Page 9 of 13 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast
Results 121 to 135 of 184

Thread: Track day 1

  1. #121

    Default

    вземи този поздрав... U2 .... Elevation
    любима ми е 1:30 мин

    http://www.youtube.com/watch?v=PaJ2BcCjYok

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  2. #122
    Ventura garage Mury's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София;кв.Бели брези
    Age
    43
    Posts
    10,437

    Default

    Quote Originally Posted by ne0 View Post
    хубо де как така става това?

    http://www.youtube.com/watch?v=-r0vEHLPWN0
    Тоя клип требе да стане реклама на Алфа Ромео
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

  3. #123

    Default

    Quote Originally Posted by Mury View Post
    Тоя клип требе да стане реклама на Алфа Ромео
    Ей сега ще дразня всички бмв-сти

    ---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:47 ----------

    А относно семи сликовете по-добре си купете чист слик.
    После само ще ви е яд,че давате времена със секунда , секунда и половина по-бавни а сте си платили почти 1000лв за гуми...
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  4. #124

    Default

    много добър съвет

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  5. #125
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    62
    Posts
    7,096
    Blog Entries
    1

    Default

    (всичко е на Гръцки и е трудно за разбиране, гоогле транслатор)
    Като има такъв проблем се обаждай,бе Нено!Познавам,освен мен,поне още двама,които ще направят сносен превод!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  6. #126

    Default

    Quote Originally Posted by mordohy View Post
    (всичко е на Гръцки и е трудно за разбиране, гоогле транслатор)
    Като има такъв проблем се обаждай,бе Нено!Познавам,освен мен,поне още двама,които ще направят сносен превод!

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  7. #127
    THE RED BARON ЗМЕЯ!'s Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Майна CITY
    Age
    43
    Posts
    1,261
    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

  8. #128
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    Quote Originally Posted by ФЕРАРИСТ View Post
    когато задните гуми са движещите, в завоя когато сцеплението се изгуби, те започват да приплъзват - това може веднага да се елиминира с дори и леко отнемане на газта, и с това да си възстановиш сцеплението.....задните гуми в завой понасят два типа сили на прилепяне(не го казвам по научному, а по разбираемо) - едните сили тикат колата настрани, другите напред - когато колата се плъзне, и пилота или контрира, или отнеме газта, той или прекъсва една от двете сили, или спомага на едната, като намаля усилието и в някоя от посоките......това може да възстанови сцеплението......
    Докато при предното тръгне ли ти задницата, възможностите за овладяване са доста по малки, тъй като когато контрираш с волана, той управлява гумите който движат колата напред, а за възстановяването на сцеплението на задните гуми може и да не ти стигне завоя.......
    Трябва ли да караме кола на писта, и да изстискваме максимум бързина за обиколка при еднакви коли - предното няма капчица шанс.......
    Току що гледах и видеото което е красноречиво колата няколко пъти губи задницата или в началото, или в средата на завоя - това е чиста загуба на време - е да, не мога да отрека че изглежда зрелищно, или доставя тръпка, но ако същото типо е със задно, може да си позволи да преодолее завоя с много по голяма средна скорост......средна скорост.......ще го потретя....средна скорост.....
    Ами ти сам си дал отговора, задните гуми на RWD понасят два вида сили - странична и двигателна, така че много по-лесно могат да загубят сцепление в завой, камо ли вече да са загубили безвъзвратно сцепление - няма оправия, докато при FWD въобще не е така, за това особено за рали се предпочита предно, защото търпи много по-нервно каране и дава по-добри резултати
    А за клипчето с Типото, повярвай кола със задно със същата комбинация гуми въобще не може да мине с тая скорост

    А сега вече по темата , от много време все се каня да питам за тая прословута рекордна скорост от 180 и нещо км/ч на Алфисти трак дея, посигната от дизеловата Алфа на края на правата преди левия, как става това, имате ли логично обяснение, понеже аз нямам.
    Там съм виждал да се правят 170-180км/ч от коли около и над 300-те коня с времена 59сек за обиколка до 1мин и 2сек, съответно със сликове или улични гуми.

