслужване,регистриране,плащане на мито,застраховки и тн.Както по горе ти писах колата е с всички възможни екстри за модела,че и от горе.Така,че в никакъв случай 166 не е високото грозде.159 е високото грозде,но и на него ще му дойде времето ...

  8. #128
    Бад Мадър Факър SandoOne's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    София
    Posts
    1,515

    Default

    Като возия 166 много напред от 156 обаче до тука спираме динамика няма нищо общо с 156 същата кубатура щото е по-лека а предницата на 166 цата е по здрава от 156 цата питал съм много хора и съм се уверил ....
    Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

  9. #129

    Default

    166 е по луксозна ,а 156 е по спортна малко цифри щото в тях е истината
    166 2,0-1420кг 0-100-9.6с 0-1000м-30,6с
    156 2,0-1240кг 0-100-8.6с 0-1000м-29,6с
    166 2,4-1490кг 0-100-9.9с 0-1000м-31,7с
    156 2,4-1350кг 0-100-9.5с 0-1000м-30,7с
    къде виждате 166 да бие 156 или пък дизел да бие бензин с чип без чип работата е същата

  10. #130
    Ventura garage Mury's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София;кв.Бели брези
    Age
    43
    Posts
    10,437

    Default

    Quote Originally Posted by Memento View Post
    1.156 е по бърза от 166
    2.От дизайнерска гледна точка 156 бие отвсякаде 166
    3.Подръжката е по ефтина
    4.По здрава е

    Защо реши,че няма място за шофиора.Висок съм 203см тежа 120кг и се чуствам прекрасно на шофиорската седалка.Без проблем качвам 3-ма човека отзад и до сега никой не се е оплакал.Това за ел пакета на задните стъкла не го бях чувал.Имам си пълен ел пакет включително ел шибидах,2 броя подлакътници(ски сак ли как му викаха)кожен салон(момо).За разхода не ме интересува колко разход ми дава..Няма да бъркам по малко в джоба си ако знам точно колко разход ми дава в момента ..Айде поздрави...
    Колко си се объркал мойто пате не истина,от тези точки,които си описал няма нищо вярно,освен можеби първото.Аз мога да добавя още няколко неща
    1.166 е много по-стабилна
    2.166 е 10 пъти по-кола от 156
    3.Да не забравяме че 166 е най-добрата Алфа от по-новото поколение/последните 10 г./
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

  11. #131
    Sprint-er Член на клуба MrX's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Перник
    Age
    46
    Posts
    1,912

    Default

    Първо темата е безсмислена, второ се отплеснахте ама много! Не се чудете защо няма да я намерите ако продължавате в същият дух!

    И специално за Конър, младеж, намали оборотите, че оцапа форума със сажди! Прекаляваш!

  12. #132
    Алфист gigi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    89
    Posts
    2,229

    Default

    Не искам да обидя никой, но за мене някой хора са яко некомпетентни. Когато минете поне 10 000км със 156, 166, 155, 145 и т.н с бензин и дизел, тогава говорете групости защото отстрани е много смешно. Взел си някой кола и вече е най хубавата щото бил виждал или му били казвали ......
    Къде стигнахте до 156 и 166....
    А на Калояново нещо ви няма......

  13. #133
    Запален алфист svetozar_sosi's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Варна
    Posts
    155

    Default

    темата взе да изнервя вече!!!
    2.0 ТС с чип пада от 2.4 с чип дизел! това е, 2 мнения няма

    вече друг е въпросът на 2.0 JTS с чип и 2.4 с чип???

    давайте да не спорим за гонки, че вижте сума ти народ се изпотрепа да си показва шофьорските качества!

    гласувам за заключване на темата!

  14. #134

    Default

    Как ще бие като 2,4 жтд става 176кс а 2,0тс става 169кс тези 7кс до никъде няма да стигнат на бавнооборотния дизел а и да не забравяме че е и по тежък обаче има и друго 2,4жтд което става 190кс то е друга работа

  15. #135
    Болен алфист DerMeister's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    1,180

    Default

    Quote Originally Posted by plamen petkov View Post
    Как ще бие като 2,4 жтд става 176кс а 2,0тс става 169кс тези 7кс до никъде няма да стигнат на бавнооборотния дизел а и да не забравяме че е и по тежък обаче има и друго 2,4жтд което става 190кс то е друга работа
    Колега, предлагам да те обявим за официалния статистик на форума. Лошото е, че не са ти достатъчно числата, за да правиш изводи. Числа, числа, проверени, непроверени, всичко ок, ама нали се сещаш, че освен коне, кг и нютонметри има още предавателни числа на ск.кутия, ТУРБО, за колко време се достигат дадени обороти, загуби в трансмисии и т.н. и т.н.
    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
    Mazda 6 2.3 2005

Page 9 of 10 FirstFirst ... 78910 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •