AR32205 CF3 - това ли ти е мотора?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Може ли TS CF3 - евро 3 двигател да върви на газ с ГИ?!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от qnis3За какъв конденз говорим при температури от порядака на 700градуса.При мен на старата ОМЕГА съм минал за година 60 000км. и ламбда сондата си работи идеално а е още оригиналната
и е с обикновена газова с ламбда контрол. Конденза прецаква гарнетата не ламбда сондата.
Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
Първоначално публикувано от JJJПървоначално публикувано от qnis3За какъв конденз говорим при температури от порядака на 700градуса.При мен на старата ОМЕГА съм минал за година 60 000км. и ламбда сондата си работи идеално а е още оригиналната
и е с обикновена газова с ламбда контрол. Конденза прецаква гарнетата не ламбда сондата.
Lexus IS200
Comment
-
Колеги как да ви го обясня че това с конденза са глупости. А ако някой можа да ми го обясни и да ме убеди как става номера с конденза, че аз нещо не мога да захапя и при какви условия се появява конденз.И още повече как така ламбда сондата ще успе е да се загрее до 700грд. а колектора ще е на температура под 30грд. за да се образува конденза. Направо не мога да си го обясня! Някой да не е измислил някой нов закон във ФИЗИКАТА и ХИМИЯТА *от аспуха да тече ракия*.
Comment
-
пропан-бутан
Първоначално публикувано от qnis3Колеги как да ви го обясня че това с конденза са глупости. А ако някой можа да ми го обясни и да ме убеди как става номера с конденза, че аз нещо не мога да захапя и при какви условия се появява конденз.И още повече как така ламбда сондата ще успе е да се загрее до 700грд. а колектора ще е на температура под 30грд. за да се образува конденза. Направо не мога да си го обясня! Някой да не е измислил някой нов закон във ФИЗИКАТА и ХИМИЯТА *от аспуха да тече ракия*.
1. При запалване на студения двигател има температурна флуктоация,изгорели газове и студени колекторни тръби/аспуси и т.н./- резултата е конденз!
2 Пропан-бутана при изгаряне отделя СО2 и много водни пари- резултата е пак конденз!
Затова е хубаво да се пали на бензин поне по-малко водни пари да се отделят при студения двигател!
Така поне малко ще удължим живота на аспуховата система от неизбежната корозия!Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !
Comment
-
Аз не знам да има някоя кола с добре сложена газова да пали дирекно на газ *като не вземаме предвид аварийния режим* и да има ламбда сонда. Това е при савсем обикновените газова а при по голямите модели с ламбда контроли има дажи и датчик който следи температурата на двигателя.
Comment
-
Конкретно!!!
Първоначално публикувано от qnis3Аз не знам да има някоя кола с добре сложена газова да пали дирекно на газ *като не вземаме предвид аварийния режим* и да има ламбда сонда. Това е при савсем обикновените газова а при по голямите модели с ламбда контроли има дажи и датчик който следи температурата на двигателя.Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !
Comment
-
Re: Конкретно!!!
Първоначално публикувано от JORDI! Това е валидно както за обикновените така и при големите модели, както се изразяваш!
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_ControlПървоначално публикувано от JJJПървоначално публикувано от qnis3За какъв конденз говорим при температури от порядака на 700градуса.При мен на старата ОМЕГА съм минал за година 60 000км. и ламбда сондата си работи идеално а е още оригиналната
и е с обикновена газова с ламбда контрол. Конденза прецаква гарнетата не ламбда сондата.
Споменатото явление, е съществуващ проблем и от Бош го окачествяват, като такъв на базата на диагностика на сонди работили на бензин. А за това, че този проблем е по-силно изразен при работа на газ, всеки сам може да се досети защо.
По-долу извадка от указания за монтаж на Ламбда сонда.Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
От изчетеното до тука си правя извод че ако обръщаме на газ чак когато двигателя загрее, ламбдата ще се скапе точно толкова колкото и на бензин. Ако нещо не съм схванал поправете ме. А това докато загрее горе долу колко градуса е? Дали когато достигне 50на охлаждащата течност или трябва повече?
Comment
-
Колега Nikolaaaay , извинявам се , че въпроса ми е встрани от темата , но може ли да поясниш къде по-точно е този филтър за климатроника на купето.Карам същата като твоята -само , че дизел , вътрешния фейслифт и също не можах да открия този филтър.Ако може поясни как се сваля за да си го сменя.Благодаря.Alfa Romeo Giulietta 170hp
Comment
-
Първоначално публикувано от alfageorgiКолега Nikolaaaay , извинявам се , че въпроса ми е встрани от темата , но може ли да поясниш къде по-точно е този филтър за климатроника на купето.Карам същата като твоята -само , че дизел , вътрешния фейслифт и също не можах да открия този филтър.Ако може поясни как се сваля за да си го сменя.Благодаря.
Comment
Comment