Известие

Collapse
No announcement yet.

Може ли TS CF3 - евро 3 двигател да върви на газ с ГИ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    AR32205 CF3 - това ли ти е мотора?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от qnis3
      За какъв конденз говорим при температури от порядака на 700градуса. При мен на старата ОМЕГА съм минал за година 60 000км. и ламбда сондата си работи идеално а е още оригиналната и е с обикновена газова с ламбда контрол. Конденза прецаква гарнетата не ламбда сондата.
      700 градуса не са денонощно в изпускателния колектор. В режим на загряване на двигателя се получава кондензат по студените стени на колектора, който при форсиране може да попадне върху вече загрялата ламбда сонда и напуква керамиката.
      Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от spe4elist
        AR32205 CF3 - това ли ти е мотора?
        Да, точно това е.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от JJJ
          Първоначално публикувано от qnis3
          За какъв конденз говорим при температури от порядака на 700градуса. При мен на старата ОМЕГА съм минал за година 60 000км. и ламбда сондата си работи идеално а е още оригиналната и е с обикновена газова с ламбда контрол. Конденза прецаква гарнетата не ламбда сондата.
          700 градуса не са денонощно в изпускателния колектор. В режим на загряване на двигателя се получава кондензат по студените стени на колектора, който при форсиране може да попадне върху вече загрялата ламбда сонда и напуква керамиката.
          Колко време според теб загрява тоя колектор? + това затова се пали на бензин, за да може да не се получават тия неща!
          Lexus IS200

          Comment


          • #20
            Загрява на бензин, но не напълно, защото като пусне газта на 45 градуса и времето е студено двг придърпва и ако не е в движение загасва. Лятото не го прави тоя номер, но принципно трябва с разни чалъми да се кара.
            2014: Deutschland über alles

            Comment


            • #21
              Колеги как да ви го обясня че това с конденза са глупости. А ако някой можа да ми го обясни и да ме убеди как става номера с конденза, че аз нещо не мога да захапя и при какви условия се появява конденз. И още повече как така ламбда сондата ще успе е да се загрее до 700грд. а колектора ще е на температура под 30грд. за да се образува конденза. Направо не мога да си го обясня! Някой да не е измислил някой нов закон във ФИЗИКАТА и ХИМИЯТА *от аспуха да тече ракия*.

              Comment


              • #22
                пропан-бутан

                Първоначално публикувано от qnis3
                Колеги как да ви го обясня че това с конденза са глупости. А ако някой можа да ми го обясни и да ме убеди как става номера с конденза, че аз нещо не мога да захапя и при какви условия се появява конденз. И още повече как така ламбда сондата ще успе е да се загрее до 700грд. а колектора ще е на температура под 30грд. за да се образува конденза. Направо не мога да си го обясня! Някой да не е измислил някой нов закон във ФИЗИКАТА и ХИМИЯТА *от аспуха да тече ракия*.
                Има резон в следните две неща:
                1. При запалване на студения двигател има температурна флуктоация,изгорели газове и студени колекторни тръби/аспуси и т.н./- резултата е конденз!
                2 Пропан-бутана при изгаряне отделя СО2 и много водни пари- резултата е пак конденз!
                Затова е хубаво да се пали на бензин поне по-малко водни пари да се отделят при студения двигател!
                Така поне малко ще удължим живота на аспуховата система от неизбежната корозия!
                Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                Comment


                • #23
                  Аз не знам да има някоя кола с добре сложена газова да пали дирекно на газ *като не вземаме предвид аварийния режим* и да има ламбда сонда. Това е при савсем обикновените газова а при по голямите модели с ламбда контроли има дажи и датчик който следи температурата на двигателя.

                  Comment


                  • #24
                    Конкретно!!!

                    Първоначално публикувано от qnis3
                    Аз не знам да има някоя кола с добре сложена газова да пали дирекно на газ *като не вземаме предвид аварийния режим* и да има ламбда сонда. Това е при савсем обикновените газова а при по голямите модели с ламбда контроли има дажи и датчик който следи температурата на двигателя.
                    Аз споменах за принципа, а сега конкретно: Всичко е въпрос на настройки,което ще рече че може да се направят дори и една секунда да не работи на бензин и да прехвърли на газ! Това е валидно както за обикновените така и при големите модели, както се изразяваш!
                    Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                    Comment


                    • #25
                      Re: Конкретно!!!

                      Първоначално публикувано от JORDI
                      ! Това е валидно както за обикновените така и при големите модели, както се изразяваш!
                      При по голямите модели нямаш шанс да превкючва на по ниска темп. понеже се задава температура от 20 до 40град. А за настройката си зависи от корекноста на колегата.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mind_Control
                        Първоначално публикувано от JJJ
                        Първоначално публикувано от qnis3
                        За какъв конденз говорим при температури от порядака на 700градуса. При мен на старата ОМЕГА съм минал за година 60 000км. и ламбда сондата си работи идеално а е още оригиналната и е с обикновена газова с ламбда контрол. Конденза прецаква гарнетата не ламбда сондата.
                        700 градуса не са денонощно в изпускателния колектор. В режим на загряване на двигателя се получава кондензат по студените стени на колектора, който при форсиране може да попадне върху вече загрялата ламбда сонда и напуква керамиката.
                        Колко време според теб загрява тоя колектор? + това затова се пали на бензин, за да може да не се получават тия неща!
                        Ламбда сондата има нагревател затова загрява по-бързо от колектора.
                        Споменатото явление, е съществуващ проблем и от Бош го окачествяват, като такъв на базата на диагностика на сонди работили на бензин. А за това, че този проблем е по-силно изразен при работа на газ, всеки сам може да се досети защо.

                        По-долу извадка от указания за монтаж на Ламбда сонда.
                        Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                        Comment


                        • #27
                          От изчетеното до тука си правя извод че ако обръщаме на газ чак когато двигателя загрее, ламбдата ще се скапе точно толкова колкото и на бензин. Ако нещо не съм схванал поправете ме. А това докато загрее горе долу колко градуса е? Дали когато достигне 50на охлаждащата течност или трябва повече?

                          Comment


                          • #28
                            Сондата се се вкючва при Т над 72 градуса

                            Comment


                            • #29
                              Колега Nikolaaaay , извинявам се , че въпроса ми е встрани от темата , но може ли да поясниш къде по-точно е този филтър за климатроника на купето.Карам същата като твоята -само , че дизел , вътрешния фейслифт и също не можах да открия този филтър.Ако може поясни как се сваля за да си го сменя.Благодаря.
                              Alfa Romeo Giulietta 170hp

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от alfageorgi
                                Колега Nikolaaaay , извинявам се , че въпроса ми е встрани от темата , но може ли да поясниш къде по-точно е този филтър за климатроника на купето.Карам същата като твоята -само , че дизел , вътрешния фейслифт и също не можах да открия този филтър.Ако може поясни как се сваля за да си го сменя.Благодаря.
                                Филтърът е зад централната конзола на таблото. Достъпът до него е откъм пасажерското място, т.е. отдясно. Точно зад пепелника има пвц капак с мисля, че бяха три винтчета /нестандартни, така че не ги губи/. Доколкото си спомням този капак е 90 градусов. Трябва доста сръчност, защото мястото не е от най-удобните. Филтърът, който btw е от две части и с двойна цена се слага по посока, така че гледай стрелките.
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X