Известие

Collapse
No announcement yet.

Обикновена газова или газов инжекцион на Алфа 164 - 93г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обикновена газова или газов инжекцион на Алфа 164 - 93г.

    Здравейте колеги!!!Алфата е с новия мотор без делката.Все повече се замислям за газова защото с тоя бензин не се издържа вече.По 10лв. на ден и то само за 20-30км. до работата ми писна да давам!Да не ви казвам колко давам за едно излизане да се повозя ей така за кефа от колата!Попрочетох това онова и разбрах че с газовия инжекцион колата си вървяла и харчела колкото на бензин.Този критерии най-много ме интересува!Четох че и с обикновената газова пак можело да върви колкото на бензин ама не ми се вярва много!Кажете при тая Алфа обикновената газова добре ли работи и какви пари е?Четох че ГИ е към 1000-1200лв.,което не е малко,но ако наистина разхода и вървежа си остават същите бих си взел такава.
    Alfa Romeo 164 W1 2.0 TS
    Fiat Ulysse 2.1 TDI
    Fiat Punto 1.6 16V HSD

  • #2
    Ми и двете могат да се монтират, логиката казва да избереш ГИ! При обикновена АГУ, ще имаш една загуба от около 10-15% мощност /при разход около 10-15% повече в литри/, ламбда контрола пооправя малко нещата /от към разход/.
    Бе дори при тия неудобства пак си е ефтинко де, с тия 10 кинта ще минаваш поне 70-90 км. което си е 2-3 пъти повече.
    Ако сложиш ГИ, разхода ще е приблизително колкото на бензин, а и вървежа /почти/ и тия 1000-1200 се избиват за 10-15 000 км. освен това снижаваш възможността от детонации почти до нула, към цялата работа ще трябва да добавиш 2-4 литра бензин щото ГИ преминава на газ към 40 градуса /според настройката/....и има и още много и...ма всеки сам си решава!
    Мен ако питаш слагай конвенционална АГУ, със симулатор за дюзи и ламбда, както и ламбда контрол, подходящи защити /кихащи клапи и др./ цената ще е около 550-600 и почти няма да имаш ядове, освен това след около 7-8000 км. ще си избил инвестицията
    Ако имаш още въпроси - питай, ще помагаме с колегите колкото можем
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Влади, а тази конвенционалната с какъв вид превключване се гласи по температура или по обороти?
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #4
        Ми има го и в двата варианта, но аз предпочитам на обороти. Аз съм с конвенционална АГУ и превключвател на 3000, сутрин карам около километър на бенз...бе колкото да държа дюзите в кондиция /и да отлепи стрелката на Т/, а през деня паля и форсирам почти веднага...така на 10 л. газ отива и окло литър бенз - тва за лятото, зимата карам повече на бензин, понякога карам почти само на бензин.
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #5
          Добре де правила ли ти е детонации досега? Мисля да сложа обикновено газово .... 1000 лв за инжекцион не се връзва с пробега , който правя за година а и тази кола още година две ще я търкалям

          П.с.
          Чувал съм да слагат кихалки по колектора??? Има ли такова изпълнение?
          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

          Comment


          • #6
            ГИ или...

            Значи всичко което е написано тук е така ! Въпреки това ще добавя, че при конвенционалната през зимата се създават повече неприятни проблеми поради факта , че можеш сам да определиш кога да превключиш на газ ръчно или с авт.ключ и ако не ти е загрял добре изпарителя ще трябва принудително да потдържаш високи обороти а това е много пагубно за студен мотор! Докато ГИ е разумна система от по-ново поколение и това неудобство е избегнато, като е въведено софтуерно регулиране на температурните параметри на запалване при летен и зимен режим и това зависи само от компа!
            А разхода на газ е с 1-1/5л повече от бензина но разхода на пари е около 2 пъти по-малко
            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

            Comment


            • #7
              Мерси за изчерпателните отговори!А с този ГИ как можеш да си караш само на бензин без да минаваш на газ?При 15% по-малко вървене и по-висок разход си мисля че в дългосрочен план ГИ си е доста по-добър варянт.А какво мислите за ГИ втора ръка?
              Alfa Romeo 164 W1 2.0 TS
              Fiat Ulysse 2.1 TDI
              Fiat Punto 1.6 16V HSD

              Comment


              • #8
                Как ли?

                Първоначално публикувано от Above&Beyond
                Мерси за изчерпателните отговори!А с този ГИ как можеш да си караш само на бензин без да минаваш на газ?При 15% по-малко вървене и по-висок разход си мисля че в дългосрочен план ГИ си е доста по-добър варянт.А какво мислите за ГИ втора ръка?
                Ами и при ГИ си има превключвател със свето индикация и при желание може когато поискаш да си превкл.на бензин,дори има и звуков зумер,който да ти напомни че налягането на газта в бутилката е паднало и трябва да заредиш,затова е добре да се оборудваш с бутилка мин.40л! А за втора ръка , според мен трябва да е доста по евтина и да си каже мнението специалист,пък и отпада гаранцията...индивидуална преценка! Успех!
                Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                Comment


                • #9
                  Четох някъде конвенционална е 450 лв доплащаш за ламбда контрол 400 лв = 800 лв с монтаж Добре де какъв е смисъла тогава като 900 лв е ГИ ? или нещо са се объркали газаджиите ли?
                  97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                  .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Yon
                    Четох някъде конвенционална е 450 лв доплащаш за ламбда контрол 400 лв = 800 лв с монтаж Добре де какъв е смисъла тогава като 900 лв е ГИ ? или нещо са се объркали газаджиите ли?
                    Ламбда контрола не е 400лв,а е 150
                    ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                    BMW e39 facelift

                    Comment


                    • #11
                      Здравейте, имам Алфа 146 1.6 от месец, твърдо сам за Газ, но още се лутам, с пласмасови колектори сам.... Някой да е монтирал конвекционална уредба, майсторите не дават гаранции, страх ги е... Виждал съм монтирани клапи, но на други коли...
                      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                      Comment


                      • #12
                        Не рискувай !

                        Щом си с ПМ колектори задължително ГИ! Не ризкувай, че последствията са доста скъпи!!!
                        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                        Comment


                        • #13
                          Ламбда контрола не спасява от детонации даже при неправилно функционирано може да предизвика такива. Имах демонтиран Ламбда контрол ама замина на колегата на Пунтото.

                          Comment


                          • #14
                            Колега зависи от майстора дали ламбда контрола ще предизвика детонаций. Има едно правило че когато слагаш ламбда контрол диаметъра на дифузьора трябва да е с 2мм по малък тогава вероятноста да се появят детонаций е доста намалялиа. Ламбда контрола не само намалява разхода както беше казал един колега по нагоре а и увеличава динамиката на колата. Това се дължи на факта че ламбда контрола подържа сместа винаги нормална при всички обороти на двигателя. А за ламбда контрол от по 400лв има но са само върхови модели и не си заслужава да ги слагате.

                            Comment

                            Working...
                            X