  9. #129

    Default

    Quote Originally Posted by ICI View Post
    Ами ти сам си дал отговора, задните гуми на RWD понасят два вида сили - странична и двигателна, така че много по-лесно могат да загубят сцепление в завой, камо ли вече да са загубили безвъзвратно сцепление - няма оправия, докато при FWD въобще не е така, за това особено за рали се предпочита предно, защото търпи много по-нервно каране и дава по-добри резултати
    А за клипчето с Типото, повярвай кола със задно със същата комбинация гуми въобще не може да мине с тая скорост
    Колега, не говорим за рали, а за писта, и за предаването което може да докара най-добрата скорост - всички моторни спортове в който на писта се развива средна скорост от по 200-260 кмч, се ползва задно, говорим за изстискване на предела, а не за врътки по някаква бензиностанция.....говорим за скорост на лимита......предното никога не го може.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  10. #130
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    еее, колега ти къде отиде при болидите с тази средна скорост 200-260
    Вече над 300 коня хората казват че е по-удачно да се премине на задно, макар че и предно карат примерно с 600++ на писта

  11. #131

    Default

    Ми принципа е един и същ, просто там се изважда максимума от колата, съответно и от физиката......всички са с 4 гуми, принципа в завоя е винаги един и същ......щом там е така, значи физиката и механиката сочат че максимума може да се извлече от тази комбинация.......задно.....както и че комбинацията за гориво не подлежи на дебат, а само бензин.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  12. #132
    Змия 155 VFTI's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Sofia
    Age
    38
    Posts
    3,587

    Default

    Quote Originally Posted by ICI View Post
    А сега вече по темата , от много време все се каня да питам за тая прословута рекордна скорост от 180 и нещо км/ч на Алфисти трак дея, посигната от дизеловата Алфа на края на правата преди левия, как става това, имате ли логично обяснение, понеже аз нямам.
    Там съм виждал да се правят 170-180км/ч от коли около и над 300-те коня с времена 59сек за обиколка до 1мин и 2сек, съответно със сликове или улични гуми.
    Според мен значение за тази скорост имаше въртящия момент от 500н.м, както и "330 мм спирачни дискове и четирибутални апарати Брембо"...Поне аз скоро разбрах как тази кола спира от 190-0км... И поне доколкото аз карах моята кола(140км. вдигнах на ГАЗ) и нейните възможности смятам че тази скорост беше напълно реална при така направената конфигурация на пистата и от тази дизелова кола
    Last edited by VFTI; 04-01-2010 at 20:25.
    2.0JTDM heart in Opel Insignia 14'
    ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet... now is in good hands
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

  13. #133
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    За въртящият момент може да се заформи голям спор, това че е 500Нм нищо не значи, конете говорят на какво е способна една кола
    Или пък ако се държи да се говори все пак за въртящ момент, то трябва да се говори за момента на гумите, който е доста по-голям при цитираните от мен коли защото са доста по-мощни
    Просто отчитането на скоростта не е вярно в цялата сензация
    За спирачки няма смисъл да се говори, тия коли които цитирах спират по-късно, почти съм сигурен
    А за скоростта на правата и спиранията може да се съди и по дадените времена за обиколка.

  14. #134

    Default

    Тази година ще си проличат нещата не се тревожете
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  15. #135
    Змия 155 VFTI's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Sofia
    Age
    38
    Posts
    3,587

    Default

    Добре де...Аз излизам на тази дългата права мисля с 80км. на 2ра и изцеждам 3та до 140км и спирам... Аз съм 155ца... с гадни 15ки гуми без никакво окачване...заминали пружини и амортесьори и стандартни спирачки, които не спират...

    Тааа моята логика е че кола с добро окачване и гуми на този завой ще излезе със 100++ километра...Отделно че примерно от 180км. ще спре точно тогава когато аз спирам от 140км. защото има по-добри спирачки и отделно че аз завоя след това ще го вземе с по-висока скорост... Тааа както и да го гледам от моите очи 180км. не са някаква толкова висока скорост за конкретната 156ца...Още повече че като се возих много бързо си ги набра...

    И смятам че времето ама изобщо не зависи от толкова много от скорост на тази права при положение че има толкова много завои и места където може да се загуби сериозно време..А на правата 0.5сек при 140км. примерно са 10коли дистанция, 0.5сек. са кофти вземане на 2 завоя и съответно пад в скороста Незнам това са си мои разсъждения от моите очи...Нито съм експерт, нито съм карал там бързи коли..Просто вярвам И ми се иска да чуя по-точни доводи за колите по 400коня... защото влиаят много фактори и за времената...

    П.П Ами една камара колеги с коли по 100коня със значително по-малък макс -120км. правеха времена с по 2сек. по-добри от моите Та не виждам как по времената може да се съди за скороста на писта с много завои
    2.0JTDM heart in Opel Insignia 14'
    ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet... now is in good hands
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

Page 9 of 13 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •